Материалдар / Топырақ және оның құрамы мен құрылымы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Топырақ және оның құрамы мен құрылымы

Материал туралы қысқаша түсінік
Топырақ және оның құрамы мен құрылымы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Мамыр 2020
824
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы: Топырақ және оның құрамы мен құрылымы Сабақтың мақсаты: 7.3.4.2 Топырақ құрамын, түрлерін анықтап, құрылымын график

1 слайд
Тақырыбы: Топырақ және оның құрамы мен құрылымы Сабақтың мақсаты: 7.3.4.2 Топырақ құрамын, түрлерін анықтап, құрылымын графикалық түрде көрсетеді. Блум таксономиясы бойынша оқушылар топырақ және оның құрамы мен құрылымын түсінеді, қолданады, зерттейді. Тілдік мақсаттар: Жазылым: Берілген тапсырмаға қорытынды жазады. Тыңдалым : Оқушылар мұғалімнің түсіндірмесін тыңдайды. Айтылым: Жасалған қорытындыларын сыныптастары алдында қорғау барысында өз ойларын еркін жеткізеді. Оқылым: Берілген мәтінді тапсырманы түсініп оқиды.

1 слайд

Тақырыбы: Топырақ және оның құрамы мен құрылымы Сабақтың мақсаты: 7.3.4.2 Топырақ құрамын, түрлерін анықтап, құрылымын графикалық түрде көрсетеді. Блум таксономиясы бойынша оқушылар топырақ және оның құрамы мен құрылымын түсінеді, қолданады, зерттейді. Тілдік мақсаттар: Жазылым: Берілген тапсырмаға қорытынды жазады. Тыңдалым : Оқушылар мұғалімнің түсіндірмесін тыңдайды. Айтылым: Жасалған қорытындыларын сыныптастары алдында қорғау барысында өз ойларын еркін жеткізеді. Оқылым: Берілген мәтінді тапсырманы түсініп оқиды.

Белсенді оқу әдістері: «Миға шабуыл» Модельдеу Коммуникативтік тәсіл бойынша тапсырмалар Саралау деңгейі бойынша тапсы

2 слайд
Белсенді оқу әдістері: «Миға шабуыл» Модельдеу Коммуникативтік тәсіл бойынша тапсырмалар Саралау деңгейі бойынша тапсырмалар

2 слайд

Белсенді оқу әдістері: «Миға шабуыл» Модельдеу Коммуникативтік тәсіл бойынша тапсырмалар Саралау деңгейі бойынша тапсырмалар

Коммуникативтік тәсіл бойынша тапсырмалар «Топырақтың түрлері» жазылған қима қағаздар арқылы сыныпты топқа бөлемін. І-топ

3 слайд
Коммуникативтік тәсіл бойынша тапсырмалар «Топырақтың түрлері» жазылған қима қағаздар арқылы сыныпты топқа бөлемін. І-топ:Мәтінге сүйене отырып, төмендегі құрылымды, құрылымсыз және құмды топырақтарды атаңдар ІІ-топ: Топырақ кесіндісінің кимасы берілген, сызбаға сәйкес кесіндіні толтырыңдар

3 слайд

Коммуникативтік тәсіл бойынша тапсырмалар «Топырақтың түрлері» жазылған қима қағаздар арқылы сыныпты топқа бөлемін. І-топ:Мәтінге сүйене отырып, төмендегі құрылымды, құрылымсыз және құмды топырақтарды атаңдар ІІ-топ: Топырақ кесіндісінің кимасы берілген, сызбаға сәйкес кесіндіні толтырыңдар

ІІІ-топ: Топырақтың түрлерінің үлесіне диаграмма құрастырыңдар ІV-топ: Мына фотосуреттер арқылы топырақтың өзгеруі мен құна

4 слайд
ІІІ-топ: Топырақтың түрлерінің үлесіне диаграмма құрастырыңдар   ІV-топ: Мына фотосуреттер арқылы топырақтың өзгеруі мен құнарсыздану себептерін анықтап және құнарлығын арттыру жолдарын ұсыныңдар Дескриптор: Оқушылар топырақтың құрылымын, құрамын, құнарлығын ажыратып, топырақтың орналасу қабатын білді. Топырақ түрлерінің үлесіне баға беруді үйренді. Бағалау: «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы

4 слайд

ІІІ-топ: Топырақтың түрлерінің үлесіне диаграмма құрастырыңдар   ІV-топ: Мына фотосуреттер арқылы топырақтың өзгеруі мен құнарсыздану себептерін анықтап және құнарлығын арттыру жолдарын ұсыныңдар Дескриптор: Оқушылар топырақтың құрылымын, құрамын, құнарлығын ажыратып, топырақтың орналасу қабатын білді. Топырақ түрлерінің үлесіне баға беруді үйренді. Бағалау: «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы

Дескриптор: Бағалау: Мәтінмен жұмыс істейді. Бір-бірінің ойын тыңдап, талдап пікір алмасады. Алған білімдерін өмірде қолдана

5 слайд
Дескриптор: Бағалау: Мәтінмен жұмыс істейді. Бір-бірінің ойын тыңдап, талдап пікір алмасады. Алған білімдерін өмірде қолдана алды «Бас бармақ» , «Бағдаршам» , «Екі жұлдыз бір тілек»; Кері байланыс: Рефлексия:

5 слайд

Дескриптор: Бағалау: Мәтінмен жұмыс істейді. Бір-бірінің ойын тыңдап, талдап пікір алмасады. Алған білімдерін өмірде қолдана алды «Бас бармақ» , «Бағдаршам» , «Екі жұлдыз бір тілек»; Кері байланыс: Рефлексия: