Материалдар / Тоқсандық жиынтық бағалауға арналған
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тоқсандық жиынтық бағалауға арналған

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
455
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
То санды қ қ жиынты ба алау қ ғ

1 слайд
То санды қ қ жиынты ба алау қ ғ

4-саба а шолу. ққ С ра тар мен жауаптар ұ қ ЖИЫНТЫ БА АЛАУ Қ Ғ

2 слайд
4-саба а шолу. ққ С ра тар мен жауаптар ұ қ ЖИЫНТЫ БА АЛАУ Қ Ғ

Саба ты ма саты: қ ң қ  То санды жиынты ба алауды қ қ қ ғ йымдастыру мен ткізуді негізгі ұ ө ң т сілдерін т сіндіру ә

3 слайд
Саба ты ма саты: қ ң қ  То санды жиынты ба алауды қ қ қ ғ йымдастыру мен ткізуді негізгі ұ ө ң т сілдерін т сіндіру ә ү  То санды жиынты ба алау шін қ қ қ ғ ү тапсырмалар растыру құ ма сатында тест спецификациямен қ таныстыру ТО САНДЫ ЖИЫНТЫ БА АЛАУ Қ Қ Қ Ғ

Жиынтық бағалау – белгілі бір оқу кезеңін (тоқсан, триместр, оқу жылы, орта білім деңгейі), сондай-ақ оқу бағдарламал

4 слайд
Жиынтық бағалау – белгілі бір оқу кезеңін (тоқсан, триместр, оқу жылы, орта білім деңгейі), сондай-ақ оқу бағдарламаларындағы балл және баға қойылатын бөлімдер\ортақ та қырыпт арды аяқтаған кезде жүргізілетін бағалаудың түрі ЖИЫНТЫ БА АЛАУҚ Ғ

Тапсырма: Сіз мұғалімсіз . Сізге әріптесіңіз хабарласып ауырып қалғанын айтты. Ол тоқсандық жиынтық бағалау өткізуге тапсырм

5 слайд
Тапсырма: Сіз мұғалімсіз . Сізге әріптесіңіз хабарласып ауырып қалғанын айтты. Ол тоқсандық жиынтық бағалау өткізуге тапсырмалар құрастыруы қажет еді. Сізден тоқсандық жиынтық бағалау құрастыруды өтінді. Тапсырма құрастыру үшін Сізге қандай ақпараттар керек? ТО САНДЫ ЖИЫНТЫ БА АЛАУҚ Қ Қ Ғ

ТО САНДЫ ЖИЫНТЫ БА АЛАУҚ Қ Қ Ғ  Тапсырмалар кімдерге арналған ?  Тапсырмаларды орындауға қанша уақыт беріледі ?  Тоқсан

6 слайд
ТО САНДЫ ЖИЫНТЫ БА АЛАУҚ Қ Қ Ғ  Тапсырмалар кімдерге арналған ?  Тапсырмаларды орындауға қанша уақыт беріледі ?  Тоқсандық жиынтық бағалау қалай өткізіледі ?  Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының мазмұны қандай ?  Қандай тапсырмалар түрлері қолданылады ?  Тапсырмалар немесе сұрақтар үшін балдар қалай есептеледі ?  Неше тапсырма құрастыру қажет ?

Тест спецификациясы (ТС)- жиынты ба алауды мазм ны мен қ ғ ң ұ форматын к рсететін жат. ө құ Тест спецификация тапсырма

7 слайд
Тест спецификациясы (ТС)- жиынты ба алауды мазм ны мен қ ғ ң ұ форматын к рсететін жат. ө құ Тест спецификация тапсырмаларды ба алауды ғ ң мазм ны мен форматынан, ұ сондай-а , тапсырмаларды негізгі қ ң мазм ныны сипаттамасынан ұ ң т рады. ұ .ТО САНДЫ ЖИЫНТЫ БА АЛАУ Қ Қ Қ Ғ Оқу бағдарламас ы М атематика пәні

Әр тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмалары тест спецификациясына сәйкес құрастырылады. Тест спецификация ЖБ негізгі мазмұнын к

8 слайд
Әр тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмалары тест спецификациясына сәйкес құрастырылады. Тест спецификация ЖБ негізгі мазмұнын көрсетеді және тапсырма құрастырудың негізі болып табылады Әр пән және сынып бойынша тест спецификация келесі ақпараттардан тұрады:  Тоқсандық жиынтық бағалаудың мақсаты  Ойлау деңгейлеріне шолу  Тапсырмалардың құрылымы  Тапсырма мазмұнын анықтау және технологиялық матрица құру  1 - тоқсанның жиынтық бағалауына шолу  Тапсырмаларды орындаудың ұзақтығы  Әр жұмысқа қойылатын балл саны  Оқу бағдарламасының бөлімдері бойынша балдарды бөлу  Балдарды сұрақтардың түрлеріне қарай бөлу  Тапсырмалар үлгілері  Балл қою кестелерінің үлгілері  Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу ережесі  Балл қою және модерация.  ТС _ Математика _2c ынТЕСТ СПЕЦИФИКАЦИЯНЫ РЫЛЫМЫ Ң ҚҰ

ТО САНДЫ ЖИЫНТЫ БА АЛАУҚ Қ Қ Ғ Тапсырманы құрастырушы:  оқу бағдарламасындағы оқу мақсаттарына шолу жасайды;  тест спец

9 слайд
ТО САНДЫ ЖИЫНТЫ БА АЛАУҚ Қ Қ Ғ Тапсырманы құрастырушы:  оқу бағдарламасындағы оқу мақсаттарына шолу жасайды;  тест спецификациясына сәйкес тапсырмалар түрлерін анықтайды және құрастырады;  құрастырылған тапсырмалар мен балл қою кестелерін ПӨО мен ҰБА-на сараптамаға жібереді;  Сараптамадан кейін тапсырмалар мен балл қою кестелерін толықтырады және ПӨО жібереді.

 Тоқсандық бағалау жұмыстарын және балдарды қою кестесін әзірлеу бір параллельдегі барлық сыныптар үшін біркелкі Тест специф

10 слайд
 Тоқсандық бағалау жұмыстарын және балдарды қою кестесін әзірлеу бір параллельдегі барлық сыныптар үшін біркелкі Тест спецификациясы негізінде жүзеге асырылады.  Тоқсандық жиынтық жұмыстар әр түрлі болуы мүмкін (тест, сынақтар, бақылау жұмысы және т.б.).  1-сыныптарда ішкі жиынтық бағалау өткізілмейді.  Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу кестесі мектеп директорының бұйрығымен бекітіліп, тоқсан басында ата-аналар мен оқушылардың назарына жеткізіледі.  Тоқсандық жиынтық жұмыс бір параллель үшін бірдей жағдайда өткізіледі.  Тоқсандық жиынтық бағалауды қайтадан орындауға (көшіруге) болмайды.  Егер оқушы тоқсандық жиынтық бағалауға белгілі бір себептермен қатыса алмаған жағдайда (ауырып қалуы, жақын туысқанының қайтыс болуы, конференцияға, олимпиадаға және басқа да ғылыми жарыстарға қатысқан жағдайда), пән бойынша орындай алмаған тоқсандық жиынтық жұмысын мектепке келгеннен кейінгі екі апта ішінде орындауы тиіс; бұл жағдайда тоқсандық ішкі жиынтық бағалау жұмысының қосымша нұсқасы қолданылады . ТО САНДЫ ЖИЫНТЫ БА АЛАУДЫ ТКІЗУҚ Қ Қ Ғ Ө

Венн диаграммасы. Б лімө \ орта та ырып қ қ бойынша жиынты ба алау ж не қ ғ ә то санды жиынты ба алау арасында ы састы

11 слайд
Венн диаграммасы. Б лімө \ орта та ырып қ қ бойынша жиынты ба алау ж не қ ғ ә то санды жиынты ба алау арасында ы састы пен айырмашылы ты қ қ қ ғ ғ ұқ қ қ аны та ыздар. қ ң Б лім ө \ орта қ та ырып қ бойынша жиынты ба алау қ ғ То санды қ қ жиынты қ ба алау ғТО САНДЫ ЖИЫНТЫ БА АЛАУ Қ Қ Қ Ғ

Тапсырма: то сандық қ жиынты ба алауды қ ғ м алім алай ткізетінін топта тал ыла ыз. ұғ қ ө қ ң Рефлексия

12 слайд
Тапсырма: то сандық қ жиынты ба алауды қ ғ м алім алай ткізетінін топта тал ыла ыз. ұғ қ ө қ ң Рефлексия

Рефлексия «Доп» Топ те дей екі атар а б лінеді. ң қ ғ ө Н с аулы : ұ қ қ 1. Сіз арсы беттегі бір адамды та дап, со ы сессия

13 слайд
Рефлексия «Доп» Топ те дей екі атар а б лінеді. ң қ ғ ө Н с аулы : ұ қ қ 1. Сіз арсы беттегі бір адамды та дап, со ы сессия бойынша есі ізде қ ң ңғ ң ал ан бір с зді айтып о ан допты ла тырасыз, содан со осы т ртіппен қ ғ ө ғ қ ң ә с зді айталап ар ынды жылдамдатасыз. ө қ қ қ 2. Келесі атысушыны с зін айталайсыз. Осылай барлы топ м шелері қ ң ө қ қ ү тілген материалды айталайды. ө қ 5-сессия а шолу. ғ