1 слайд
Оқу мақсаты:
Сабақ мақсаттары:
:
Ойлау дағдыларының
деңгейі : қолдану Тірі ағзалардың қасиеттері
.
Бағалау критерийі 5.4.2.1. Тірі ағзалардың ортақ қасиеттерін сипаттау
Барлық оқушылар: Тірі ағзалардың ортақ қасиеттерін
атайды.
Оқушылардың көпшілігі: Тірі ағзалардың ортақ
қасиеттерін кесте түрінде көрсетіп сызады.
Оқушылардың кейбіреуі: Тірі ағзалардың белгілерін
анықтайды, бақылау, өлшеулер, эксперимент( тәжірибе)
жүргізеді.
Тірі ағзаларарға тән қасиеттерді атайды
Тірі ағзаларарға тән қасиеттерді сипаттап кестеге түсіреді.
Тірі ағзалардың белгілерін бақылау, өлшеулер,
эксперимент (тәжірибе) жұмыстарын орындайды
2 слайд
«Бір қадам алға...»
Үй тапсырмасын сұрау
Мұғалім есіктен кіргеннен өткен материалдарға
байланысты сұрақтар қояды. Жауап дұрыс болса, бір
қадам алға жылжиды, қате болса, бір қадам артқа
шегінеді. Мұғалім столына жеткенше, бірнеше сұрақ қою
арқылы оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландырып
алады.
3 слайд
«Миға шабуыл»
Сұрақ қою арқылы жаңа сабақтың
тақыры бын ашу
•
Табиғат апаттарынан кімдер зардап
шегеді ?
4 слайд
Топ қа бөлу
I топ – Жануарлар
II топ – Өсімдіктер
5 слайд
«Құпия сөз»
•
(Тж)Тапсырма 1: Мәтінді оқып, қандай
қасиеттер тірі ағзаларға тән,талдау
жасаңдар. Графикалық органайзер
(кластер)
•
Дескриптор:
•
Топта талқылайды
•
Жанды ағзаларға тән қасиеттерді толтырады
•
Кластер құрады
•
ҚБ: «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалайды
6 слайд
7 слайд
Саралап оқыту әдісі
•
Тапсырма 1: Жж (жұптық жұмыс)
•
1 - тапсырма. Суреттерге қарап, тірі ағзаларға тән қасиеттердің
атауын және сипатын кестеге толтырыңыз.
Дескриптор: Білім алушылар
•
Суретке қарап қасиеттердің
атауын жазады
•
Тірі ағзаларға тән қасиеттерді
сипаттайды
8 слайд
mcc_sc_pr_lu7_02_09_06a_kzååååå.mp4
9 слайд
•
(Д) Тапсырма
•
Оқулықтың 1 20 беттегі суретке қарап, тірі ағзаларға тән қасиеттердің
атауын және сипаттап тізбе түрінде орналстыр. Ойыңды нақты
мысалдармен дәлелде
•
Тыныс алу ...
•
Дескриптор:
•
-Тірі ағзалардың ортақ қасиеттерін сипаттады.
•
-тірі ағзаларды тізбе түрінде көрсетіп өз ойын айтады
•
Қ Б: («Басбармақ» әдісі)
10 слайд
•
Тапсырма Д (дара)
•
«ОЙЛАН, ТАП» әдісі пайдаланылады
•
Қосымша мәліметтерді және атласты пайдалана отырып, сипаттамасы
арқылы жұмбақта жасырылған тірі ағзаның атын тауып, мекендейтін
орнын кескін картаға белгіле
•
Дискриптор:
•
Тірі ағзалардың маңызды қасиеттерін біледі
•
- сипаттамасы арқылы тірі тіршілік иесінің атын табады
•
- Таралған орнын кескін картаға түсіреді
•
- Берілген тіршілік иесі туралы кең ауқымды қосымша мәліметтер
келтіреді
•
Қалыптастырушы бағалау түрі: Ишара арқылы бағалаймын / СМАЙЛИК/
•
11 слайд
Алтай арқары- өте бағалы аң.
Биік тау беткейлерін мекендейді.
Шөптесіп өсімдіктермен қоректенеді.Ол бағалы аң
болғандықтан оны аулауға тыйым салынған.Оның
жасын мүйізіндегі сақинасына қарап аңықтайды.
Құлжасының мүйізі ірі, бұралып
иіліп тұрады.12-14 жыл өмір сүреді.
Барыс-мысық тұқымдас жыртқыш аң.Ол басын мәңгі
қар басқан тауларды мекендейді.Оның терісі
бағалы.Қимылы жылдам, епті.
Жемістігін қуғанда 7-8м биітікке дейін секіреді.Олар
ойынпаз, қарға аунап ойнағанды жақсы көреді
12 слайд
Оқушының аты
жөні 20секунд 25-30
секунд 60-90
секунд(Т) Тапсырма
«Дайындал...назарсал... оқыңыз» әдісі арқылы
Өз денеңе ауа жұтқаннан кейін қанша уақытқа дейін деміңді тоқтатып
тұратыныңызды тексеріп көр.
Ол үшін секундомерді ал. Отырып ,3-4 рет ішке қарай қатты деміңді
тарт және оны шығар ауаны жұтқаннан кейін, оны шығарып,
тынысыңды тоқтатып тұр дені сау адам тынысын 25-30 секундқа дейін
тоқтатып тұра алады, ал спортшылар 60-90 секундқа дейін шыдайды
Дескриптор:
-дем алудың организмге тән қасиетін айтады
-нәтижесін кестеге толтырады.
Қб : Мұғалімнің м адақтау сөзі арқылы
13 слайд
« ТОПТАСТЫР » әдісі
Оқулық мәтініндегі 119 суреттегі кестені пайдалана
отырып, түрлі тірі ағзалардың ортақ қасиеттерінің ішіндегі
ең негізгісі ҚОРЕКТЕНУГЕ сипаттама бер. «Сиқырлы
қоржында» жасырылған оқушы денсаулығына пайдалы
және пайдасыз тағамдарды тітіркену сезімін пайдалана
отырып оқушыларға түсіндір.
Қалыптастырушы бағалау түрі:
Бесбармақ әдісі арқылы бағалаймын
14 слайд
Кері байланыс
- Оқушыларға сабақ басында 2 түсті стикерлер берілді
- Сабақ соңында оқушылар стикерді апарып тақтаға
жабыстырады.
- Жасыл түс – Мен бәрін жақсы орындадым, көңіл –
күйім тамаша!
- Қызыл түс – мен тапсырманы дұрыс орындай
алмадым, көңіл күйім жоқ
15 слайд
16 слайд
Үйге тапсырма
•
Мәтінмен жұмыс
•
Картамен жұмыс
17 слайд
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз