1 слайд
То санды қ қ
жиынты ба алау
қ ғ
2 слайд
4-саба а шолу. ққ
С ра тар мен жауаптар
ұ қ ЖИЫНТЫ БА АЛАУ
Қ Ғ
3 слайд
Саба ты ма саты: қ ң қ
То санды жиынты ба алауды
қ қ қ ғ
йымдастыру мен ткізуді негізгі
ұ ө ң
т сілдерін т сіндіру
ә ү
То санды жиынты ба алау шін
қ қ қ ғ ү
тапсырмалар растыру
құ
ма сатында тест спецификациямен
қ
таныстыру
ТО САНДЫ ЖИЫНТЫ БА АЛАУ
Қ Қ Қ Ғ
4 слайд
Жиынтық бағалау – белгілі бір оқу кезеңін
(тоқсан, триместр, оқу жылы, орта білім
деңгейі), сондай-ақ оқу
бағдарламаларындағы балл және баға
қойылатын бөлімдер\ортақ та қырыпт арды
аяқтаған кезде жүргізілетін бағалаудың түрі ЖИЫНТЫ БА АЛАУҚ Ғ
5 слайд
Тапсырма:
Сіз мұғалімсіз . Сізге әріптесіңіз хабарласып ауырып
қалғанын айтты. Ол тоқсандық жиынтық бағалау өткізуге
тапсырмалар құрастыруы қажет еді.
Сізден тоқсандық жиынтық бағалау құрастыруды өтінді.
Тапсырма құрастыру үшін Сізге қандай ақпараттар керек? ТО САНДЫ ЖИЫНТЫ БА АЛАУҚ Қ Қ Ғ
6 слайд
ТО САНДЫ ЖИЫНТЫ БА АЛАУҚ Қ Қ Ғ
Тапсырмалар кімдерге арналған ?
Тапсырмаларды орындауға қанша уақыт беріледі ?
Тоқсандық жиынтық бағалау қалай өткізіледі ?
Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының
мазмұны қандай ?
Қандай тапсырмалар түрлері қолданылады ?
Тапсырмалар немесе сұрақтар үшін балдар қалай
есептеледі ?
Неше тапсырма құрастыру қажет ?
7 слайд
Тест спецификациясы (ТС)-
жиынты ба алауды мазм ны мен қ ғ ң ұ
форматын к рсететін жат.
ө құ
Тест спецификация
тапсырмаларды ба алауды
ғ ң
мазм ны мен форматынан,
ұ
сондай-а , тапсырмаларды негізгі
қ ң
мазм ныны сипаттамасынан
ұ ң
т рады.
ұ
.ТО САНДЫ ЖИЫНТЫ БА АЛАУ
Қ Қ Қ Ғ
Оқу
бағдарламас
ы
М атематика пәні
8 слайд
Әр тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмалары тест спецификациясына сәйкес
құрастырылады. Тест спецификация ЖБ негізгі мазмұнын көрсетеді және тапсырма
құрастырудың негізі болып табылады
Әр пән және сынып бойынша тест спецификация келесі ақпараттардан тұрады:
Тоқсандық жиынтық бағалаудың мақсаты
Ойлау деңгейлеріне шолу
Тапсырмалардың құрылымы
Тапсырма мазмұнын анықтау және технологиялық матрица құру
1 - тоқсанның жиынтық бағалауына шолу
Тапсырмаларды орындаудың ұзақтығы
Әр жұмысқа қойылатын балл саны
Оқу бағдарламасының бөлімдері бойынша балдарды бөлу
Балдарды сұрақтардың түрлеріне қарай бөлу
Тапсырмалар үлгілері
Балл қою кестелерінің үлгілері
Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу ережесі
Балл қою және модерация.
ТС _ Математика _2c ынТЕСТ СПЕЦИФИКАЦИЯНЫ РЫЛЫМЫ Ң ҚҰ
9 слайд
ТО САНДЫ ЖИЫНТЫ БА АЛАУҚ Қ Қ Ғ
Тапсырманы құрастырушы:
оқу бағдарламасындағы оқу мақсаттарына шолу
жасайды;
тест спецификациясына сәйкес тапсырмалар
түрлерін анықтайды және құрастырады;
құрастырылған тапсырмалар мен балл қою
кестелерін ПӨО мен ҰБА-на сараптамаға
жібереді;
Сараптамадан кейін тапсырмалар мен балл қою
кестелерін толықтырады және ПӨО жібереді.
10 слайд
Тоқсандық бағалау жұмыстарын және балдарды қою кестесін әзірлеу бір
параллельдегі барлық сыныптар үшін біркелкі Тест спецификациясы негізінде
жүзеге асырылады.
Тоқсандық жиынтық жұмыстар әр түрлі болуы мүмкін (тест, сынақтар, бақылау
жұмысы және т.б.).
1-сыныптарда ішкі жиынтық бағалау өткізілмейді.
Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу кестесі мектеп директорының бұйрығымен
бекітіліп, тоқсан басында ата-аналар мен оқушылардың назарына жеткізіледі.
Тоқсандық жиынтық жұмыс бір параллель үшін бірдей жағдайда өткізіледі.
Тоқсандық жиынтық бағалауды қайтадан орындауға (көшіруге) болмайды.
Егер оқушы тоқсандық жиынтық бағалауға белгілі бір себептермен қатыса
алмаған жағдайда (ауырып қалуы, жақын туысқанының қайтыс болуы,
конференцияға, олимпиадаға және басқа да ғылыми жарыстарға қатысқан
жағдайда), пән бойынша орындай алмаған тоқсандық жиынтық жұмысын
мектепке келгеннен кейінгі екі апта ішінде орындауы тиіс; бұл жағдайда
тоқсандық ішкі жиынтық бағалау жұмысының қосымша нұсқасы қолданылады . ТО САНДЫ ЖИЫНТЫ БА АЛАУДЫ ТКІЗУҚ Қ Қ Ғ Ө
11 слайд
Венн диаграммасы.
Б лімө \ орта та ырып қ қ бойынша жиынты ба алау ж не қ ғ ә
то санды жиынты ба алау арасында ы састы пен айырмашылы ты
қ қ қ ғ ғ ұқ қ қ
аны та ыздар.
қ ң
Б лім
ө \ орта қ
та ырып
қ бойынша
жиынты ба алау
қ ғ То санды
қ қ
жиынты
қ
ба алау
ғТО САНДЫ ЖИЫНТЫ БА АЛАУ
Қ Қ Қ Ғ
12 слайд
Тапсырма: то сандық қ жиынты ба алауды қ ғ
м алім алай ткізетінін топта тал ыла ыз.
ұғ қ ө қ ң Рефлексия
13 слайд
Рефлексия «Доп»
Топ те дей екі атар а б лінеді. ң қ ғ ө
Н с аулы :
ұ қ қ
1. Сіз арсы беттегі бір адамды та дап, со ы сессия бойынша есі ізде
қ ң ңғ ң
ал ан бір с зді айтып о ан допты ла тырасыз, содан со осы т ртіппен
қ ғ ө ғ қ ң ә
с зді айталап ар ынды жылдамдатасыз.
ө қ қ қ
2. Келесі атысушыны с зін айталайсыз. Осылай барлы топ м шелері
қ ң ө қ қ ү
тілген материалды айталайды.
ө қ
5-сессия а шолу.
ғ
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз