Топырақ құрамы мен құрылымы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тақырыбы:
Топырақ және оның құрамы мен құрылымы
Сабақтың мақсаты:
7.3.4.2 Топырақ құрамын, түрлерін анықтап, құрылымын графикалық түрде
көрсетеді.
Блум таксономиясы бойынша оқушылар топырақ және оның құрамы мен
құрылымын түсінеді, қолданады, зерттейді.
Тілдік мақсаттар:
Жазылым: Берілген тапсырмаға қорытынды жазады.
Тыңдалым: Оқушылар мұғалімнің түсіндірмесін тыңдайды.
Айтылым: Жасалған қорытындыларын сыныптастары алдында қорғау барысында өз
ойларын еркін жеткізеді.
Оқылым: Берілген мәтінді тапсырманы түсініп оқиды.
1 слайд
Тақырыбы: Топырақ және оның құрамы мен құрылымы Сабақтың мақсаты: 7.3.4.2 Топырақ құрамын, түрлерін анықтап, құрылымын графикалық түрде көрсетеді. Блум таксономиясы бойынша оқушылар топырақ және оның құрамы мен құрылымын түсінеді, қолданады, зерттейді. Тілдік мақсаттар: Жазылым: Берілген тапсырмаға қорытынды жазады. Тыңдалым: Оқушылар мұғалімнің түсіндірмесін тыңдайды. Айтылым: Жасалған қорытындыларын сыныптастары алдында қорғау барысында өз ойларын еркін жеткізеді. Оқылым: Берілген мәтінді тапсырманы түсініп оқиды.
2 слайд
Белсенді оқу
әдістері:
«Миға шабуыл»
Модельдеу
Коммуникативтік тәсіл
бойынша тапсырмалар
Саралау деңгейі бойынша
тапсырмалар
2 слайд
Белсенді оқу әдістері: «Миға шабуыл» Модельдеу Коммуникативтік тәсіл бойынша тапсырмалар Саралау деңгейі бойынша тапсырмалар
3 слайд
Коммуникативтік
тәсіл бойынша
тапсырмалар
«Топырақтың түрлері» жазылған қима
қағаздар арқылы сыныпты топқа
бөлемін.
І-топ:Мәтінге сүйене отырып, төмендегі
құрылымды, құрылымсыз және құмды
топырақтарды атаңдар
ІІ-топ: Топырақ кесіндісінің кимасы
берілген, сызбаға сәйкес кесіндіні
толтырыңдар
3 слайд
Коммуникативтік тәсіл бойынша тапсырмалар «Топырақтың түрлері» жазылған қима қағаздар арқылы сыныпты топқа бөлемін. І-топ:Мәтінге сүйене отырып, төмендегі құрылымды, құрылымсыз және құмды топырақтарды атаңдар ІІ-топ: Топырақ кесіндісінің кимасы берілген, сызбаға сәйкес кесіндіні толтырыңдар
4 слайд
ІІІ-топ: Топырақтың түрлерінің үлесіне
диаграмма құрастырыңдар
ІV-топ: Мына фотосуреттер арқылы
топырақтың өзгеруі мен құнарсыздану
себептерін анықтап және құнарлығын
арттыру жолдарын ұсыныңдар
Дескриптор:
Оқушылар топырақтың құрылымын, құрамын, құнарлығын ажыратып,
топырақтың орналасу қабатын білді. Топырақ түрлерінің үлесіне баға
беруді үйренді.
Бағалау: «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы
4 слайд
ІІІ-топ: Топырақтың түрлерінің үлесіне диаграмма құрастырыңдар ІV-топ: Мына фотосуреттер арқылы топырақтың өзгеруі мен құнарсыздану себептерін анықтап және құнарлығын арттыру жолдарын ұсыныңдар Дескриптор: Оқушылар топырақтың құрылымын, құрамын, құнарлығын ажыратып, топырақтың орналасу қабатын білді. Топырақ түрлерінің үлесіне баға беруді үйренді. Бағалау: «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы
5 слайд
Дескриптор:
Бағалау:
Мәтінмен жұмыс істейді.
Бір-бірінің ойын тыңдап, талдап пікір
алмасады.
Алған білімдерін өмірде қолдана алды
«Бас бармақ» , «Бағдаршам» , «Екі
жұлдыз бір тілек»;
Кері байланыс:
Рефлексия:
5 слайд
Дескриптор: Бағалау: Мәтінмен жұмыс істейді. Бір-бірінің ойын тыңдап, талдап пікір алмасады. Алған білімдерін өмірде қолдана алды «Бас бармақ» , «Бағдаршам» , «Екі жұлдыз бір тілек»; Кері байланыс: Рефлексия: