Материалдар / Топырақ құрамы мен құрылымы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Топырақ құрамы мен құрылымы

Материал туралы қысқаша түсінік
1. Болашақ ұрпаққа Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев туралы мағлұмат беру 2. Елбасының өмірін, еңбек жолын үлгі-өнеге ете отырып, патриоттық сезімдерін арттыру. 3. Ел Президентін құрметтеуге, егемен елімізге қамқор бол білуге тәрбиелеу. Көрнекіліктер: суреттер, слайд, шарлар, Н.Ә.Назарбаевтың қанатты сөздері. Әдіс-тәсілі: түсіндіру, әңгімелеу, сұрақ-жауап Барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі Алаулаған алабынан нұр тамып, Қазақ елін бүкіл дүние жүр танып. Көк байрағың желбірейді төріңде, Гимнің тұр көгіңде шырқалып. (Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Гимні орындалады)
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Желтоқсан 2018
586
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы: Топырақ және оның құрамы мен құрылымы Сабақтың мақсаты: 7.3.4.2 Топырақ құрамын, түрлерін анықтап, құрылымын графи

1 слайд
Тақырыбы: Топырақ және оның құрамы мен құрылымы Сабақтың мақсаты: 7.3.4.2 Топырақ құрамын, түрлерін анықтап, құрылымын графикалық түрде көрсетеді. Блум таксономиясы бойынша оқушылар топырақ және оның құрамы мен құрылымын түсінеді, қолданады, зерттейді. Тілдік мақсаттар: Жазылым: Берілген тапсырмаға қорытынды жазады. Тыңдалым: Оқушылар мұғалімнің түсіндірмесін тыңдайды. Айтылым: Жасалған қорытындыларын сыныптастары алдында қорғау барысында өз ойларын еркін жеткізеді. Оқылым: Берілген мәтінді тапсырманы түсініп оқиды.

1 слайд

Тақырыбы: Топырақ және оның құрамы мен құрылымы Сабақтың мақсаты: 7.3.4.2 Топырақ құрамын, түрлерін анықтап, құрылымын графикалық түрде көрсетеді. Блум таксономиясы бойынша оқушылар топырақ және оның құрамы мен құрылымын түсінеді, қолданады, зерттейді. Тілдік мақсаттар: Жазылым: Берілген тапсырмаға қорытынды жазады. Тыңдалым: Оқушылар мұғалімнің түсіндірмесін тыңдайды. Айтылым: Жасалған қорытындыларын сыныптастары алдында қорғау барысында өз ойларын еркін жеткізеді. Оқылым: Берілген мәтінді тапсырманы түсініп оқиды.

Белсенді оқу әдістері: «Миға шабуыл» Модельдеу Коммуникативтік тәсіл бойынша тапсырмалар Саралау деңгейі бойынша тап

2 слайд
Белсенді оқу әдістері: «Миға шабуыл» Модельдеу Коммуникативтік тәсіл бойынша тапсырмалар Саралау деңгейі бойынша тапсырмалар

2 слайд

Белсенді оқу әдістері: «Миға шабуыл» Модельдеу Коммуникативтік тәсіл бойынша тапсырмалар Саралау деңгейі бойынша тапсырмалар

Коммуникативтік тәсіл бойынша тапсырмалар «Топырақтың түрлері» жазылған қима қағаздар арқылы сыныпты топқа бөлемін. І-т

3 слайд
Коммуникативтік тәсіл бойынша тапсырмалар «Топырақтың түрлері» жазылған қима қағаздар арқылы сыныпты топқа бөлемін. І-топ:Мәтінге сүйене отырып, төмендегі құрылымды, құрылымсыз және құмды топырақтарды атаңдар ІІ-топ: Топырақ кесіндісінің кимасы берілген, сызбаға сәйкес кесіндіні толтырыңдар

3 слайд

Коммуникативтік тәсіл бойынша тапсырмалар «Топырақтың түрлері» жазылған қима қағаздар арқылы сыныпты топқа бөлемін. І-топ:Мәтінге сүйене отырып, төмендегі құрылымды, құрылымсыз және құмды топырақтарды атаңдар ІІ-топ: Топырақ кесіндісінің кимасы берілген, сызбаға сәйкес кесіндіні толтырыңдар

ІІІ-топ: Топырақтың түрлерінің үлесіне диаграмма құрастырыңдар ІV-топ: Мына фотосуреттер арқылы топырақтың өзгеруі мен құ

4 слайд
ІІІ-топ: Топырақтың түрлерінің үлесіне диаграмма құрастырыңдар   ІV-топ: Мына фотосуреттер арқылы топырақтың өзгеруі мен құнарсыздану себептерін анықтап және құнарлығын арттыру жолдарын ұсыныңдар Дескриптор: Оқушылар топырақтың құрылымын, құрамын, құнарлығын ажыратып, топырақтың орналасу қабатын білді. Топырақ түрлерінің үлесіне баға беруді үйренді. Бағалау: «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы

4 слайд

ІІІ-топ: Топырақтың түрлерінің үлесіне диаграмма құрастырыңдар   ІV-топ: Мына фотосуреттер арқылы топырақтың өзгеруі мен құнарсыздану себептерін анықтап және құнарлығын арттыру жолдарын ұсыныңдар Дескриптор: Оқушылар топырақтың құрылымын, құрамын, құнарлығын ажыратып, топырақтың орналасу қабатын білді. Топырақ түрлерінің үлесіне баға беруді үйренді. Бағалау: «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы

Дескриптор: Бағалау: Мәтінмен жұмыс істейді. Бір-бірінің ойын тыңдап, талдап пікір алмасады. Алған білімдерін өмірде қолдан

5 слайд
Дескриптор: Бағалау: Мәтінмен жұмыс істейді. Бір-бірінің ойын тыңдап, талдап пікір алмасады. Алған білімдерін өмірде қолдана алды «Бас бармақ» , «Бағдаршам» , «Екі жұлдыз бір тілек»; Кері байланыс: Рефлексия:

5 слайд

Дескриптор: Бағалау: Мәтінмен жұмыс істейді. Бір-бірінің ойын тыңдап, талдап пікір алмасады. Алған білімдерін өмірде қолдана алды «Бас бармақ» , «Бағдаршам» , «Екі жұлдыз бір тілек»; Кері байланыс: Рефлексия: