Материалдар / Түстер әлемі

Түстер әлемі

Материал туралы қысқаша түсінік
Білімділік: Заттардың түстерін көріп қабылдауды дамыту. Негізгі түстерді салыстара отырып, ажырату, жұбын табу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Ақпан 2023
401
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Дефектолог: Орынбасарова Күмісай Сатбергенқызы Мұнайлы ауданы № 13 мектеп гимназиясы Сабақтың тақырыбы: Түстер әлемі

1 слайд
Дефектолог: Орынбасарова Күмісай Сатбергенқызы Мұнайлы ауданы № 13 мектеп гимназиясы Сабақтың тақырыбы: Түстер әлемі

1 слайд

Дефектолог: Орынбасарова Күмісай Сатбергенқызы Мұнайлы ауданы № 13 мектеп гимназиясы Сабақтың тақырыбы: Түстер әлемі

Сабақтың мақсаты : Білімділік: Заттардың түстерін көріп қабылдауды дамыту. Негізгі түстерді салыстара отырып, ажырату, жұбын

2 слайд
Сабақтың мақсаты : Білімділік: Заттардың түстерін көріп қабылдауды дамыту. Негізгі түстерді салыстара отырып, ажырату, жұбын табу. Түзете-дамытушылық: Баланың ойлау қабілетін, зейінін дамыту. Ойынға деген қызығушылығын, есте сақтау қабілетін, қол моторикасын дамыту. Баланың коммуникативтік - ақпараттық құзіреттілігін молайтып, ой - түйсігін, қиялын түзете дамыту. Тәрбиелік: Ұқыпты, тәртіпті болуға тәрбиелеу. қоршаған ортаға қызығушылығын ояту. Сабақ барысында меңгерген белсенді сөздік қор мен қарапайым үлгі құрылымдарды өзіне таныс өмірлік жағдаяттарда орынды қолдана алуға тәрбиелеу. 

2 слайд

Сабақтың мақсаты : Білімділік: Заттардың түстерін көріп қабылдауды дамыту. Негізгі түстерді салыстара отырып, ажырату, жұбын табу. Түзете-дамытушылық: Баланың ойлау қабілетін, зейінін дамыту. Ойынға деген қызығушылығын, есте сақтау қабілетін, қол моторикасын дамыту. Баланың коммуникативтік - ақпараттық құзіреттілігін молайтып, ой - түйсігін, қиялын түзете дамыту. Тәрбиелік: Ұқыпты, тәртіпті болуға тәрбиелеу. қоршаған ортаға қызығушылығын ояту. Сабақ барысында меңгерген белсенді сөздік қор мен қарапайым үлгі құрылымдарды өзіне таныс өмірлік жағдаяттарда орынды қолдана алуға тәрбиелеу. 

Нейро жаттығу Ұсақ қол маторикасы

3 слайд
Нейро жаттығу Ұсақ қол маторикасы

3 слайд

Нейро жаттығу Ұсақ қол маторикасы

Топтық ойын баланы оқытуға және тәрбиелеуге тиімді әдіс Құммен ойнау баланың есте сақтау қабілетін, саусақтарының епті болуы

4 слайд
Топтық ойын баланы оқытуға және тәрбиелеуге тиімді әдіс Құммен ойнау баланың есте сақтау қабілетін, саусақтарының епті болуына септігін тигізедіАта- анаға психологиялық- педагогикалық кеңес беру Гимнастикалық жаттығулар дене белсенділігін арттырады

4 слайд

Топтық ойын баланы оқытуға және тәрбиелеуге тиімді әдіс Құммен ойнау баланың есте сақтау қабілетін, саусақтарының епті болуына септігін тигізедіАта- анаға психологиялық- педагогикалық кеңес беру Гимнастикалық жаттығулар дене белсенділігін арттырады

Ойын –оқу үрдісіндегі оқытудың әрі формасы, әрі әдісі ретінде дербес дидақтикалық категори

5 слайд
Ойын –оқу үрдісіндегі оқытудың әрі формасы, әрі әдісі ретінде дербес дидақтикалық категория. Сонымен бірге ойынды педагокпен балалардың бірлескен оқу әрекетінің өзара байланысты техналогиясы ретінде де қолдануға болады. Ойын бала білімін берік меңгерту құралы. Ойын –сауық тәжірибе мен тәсілдің еркіндігі,тапқырлық пен болжамның қиылысатын шебі, мұрат пен меженің тоғысатын шеңбері. Жарыссыз ойын,ойынсыз әзіл-қалжың бола береді.Ойын- сауық қара күш көрсететін озбырлық немесе баланың намысына тиетін қастандық емес.Ой өтімділігі мен сөз өтімділігін үйренеді.Ойын серіктестік таба білуге, онымен тіл табыса білуге дағдылайды.

5 слайд

Ойын –оқу үрдісіндегі оқытудың әрі формасы, әрі әдісі ретінде дербес дидақтикалық категория. Сонымен бірге ойынды педагокпен балалардың бірлескен оқу әрекетінің өзара байланысты техналогиясы ретінде де қолдануға болады. Ойын бала білімін берік меңгерту құралы. Ойын –сауық тәжірибе мен тәсілдің еркіндігі,тапқырлық пен болжамның қиылысатын шебі, мұрат пен меженің тоғысатын шеңбері. Жарыссыз ойын,ойынсыз әзіл-қалжың бола береді.Ойын- сауық қара күш көрсететін озбырлық немесе баланың намысына тиетін қастандық емес.Ой өтімділігі мен сөз өтімділігін үйренеді.Ойын серіктестік таба білуге, онымен тіл табыса білуге дағдылайды.

Ғұлама ғалым ағартушы Ахмет Байтұрсынов: «Басқадан кем болмас үшін біз білімді,бай һам күшті болуымыз керек. Күшті болуға б

6 слайд
Ғұлама ғалым ағартушы Ахмет Байтұрсынов: «Басқадан кем болмас үшін біз білімді,бай һам күшті болуымыз керек. Күшті болуға бірлік керек. Осы керектердің жолында жұмыс істеу керек.» деген екен.

6 слайд

Ғұлама ғалым ағартушы Ахмет Байтұрсынов: «Басқадан кем болмас үшін біз білімді,бай һам күшті болуымыз керек. Күшті болуға бірлік керек. Осы керектердің жолында жұмыс істеу керек.» деген екен.

Назарларыңызға рахмет!

7 слайд
Назарларыңызға рахмет!

7 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ