Материалдар / Тиімді тамақтана білу-денсаулық кепілі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тиімді тамақтана білу-денсаулық кепілі

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға дұрыс тамақтана білу, туралы бағыт бағдар беру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Ақпан 2019
263
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тиімді тамақтана білу-денсаулық кепілі

1 слайд
Тиімді тамақтана білу-денсаулық кепілі

1 слайд

Тиімді тамақтана білу-денсаулық кепілі

Сабақтың мақсаты: Білімділік: дұрыс тамақтана білу туралы білімдерін жүйелеу,кеңейту. Тазалық гигиенесы туралы ережелерді қа

2 слайд
Сабақтың мақсаты: Білімділік: дұрыс тамақтана білу туралы білімдерін жүйелеу,кеңейту. Тазалық гигиенесы туралы ережелерді қайталау.   Дамытушылық: Дүниетанымын, ой-өрісін дамыту.   Тәрбиелік: Дұрыс тамақтана білуге тәрбиелеу.

2 слайд

Сабақтың мақсаты: Білімділік: дұрыс тамақтана білу туралы білімдерін жүйелеу,кеңейту. Тазалық гигиенесы туралы ережелерді қайталау.   Дамытушылық: Дүниетанымын, ой-өрісін дамыту.   Тәрбиелік: Дұрыс тамақтана білуге тәрбиелеу.

3 слайд

3 слайд

4 слайд

4 слайд

5 слайд

5 слайд

Ізденіс кезеңдері 1. Дәрумендер жайлы 2. Кім шапшаң 3. Тапқыр болсаң, талас жоқ 4. Жағдаяттарды шешу 5. Тапқыр болсаң ,тауып кө

6 слайд
Ізденіс кезеңдері 1. Дәрумендер жайлы 2. Кім шапшаң 3. Тапқыр болсаң, талас жоқ 4. Жағдаяттарды шешу 5. Тапқыр болсаң ,тауып көр (Дастархан басында сақталатын ырым-тиымдар) 6. Ойлан тап (Денсаулыққа қатысты жұмбақтар шешу) 7. Жалғасын тап ( Мақал-мәтелдердің жалғасын табу) 8. Дидактикалық ойын

6 слайд

Ізденіс кезеңдері 1. Дәрумендер жайлы 2. Кім шапшаң 3. Тапқыр болсаң, талас жоқ 4. Жағдаяттарды шешу 5. Тапқыр болсаң ,тауып көр (Дастархан басында сақталатын ырым-тиымдар) 6. Ойлан тап (Денсаулыққа қатысты жұмбақтар шешу) 7. Жалғасын тап ( Мақал-мәтелдердің жалғасын табу) 8. Дидактикалық ойын

Оны күткен адамдар, Ұзақ өмір сүреді. Қадірін білген жарандар, Байлық оны деседі .

7 слайд
Оны күткен адамдар, Ұзақ өмір сүреді. Қадірін білген жарандар, Байлық оны деседі .

7 слайд

Оны күткен адамдар, Ұзақ өмір сүреді. Қадірін білген жарандар, Байлық оны деседі .

Денсаулық

8 слайд
Денсаулық

8 слайд

Денсаулық

І топ: А дәрумені ІІ топ: С дәрумені ІІІ топ: Д дәрумені

9 слайд
І топ: А дәрумені ІІ топ: С дәрумені ІІІ топ: Д дәрумені

9 слайд

І топ: А дәрумені ІІ топ: С дәрумені ІІІ топ: Д дәрумені

Халқымыз әрқашанда денсаулықты бірінші орынға қойып ,бірінші байлық денсаулық деп санаған. Дені сау, еңбекқор, ақылды азам

10 слайд
Халқымыз әрқашанда денсаулықты бірінші орынға қойып ,бірінші байлық денсаулық деп санаған. Дені сау, еңбекқор, ақылды азамат болып өсу үшін ,дұрыс тамақтана білу қажет. Ол үшін күнделікті ішетін асымыз құнарлы, пайдалы, дәрумендерге бай болу қажет. Бүгінгі шарада осылар туралы көбірек білетін боламыз .

10 слайд

Халқымыз әрқашанда денсаулықты бірінші орынға қойып ,бірінші байлық денсаулық деп санаған. Дені сау, еңбекқор, ақылды азамат болып өсу үшін ,дұрыс тамақтана білу қажет. Ол үшін күнделікті ішетін асымыз құнарлы, пайдалы, дәрумендерге бай болу қажет. Бүгінгі шарада осылар туралы көбірек білетін боламыз .

ІІ кезең «Кім шапшаң» деп аталады. Бұл кезеңде топтарға сұрақтар беріледі. Сол сұрақтарға жауап бересіздер. 1. Дұрыс тамақтан

11 слайд
ІІ кезең «Кім шапшаң» деп аталады. Бұл кезеңде топтарға сұрақтар беріледі. Сол сұрақтарға жауап бересіздер. 1. Дұрыс тамақтана білу дегеніміз не? 2. Қандай заттар тағам құрамына кіреді? 3. Тамақтанудың негізгі ережелерін ата? 4. Тамақтану ережесін бұзу қандай зардаптарға әкеп соқтырады? 5. Қандай тағам түрлерін білесіңдер? 6. Гигиена дегеніміз не?

11 слайд

ІІ кезең «Кім шапшаң» деп аталады. Бұл кезеңде топтарға сұрақтар беріледі. Сол сұрақтарға жауап бересіздер. 1. Дұрыс тамақтана білу дегеніміз не? 2. Қандай заттар тағам құрамына кіреді? 3. Тамақтанудың негізгі ережелерін ата? 4. Тамақтану ережесін бұзу қандай зардаптарға әкеп соқтырады? 5. Қандай тағам түрлерін білесіңдер? 6. Гигиена дегеніміз не?

Артық болмас білгенің ... Бірнеше жыл бұрын Чехияда, жоғары сынып оқушылары, қатырған құлпынайы мен кілегейі бар балмұздақты ж

12 слайд
Артық болмас білгенің ... Бірнеше жыл бұрын Чехияда, жоғары сынып оқушылары, қатырған құлпынайы мен кілегейі бар балмұздақты жеп, эпидемия тіркелген болатын. Зертханалық сараптаманың нәтижесінде аталған кілегейдің орнында өзі емес, мұздалған А гепатиті болып шықты. Сондықтан да балмұздақ, газдалған сусындар, чипсы, кириешки, ходдог, гамбургер, лаваш сияқты зиянды тағамдардан бойымызды аулақ ұстаған жөн!

12 слайд

Артық болмас білгенің ... Бірнеше жыл бұрын Чехияда, жоғары сынып оқушылары, қатырған құлпынайы мен кілегейі бар балмұздақты жеп, эпидемия тіркелген болатын. Зертханалық сараптаманың нәтижесінде аталған кілегейдің орнында өзі емес, мұздалған А гепатиті болып шықты. Сондықтан да балмұздақ, газдалған сусындар, чипсы, кириешки, ходдог, гамбургер, лаваш сияқты зиянды тағамдардан бойымызды аулақ ұстаған жөн!

ІІІ кезең «Тапқыр болсаң, талас жоқ» деп аталады. Бұл кезеңде әр бір топқа мынадай тапсырмалар беріледі. І топқа: Азықты тектік

13 слайд
ІІІ кезең «Тапқыр болсаң, талас жоқ» деп аталады. Бұл кезеңде әр бір топқа мынадай тапсырмалар беріледі. І топқа: Азықты тектік түрлендіру дегеніміз не және ол тиімді әрі сау тамақтану өлшемдеріне сәйкес келе ме? ІІ топқа: Мектеп оқушысына тамақтану жөнінде берілетін кеңестер! ІІІ топқа: Жақсы тамақтанудың тоғыз принципі туралы өздері жобаны қорғап шығу. Барлық топқа сәттілік !

13 слайд

ІІІ кезең «Тапқыр болсаң, талас жоқ» деп аталады. Бұл кезеңде әр бір топқа мынадай тапсырмалар беріледі. І топқа: Азықты тектік түрлендіру дегеніміз не және ол тиімді әрі сау тамақтану өлшемдеріне сәйкес келе ме? ІІ топқа: Мектеп оқушысына тамақтану жөнінде берілетін кеңестер! ІІІ топқа: Жақсы тамақтанудың тоғыз принципі туралы өздері жобаны қорғап шығу. Барлық топқа сәттілік !

14 слайд

14 слайд

15 слайд

15 слайд

16 слайд

16 слайд

IV кезең « Жағдаяттарды шешу » деп аталады. Бұл кезеңде әрбір топқа жағдаят беріледі. Соның шешу жолдарын айтасыңдар. I

17 слайд
IV кезең « Жағдаяттарды шешу » деп аталады. Бұл кезеңде әрбір топқа жағдаят беріледі. Соның шешу жолдарын айтасыңдар. I топ Самат таңертең сабаққа асығыс тамақтанып шықты. Анасы баласының бұл ісіне кейіп: « Денсаулығыңды бұзасын ғой , отырып асықпай дұрыс тамақтансаң қайтер еді? » деді. Самат анасына: « Дұрыс тамақтанудың денсаулыққа әсері қандай? » деді. - Қалай ойлайсыңдар , Саматтың айтқаны дұрыс па? II топ: Айгүл бақты аралап келе жатқан. Біз кезде алдына топ етіп алма түсті. Өзі қып- қызыл , үп – үлкен. Айгүл қуанып кетті. Қызығып қолына алды. Дереу жемек боп аузына апара бергенде алма оған :- Айгүл , сен алдымен мені жу, - деді қолынан сусып түсіп . – Неге? – деді Айгүл таңырқап .- Жумай жесең , ішің ауырады, - деді.алма сілкініп қалып. – Міне , көрмейсіңбе, үсті – басым шаң тозаң. Айгүл ұялып қалды. Апасы да ылғи: «Қолыңды жу », дейтін. Енді соны өзіне мына алма да айтып тұр. Айгүл ақылды алманың айтқанын істеді. Сендерде осындай жағдай болды ма? Тазалықтың денсаулыққа қандай әсері бар? III топ: Арман мен Жандос кеше сабақтан кейін «Денсаулық» жайлы ой бөлісті. Арман анасынан естіген әңгімесі бойынша «Денсалықты сатып алуға болады» деді.Ал Жандос бұл ойға келіспеді. Ол «Денсаулықты ақшаға сатып ала алмаймыз» деді. -Сендер не деп айтқан болар едіңдер?

17 слайд

IV кезең « Жағдаяттарды шешу » деп аталады. Бұл кезеңде әрбір топқа жағдаят беріледі. Соның шешу жолдарын айтасыңдар. I топ Самат таңертең сабаққа асығыс тамақтанып шықты. Анасы баласының бұл ісіне кейіп: « Денсаулығыңды бұзасын ғой , отырып асықпай дұрыс тамақтансаң қайтер еді? » деді. Самат анасына: « Дұрыс тамақтанудың денсаулыққа әсері қандай? » деді. - Қалай ойлайсыңдар , Саматтың айтқаны дұрыс па? II топ: Айгүл бақты аралап келе жатқан. Біз кезде алдына топ етіп алма түсті. Өзі қып- қызыл , үп – үлкен. Айгүл қуанып кетті. Қызығып қолына алды. Дереу жемек боп аузына апара бергенде алма оған :- Айгүл , сен алдымен мені жу, - деді қолынан сусып түсіп . – Неге? – деді Айгүл таңырқап .- Жумай жесең , ішің ауырады, - деді.алма сілкініп қалып. – Міне , көрмейсіңбе, үсті – басым шаң тозаң. Айгүл ұялып қалды. Апасы да ылғи: «Қолыңды жу », дейтін. Енді соны өзіне мына алма да айтып тұр. Айгүл ақылды алманың айтқанын істеді. Сендерде осындай жағдай болды ма? Тазалықтың денсаулыққа қандай әсері бар? III топ: Арман мен Жандос кеше сабақтан кейін «Денсаулық» жайлы ой бөлісті. Арман анасынан естіген әңгімесі бойынша «Денсалықты сатып алуға болады» деді.Ал Жандос бұл ойға келіспеді. Ол «Денсаулықты ақшаға сатып ала алмаймыз» деді. -Сендер не деп айтқан болар едіңдер?

18 слайд

18 слайд

Денсаулық әркімнің өз қолында. Денсаулықты адам баласына табиғат сыйлаған басты байлық. Денсаулықты жоғалту оңай ,қалпына к

19 слайд
Денсаулық әркімнің өз қолында. Денсаулықты адам баласына табиғат сыйлаған басты байлық. Денсаулықты жоғалту оңай ,қалпына келтіру қиын. Сондықтан адамның денсаулығының мықты болуы адамның өзіне байланысты. Жағымды, жағымсыз заттарды дұрыс таңдау арқылы салауатты өмір сүруге болады.

19 слайд

Денсаулық әркімнің өз қолында. Денсаулықты адам баласына табиғат сыйлаған басты байлық. Денсаулықты жоғалту оңай ,қалпына келтіру қиын. Сондықтан адамның денсаулығының мықты болуы адамның өзіне байланысты. Жағымды, жағымсыз заттарды дұрыс таңдау арқылы салауатты өмір сүруге болады.

20 слайд

20 слайд

V кезең : « Дастархан басында сақталатын ырым- тиымдар» Әрбір топ ырымдардын мағынасын айту. 1. Нанды бір қолмен сындыруға бо

21 слайд
V кезең : « Дастархан басында сақталатын ырым- тиымдар» Әрбір топ ырымдардын мағынасын айту. 1. Нанды бір қолмен сындыруға болмайды. 2. Тамақты жатып ішуге болмайды. 3. Ас үстінен аттама астан үлкен емессің. 4. Әкесі отырғанда баласына бас тартылмайды. 5. Дастарханға бірінші нанды әкеліп қояды. 6. Ас ішкен ыдысты төңкеріп қоюға болмайды. 7. Ас ішіп болған соң «тойдым» деуге болмайды, «қанағат» деу керек. 8. Ертеңгі асты тастама Кешкі асқа қарама. 9. Қонаққа сынық ыдыспен ас беруге болмайды. 10. Дастарханнан аттауға болмайды. 11. Өле жегенше, ағайынмен бөле же. 12. Ас ішу кезінде ізет, сыйласым, инабаттылық рәсімдері сақталуы керек.

21 слайд

V кезең : « Дастархан басында сақталатын ырым- тиымдар» Әрбір топ ырымдардын мағынасын айту. 1. Нанды бір қолмен сындыруға болмайды. 2. Тамақты жатып ішуге болмайды. 3. Ас үстінен аттама астан үлкен емессің. 4. Әкесі отырғанда баласына бас тартылмайды. 5. Дастарханға бірінші нанды әкеліп қояды. 6. Ас ішкен ыдысты төңкеріп қоюға болмайды. 7. Ас ішіп болған соң «тойдым» деуге болмайды, «қанағат» деу керек. 8. Ертеңгі асты тастама Кешкі асқа қарама. 9. Қонаққа сынық ыдыспен ас беруге болмайды. 10. Дастарханнан аттауға болмайды. 11. Өле жегенше, ағайынмен бөле же. 12. Ас ішу кезінде ізет, сыйласым, инабаттылық рәсімдері сақталуы керек.

V І кезең «Ойлан тап» деп аталады. Бұл кезеңде жұмбақтардың шешімін табу керек. Іске сәт! Жұмбақтар шешу . 1. Одан кір

22 слайд
V І кезең «Ойлан тап» деп аталады. Бұл кезеңде жұмбақтардың шешімін табу керек. Іске сәт! Жұмбақтар шешу . 1. Одан кір қорқады, 2. Дәмі де жоқ , түсі де жоқ, Судан бұл қорқады. Пайдаланбас кісі жоқ. 3. Жуынып болғанда 4. Түйістіреді көзіңді көзіңе Жүреді қолында. Жолықтырады өзіңді өзіңе. 5. Қалтамда жатыр, 6. Көзінен жасы кетпейді Тістері бар батыр. Балалардан шеттейді Бұл баланы кім дейді?

22 слайд

V І кезең «Ойлан тап» деп аталады. Бұл кезеңде жұмбақтардың шешімін табу керек. Іске сәт! Жұмбақтар шешу . 1. Одан кір қорқады, 2. Дәмі де жоқ , түсі де жоқ, Судан бұл қорқады. Пайдаланбас кісі жоқ. 3. Жуынып болғанда 4. Түйістіреді көзіңді көзіңе Жүреді қолында. Жолықтырады өзіңді өзіңе. 5. Қалтамда жатыр, 6. Көзінен жасы кетпейді Тістері бар батыр. Балалардан шеттейді Бұл баланы кім дейді?

V ІІ кезең. «Жалғасын тап» деп аталады. Бұл кезеңде денсаулыққа қатысты мақал- мәтелдердің жалғасын табу .

23 слайд
V ІІ кезең. «Жалғасын тап» деп аталады. Бұл кезеңде денсаулыққа қатысты мақал- мәтелдердің жалғасын табу . 1. Ет етке,.... 2. Ертеңгі асты тастама,.... 3.Ас тұрған жерде .... 4.Өзі тоймастың.... 5.Өле жегенше.... 6. Ауру астан, дау.... 7.Тәні саудың,.... 8. Көзің ауырса,... 9. Ішің ауырса,... 10. Ауру батпандап кіріп,....

23 слайд

V ІІ кезең. «Жалғасын тап» деп аталады. Бұл кезеңде денсаулыққа қатысты мақал- мәтелдердің жалғасын табу . 1. Ет етке,.... 2. Ертеңгі асты тастама,.... 3.Ас тұрған жерде .... 4.Өзі тоймастың.... 5.Өле жегенше.... 6. Ауру астан, дау.... 7.Тәні саудың,.... 8. Көзің ауырса,... 9. Ішің ауырса,... 10. Ауру батпандап кіріп,....

Дидактикалық ойын: «Егерде..- не болар еді?» - Егерде күн болмаса не болар еді? - Егерде су болмаса не болар еді? - Егерде ауа

24 слайд
Дидактикалық ойын: «Егерде..- не болар еді?» - Егерде күн болмаса не болар еді? - Егерде су болмаса не болар еді? - Егерде ауа болмаса не болар еді?

24 слайд

Дидактикалық ойын: «Егерде..- не болар еді?» - Егерде күн болмаса не болар еді? - Егерде су болмаса не болар еді? - Егерде ауа болмаса не болар еді?

Дана халқымымыз басты жеті байлықтың ең алғашқысы «Басты байлық -денсаулық»деп білген. Денсаулықты сақтау үшін қажетті нәр

25 слайд
Дана халқымымыз басты жеті байлықтың ең алғашқысы «Басты байлық -денсаулық»деп білген. Денсаулықты сақтау үшін қажетті нәрселер : қоршаған ортаны таза ұстау, белсенді қозғалыста болу, дұрыс тамақтана білу. Ал ендеше денсаулығымыз мықты , еліміз аман болсын .

25 слайд

Дана халқымымыз басты жеті байлықтың ең алғашқысы «Басты байлық -денсаулық»деп білген. Денсаулықты сақтау үшін қажетті нәрселер : қоршаған ортаны таза ұстау, белсенді қозғалыста болу, дұрыс тамақтана білу. Ал ендеше денсаулығымыз мықты , еліміз аман болсын .

Назарларыңызға Рахмет!

26 слайд
Назарларыңызға Рахмет!

26 слайд

Назарларыңызға Рахмет!