Материалдар / Туынды көмегімен функцияны зерттеу және оның графигін салу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Туынды көмегімен функцияны зерттеу және оның графигін салу

Материал туралы қысқаша түсінік
бұл жұмыс тұғалімдерге көмек ретінде пайдалануға болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қаңтар 2023
168
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Туындының көмегімен Туындының көмегімен функцияны зерттеу функцияны зерттеу және және оның графигін салуоның графигін салу

1 слайд
Туындының көмегімен Туындының көмегімен функцияны зерттеу функцияны зерттеу және және оның графигін салуоның графигін салу

Оку максаты 10.4.1.33 Туынды к ө мегімен функцияның касиеттерін зерттеу онын графигін салудың дағдысын калыптастыру

2 слайд
Оку максаты 10.4.1.33 Туынды к ө мегімен функцияның касиеттерін зерттеу онын графигін салудың дағдысын калыптастыру

Сабақтың мақсаттары : • Функцияны туындының көмегімен зерттеу алгоритмімен танысу • Оны қолдану арқылы функцияны зерттеу •

3 слайд
Сабақтың мақсаттары : • Функцияны туындының көмегімен зерттеу алгоритмімен танысу • Оны қолдану арқылы функцияны зерттеу • Графигін салуды үйрену

Естігенімді - ұмытамын. Көргенімді - есте сақтаймын. Жасағанымды - түсінемін. Конфуций

4 слайд
Естігенімді - ұмытамын. Көргенімді - есте сақтаймын. Жасағанымды - түсінемін. Конфуций

1. Суретте [-6;6]-де анықталған функциясының графигі кескінделген . у = f '(х) функциясы теріс болатын ара

5 слайд
1. Суретте [-6;6]-де анықталған функциясының графигі кескінделген . у = f '(х) функциясы теріс болатын аралықтар санын көрсетіңдер. 4у = f ( x )

2. Суретте аралығында анықталған функциясы кескінделген. функцияны

6 слайд
2. Суретте аралығында анықталған функциясы кескінделген. функцияның туындысы теріс болатын бүтін нүктелерінің санын анықтаңдар. Жауабы: 8

Жауабы: 73 . Суретте аралығында анықталған функциясының қанша экстремум нүкте c і бар? 3 .-2

7 слайд
Жауабы: 73 . Суретте аралығында анықталған функциясының қанша экстремум нүкте c і бар? 3 .-2 1 4 5 8 10 -2,1,3,4,5,8,10

4 . Суретте гі функциясының -дағы экстремум нүктесін және мәнін табу керек. -3 3 Жауабы: 1;4+ -

8 слайд
4 . Суретте гі функциясының -дағы экстремум нүктесін және мәнін табу керек. -3 3 Жауабы: 1;4+ - Қорытындылай келе

Графикті оқу) (x f y  0 1 52 3 4 76 ху 13 24567 -2 -1 -1 -2-3 -6-5 -5-4-3- 4-8 -7 -6-10 -9   6; 9 ) (   у D   6; 3 ) (

9 слайд
Графикті оқу) (x f y  0 1 52 3 4 76 ху 13 24567 -2 -1 -1 -2-3 -6-5 -5-4-3- 4-8 -7 -6-10 -9   6; 9 ) (   у D   6; 3 ) (   у Е Жұп па, әлде тақ па? 1 ,1 ,7 3 2 1      х х х кемімелі    6;1 _ _ 0;4    х и х Өспелі 0 )1( 3 ) 0( 3 ) 4 ( min max min         f y f y f у    1;0 4 ;9    1 ,0 ,4     х х х 1. 2 . 4 . 3 . 6 . Extr мәндері 5 . Extr нүктелері Жұп та, тақ та емес Қ орытынды

• Анықталу обл. (Анықталу обл. ( DD ) табу.) табу. • Жұп-тақтыққа зерттеу: Жұп-тақтыққа зерттеу: y(-x)=

10 слайд
• Анықталу обл. (Анықталу обл. ( DD ) табу.) табу. • Жұп-тақтыққа зерттеу: Жұп-тақтыққа зерттеу: y(-x)=y(x) y(-x)=y(x) жұп (графигі Оу өсіне қар/да симм.)жұп (графигі Оу өсіне қар/да симм.) y(-x)=y(-x)= - - y(x) y(x) тақ (графигі О-коор.бас нүкт.қар/да тақ (графигі О-коор.бас нүкт.қар/да симм.)симм.) • Периодтылыққа зерттеу.Периодтылыққа зерттеу. • Ох, Оу өстерімен қиылысу нүктелерін табу:Ох, Оу өстерімен қиылысу нүктелерін табу: y=y= 00 (Ох өсімен қиылысу нүктесі) (Ох өсімен қиылысу нүктесі) , , x=x= 0 (Оу өсімен қиылысу нүктесі) 0 (Оу өсімен қиылысу нүктесі) • Таңба тұрақтылық аралықтарын табу:Таңба тұрақтылық аралықтарын табу: y>y> 00 (графиктің Ох өсінен жоғ. жатқан бөлігі)(графиктің Ох өсінен жоғ. жатқан бөлігі) , , y<y< 00 (графиктің Ох өсінен төм. жатқан бөлігі)(графиктің Ох өсінен төм. жатқан бөлігі) , , • Функция туындысын, өФункция туындысын, ө су,су, кему аралықтарын, экстремумдарын кему аралықтарын, экстремумдарын табу. табу. • Асимптоталарын табу:Асимптоталарын табу: а)а) верт.асимпт.: верт.асимпт.: хх =a -=a - түзуі, егертүзуі, егер б) көлбеу асимпт. б) көлбеу асимпт. -- тт үзуі, егер үзуі, егер Функцияның ойыс, дөңес аралыктарын, иілу нүктесін табуФункцияның ойыс, дөңес аралыктарын, иілу нүктесін табу • Кесте құру, графигін салуКесте құру, графигін салу) ( lim , lim kx y b x y k x х           ) ( lim x f а х b kx y  

Функцияны зерттеп, графигін тұрғыз.0 : ) ( . 1  x y D х х y 289 2    2 2 2 2 2 2 2 / ) 17 )( 17( 289 289 289

11 слайд
Функцияны зерттеп, графигін тұрғыз.0 : ) ( . 1  x y D х х y 289 2    2 2 2 2 2 2 2 / ) 17 )( 17( 289 289 289 1 1 289 1 . 3 х х х х х х х х х у                        х х y 1 289     х х х y 289 2    xy \ y 171700 -17-17 min max 2. Функция – тақ, ендеше графигі О - коор .басына қар/да симм. 4. Функцияның асимптотасын табамыз.

б) Көлбеу асимптота: y=k х +b түзуі, мұндағы k, b сандары келесі формулалардан табылады:, 0 289 289 2 lim

12 слайд
б) Көлбеу асимптота: y=k х +b түзуі, мұндағы k, b сандары келесі формулалардан табылады:, 0 289 289 2 lim 0               x x x4. Функцияның асимптоталарын табамыз. а) Вертикаль асимптота: х =0 түзуі (Оу өсі), себебі:               0 289 289 2 lim 0 x x x ы асимптотас колбеу -x у , 0 289 lim ) ) ( ( lim b ,1 289 lim ) ( lim 2 2 2                                   x x x kx x f x x x x f k х х х х x (-∞;-17) -17 (-17;0) 0 (0;17) 17 (0;+∞) f / ( x) - 0 + - + 0 - f ( x) 34 - -34 extr min - max

x y 17 34 34  17  x x y 289 2   

13 слайд
x y 17 34 34  17  x x y 289 2   

t c өйлеу Көп сөйлеген білімді емес, дөп сөйлеген білімді. max нүктесіf(a)- функци я максимумыб іл ім

14 слайд
t c өйлеу Көп сөйлеген білімді емес, дөп сөйлеген білімді. max нүктесіf(a)- функци я максимумыб іл ім

білімБілімнің басы - бейнет, соңы – зейнет. max нүктесіf(a)- функци я максимумыб ей н ет

15 слайд
білімБілімнің басы - бейнет, соңы – зейнет. max нүктесіf(a)- функци я максимумыб ей н ет

Қойшы көп болса, қой арам өледі Қойшылар саныҚойлар саныМынау қандай мақалдың графигі?

16 слайд
Қойшы көп болса, қой арам өледі Қойшылар саныҚойлар саныМынау қандай мақалдың графигі?

Көрпеңе қарай көсіл . Аяқты созу ұзындығы (мүмкіндігі) Көрпе ұзы нды ғыМынау қандай мақалдың бейнесі?

17 слайд
Көрпеңе қарай көсіл . Аяқты созу ұзындығы (мүмкіндігі) Көрпе ұзы нды ғыМынау қандай мақалдың бейнесі?

Рефлексия

18 слайд
Рефлексия

Сабақтың қорытындысы: • «Бүгінгі сабақ … ұнады» • «Бүгінгі сабақта …білдім» • «Бүгінгі сабақта … үйрендім» • «Бүгінгі сабақта …

19 слайд
Сабақтың қорытындысы: • «Бүгінгі сабақ … ұнады» • «Бүгінгі сабақта …білдім» • «Бүгінгі сабақта … үйрендім» • «Бүгінгі сабақта … таныстым» • «Бүгінгі сабақта … қайталадым» • «Бүгінгі сабақта … түсіндім» • «Бүгінгі сабақ … таңқалдырды»