Туристің қайда саяхаттағаны дұрыс? 3-cынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Туристің қайда
саяхаттағаны дұрыс? Ж.Жақыпбаев орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі
Калыкова З. М.
( Кіріктірілген сабақ) Дүниетану-математика
1 слайд
Туристің қайда саяхаттағаны дұрыс? Ж.Жақыпбаев орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Калыкова З. М. ( Кіріктірілген сабақ) Дүниетану-математика
2 слайд
3.2.4.1 Қазақстанның барынша тартымды
туристік нысандардың рейтингісін жасау
3.1.3.6 1000 тг, 2000 тг, 5000 тг
купюраларды ажырату және түрліше
төлем жаса у Оқушылардың барлығы:
•
- Қазақстанда қандай табиғаты әсем көрікті
жерлер және мәдени нысандар бар екендігін
біледі;
•
сипаттамасы бойынша Қазақстанның туристік
нысандарын атайды;
•
туристік саяхаттың бағдарын таңдайды.
Қағаз ақшаны ажырата алады және олармен
әртүрлі операцияларды орындайды
Оқушылардың көпшілігі:
-Қазақстандағы кез келген туристік
нысанның әсемдігі мен пайдасы жайында
әңгіме жазады.
-1000 теңгелік, 2000 теңгелік, 5000 теңгелік
купюраларды ажырата алады және түрліше Қазақстандағы ең көрікті туристік
нысандар жайында баяндайды.
--1000 теңгелік, 2000 теңгелік, 5000
теңгелік купюралармен күнделікті
өмірде түрліше төлем жасауды біледі
2 слайд
3.2.4.1 Қазақстанның барынша тартымды туристік нысандардың рейтингісін жасау 3.1.3.6 1000 тг, 2000 тг, 5000 тг купюраларды ажырату және түрліше төлем жаса у Оқушылардың барлығы: • - Қазақстанда қандай табиғаты әсем көрікті жерлер және мәдени нысандар бар екендігін біледі; • сипаттамасы бойынша Қазақстанның туристік нысандарын атайды; • туристік саяхаттың бағдарын таңдайды. Қағаз ақшаны ажырата алады және олармен әртүрлі операцияларды орындайды Оқушылардың көпшілігі: -Қазақстандағы кез келген туристік нысанның әсемдігі мен пайдасы жайында әңгіме жазады. -1000 теңгелік, 2000 теңгелік, 5000 теңгелік купюраларды ажырата алады және түрліше Қазақстандағы ең көрікті туристік нысандар жайында баяндайды. --1000 теңгелік, 2000 теңгелік, 5000 теңгелік купюралармен күнделікті өмірде түрліше төлем жасауды біледі
3 слайд
1. Видеода қандай жерлер
аталды? 1. Бурабай туралы не
айтылды?
1. Іле Алатау туралы не
айтылды? 4. Катон-Қарағай саябағы
туралы не айтылды?1. Видеода қандай жерлер аталды? 1. Бурабай туралы не айтылды?
1. Іле Алатау туралы не айтылды? 4 . Катон-Қарағай саябағы туралы не
айтылды?
3 слайд
1. Видеода қандай жерлер аталды? 1. Бурабай туралы не айтылды? 1. Іле Алатау туралы не айтылды? 4. Катон-Қарағай саябағы туралы не айтылды?1. Видеода қандай жерлер аталды? 1. Бурабай туралы не айтылды? 1. Іле Алатау туралы не айтылды? 4 . Катон-Қарағай саябағы туралы не айтылды?
4 слайд
Топқа бөлу
4 слайд
Топқа бөлу
5 слайд
«Кассир»
ойыны . Жолдама
5 слайд
«Кассир» ойыны . Жолдама
6 слайд
«Сиқырлы саяхат» жоба стратегиясы
(топпен)
) Қай жерде екендігі
анықтайды.
2) Барған дұрыс,ыңғайлы
таңдайды.
3) Құндық бағасы
анықтайды.
4) Қауіпсіздік
шараларын
жоспарлайды.
5) Маусымға сәйкес
белгіленген мөлшердегі
қаражатқа байланысты
азық-түлік тізімін
жасайды, саяхатқа
қажетті заттар тізімін
құрайды (киім, аяқ киім,
жеке керек-жарақтар
6 слайд
«Сиқырлы саяхат» жоба стратегиясы (топпен) ) Қай жерде екендігі анықтайды. 2) Барған дұрыс,ыңғайлы таңдайды. 3) Құндық бағасы анықтайды. 4) Қауіпсіздік шараларын жоспарлайды. 5) Маусымға сәйкес белгіленген мөлшердегі қаражатқа байланысты азық-түлік тізімін жасайды, саяхатқа қажетті заттар тізімін құрайды (киім, аяқ киім, жеке керек-жарақтар
7 слайд
Жол қапшық (білім және
тәжірибе)
Себет (бұл маған әзірге қажет
емес)
Жүк сақтау камерасы
(толықтыруды қажет етеді)Назарларыңызға
рахмет!
Жол қапшық (білім және тәжірибе
Себет (бұл маған әзірге қажет емес)
Жүк сақтау камерасы (толықтыруды қажет етеді
7 слайд
Жол қапшық (білім және тәжірибе) Себет (бұл маған әзірге қажет емес) Жүк сақтау камерасы (толықтыруды қажет етеді)Назарларыңызға рахмет! Жол қапшық (білім және тәжірибе Себет (бұл маған әзірге қажет емес) Жүк сақтау камерасы (толықтыруды қажет етеді