Материалдар / Теңдеу және оны шешу тәсілдері.

Теңдеу және оны шешу тәсілдері.

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімдеріне қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қараша 2018
427
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Терең ғылым сананың, Тегі деп ой саламыз. Маңыз беріп оқимыз, Математика сабағын.Психологиялық дайындық

1 слайд
Терең ғылым сананың, Тегі деп ой саламыз. Маңыз беріп оқимыз, Математика сабағын.Психологиялық дайындық

1 слайд

Терең ғылым сананың, Тегі деп ой саламыз. Маңыз беріп оқимыз, Математика сабағын.Психологиялық дайындық

І-топ: сары алма ІІ-топ: қызыл алма ІІІ-топ: қызғылт алма ІV-топ: жасыл алма Топқа бөліну

2 слайд
І-топ: сары алма ІІ-топ: қызыл алма ІІІ-топ: қызғылт алма ІV-топ: жасыл алма Топқа бөліну

2 слайд

І-топ: сары алма ІІ-топ: қызыл алма ІІІ-топ: қызғылт алма ІV-топ: жасыл алма Топқа бөліну

Үй тапсырмасын тексеру 1 260:7=180 44 382:6=7 397 107 855:5=21571584 032:8=73 004 24кг 704г:8=3кг88г45м 35см:5=9м7см 16кг 702г*8

3 слайд
Үй тапсырмасын тексеру 1 260:7=180 44 382:6=7 397 107 855:5=21571584 032:8=73 004 24кг 704г:8=3кг88г45м 35см:5=9м7см 16кг 702г*8=133кг616г14м 25см*5=71м25см№ 9

3 слайд

Үй тапсырмасын тексеру 1 260:7=180 44 382:6=7 397 107 855:5=21571584 032:8=73 004 24кг 704г:8=3кг88г45м 35см:5=9м7см 16кг 702г*8=133кг616г14м 25см*5=71м25см№ 9

С ұратар: 1. Қ арам а - қарсы қаб ы рғал ары өзара тең геом етри ял ы қ ф и гураны қал ай атай м ы з? 2. А уд анд ы қал а

4 слайд
С ұратар: 1. Қ арам а - қарсы қаб ы рғал ары өзара тең геом етри ял ы қ ф и гураны қал ай атай м ы з? 2. А уд анд ы қал ай табам ы з? 3. К өл ем д і қал ай табам ы з? 4. Ф и гураны ң пери м етрін қал ай табам ы з? О й қ о з ғ а у

4 слайд

С ұратар: 1. Қ арам а - қарсы қаб ы рғал ары өзара тең геом етри ял ы қ ф и гураны қал ай атай м ы з? 2. А уд анд ы қал ай табам ы з? 3. К өл ем д і қал ай табам ы з? 4. Ф и гураны ң пери м етрін қал ай табам ы з? О й қ о з ғ а у

Жұмбақ. Адасқан екі таяқ Тұрады жоқты сұрап. - х ті математикада неге пайдаланады? - Теңдеу деген не? - Теңдеу шешу деген не?

5 слайд
Жұмбақ. Адасқан екі таяқ Тұрады жоқты сұрап. - х ті математикада неге пайдаланады? - Теңдеу деген не? - Теңдеу шешу деген не? - Теңдеудің шешуі деген не? Теңдеу шешуде пайдаланады Белгісіз саны бар теңдік Белгісіз санның мәнін табу Бұл белгісіз санның мәні.

5 слайд

Жұмбақ. Адасқан екі таяқ Тұрады жоқты сұрап. - х ті математикада неге пайдаланады? - Теңдеу деген не? - Теңдеу шешу деген не? - Теңдеудің шешуі деген не? Теңдеу шешуде пайдаланады Белгісіз саны бар теңдік Белгісіз санның мәнін табу Бұл белгісіз санның мәні.

Қарашаның 25-і. Теңдеу және оны шешу тәсілдері. 2000 =2 0 00 Х+20* 4 = 20 00 Х+ 80 =2 0 00 X =2 0 00 – 80 X = 1920 1920+

6 слайд
Қарашаның 25-і. Теңдеу және оны шешу тәсілдері. 2000 =2 0 00 Х+20* 4 = 20 00 Х+ 80 =2 0 00 X =2 0 00 – 80 X = 1920 1920+20*4 =2 0 00 (Х+30):5 = 9 Х+30 = 5*9 Х = 45-30 Х = 15 (15+30):5 = 9 9 = 9Х+30 = 45

6 слайд

Қарашаның 25-і. Теңдеу және оны шешу тәсілдері. 2000 =2 0 00 Х+20* 4 = 20 00 Х+ 80 =2 0 00 X =2 0 00 – 80 X = 1920 1920+20*4 =2 0 00 (Х+30):5 = 9 Х+30 = 5*9 Х = 45-30 Х = 15 (15+30):5 = 9 9 = 9Х+30 = 45

№ 1 Теңдеулерді шеш және тексер І топ : х+20*8 = 2600; 40*6+х = 9400 ІІ топ: х*(40:4) =12600; (190-90)*х = 38600 ІІІ топ

7 слайд
№ 1 Теңдеулерді шеш және тексер І топ : х+20*8 = 2600; 40*6+х = 9400 ІІ топ: х*(40:4) =12600; (190-90)*х = 38600 ІІІ топ : х-560:7 = 20000; 3090:10-х = 209. І V топ : х: (36+64) = 543; 19200: 10:х = 10.1-тапсырма.

7 слайд

№ 1 Теңдеулерді шеш және тексер І топ : х+20*8 = 2600; 40*6+х = 9400 ІІ топ: х*(40:4) =12600; (190-90)*х = 38600 ІІІ топ : х-560:7 = 20000; 3090:10-х = 209. І V топ : х: (36+64) = 543; 19200: 10:х = 10.1-тапсырма.

2-тапсырма. № 2 Әр топтан 1 оқушы шығып тақтаға орындау керек.

8 слайд
2-тапсырма. № 2 Әр топтан 1 оқушы шығып тақтаға орындау керек.

8 слайд

2-тапсырма. № 2 Әр топтан 1 оқушы шығып тақтаға орындау керек.

4-тапсырма: Математикалық диктант. Өрнек түрінде жаз. А) а:80*5 Ә) 90+с*60 Б) 70:5+42:х В) 984+324:а+412

9 слайд
4-тапсырма: Математикалық диктант. Өрнек түрінде жаз. А) а:80*5 Ә) 90+с*60 Б) 70:5+42:х В) 984+324:а+412

9 слайд

4-тапсырма: Математикалық диктант. Өрнек түрінде жаз. А) а:80*5 Ә) 90+с*60 Б) 70:5+42:х В) 984+324:а+412

5-тапсырма: № 5 Басқұр - киіз үй әшекейіне арналған тоқып жасалатын бау. Киіз үйдің ішін безендіру үшін, әрі уық пен керегені

10 слайд
5-тапсырма: № 5 Басқұр - киіз үй әшекейіне арналған тоқып жасалатын бау. Киіз үйдің ішін безендіру үшін, әрі уық пен керегенің түйіскен жерін сыртынан бастырып таңатын бау түрі. Киіз үй жабдығы. Қыл арқан - аттың жалы, құйрығынан жасалады. Қыл арқан шірімейді, төзімді, қатты

10 слайд

5-тапсырма: № 5 Басқұр - киіз үй әшекейіне арналған тоқып жасалатын бау. Киіз үйдің ішін безендіру үшін, әрі уық пен керегенің түйіскен жерін сыртынан бастырып таңатын бау түрі. Киіз үй жабдығы. Қыл арқан - аттың жалы, құйрығынан жасалады. Қыл арқан шірімейді, төзімді, қатты

Сергіту сәті: Қостық біз, көбейттік біз, Қатты шаршап кеттік біз. Кәне, тұра қалайық, Қимылдасын қол-аяқ. Кірпікті де қағайық, т

11 слайд
Сергіту сәті: Қостық біз, көбейттік біз, Қатты шаршап кеттік біз. Кәне, тұра қалайық, Қимылдасын қол-аяқ. Кірпікті де қағайық, терең демді алайық, (әуенге қосылып билейді) Орнымызға отырып, Сабаққа назар салайық.

11 слайд

Сергіту сәті: Қостық біз, көбейттік біз, Қатты шаршап кеттік біз. Кәне, тұра қалайық, Қимылдасын қол-аяқ. Кірпікті де қағайық, терең демді алайық, (әуенге қосылып билейді) Орнымызға отырып, Сабаққа назар салайық.

6-тапсырма: № 6. (ауызша оқылып, талданады). Бағасы Саны Құны ? 6 1800 ? 8 ? Баға= құны: саны 1800: 6=300(тг) (1 кесенің бағ

12 слайд
6-тапсырма: № 6. (ауызша оқылып, талданады). Бағасы Саны Құны ? 6 1800 ? 8 ? Баға= құны: саны 1800: 6=300(тг) (1 кесенің бағасы) Құны= баға*саны 300*8=2400(тг) (8 кесенің бағасы)

12 слайд

6-тапсырма: № 6. (ауызша оқылып, талданады). Бағасы Саны Құны ? 6 1800 ? 8 ? Баға= құны: саны 1800: 6=300(тг) (1 кесенің бағасы) Құны= баға*саны 300*8=2400(тг) (8 кесенің бағасы)

8-тапсырма. Шығармашылық жұмыс. № 8. Фигураның ауданын тап.

13 слайд
8-тапсырма. Шығармашылық жұмыс. № 8. Фигураның ауданын тап.

13 слайд

8-тапсырма. Шығармашылық жұмыс. № 8. Фигураның ауданын тап.

9-тапсырма. (әр топ тақтада ілініп тұрған өздерінің таңдаған алмаларын таңдап артындағы тапсырмасын орындайды) Қозғалыс дене

14 слайд
9-тапсырма. (әр топ тақтада ілініп тұрған өздерінің таңдаған алмаларын таңдап артындағы тапсырмасын орындайды) Қозғалыс денелерінің атауын, өлшемін, формуласын жазу. Атауы- s -қашықтық v-жылдамдық t-уақыт Өлшемі- км; км/сағ; сағ. Формуласы- s =v•t; v =s t; ꞉ t = s v. ꞉

14 слайд

9-тапсырма. (әр топ тақтада ілініп тұрған өздерінің таңдаған алмаларын таңдап артындағы тапсырмасын орындайды) Қозғалыс денелерінің атауын, өлшемін, формуласын жазу. Атауы- s -қашықтық v-жылдамдық t-уақыт Өлшемі- км; км/сағ; сағ. Формуласы- s =v•t; v =s t; ꞉ t = s v. ꞉

Қ о р ы ты н д ы л ау : -Т ең д еу д еген н е? -Т ең д еу ш еш у д еген н е? -Т ең д еуд ің ш еш у і д еген н е? -т

15 слайд
Қ о р ы ты н д ы л ау : -Т ең д еу д еген н е? -Т ең д еу ш еш у д еген н е? -Т ең д еуд ің ш еш у і д еген н е? -тең д еуд ің тү рлер ін ата. -тең д еу д е ам ал д ар д ы ң о р ы н д ал у тәр тіб ін е б ағы н ад ы

15 слайд

Қ о р ы ты н д ы л ау : -Т ең д еу д еген н е? -Т ең д еу ш еш у д еген н е? -Т ең д еуд ің ш еш у і д еген н е? -тең д еуд ің тү рлер ін ата. -тең д еу д е ам ал д ар д ы ң о р ы н д ал у тәр тіб ін е б ағы н ад ы

Үйге тапсырма : №9.

16 слайд
Үйге тапсырма : №9.

16 слайд

Үйге тапсырма : №9.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ