Материалдар / "Тірі ағзалардың қасиеті" 6- сынып "Сарысай негізгі орта мектебі" КММ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Тірі ағзалардың қасиеті" 6- сынып "Сарысай негізгі орта мектебі" КММ

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға тірі ағзалардың қасиеті мен бейімделу ортасы туралы айтылады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Ақпан 2021
1006
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Оқу мақсаты: Сабақ мақсаттары: : Ойлау дағдыларының деңгейі : қолдану Тірі ағзалардың қасиеттері

1 слайд
Оқу мақсаты: Сабақ мақсаттары: : Ойлау дағдыларының деңгейі : қолдану Тірі ағзалардың қасиеттері . Бағалау критерийі 5.4.2.1. Тірі ағзалардың ортақ қасиеттерін сипаттау Барлық оқушылар: Тірі ағзалардың ортақ қасиеттерін атайды. Оқушылардың көпшілігі: Тірі ағзалардың ортақ қасиеттерін кесте түрінде көрсетіп сызады. Оқушылардың кейбіреуі: Тірі ағзалардың белгілерін анықтайды, бақылау, өлшеулер, эксперимент( тәжірибе) жүргізеді.  Тірі ағзаларарға тән қасиеттерді атайды  Тірі ағзаларарға тән қасиеттерді сипаттап кестеге түсіреді.  Тірі ағзалардың белгілерін бақылау, өлшеулер, эксперимент (тәжірибе) жұмыстарын орындайды

«Бір қадам алға...» Үй тапсырмасын сұрау Мұғалім есіктен кіргеннен өткен материалдарға байланысты сұрақта

2 слайд
«Бір қадам алға...» Үй тапсырмасын сұрау   Мұғалім есіктен кіргеннен өткен материалдарға байланысты сұрақтар қояды. Жауап дұрыс болса, бір қадам алға жылжиды, қате болса, бір қадам артқа шегінеді. Мұғалім столына жеткенше, бірнеше сұрақ қою арқылы оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландырып алады.  

«Миға шабуыл» Сұрақ қою арқылы жаңа сабақтың тақыры бын ашу • Табиғат апаттарынан кімдер зардап шегеді ?

3 слайд
«Миға шабуыл» Сұрақ қою арқылы жаңа сабақтың тақыры бын ашу • Табиғат апаттарынан кімдер зардап шегеді ?

Топ қа бөлу I топ – Жануарлар II топ – Өсімдіктер

4 слайд
Топ қа бөлу I топ – Жануарлар II топ – Өсімдіктер

«Құпия сөз» • (Тж)Тапсырма 1: Мәтінді оқып, қандай қасиеттер тірі ағзаларға тән,талдау жасаңдар. Графикалық органайзер (клас

5 слайд
«Құпия сөз» • (Тж)Тапсырма 1: Мәтінді оқып, қандай қасиеттер тірі ағзаларға тән,талдау жасаңдар. Графикалық органайзер (кластер) • Дескриптор: • Топта талқылайды • Жанды ағзаларға тән қасиеттерді толтырады • Кластер құрады • ҚБ: «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалайды 

6 слайд

Саралап оқыту әдісі • Тапсырма 1: Жж (жұптық жұмыс) • 1 - тапсырма. Суреттерге қарап, тірі ағзаларға тән қасиеттердің атауын жә

7 слайд
Саралап оқыту әдісі • Тапсырма 1: Жж (жұптық жұмыс) • 1 - тапсырма. Суреттерге қарап, тірі ағзаларға тән қасиеттердің атауын және сипатын кестеге толтырыңыз.  Дескриптор:  Білім алушылар • Суретке қарап қасиеттердің атауын жазады • Тірі ағзаларға тән қасиеттерді сипаттайды

mcc_sc_pr_lu7_02_09_06a_kzååååå.mp4

8 слайд
mcc_sc_pr_lu7_02_09_06a_kzååååå.mp4

• (Д) Тапсырма • Оқулықтың 1 20 беттегі суретке қарап, тірі ағзаларға тән қасиеттердің атауын және сипаттап тізбе түрінде орн

9 слайд
• (Д) Тапсырма • Оқулықтың 1 20 беттегі суретке қарап, тірі ағзаларға тән қасиеттердің атауын және сипаттап тізбе түрінде орналстыр. Ойыңды нақты мысалдармен дәлелде • Тыныс алу  ... • Дескриптор: • -Тірі ағзалардың ортақ қасиеттерін сипаттады. • -тірі ағзаларды тізбе түрінде көрсетіп өз ойын айтады • Қ  Б: («Басбармақ» әдісі)  

• Тапсырма Д (дара) • «ОЙЛАН, ТАП» әдісі пайдаланылады • Қосымша мәліметтерді және атласты пайдалана отырып, сипаттамасы арқыл

10 слайд
• Тапсырма Д (дара) • «ОЙЛАН, ТАП» әдісі пайдаланылады • Қосымша мәліметтерді және атласты пайдалана отырып, сипаттамасы арқылы жұмбақта жасырылған тірі ағзаның атын тауып, мекендейтін орнын кескін картаға белгіле • Дискриптор: • Тірі ағзалардың маңызды қасиеттерін біледі • - сипаттамасы арқылы тірі тіршілік иесінің атын табады • - Таралған орнын кескін картаға түсіреді • - Берілген тіршілік иесі туралы кең ауқымды қосымша мәліметтер келтіреді • Қалыптастырушы бағалау түрі: Ишара арқылы бағалаймын / СМАЙЛИК/ •

Алтай арқары- өте бағалы аң. Биік тау беткейлерін мекендейді. Шөптесіп өсімдіктермен қоректенеді.Ол бағалы аң болғандықтан оны

11 слайд
Алтай арқары- өте бағалы аң. Биік тау беткейлерін мекендейді. Шөптесіп өсімдіктермен қоректенеді.Ол бағалы аң болғандықтан оны аулауға тыйым салынған.Оның жасын мүйізіндегі сақинасына қарап аңықтайды. Құлжасының мүйізі ірі, бұралып иіліп тұрады.12-14 жыл өмір сүреді. Барыс-мысық тұқымдас жыртқыш аң.Ол басын мәңгі қар басқан тауларды мекендейді.Оның терісі бағалы.Қимылы жылдам, епті. Жемістігін қуғанда 7-8м биітікке дейін секіреді.Олар ойынпаз, қарға аунап ойнағанды жақсы көреді

Оқушының аты жөні 20секунд 25-30 секунд 60-90 секунд(Т) Тапсырма «Дайындал...назарсал... оқыңыз» әдісі арқылы Өз денеңе ау

12 слайд
Оқушының аты жөні 20секунд 25-30 секунд 60-90 секунд(Т) Тапсырма «Дайындал...назарсал... оқыңыз» әдісі арқылы Өз денеңе ауа жұтқаннан кейін қанша уақытқа дейін деміңді тоқтатып тұратыныңызды тексеріп көр. Ол үшін секундомерді ал. Отырып ,3-4 рет ішке қарай қатты деміңді тарт және оны шығар ауаны жұтқаннан кейін, оны шығарып, тынысыңды тоқтатып тұр дені сау адам тынысын 25-30 секундқа дейін тоқтатып тұра алады, ал спортшылар 60-90 секундқа дейін шыдайды Дескриптор: -дем алудың организмге тән қасиетін айтады -нәтижесін кестеге толтырады. Қб : Мұғалімнің м адақтау сөзі арқылы

« ТОПТАСТЫР » әдісі Оқулық мәтініндегі 119 суреттегі кестені пайдалана отырып, түрлі тірі ағзалардың ортақ

13 слайд
« ТОПТАСТЫР » әдісі Оқулық мәтініндегі 119 суреттегі кестені пайдалана отырып, түрлі тірі ағзалардың ортақ қасиеттерінің ішіндегі ең негізгісі ҚОРЕКТЕНУГЕ сипаттама бер. «Сиқырлы қоржында» жасырылған оқушы денсаулығына пайдалы және пайдасыз тағамдарды тітіркену сезімін пайдалана отырып оқушыларға түсіндір. Қалыптастырушы бағалау түрі: Бесбармақ әдісі арқылы бағалаймын

Кері байланыс - Оқушыларға сабақ басында 2 түсті стикерлер берілді - Сабақ соңында оқушылар стикерді апарып тақтаға жабыстыр

14 слайд
Кері байланыс - Оқушыларға сабақ басында 2 түсті стикерлер берілді - Сабақ соңында оқушылар стикерді апарып тақтаға жабыстырады. - Жасыл түс – Мен бәрін жақсы орындадым, көңіл – күйім тамаша! - Қызыл түс – мен тапсырманы дұрыс орындай алмадым, көңіл күйім жоқ

15 слайд

Үйге тапсырма • Мәтінмен жұмыс • Картамен жұмыс

16 слайд
Үйге тапсырма • Мәтінмен жұмыс • Картамен жұмыс

17 слайд