Материалдар / Теңдеу және оны шешу тәсілдері.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Теңдеу және оны шешу тәсілдері.

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімдеріне қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қараша 2018
449
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Терең ғылым сананың, Тегі деп ой саламыз. Маңыз беріп оқимыз, Математика сабағын. Психологиялық дайындық

1 слайд
Терең ғылым сананың, Тегі деп ой саламыз. Маңыз беріп оқимыз, Математика сабағын. Психологиялық дайындық

1 слайд

Терең ғылым сананың, Тегі деп ой саламыз. Маңыз беріп оқимыз, Математика сабағын. Психологиялық дайындық

І-топ: сары алма ІІ-топ: қызыл алма ІІІ-топ: қызғылт алма ІV-топ: жасыл алма Топқа бөліну

2 слайд
І-топ: сары алма ІІ-топ: қызыл алма ІІІ-топ: қызғылт алма ІV-топ: жасыл алма Топқа бөліну

2 слайд

І-топ: сары алма ІІ-топ: қызыл алма ІІІ-топ: қызғылт алма ІV-топ: жасыл алма Топқа бөліну

Үй тапсырмасын тексеру 1 260:7=180 44 382:6=7 397107 855:5=21571 584 032:8=73 004 24кг 704г:8=3кг88г45м 35см:5=9м7см 16кг 702г*8

3 слайд
Үй тапсырмасын тексеру 1 260:7=180 44 382:6=7 397107 855:5=21571 584 032:8=73 004 24кг 704г:8=3кг88г45м 35см:5=9м7см 16кг 702г*8=133кг616г 14м 25см*5=71м25см № 9

3 слайд

Үй тапсырмасын тексеру 1 260:7=180 44 382:6=7 397107 855:5=21571 584 032:8=73 004 24кг 704г:8=3кг88г45м 35см:5=9м7см 16кг 702г*8=133кг616г 14м 25см*5=71м25см № 9

Сұратар: 1. Қарама - қарсы қабырғалары өзара тең геометриялық фигураны қалай атаймыз? 2. Ауданды қалай табамыз? 3. Көлемді қала

4 слайд
Сұратар: 1. Қарама - қарсы қабырғалары өзара тең геометриялық фигураны қалай атаймыз? 2. Ауданды қалай табамыз? 3. Көлемді қалай табамыз? 4. Фигураның периметрін қалай табамыз? Ой қозғау

4 слайд

Сұратар: 1. Қарама - қарсы қабырғалары өзара тең геометриялық фигураны қалай атаймыз? 2. Ауданды қалай табамыз? 3. Көлемді қалай табамыз? 4. Фигураның периметрін қалай табамыз? Ой қозғау

Жұмбақ. Адасқан екі таяқ Тұрады жоқты сұрап. -х ті математикада неге пайдаланады? -Теңдеу деген не? -Теңдеу шешу деген не? -Т

5 слайд
Жұмбақ. Адасқан екі таяқ Тұрады жоқты сұрап. -х ті математикада неге пайдаланады? -Теңдеу деген не? -Теңдеу шешу деген не? -Теңдеудің шешуі деген не? Теңдеу шешуде пайдаланады Белгісіз саны бар теңдік Белгісіз санның мәнін табу Бұл белгісіз санның мәні.

5 слайд

Жұмбақ. Адасқан екі таяқ Тұрады жоқты сұрап. -х ті математикада неге пайдаланады? -Теңдеу деген не? -Теңдеу шешу деген не? -Теңдеудің шешуі деген не? Теңдеу шешуде пайдаланады Белгісіз саны бар теңдік Белгісіз санның мәнін табу Бұл белгісіз санның мәні.

Қарашаның 25-і. Теңдеу және оны шешу тәсілдері. 2000=2000 Х+20*4=2000 Х+80=2000 X=2000 – 80 X=1920 1920+20*4=2000 (Х+30):5=9

6 слайд
Қарашаның 25-і. Теңдеу және оны шешу тәсілдері. 2000=2000  Х+20*4=2000  Х+80=2000 X=2000 – 80 X=1920 1920+20*4=2000  (Х+30):5=9 Х+30=5*9 Х=45-30 Х=15 (15+30):5=9 9=9 Х+30=45

6 слайд

Қарашаның 25-і. Теңдеу және оны шешу тәсілдері. 2000=2000  Х+20*4=2000  Х+80=2000 X=2000 – 80 X=1920 1920+20*4=2000  (Х+30):5=9 Х+30=5*9 Х=45-30 Х=15 (15+30):5=9 9=9 Х+30=45

№1 Теңдеулерді шеш және тексер І топ: х+20*8=2600; 40*6+х=9400 ІІ топ: х*(40:4) =12600; (190-90)*х=38600 ІІІ топ: х-560:7=2

7 слайд
№1 Теңдеулерді шеш және тексер І топ: х+20*8=2600; 40*6+х=9400 ІІ топ: х*(40:4) =12600; (190-90)*х=38600 ІІІ топ: х-560:7=20000; 3090:10-х=209. ІV топ : х: (36+64) =543; 19200: 10:х=10. 1-тапсырма.

7 слайд

№1 Теңдеулерді шеш және тексер І топ: х+20*8=2600; 40*6+х=9400 ІІ топ: х*(40:4) =12600; (190-90)*х=38600 ІІІ топ: х-560:7=20000; 3090:10-х=209. ІV топ : х: (36+64) =543; 19200: 10:х=10. 1-тапсырма.

2-тапсырма. №2 Әр топтан 1 оқушы шығып тақтаға орындау керек.

8 слайд
2-тапсырма. №2 Әр топтан 1 оқушы шығып тақтаға орындау керек.

8 слайд

2-тапсырма. №2 Әр топтан 1 оқушы шығып тақтаға орындау керек.

4-тапсырма: Математикалық диктант. Өрнек түрінде жаз. А) а:80*5 Ә) 90+с*60 Б) 70:5+42:х В) 984+324:а+412

9 слайд
4-тапсырма: Математикалық диктант. Өрнек түрінде жаз. А) а:80*5 Ә) 90+с*60 Б) 70:5+42:х В) 984+324:а+412

9 слайд

4-тапсырма: Математикалық диктант. Өрнек түрінде жаз. А) а:80*5 Ә) 90+с*60 Б) 70:5+42:х В) 984+324:а+412

5-тапсырма: №5 Басқұр - киіз үй әшекейіне арналған тоқып жасалатын бау. Киіз үйдің ішін безендіру үшін, әрі уық пен керегенің

10 слайд
5-тапсырма: №5 Басқұр - киіз үй әшекейіне арналған тоқып жасалатын бау. Киіз үйдің ішін безендіру үшін, әрі уық пен керегенің түйіскен жерін сыртынан бастырып таңатын бау түрі. Киіз үй жабдығы. Қыл арқан - аттың жалы, құйрығынан жасалады. Қыл арқан шірімейді, төзімді, қатты

10 слайд

5-тапсырма: №5 Басқұр - киіз үй әшекейіне арналған тоқып жасалатын бау. Киіз үйдің ішін безендіру үшін, әрі уық пен керегенің түйіскен жерін сыртынан бастырып таңатын бау түрі. Киіз үй жабдығы. Қыл арқан - аттың жалы, құйрығынан жасалады. Қыл арқан шірімейді, төзімді, қатты

Сергіту сәті: Қостық біз, көбейттік біз, Қатты шаршап кеттік біз. Кәне, тұра қалайық, Қимылдасын қол-аяқ. Кірпікті де қағайық, т

11 слайд
Сергіту сәті: Қостық біз, көбейттік біз, Қатты шаршап кеттік біз. Кәне, тұра қалайық, Қимылдасын қол-аяқ. Кірпікті де қағайық, терең демді алайық, (әуенге қосылып билейді) Орнымызға отырып, Сабаққа назар салайық.

11 слайд

Сергіту сәті: Қостық біз, көбейттік біз, Қатты шаршап кеттік біз. Кәне, тұра қалайық, Қимылдасын қол-аяқ. Кірпікті де қағайық, терең демді алайық, (әуенге қосылып билейді) Орнымызға отырып, Сабаққа назар салайық.

6-тапсырма: №6. (ауызша оқылып, талданады). Бағасы Саны Құны ? 6 1800 ? 8 ? Баға= құны: саны 1800: 6=300(тг) (1 кесенің бағасы

12 слайд
6-тапсырма: №6. (ауызша оқылып, талданады). Бағасы Саны Құны ? 6 1800 ? 8 ? Баға= құны: саны 1800: 6=300(тг) (1 кесенің бағасы) Құны= баға*саны 300*8=2400(тг) (8 кесенің бағасы)

12 слайд

6-тапсырма: №6. (ауызша оқылып, талданады). Бағасы Саны Құны ? 6 1800 ? 8 ? Баға= құны: саны 1800: 6=300(тг) (1 кесенің бағасы) Құны= баға*саны 300*8=2400(тг) (8 кесенің бағасы)

8-тапсырма. Шығармашылық жұмыс. №8. Фигураның ауданын тап.

13 слайд
8-тапсырма. Шығармашылық жұмыс. №8. Фигураның ауданын тап.

13 слайд

8-тапсырма. Шығармашылық жұмыс. №8. Фигураның ауданын тап.

9-тапсырма. (әр топ тақтада ілініп тұрған өздерінің таңдаған алмаларын таңдап артындағы тапсырмасын орындайды) Қозғалыс денел

14 слайд
9-тапсырма. (әр топ тақтада ілініп тұрған өздерінің таңдаған алмаларын таңдап артындағы тапсырмасын орындайды) Қозғалыс денелерінің атауын, өлшемін, формуласын жазу. Атауы- s -қашықтық v-жылдамдық t-уақыт Өлшемі- км; км/сағ; сағ. Формуласы- s =v•t; v =s t; ꞉ t = s v. ꞉  

14 слайд

9-тапсырма. (әр топ тақтада ілініп тұрған өздерінің таңдаған алмаларын таңдап артындағы тапсырмасын орындайды) Қозғалыс денелерінің атауын, өлшемін, формуласын жазу. Атауы- s -қашықтық v-жылдамдық t-уақыт Өлшемі- км; км/сағ; сағ. Формуласы- s =v•t; v =s t; ꞉ t = s v. ꞉  

Қорытындылау : -Теңдеу деген не? -Теңдеу шешу деген не? -Теңдеудің шешуі деген не? -теңдеудің түрлерін ата. -теңдеу де амалдар

15 слайд
Қорытындылау : -Теңдеу деген не? -Теңдеу шешу деген не? -Теңдеудің шешуі деген не? -теңдеудің түрлерін ата. -теңдеу де амалдардың орындалу тәртібіне бағынады

15 слайд

Қорытындылау : -Теңдеу деген не? -Теңдеу шешу деген не? -Теңдеудің шешуі деген не? -теңдеудің түрлерін ата. -теңдеу де амалдардың орындалу тәртібіне бағынады

Үйге тапсырма: №9.

16 слайд
Үйге тапсырма: №9.

16 слайд

Үйге тапсырма: №9.