Материалдар / Том мен Бекки 3 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Том мен Бекки 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Слайд мұғалімдерге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қараша 2019
1140
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
БӨЛІМ: ЖАҚСЫДАН ҮЙРЕН,ЖАМАННАН ЖИРЕН Том мен Бекки Марк Твен

1 слайд
БӨЛІМ: ЖАҚСЫДАН ҮЙРЕН,ЖАМАННАН ЖИРЕН Том мен Бекки Марк Твен

1 слайд

БӨЛІМ: ЖАҚСЫДАН ҮЙРЕН,ЖАМАННАН ЖИРЕН Том мен Бекки Марк Твен

ОҚУ МАҚСАТТАРЫ :  3.1.3.1шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің

2 слайд
ОҚУ МАҚСАТТАРЫ :  3.1.3.1шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау  3.1.1.1шығарманың маңызды тұстарын анықтау үшін ашық сұрақтар қою және жауап беру  3.3.2.1шығарма кейіпкеріне хат/ ертегі (кейіпкер қосу, соңын өзгерту...)/ өлең (төрт жолды)/ әңгіме (оқығаны, көргені бойынша) жазу

2 слайд

ОҚУ МАҚСАТТАРЫ :  3.1.3.1шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау  3.1.1.1шығарманың маңызды тұстарын анықтау үшін ашық сұрақтар қою және жауап беру  3.3.2.1шығарма кейіпкеріне хат/ ертегі (кейіпкер қосу, соңын өзгерту...)/ өлең (төрт жолды)/ әңгіме (оқығаны, көргені бойынша) жазу

БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ  Оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжайды;  Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді;  Кейіпк

3 слайд
БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ  Оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжайды;  Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді;  Кейіпкерлердің іс- әрекетін сипаттап, баға береді;  Шығарма кейіпкеріне хат жазады.

3 слайд

БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ  Оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжайды;  Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді;  Кейіпкерлердің іс- әрекетін сипаттап, баға береді;  Шығарма кейіпкеріне хат жазады.

ОЙСЕРГЕК: КЕЛ, ЖАНЫМА ТҰР, СЫНЫПТАС, ӨЗ АЛАҚАНЫҢДЫ МАҒАН АШ. МІНЕ, МЕНІҢ ҚОЛЫМ БОС, ЖЫЛУЫМА ЖЫЛУ ҚО С.

4 слайд
ОЙСЕРГЕК: КЕЛ, ЖАНЫМА ТҰР, СЫНЫПТАС, ӨЗ АЛАҚАНЫҢДЫ МАҒАН АШ. МІНЕ, МЕНІҢ ҚОЛЫМ БОС, ЖЫЛУЫМА ЖЫЛУ ҚО С.

4 слайд

ОЙСЕРГЕК: КЕЛ, ЖАНЫМА ТҰР, СЫНЫПТАС, ӨЗ АЛАҚАНЫҢДЫ МАҒАН АШ. МІНЕ, МЕНІҢ ҚОЛЫМ БОС, ЖЫЛУЫМА ЖЫЛУ ҚО С.

ТОПҚА БӨЛІНУ І топ : Жазушылар ІІ топ :Құтқарушы ІІІ топ :Ғалымдар

5 слайд
ТОПҚА БӨЛІНУ І топ : Жазушылар ІІ топ :Құтқарушы ІІІ топ :Ғалымдар

5 слайд

ТОПҚА БӨЛІНУ І топ : Жазушылар ІІ топ :Құтқарушы ІІІ топ :Ғалымдар

АЛДЫҢҒЫ БІЛІМДІ ҚАЙТАЛАУ «Сиқырлы себет» әдісі

6 слайд
АЛДЫҢҒЫ БІЛІМДІ ҚАЙТАЛАУ «Сиқырлы себет» әдісі

6 слайд

АЛДЫҢҒЫ БІЛІМДІ ҚАЙТАЛАУ «Сиқырлы себет» әдісі

Дескриптор: 1-топ: А.Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылғы туралы баяндайды. Қара сөздегі негізгі ойды айтады. 2-топ: Батырлар

7 слайд
Дескриптор: 1-топ: А.Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылғы туралы баяндайды. Қара сөздегі негізгі ойды айтады. 2-топ: Батырлар жыры туралы баяндайды. Батырларға тән қасиеттерді атайды? 3-топ: Ежелгі замандағы батырларды атайды.Оларды сипаттайды.

7 слайд

Дескриптор: 1-топ: А.Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылғы туралы баяндайды. Қара сөздегі негізгі ойды айтады. 2-топ: Батырлар жыры туралы баяндайды. Батырларға тән қасиеттерді атайды? 3-топ: Ежелгі замандағы батырларды атайды.Оларды сипаттайды.

Бағалау: «Жетістік жетондары»

8 слайд
Бағалау: «Жетістік жетондары»

8 слайд

Бағалау: «Жетістік жетондары»

Марк Твен ( ағылш . Mark Twain , шын аты Сэмюэл Лэнгхорн Клеменс ( ағылш. Samuel Langhorne Clemens ); 30 қараша 1835 ж

9 слайд
Марк Твен ( ағылш .   Mark Twain , шын аты Сэмюэл Лэнгхорн Клеменс ( ағылш.   Samuel Langhorne Clemens ); 30 қараша  1835 жыл ,  Флорида ,  Миссури ,  АҚШ  — 21 сәуір  1910 жыл ,  Реддинг ,  Коннектикут ,  АҚШ ) — америкалық  жазушы , журналист, көсемсөзші.  Көркем әдебиет ,  тарихи көркем әдебиет ,  балалар әдебиеті ,  сатира ,  эссе ,  философиялық әдебиет ,  әдебиеттану  жанрларында шығармаларын жазған. 

9 слайд

Марк Твен ( ағылш .   Mark Twain , шын аты Сэмюэл Лэнгхорн Клеменс ( ағылш.   Samuel Langhorne Clemens ); 30 қараша  1835 жыл ,  Флорида ,  Миссури ,  АҚШ  — 21 сәуір  1910 жыл ,  Реддинг ,  Коннектикут ,  АҚШ ) — америкалық  жазушы , журналист, көсемсөзші.  Көркем әдебиет ,  тарихи көркем әдебиет ,  балалар әдебиеті ,  сатира ,  эссе ,  философиялық әдебиет ,  әдебиеттану  жанрларында шығармаларын жазған. 

« Балалар философиясы » әдісі. бұзықтық , сынып, кітап, мұғалім

10 слайд
« Балалар философиясы » әдісі. бұзықтық , сынып, кітап, мұғалім

10 слайд

« Балалар философиясы » әдісі. бұзықтық , сынып, кітап, мұғалім

Дескритор: 1.Тірек сөздерді жүйелі түрде қолдана алады. 2. Мәтіннің не туралы екенін болжай алады

11 слайд
Дескритор: 1.Тірек сөздерді жүйелі түрде қолдана алады. 2. Мәтіннің не туралы екенін болжай алады

11 слайд

Дескритор: 1.Тірек сөздерді жүйелі түрде қолдана алады. 2. Мәтіннің не туралы екенін болжай алады

Бейнеролик:

12 слайд
Бейнеролик:

12 слайд

Бейнеролик:

2-тапсырма. Мәтінді түсініп оқы. «Том мен Бекки»

13 слайд
2-тапсырма. Мәтінді түсініп оқы. «Том мен Бекки»

13 слайд

2-тапсырма. Мәтінді түсініп оқы. «Том мен Бекки»

Бағалау «Бағдаршам» әдісі

14 слайд
Бағалау «Бағдаршам» әдісі

14 слайд

Бағалау «Бағдаршам» әдісі

« Қар кесегі » әдісі. Әр оқушы жеке қағазға мәтін мазмұны бойынша сұрақ құрастырып жазады. Қағазды умаждап, сыныптың ортасына

15 слайд
« Қар кесегі » әдісі. Әр оқушы жеке қағазға мәтін мазмұны бойынша сұрақ құрастырып жазады. Қағазды умаждап, сыныптың ортасына лақтырады. Әр оқушы қағазды алып, сұраққа жауап береді.

15 слайд

« Қар кесегі » әдісі. Әр оқушы жеке қағазға мәтін мазмұны бойынша сұрақ құрастырып жазады. Қағазды умаждап, сыныптың ортасына лақтырады. Әр оқушы қағазды алып, сұраққа жауап береді.

Дескриптор: • Мәтінді түсіріп әрі тізбектей оқиды. • Мәтін бойынша сұрақтар құрастара алады, жауап береді.

16 слайд
Дескриптор: • Мәтінді түсіріп әрі тізбектей оқиды. • Мәтін бойынша сұрақтар құрастара алады, жауап береді.

16 слайд

Дескриптор: • Мәтінді түсіріп әрі тізбектей оқиды. • Мәтін бойынша сұрақтар құрастара алады, жауап береді.

Топтық жұмыс «Модельдеу» әдісі Жазушылар: Әңгімедегі оқиға қалай жалғасуы мүмкін? Болжамыңды айт. Құтқарушылар: Мәтін мазмұн

17 слайд
Топтық жұмыс «Модельдеу» әдісі Жазушылар: Әңгімедегі оқиға қалай жалғасуы мүмкін? Болжамыңды айт. Құтқарушылар: Мәтін мазмұнына сәйкес келетін мақал- мәтелдерді тап Ғалымдар: Тақырыпқа байланысты жағдаят(оқиға) құрастыр.

17 слайд

Топтық жұмыс «Модельдеу» әдісі Жазушылар: Әңгімедегі оқиға қалай жалғасуы мүмкін? Болжамыңды айт. Құтқарушылар: Мәтін мазмұнына сәйкес келетін мақал- мәтелдерді тап Ғалымдар: Тақырыпқа байланысты жағдаят(оқиға) құрастыр.

Дескриптор: Шығармадағы кейіпкерлердің мінез- құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжай ал

18 слайд
Дескриптор: Шығармадағы кейіпкерлердің мінез- құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжай алады

18 слайд

Дескриптор: Шығармадағы кейіпкерлердің мінез- құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжай алады

«Екі жұлдыз,бір тілек» Екі жұлдыз-Жұмыстарындағы ұнағаны Бір тілек-Жақсартуға болады

19 слайд
«Екі жұлдыз,бір тілек» Екі жұлдыз-Жұмыстарындағы ұнағаны Бір тілек-Жақсартуға болады

19 слайд

«Екі жұлдыз,бір тілек» Екі жұлдыз-Жұмыстарындағы ұнағаны Бір тілек-Жақсартуға болады

«Дөңгелек үстел» әдісі 4-тапсырма. Кейіпкеріміз Том Сойердің пікірін де тыңда. Оның ойынша оқиға қалай жалғасады екен?

20 слайд
«Дөңгелек үстел» әдісі 4-тапсырма. Кейіпкеріміз Том Сойердің пікірін де тыңда. Оның ойынша оқиға қалай жалғасады екен?

20 слайд

«Дөңгелек үстел» әдісі 4-тапсырма. Кейіпкеріміз Том Сойердің пікірін де тыңда. Оның ойынша оқиға қалай жалғасады екен?

Жұптық жұмыс. 6-тапсырма. Сен Томның қыз балалар туралы пікірімен келісесің бе? Пікіріңді білдір.

21 слайд
Жұптық жұмыс. 6-тапсырма. Сен Томның қыз балалар туралы пікірімен келісесің бе? Пікіріңді білдір.

21 слайд

Жұптық жұмыс. 6-тапсырма. Сен Томның қыз балалар туралы пікірімен келісесің бе? Пікіріңді білдір.

Бағалау: Смайлик арқылы бағалау

22 слайд
Бағалау: Смайлик арқылы бағалау

22 слайд

Бағалау: Смайлик арқылы бағалау

Қорытындылау « Шеринг » әдісі 3-топ: Оқиғаның желісі бойынша Том мен Беккиге хат жазу. 7-тапсырма. Беккиге қандай кеңес берер

23 слайд
Қорытындылау « Шеринг » әдісі 3-топ: Оқиғаның желісі бойынша Том мен Беккиге хат жазу. 7-тапсырма. Беккиге қандай кеңес берер едің? 1-т оп: . Мәтіннен алынған сөйлемдердің әрі қарай немен аяқталатынын өз ойыңмен болжап, жалғастырып жазып көр. Доббис мырза кітапты ылғи тартпаға салып, кілттеп қояды. Себебі ... . Мұғалімнің оқыған кітабы оқушыларда қызығушылық тудыратын, өйткені . 2-т оп: Cұрақтарға жауап бер. Беккидің аяқастынан Томға шабуыл жасауы дұрыс болды ма? . Неліктен? . Томның орнында болсаң, не істередің? . «Қыздарда сабырлық жоқ» дегенге келісесің бе? .

23 слайд

Қорытындылау « Шеринг » әдісі 3-топ: Оқиғаның желісі бойынша Том мен Беккиге хат жазу. 7-тапсырма. Беккиге қандай кеңес берер едің? 1-т оп: . Мәтіннен алынған сөйлемдердің әрі қарай немен аяқталатынын өз ойыңмен болжап, жалғастырып жазып көр. Доббис мырза кітапты ылғи тартпаға салып, кілттеп қояды. Себебі ... . Мұғалімнің оқыған кітабы оқушыларда қызығушылық тудыратын, өйткені . 2-т оп: Cұрақтарға жауап бер. Беккидің аяқастынан Томға шабуыл жасауы дұрыс болды ма? . Неліктен? . Томның орнында болсаң, не істередің? . «Қыздарда сабырлық жоқ» дегенге келісесің бе? .

Өткен тақырып бойынша ойларын жинақтайды, пікір алмасады. Кезекпен барлығы тақырып бойынша түйінді ойды қорытындылайды.

24 слайд
Өткен тақырып бойынша ойларын жинақтайды, пікір алмасады. Кезекпен барлығы тақырып бойынша түйінді ойды қорытындылайды.

24 слайд

Өткен тақырып бойынша ойларын жинақтайды, пікір алмасады. Кезекпен барлығы тақырып бойынша түйінді ойды қорытындылайды.

25 слайд

25 слайд

Үй тапсырмасы. Мәтінді оқып, оқиғаны өз ойыңмен жалғастыр.

26 слайд
Үй тапсырмасы. Мәтінді оқып, оқиғаны өз ойыңмен жалғастыр.

26 слайд

Үй тапсырмасы. Мәтінді оқып, оқиғаны өз ойыңмен жалғастыр.

Кері байланыс «Алма ағашы» әдісі Жасыл түсті алма – бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын, менің көңіл күйім көтеріңкі. С

27 слайд
Кері байланыс «Алма ағашы» әдісі Жасыл түсті алма – бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын, менің көңіл күйім көтеріңкі. Сары түсті алма – мен тапсырма- ны орындай алмадым, көңіл күйім жоқ.

27 слайд

Кері байланыс «Алма ағашы» әдісі Жасыл түсті алма – бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын, менің көңіл күйім көтеріңкі. Сары түсті алма – мен тапсырма- ны орындай алмадым, көңіл күйім жоқ.