Материалдар / Туристің қайда саяхаттағаны дұрыс? 3-cынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Туристің қайда саяхаттағаны дұрыс? 3-cынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Саяхат жайлы мәлімет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Мамыр 2020
1880
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Туристің қайда саяхаттағаны дұрыс? Ж.Жақыпбаев орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Калыкова З. М.

1 слайд
Туристің қайда саяхаттағаны дұрыс? Ж.Жақыпбаев орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Калыкова З. М. ( Кіріктірілген сабақ) Дүниетану-математика

1 слайд

Туристің қайда саяхаттағаны дұрыс? Ж.Жақыпбаев орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Калыкова З. М. ( Кіріктірілген сабақ) Дүниетану-математика

3.2.4.1 Қазақстанның барынша тартымды туристік нысандардың рейтингісін жасау 3.1.3.6 1000 тг, 2000 тг, 5000 тг купюраларды ажы

2 слайд
3.2.4.1 Қазақстанның барынша тартымды туристік нысандардың рейтингісін жасау 3.1.3.6 1000 тг, 2000 тг, 5000 тг купюраларды ажырату және түрліше төлем жаса у Оқушылардың барлығы: • - Қазақстанда қандай табиғаты әсем көрікті жерлер және мәдени нысандар бар екендігін біледі; • сипаттамасы бойынша Қазақстанның туристік нысандарын атайды; • туристік саяхаттың бағдарын таңдайды. Қағаз ақшаны ажырата алады және олармен әртүрлі операцияларды орындайды Оқушылардың көпшілігі: -Қазақстандағы кез келген туристік нысанның әсемдігі мен пайдасы жайында әңгіме жазады. -1000 теңгелік, 2000 теңгелік, 5000 теңгелік купюраларды ажырата алады және түрліше Қазақстандағы ең көрікті туристік нысандар жайында баяндайды. --1000 теңгелік, 2000 теңгелік, 5000 теңгелік купюралармен күнделікті өмірде түрліше төлем жасауды біледі

2 слайд

3.2.4.1 Қазақстанның барынша тартымды туристік нысандардың рейтингісін жасау 3.1.3.6 1000 тг, 2000 тг, 5000 тг купюраларды ажырату және түрліше төлем жаса у Оқушылардың барлығы: • - Қазақстанда қандай табиғаты әсем көрікті жерлер және мәдени нысандар бар екендігін біледі; • сипаттамасы бойынша Қазақстанның туристік нысандарын атайды; • туристік саяхаттың бағдарын таңдайды. Қағаз ақшаны ажырата алады және олармен әртүрлі операцияларды орындайды Оқушылардың көпшілігі: -Қазақстандағы кез келген туристік нысанның әсемдігі мен пайдасы жайында әңгіме жазады. -1000 теңгелік, 2000 теңгелік, 5000 теңгелік купюраларды ажырата алады және түрліше Қазақстандағы ең көрікті туристік нысандар жайында баяндайды. --1000 теңгелік, 2000 теңгелік, 5000 теңгелік купюралармен күнделікті өмірде түрліше төлем жасауды біледі

1. Видеода қандай жерлер аталды? 1. Бурабай туралы не айтылды? 1. Іле Алатау туралы не айтылды? 4. Катон-Қарағай саябағы тур

3 слайд
1. Видеода қандай жерлер аталды? 1. Бурабай туралы не айтылды? 1. Іле Алатау туралы не айтылды? 4. Катон-Қарағай саябағы туралы не айтылды?1. Видеода қандай жерлер аталды? 1. Бурабай туралы не айтылды? 1. Іле Алатау туралы не айтылды? 4 . Катон-Қарағай саябағы туралы не айтылды?

3 слайд

1. Видеода қандай жерлер аталды? 1. Бурабай туралы не айтылды? 1. Іле Алатау туралы не айтылды? 4. Катон-Қарағай саябағы туралы не айтылды?1. Видеода қандай жерлер аталды? 1. Бурабай туралы не айтылды? 1. Іле Алатау туралы не айтылды? 4 . Катон-Қарағай саябағы туралы не айтылды?

Топқа бөлу

4 слайд
Топқа бөлу

4 слайд

Топқа бөлу

«Кассир» ойыны . Жолдама

5 слайд
«Кассир» ойыны . Жолдама

5 слайд

«Кассир» ойыны . Жолдама

«Сиқырлы саяхат» жоба стратегиясы (топпен) ) Қай жерде екендігі анықтайды. 2) Барған дұрыс,ыңғайлы таңдайды. 3) Құнды

6 слайд
«Сиқырлы саяхат» жоба стратегиясы (топпен) ) Қай жерде екендігі анықтайды. 2) Барған дұрыс,ыңғайлы таңдайды. 3) Құндық бағасы анықтайды. 4) Қауіпсіздік шараларын жоспарлайды. 5) Маусымға сәйкес белгіленген мөлшердегі қаражатқа байланысты азық-түлік тізімін жасайды, саяхатқа қажетті заттар тізімін құрайды (киім, аяқ киім, жеке керек-жарақтар

6 слайд

«Сиқырлы саяхат» жоба стратегиясы (топпен) ) Қай жерде екендігі анықтайды. 2) Барған дұрыс,ыңғайлы таңдайды. 3) Құндық бағасы анықтайды. 4) Қауіпсіздік шараларын жоспарлайды. 5) Маусымға сәйкес белгіленген мөлшердегі қаражатқа байланысты азық-түлік тізімін жасайды, саяхатқа қажетті заттар тізімін құрайды (киім, аяқ киім, жеке керек-жарақтар

Жол қапшық (білім және тәжірибе) Себет (бұл маған әзірге қажет емес) Жүк сақтау камерасы (толықтыруды қажет етеді)Назарларыңы

7 слайд
Жол қапшық (білім және тәжірибе) Себет (бұл маған әзірге қажет емес) Жүк сақтау камерасы (толықтыруды қажет етеді)Назарларыңызға рахмет! Жол қапшық (білім және тәжірибе Себет (бұл маған әзірге қажет емес) Жүк сақтау камерасы (толықтыруды қажет етеді

7 слайд

Жол қапшық (білім және тәжірибе) Себет (бұл маған әзірге қажет емес) Жүк сақтау камерасы (толықтыруды қажет етеді)Назарларыңызға рахмет! Жол қапшық (білім және тәжірибе Себет (бұл маған әзірге қажет емес) Жүк сақтау камерасы (толықтыруды қажет етеді