Том мен Бекки 3 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
БӨЛІМ: ЖАҚСЫДАН ҮЙРЕН,ЖАМАННАН
ЖИРЕН
Том мен Бекки
Марк Твен
1 слайд
БӨЛІМ: ЖАҚСЫДАН ҮЙРЕН,ЖАМАННАН ЖИРЕН Том мен Бекки Марк Твен
2 слайд
ОҚУ МАҚСАТТАРЫ :
3.1.3.1шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен
іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің
дамуын болжау
3.1.1.1шығарманың маңызды тұстарын анықтау үшін
ашық сұрақтар қою және жауап беру
3.3.2.1шығарма кейіпкеріне хат/ ертегі (кейіпкер қосу,
соңын өзгерту...)/ өлең (төрт жолды)/ әңгіме
(оқығаны, көргені бойынша) жазу
2 слайд
ОҚУ МАҚСАТТАРЫ : 3.1.3.1шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау 3.1.1.1шығарманың маңызды тұстарын анықтау үшін ашық сұрақтар қою және жауап беру 3.3.2.1шығарма кейіпкеріне хат/ ертегі (кейіпкер қосу, соңын өзгерту...)/ өлең (төрт жолды)/ әңгіме (оқығаны, көргені бойынша) жазу
3 слайд
БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ
Оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын
болжайды;
Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап
береді;
Кейіпкерлердің іс- әрекетін сипаттап, баға
береді;
Шығарма кейіпкеріне хат жазады.
3 слайд
БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ Оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжайды; Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді; Кейіпкерлердің іс- әрекетін сипаттап, баға береді; Шығарма кейіпкеріне хат жазады.
4 слайд
ОЙСЕРГЕК:
КЕЛ, ЖАНЫМА ТҰР, СЫНЫПТАС,
ӨЗ АЛАҚАНЫҢДЫ МАҒАН АШ.
МІНЕ, МЕНІҢ ҚОЛЫМ БОС,
ЖЫЛУЫМА ЖЫЛУ ҚО С.
4 слайд
ОЙСЕРГЕК: КЕЛ, ЖАНЫМА ТҰР, СЫНЫПТАС, ӨЗ АЛАҚАНЫҢДЫ МАҒАН АШ. МІНЕ, МЕНІҢ ҚОЛЫМ БОС, ЖЫЛУЫМА ЖЫЛУ ҚО С.
5 слайд
ТОПҚА БӨЛІНУ
І топ : Жазушылар
ІІ топ :Құтқарушы
ІІІ топ :Ғалымдар
5 слайд
ТОПҚА БӨЛІНУ І топ : Жазушылар ІІ топ :Құтқарушы ІІІ топ :Ғалымдар
6 слайд
АЛДЫҢҒЫ БІЛІМДІ ҚАЙТАЛАУ
«Сиқырлы себет» әдісі
6 слайд
АЛДЫҢҒЫ БІЛІМДІ ҚАЙТАЛАУ «Сиқырлы себет» әдісі
7 слайд
Дескриптор:
1-топ:
А.Құнанбаевтың өмірі мен
шығармашылғы туралы баяндайды.
Қара сөздегі негізгі ойды айтады.
2-топ: Батырлар жыры туралы
баяндайды. Батырларға тән
қасиеттерді атайды?
3-топ: Ежелгі замандағы батырларды
атайды.Оларды сипаттайды.
7 слайд
Дескриптор: 1-топ: А.Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылғы туралы баяндайды. Қара сөздегі негізгі ойды айтады. 2-топ: Батырлар жыры туралы баяндайды. Батырларға тән қасиеттерді атайды? 3-топ: Ежелгі замандағы батырларды атайды.Оларды сипаттайды.
8 слайд
Бағалау: «Жетістік жетондары»
8 слайд
Бағалау: «Жетістік жетондары»
9 слайд
Марк Твен ( ағылш . Mark Twain ,
шын аты Сэмюэл Лэнгхорн
Клеменс ( ағылш. Samuel
Langhorne Clemens ); 30 қараша
1835 жыл , Флорида , Миссури ,
АҚШ — 21 сәуір 1910 жыл ,
Реддинг , Коннектикут , АҚШ
) — америкалық жазушы ,
журналист, көсемсөзші.
Көркем әдебиет , тарихи
көркем әдебиет , балалар
әдебиеті , сатира , эссе ,
философиялық әдебиет ,
әдебиеттану жанрларында
шығармаларын жазған.
9 слайд
Марк Твен ( ағылш . Mark Twain , шын аты Сэмюэл Лэнгхорн Клеменс ( ағылш. Samuel Langhorne Clemens ); 30 қараша 1835 жыл , Флорида , Миссури , АҚШ — 21 сәуір 1910 жыл , Реддинг , Коннектикут , АҚШ ) — америкалық жазушы , журналист, көсемсөзші. Көркем әдебиет , тарихи көркем әдебиет , балалар әдебиеті , сатира , эссе , философиялық әдебиет , әдебиеттану жанрларында шығармаларын жазған.
10 слайд
« Балалар философиясы »
әдісі.
бұзықтық , сынып, кітап, мұғалім
10 слайд
« Балалар философиясы » әдісі. бұзықтық , сынып, кітап, мұғалім
11 слайд
Дескритор:
1.Тірек сөздерді жүйелі түрде қолдана
алады.
2. Мәтіннің не туралы екенін болжай
алады
11 слайд
Дескритор: 1.Тірек сөздерді жүйелі түрде қолдана алады. 2. Мәтіннің не туралы екенін болжай алады
12 слайд
Бейнеролик:
12 слайд
Бейнеролик:
13 слайд
2-тапсырма. Мәтінді түсініп оқы.
«Том мен Бекки»
13 слайд
2-тапсырма. Мәтінді түсініп оқы. «Том мен Бекки»
14 слайд
Бағалау
«Бағдаршам» әдісі
14 слайд
Бағалау «Бағдаршам» әдісі
15 слайд
« Қар кесегі » әдісі.
Әр оқушы жеке қағазға мәтін мазмұны
бойынша сұрақ құрастырып жазады. Қағазды
умаждап, сыныптың ортасына лақтырады. Әр
оқушы қағазды алып, сұраққа жауап береді.
15 слайд
« Қар кесегі » әдісі. Әр оқушы жеке қағазға мәтін мазмұны бойынша сұрақ құрастырып жазады. Қағазды умаждап, сыныптың ортасына лақтырады. Әр оқушы қағазды алып, сұраққа жауап береді.
16 слайд
Дескриптор:
•
Мәтінді түсіріп әрі тізбектей
оқиды.
•
Мәтін бойынша сұрақтар
құрастара алады, жауап береді.
16 слайд
Дескриптор: • Мәтінді түсіріп әрі тізбектей оқиды. • Мәтін бойынша сұрақтар құрастара алады, жауап береді.
17 слайд
Топтық жұмыс
«Модельдеу» әдісі
Жазушылар: Әңгімедегі оқиға қалай
жалғасуы мүмкін? Болжамыңды айт.
Құтқарушылар: Мәтін мазмұнына сәйкес
келетін мақал- мәтелдерді тап
Ғалымдар: Тақырыпқа байланысты
жағдаят(оқиға) құрастыр.
17 слайд
Топтық жұмыс «Модельдеу» әдісі Жазушылар: Әңгімедегі оқиға қалай жалғасуы мүмкін? Болжамыңды айт. Құтқарушылар: Мәтін мазмұнына сәйкес келетін мақал- мәтелдерді тап Ғалымдар: Тақырыпқа байланысты жағдаят(оқиға) құрастыр.
18 слайд
Дескриптор:
Шығармадағы кейіпкерлердің мінез-
құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы
оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын
болжай алады
18 слайд
Дескриптор: Шығармадағы кейіпкерлердің мінез- құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжай алады
19 слайд
«Екі жұлдыз,бір тілек»
Екі жұлдыз-Жұмыстарындағы
ұнағаны
Бір тілек-Жақсартуға болады
19 слайд
«Екі жұлдыз,бір тілек» Екі жұлдыз-Жұмыстарындағы ұнағаны Бір тілек-Жақсартуға болады
20 слайд
«Дөңгелек үстел» әдісі
4-тапсырма. Кейіпкеріміз Том
Сойердің пікірін де тыңда. Оның
ойынша оқиға қалай жалғасады
екен?
20 слайд
«Дөңгелек үстел» әдісі 4-тапсырма. Кейіпкеріміз Том Сойердің пікірін де тыңда. Оның ойынша оқиға қалай жалғасады екен?
21 слайд
Жұптық жұмыс.
6-тапсырма.
Сен Томның қыз балалар
туралы пікірімен келісесің
бе? Пікіріңді білдір.
21 слайд
Жұптық жұмыс. 6-тапсырма. Сен Томның қыз балалар туралы пікірімен келісесің бе? Пікіріңді білдір.
22 слайд
Бағалау:
Смайлик арқылы бағалау
22 слайд
Бағалау: Смайлик арқылы бағалау
23 слайд
Қорытындылау
« Шеринг » әдісі
3-топ: Оқиғаның желісі бойынша Том мен Беккиге хат жазу. 7-тапсырма. Беккиге қандай кеңес берер едің?
1-т оп: . Мәтіннен алынған
сөйлемдердің әрі қарай немен аяқталатынын өз
ойыңмен
болжап, жалғастырып жазып көр.
Доббис мырза кітапты ылғи тартпаға салып,
кілттеп қояды.
Себебі ...
.
Мұғалімнің оқыған кітабы оқушыларда
қызығушылық тудыратын, өйткені
. 2-т оп: Cұрақтарға жауап бер.
Беккидің аяқастынан Томға шабуыл жасауы
дұрыс болды ма?
.
Неліктен?
.
Томның орнында болсаң, не істередің?
.
«Қыздарда сабырлық жоқ» дегенге келісесің
бе?
.
23 слайд
Қорытындылау « Шеринг » әдісі 3-топ: Оқиғаның желісі бойынша Том мен Беккиге хат жазу. 7-тапсырма. Беккиге қандай кеңес берер едің? 1-т оп: . Мәтіннен алынған сөйлемдердің әрі қарай немен аяқталатынын өз ойыңмен болжап, жалғастырып жазып көр. Доббис мырза кітапты ылғи тартпаға салып, кілттеп қояды. Себебі ... . Мұғалімнің оқыған кітабы оқушыларда қызығушылық тудыратын, өйткені . 2-т оп: Cұрақтарға жауап бер. Беккидің аяқастынан Томға шабуыл жасауы дұрыс болды ма? . Неліктен? . Томның орнында болсаң, не істередің? . «Қыздарда сабырлық жоқ» дегенге келісесің бе? .
24 слайд
Өткен тақырып бойынша ойларын
жинақтайды, пікір алмасады.
Кезекпен барлығы тақырып
бойынша түйінді ойды
қорытындылайды.
24 слайд
Өткен тақырып бойынша ойларын жинақтайды, пікір алмасады. Кезекпен барлығы тақырып бойынша түйінді ойды қорытындылайды.
25 слайд
25 слайд
26 слайд
Үй тапсырмасы.
Мәтінді оқып, оқиғаны өз
ойыңмен жалғастыр.
26 слайд
Үй тапсырмасы. Мәтінді оқып, оқиғаны өз ойыңмен жалғастыр.
27 слайд
Кері байланыс
«Алма ағашы» әдісі
Жасыл түсті алма – бүгін бәрін
жақсы орындадым деп ойлаймын,
менің көңіл күйім көтеріңкі.
Сары түсті алма – мен
тапсырма- ны орындай алмадым,
көңіл күйім жоқ.
27 слайд
Кері байланыс «Алма ағашы» әдісі Жасыл түсті алма – бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын, менің көңіл күйім көтеріңкі. Сары түсті алма – мен тапсырма- ны орындай алмадым, көңіл күйім жоқ.