Тізбектелген сабақтар топтамасы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Жаңақорған ауданы
Аққұм ауылы №221 Аққұм мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі
Жанна Ташимова
Орта мерзімді жоспарлау
Мақсаттары:
• Жұмыс кезеңдерінің дәйекті,
тізбектеліп ұйымдастырылуы;
• Сыныпта сабақ беру
практикасына жеті модульді
ықпалдастыру;
• Оқытудың әрбір кезеңінің
басынан бастап соңына дейін
алға ілгерілеудің болуын
қамтамасыз ету;
• Барлық оқушыларды қамту
үшін асқан ептілікпен болуы
қажет
(МАН, 91 - бет). -
Орта мерзімді жоспарлауды
дайындағанда тапсырмалар барлық
оқушылардың қажеттіліктерін
қамтитындай болуы,
- Тізбектелген сабақтар топтамасын
кім үшін жасалып жатқанын,
оқушыларға нені үйрету керек екенін
және оқытудың әдіс - тәсілдері мен
қандай түрлерін пайдалану
қажеттілігін білу,
-
Орта мерзімді жоспарлауда
Бағдарламаның жеті модуль идеялары
ықпалдасады , мақсаттар айқын
болады, сабақтың мазмұнын жүйелі
құруға көмегі тиеді,
- Орта мерзімді жоспарлауда негізгі
мақсаттары нақты жүйелі болған
кезде, нәтижесі жемісті болады Тиімділігі неде?Бала білімді тәжірибе арқылы өздігінен алу керек, мұғалімнің міндеті - балаға
жұмысты әліне қарай шағындап беру және белгіленген мақсатқа қарай бағыттап отыру
А.Байтұрсынов
«Ортадағы қаламсап» ойын
Өткен сабақты еске түсіру
арқылы сұрақтарға жауап беру
Жуан-жіңішке сұрақтар» әдісі
Тақырып бойынша сұрақтар
дайындау
"Суреттер сөйлейді"әдісі
Сурет бойынша әңгіме құрау
«Көршінің көмегі» әдісі
Әңгіме кестесін толтырады
«Жигсо» әдісі «Қоңыр қозы»
мәтіннің негізгі идеясын сұрау
«Ойлан- жұптас- бөліс» әдісі
Көктем көрінісінің суретін салу
«Қара- жап- айт- жаз- тексер»
әдісі
Әңгіме құрау
«Аквариумдағы балықтар» әдісі
Қорытынды бойынша сұрақтарға
жауап беру
1 слайд
Жаңақорған ауданы Аққұм ауылы №221 Аққұм мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Жанна Ташимова Орта мерзімді жоспарлау Мақсаттары: • Жұмыс кезеңдерінің дәйекті, тізбектеліп ұйымдастырылуы; • Сыныпта сабақ беру практикасына жеті модульді ықпалдастыру; • Оқытудың әрбір кезеңінің басынан бастап соңына дейін алға ілгерілеудің болуын қамтамасыз ету; • Барлық оқушыларды қамту үшін асқан ептілікпен болуы қажет (МАН, 91 - бет). - Орта мерзімді жоспарлауды дайындағанда тапсырмалар барлық оқушылардың қажеттіліктерін қамтитындай болуы, - Тізбектелген сабақтар топтамасын кім үшін жасалып жатқанын, оқушыларға нені үйрету керек екенін және оқытудың әдіс - тәсілдері мен қандай түрлерін пайдалану қажеттілігін білу, - Орта мерзімді жоспарлауда Бағдарламаның жеті модуль идеялары ықпалдасады , мақсаттар айқын болады, сабақтың мазмұнын жүйелі құруға көмегі тиеді, - Орта мерзімді жоспарлауда негізгі мақсаттары нақты жүйелі болған кезде, нәтижесі жемісті болады Тиімділігі неде?Бала білімді тәжірибе арқылы өздігінен алу керек, мұғалімнің міндеті - балаға жұмысты әліне қарай шағындап беру және белгіленген мақсатқа қарай бағыттап отыру А.Байтұрсынов «Ортадағы қаламсап» ойын Өткен сабақты еске түсіру арқылы сұрақтарға жауап беру Жуан-жіңішке сұрақтар» әдісі Тақырып бойынша сұрақтар дайындау "Суреттер сөйлейді"әдісі Сурет бойынша әңгіме құрау «Көршінің көмегі» әдісі Әңгіме кестесін толтырады «Жигсо» әдісі «Қоңыр қозы» мәтіннің негізгі идеясын сұрау «Ойлан- жұптас- бөліс» әдісі Көктем көрінісінің суретін салу «Қара- жап- айт- жаз- тексер» әдісі Әңгіме құрау «Аквариумдағы балықтар» әдісі Қорытынды бойынша сұрақтарға жауап беру
2 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Бала Абай
Әдебиеттік оқу 2- сыныпСындарлы оқытуға негізделген сабақтар оқушыларға өз білімдері мен
ұстанымдары жайында ойланып, сұрақтар қойып, білімін
толықтырып, белгілі бір тақырыпты оқып – білу кезеңінде өз түсінігін
өзгертуге мүмкіндік береді.
(МАН, 8 - бет )
Барлық оқушылар: Бала Абай әңгімесін
түсінеді
Көпшілігі: Сурет бойынша әңгіме құрай
алады
Кейбір оқушылар: Кейіпкерлерге
мінездеме бередіМақсаты Нәтижесі
М. Әуезовтың “Бала Абай “
әңгімесінің мазмұнын білу;
Абайдың балалық шағымен танысу ;
Абай нені жақсы көретіні жайлы
түсіну Тізбектелген сабақтар топтамасының бір сабағына
бірнеше модульді енгізу
2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Бала Абай Әдебиеттік оқу 2- сыныпСындарлы оқытуға негізделген сабақтар оқушыларға өз білімдері мен ұстанымдары жайында ойланып, сұрақтар қойып, білімін толықтырып, белгілі бір тақырыпты оқып – білу кезеңінде өз түсінігін өзгертуге мүмкіндік береді. (МАН, 8 - бет ) Барлық оқушылар: Бала Абай әңгімесін түсінеді Көпшілігі: Сурет бойынша әңгіме құрай алады Кейбір оқушылар: Кейіпкерлерге мінездеме бередіМақсаты Нәтижесі М. Әуезовтың “Бала Абай “ әңгімесінің мазмұнын білу; Абайдың балалық шағымен танысу ; Абай нені жақсы көретіні жайлы түсіну Тізбектелген сабақтар топтамасының бір сабағына бірнеше модульді енгізу
3 слайд
Оқушылардың оқуының
табыстылығы
Ынтымақтастыру атмосферасы
Жас ерекшеліктеріне
сәйкес сұрақтар
Топтық жұмыс
«Жуан- жіңішке сұрақтар»
әдісі
Бағалау критерий
«Көршінің көмегі» әдісі
Әңгіме кестесін толтыруОқыту мен оқуда
АКТ пайдалану
Ребус шешу «Суреттер сөйлейді» әдісі
Әңгіме құрау Басталуы
Ортасы
Аяқталуы
Кері байланыс
Сәтті тұстар
Оқушылар топтық
жұмыс барысында
тапсырманы өз деңгейіне
сай орындағаны Сәтсіз тұстар
Топ арасында
оқушылардың әділ
бағаламауы
3 слайд
Оқушылардың оқуының табыстылығы Ынтымақтастыру атмосферасы Жас ерекшеліктеріне сәйкес сұрақтар Топтық жұмыс «Жуан- жіңішке сұрақтар» әдісі Бағалау критерий «Көршінің көмегі» әдісі Әңгіме кестесін толтыруОқыту мен оқуда АКТ пайдалану Ребус шешу «Суреттер сөйлейді» әдісі Әңгіме құрау Басталуы Ортасы Аяқталуы Кері байланыс Сәтті тұстар Оқушылар топтық жұмыс барысында тапсырманы өз деңгейіне сай орындағаны Сәтсіз тұстар Топ арасында оқушылардың әділ бағаламауы
4 слайд
Оқыту мен оқу тәжірбиесіне өзгерістер
енгізу тиімділігі
А деңгейлі оқушы
В деңгейлі оқушы
С деңгейлі оқушы
4 слайд
Оқыту мен оқу тәжірбиесіне өзгерістер енгізу тиімділігі А деңгейлі оқушы В деңгейлі оқушы С деңгейлі оқушы
5 слайд
Не өзгерді?
Түрлі әдістерді пайдалану арқылы
сабақтың мақсатын нақты ашуға
үйрендім
Әрбір сабақта оқушы үні ескеріліп
отырды
Оқушыларды түгел бағалауға
мүмкіндік болды
Оқушының өзіне деген сенімділігі
артты
Өзімді- өзім реттеуді үйрендім
Жаңашыл көзқарастар қалыптасты Оқушының жас ерекшілігіне сай етіп
тапсырмалар қолдандымЖеті модулдің идеясын сабаққа сай терең
қарастыруды және қолдануды білдімЖаман жақсылығы ұғымның болмайтын
балаларды танымдық әрекетке ұмылуға
нәтижелі болды Жаңа әдіс- тәсілдер жүйесін нәтижелі
болуы оқушы мен мұғалім арасында
жаңашыл қарым- қатынастар арасында өз
жемісін берді.
Жемісті білімге баулу өз әрекет арқылы
қол жеткізді Не білдім?Оқыту мен оқу тәжірбиесінде өзгерістерді
енгізуді басқару
5 слайд
Не өзгерді? Түрлі әдістерді пайдалану арқылы сабақтың мақсатын нақты ашуға үйрендім Әрбір сабақта оқушы үні ескеріліп отырды Оқушыларды түгел бағалауға мүмкіндік болды Оқушының өзіне деген сенімділігі артты Өзімді- өзім реттеуді үйрендім Жаңашыл көзқарастар қалыптасты Оқушының жас ерекшілігіне сай етіп тапсырмалар қолдандымЖеті модулдің идеясын сабаққа сай терең қарастыруды және қолдануды білдімЖаман жақсылығы ұғымның болмайтын балаларды танымдық әрекетке ұмылуға нәтижелі болды Жаңа әдіс- тәсілдер жүйесін нәтижелі болуы оқушы мен мұғалім арасында жаңашыл қарым- қатынастар арасында өз жемісін берді. Жемісті білімге баулу өз әрекет арқылы қол жеткізді Не білдім?Оқыту мен оқу тәжірбиесінде өзгерістерді енгізуді басқару
6 слайд
Бір - бірімен қарым - қатынас жасауға,
тыңдауға машықтанды.
Сөз бен сөзді байланыстырып айтуға
дағдыланды.
Есте сақтау қабілеттері жақсара бастады.
Оқушыларға жас ерекшелігіне сай тапсырма беру
арқылы зейінін тұрақтандырып, қабілеттерін
ашу;
Алдағы уақытта осы бағдармаланың негізінде
сыни ойлауға дағдыланған, сөйлеу мәнері
қалыпты, өзін- өзі реттей білетін оқушыларды
оқыту және тәрбиелеу;Р
е
ф
л
е
к
с
и
я Мен еңсердім:
Қиналған тұстарым:
Топтық жұмысты бағалау кезінде
критерийлерді анықтауда;
АКТ –ны қолдану барысындағы
қиындықтар туғызғаны
Жас ерекшеліктеріне сай деңгейлік
тапсырмаларды әзірлеуде;
Болашаққа нық сеніммен:
6 слайд
Бір - бірімен қарым - қатынас жасауға, тыңдауға машықтанды. Сөз бен сөзді байланыстырып айтуға дағдыланды. Есте сақтау қабілеттері жақсара бастады. Оқушыларға жас ерекшелігіне сай тапсырма беру арқылы зейінін тұрақтандырып, қабілеттерін ашу; Алдағы уақытта осы бағдармаланың негізінде сыни ойлауға дағдыланған, сөйлеу мәнері қалыпты, өзін- өзі реттей білетін оқушыларды оқыту және тәрбиелеу;Р е ф л е к с и я Мен еңсердім: Қиналған тұстарым: Топтық жұмысты бағалау кезінде критерийлерді анықтауда; АКТ –ны қолдану барысындағы қиындықтар туғызғаны Жас ерекшеліктеріне сай деңгейлік тапсырмаларды әзірлеуде; Болашаққа нық сеніммен: