1 слайд
Ренжісуді білмейміз
Біз қандаймыз, қандаймыз,
Шұғылалы таңдаймыз.
Жарқыраған күндейміз.
2 слайд
«Бекет Ата», «Шарын», «Бурабай» «Пазл» әдісі арқылы
3 слайд
27-сабақ. «Адамдардың қоныстануы»
«Сұрақ-жауап» әдісі арқылы
4 слайд
Бейнероликтегі
жер атауы Ерекшелігі
қандай
Ұжымдық жұмыс
Тағы осы тізімге өздерің не қоса аласыңдар?
-Қайда саяхаттап көрдіңдер?
-Турист деген кім? Ол не үшін саяхаттайды?
5 слайд
Оқулықпен жұмыс (72-бет)
Бізге 3 турист келген екен. Олардың елімізге келу
мақсаттары әр түрлі. Туристердің талаптарын ескере
отырып, қандай көрікті жерлерді ұсынуға болады?
6 слайд
7 слайд
Топтық жұмыс
1-топ .Қазақстанның тарихи орындарын атап, біреуіне
жарнама жасау
2-топ. Қазақстанның табиғаты әсем жерлерінің біреуін
таңдап, жарнама жасау
3-топ. Қазақстанның емдік-сауықтыру шаралары бар
көрікті жерлері туралы мәлімет жинап, жарнама жасау
Дескриптор:
Қазақстанның көрікті орнын таңдайды;
-Мәлімет жинайды;
-Жарнама жасайды
8 слайд
Сергіту сәті «Я, жоқ»
-
Жұмбақтас Көкшетауда ма?
-
Каспий теңізі кейде жер бетіндегі
ең үлкен көл деп атала ма?
-
Тамшалы Алматыда орналасқан
ба?
-
Шарын шатқалы Маңғыстауда ма?
-
Медеу спорттық туризмге жата ма?
9 слайд
Жұптық жұмыс
Диаграммаға қарап, Қазақстанның көрікті жерлерінің рейтінгісін
шығарайық.
Бұл рейтинг 2020 жылғы туризм агенттігінің ақпаратына сәйкес алынды.
Қазақстанға аздап та болса алыс-жақын шетелден келіп демалушылар
көп. Олардың санына қарап ең танымал орындарды анықтайық.
Неге танымал болғанын ойланайық
10 слайд
Үйге тапсырма: 72-73 бетті оқып, мазмұндау
Интернет желісінің мүмкіндігін пайдаланып, еліміздегі туристік жерлер туралы таныстырылым дайындап келу Үйге тапсырма: 72-73 бетті оқып, мазмұндау
Интернет желісінің мүмкіндігін пайдаланып,
еліміздегі туристік жерлер туралы
таныстырылым дайындап келу
11 слайд
Рефлексия .Кері байланыс
«Саяхаттың керемет әсерлері»
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз