Материалдар / Түрлерді жүйелеу. Бинарлы наменклатура 9-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Түрлерді жүйелеу. Бинарлы наменклатура 9-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Әр түрлі түрлерді сипаттауда бинарлы номенклатураны қолдану, Карл Линней туралы мәлімет, еңбектері, деңгейлік тапсырмалар, зертханалық жұмыс барысы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2024
73
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Әртүрлі түрлерді сипаттау үшін бинарлы наменклатураны қолдану ЖОББ “Смарт Білім” мектеп- гимназиясы Биология 9- сынып

1 слайд
Әртүрлі түрлерді сипаттау үшін бинарлы наменклатураны қолдану ЖОББ “Смарт Білім” мектеп- гимназиясы Биология 9- сынып

1 слайд

Әртүрлі түрлерді сипаттау үшін бинарлы наменклатураны қолдану ЖОББ “Смарт Білім” мектеп- гимназиясы Биология 9- сынып

Сабақтың мақсаты 1.- әр түрлі түрлерді сипаттауда бинарлы номенклатураны қолдану 2.- өсімдіктер мен жануарлардың түрлерін

2 слайд
Сабақтың мақсаты 1.- әр түрлі түрлерді сипаттауда бинарлы номенклатураны қолдану 2.- өсімдіктер мен жануарлардың түрлерін ерекшелік белгілері бойынша танып білу (анықтағыш бойынша)

2 слайд

Сабақтың мақсаты 1.- әр түрлі түрлерді сипаттауда бинарлы номенклатураны қолдану 2.- өсімдіктер мен жануарлардың түрлерін ерекшелік белгілері бойынша танып білу (анықтағыш бойынша)

Сабақтың кезеңдері Алдыңғы білімді қайталау Жаңа сабақ Зертханалық жұмыс Қорытындылау

3 слайд
Сабақтың кезеңдері Алдыңғы білімді қайталау Жаңа сабақ Зертханалық жұмыс Қорытындылау

3 слайд

Сабақтың кезеңдері Алдыңғы білімді қайталау Жаңа сабақ Зертханалық жұмыс Қорытындылау

Еркін шағылыса , алатын будандаса алатын даралар тобын түр деп . атаймыз Джон Рей “Түр” терминін енгізді Түр дегені

4 слайд
Еркін шағылыса , алатын будандаса алатын даралар тобын түр деп . атаймыз Джон Рей “Түр” терминін енгізді Түр дегеніміз не?

4 слайд

Еркін шағылыса , алатын будандаса алатын даралар тобын түр деп . атаймыз Джон Рей “Түр” терминін енгізді Түр дегеніміз не?

Карлл Линней жүйел еуі Тірі ағзаларды алғаш рет топтастырып жүйеге келтірген швед ғалымы, жаратылыстанушы. Өсімдіктер мен

5 слайд
Карлл Линней жүйел еуі Тірі ағзаларды алғаш рет топтастырып жүйеге келтірген швед ғалымы, жаратылыстанушы. Өсімдіктер мен жануарларды класқа, отрядқа, туысқа, түрге бөлуді де бірінші болып ұсынған. Биологияға 1000 - ға жуық терминдерді енгізген. Жүйелеуде өсімдіктер мен жануарларды латын тілінде түрі мен туысын білдіретін қос атпен атауды(бинарлы номенклатураны) ұсынды.

5 слайд

Карлл Линней жүйел еуі Тірі ағзаларды алғаш рет топтастырып жүйеге келтірген швед ғалымы, жаратылыстанушы. Өсімдіктер мен жануарларды класқа, отрядқа, туысқа, түрге бөлуді де бірінші болып ұсынған. Биологияға 1000 - ға жуық терминдерді енгізген. Жүйелеуде өсімдіктер мен жануарларды латын тілінде түрі мен туысын білдіретін қос атпен атауды(бинарлы номенклатураны) ұсынды.

Өсімдікт ер жүйелеу Жануарлар ды жүйелеу

6 слайд
Өсімдікт ер жүйелеу Жануарлар ды жүйелеу

6 слайд

Өсімдікт ер жүйелеу Жануарлар ды жүйелеу

Бинарлы наменклатура

7 слайд
Бинарлы наменклатура

7 слайд

Бинарлы наменклатура

8 слайд

8 слайд

Құрал-жабдықтар: кеппешөптер немесе суреттері, анықтағыш атластар, АКТ құралдары(ноутбук, планшет) Жұмыс барысы: 1.Берілг

9 слайд
Құрал-жабдықтар: кеппешөптер немесе суреттері, анықтағыш атластар, АКТ құралдары(ноутбук, планшет) Жұмыс барысы: 1.Берілген өсімдіктің ерекшеліктерін зерттеу(жапырағы, тамыры, гүл, жеміс) 2.Анықтағыш пайдалану арқылы түрін анықтау №1 Зертханалық жұмыс «Анықтағыш көмегімен өсімдіктер мен жануарлар түрлерін (жергілікті регионның) анықтау».

9 слайд

Құрал-жабдықтар: кеппешөптер немесе суреттері, анықтағыш атластар, АКТ құралдары(ноутбук, планшет) Жұмыс барысы: 1.Берілген өсімдіктің ерекшеліктерін зерттеу(жапырағы, тамыры, гүл, жеміс) 2.Анықтағыш пайдалану арқылы түрін анықтау №1 Зертханалық жұмыс «Анықтағыш көмегімен өсімдіктер мен жануарлар түрлерін (жергілікті регионның) анықтау».

Үйге тапсырма: Тақырыпты оқу, К.Линней өмірбаяны, еңбектері (Реферат)

10 слайд
Үйге тапсырма: Тақырыпты оқу, К.Линней өмірбаяны, еңбектері (Реферат)

10 слайд

Үйге тапсырма: Тақырыпты оқу, К.Линней өмірбаяны, еңбектері (Реферат)