Материалдар / "ҰБТ-ға психологиялық дайындық"

"ҰБТ-ға психологиялық дайындық"

Материал туралы қысқаша түсінік
11 сынып оқушыларына психологиялық қолдау көрсетуде педагог-психологтар қолдана алады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2020
2131
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ҰбТ- ға психологиялық дайындық Педагог-психолог : С.Н.ҚаженоваҒ.Молдашев атындағы ЖОББ мектебі

1 слайд
ҰбТ- ға психологиялық дайындық Педагог-психолог : С.Н.ҚаженоваҒ.Молдашев атындағы ЖОББ мектебі

1 слайд

ҰбТ- ға психологиялық дайындық Педагог-психолог : С.Н.ҚаженоваҒ.Молдашев атындағы ЖОББ мектебі

Ұлттың келешегін анықтап беретін және оның бүкіл болмысын ашатын ең қасиетті, әрі аса қажетті мәселе – БІЛІМ! Баланың жақсы аз

2 слайд
Ұлттың келешегін анықтап беретін және оның бүкіл болмысын ашатын ең қасиетті, әрі аса қажетті мәселе – БІЛІМ! Баланың жақсы азамат болып өсуі қазір де білім мен тәрбие саласында еңбек етіп келе жатқан ұстаздардың, тіпті қарапайым отбасының да көкейкесті мәселесі болып отыр. Алдағы ең күрделі мәселе-ҰБТ. Жас достар!

2 слайд

Ұлттың келешегін анықтап беретін және оның бүкіл болмысын ашатын ең қасиетті, әрі аса қажетті мәселе – БІЛІМ! Баланың жақсы азамат болып өсуі қазір де білім мен тәрбие саласында еңбек етіп келе жатқан ұстаздардың, тіпті қарапайым отбасының да көкейкесті мәселесі болып отыр. Алдағы ең күрделі мәселе-ҰБТ. Жас достар!

-біріншіден, емтиханға жетістіктің 10 пайызы психологиялық дайындыққа байланысты; -емтихан кезінде реттілікпен жауап беру ш

3 слайд
-біріншіден, емтиханға жетістіктің 10 пайызы психологиялық дайындыққа байланысты; -емтихан кезінде реттілікпен жауап беру шарт емес, бірінші кезекте жеңіл,оңай,өзің білетін сұрақтарға жауап беруден баста. Өйткені сен шаршамайсың және уақыттан ұтылмайсың;Алдағы уақытта өзіңді қалыптастыр:

3 слайд

-біріншіден, емтиханға жетістіктің 10 пайызы психологиялық дайындыққа байланысты; -емтихан кезінде реттілікпен жауап беру шарт емес, бірінші кезекте жеңіл,оңай,өзің білетін сұрақтарға жауап беруден баста. Өйткені сен шаршамайсың және уақыттан ұтылмайсың;Алдағы уақытта өзіңді қалыптастыр:

-екіншіден,өзіңе қиындық келтіретін күрделі сұрақтарға көш; -өзіңді сенгіштікпен әуре етпе, өзіңе сен, өзіңді алып шығатын біл

4 слайд
-екіншіден,өзіңе қиындық келтіретін күрделі сұрақтарға көш; -өзіңді сенгіштікпен әуре етпе, өзіңе сен, өзіңді алып шығатын білімің мен ақылыңа сүйен. Босқа әуре болып уақытыңды(алаяқтарға сеніп) өткізіп алма. Уақыт жақындаған сайын сансыз сұрақтар мазалай бастайды. «ҰБТ-дан қалай өтемін», «Жоғары оқу орнына түсе аламын ба?» деген сан сұрақтардан мазасызданып қобалжудан үрей пайда болады.

4 слайд

-екіншіден,өзіңе қиындық келтіретін күрделі сұрақтарға көш; -өзіңді сенгіштікпен әуре етпе, өзіңе сен, өзіңді алып шығатын білімің мен ақылыңа сүйен. Босқа әуре болып уақытыңды(алаяқтарға сеніп) өткізіп алма. Уақыт жақындаған сайын сансыз сұрақтар мазалай бастайды. «ҰБТ-дан қалай өтемін», «Жоғары оқу орнына түсе аламын ба?» деген сан сұрақтардан мазасызданып қобалжудан үрей пайда болады.

«Еш нәрседен қорықпаушылық табиғатта жоқ нәрсе». Қорқыныш сезімі барлық тіршілік иесіне тән және барлық жерде бар.

5 слайд
«Еш нәрседен қорықпаушылық табиғатта жоқ нәрсе». Қорқыныш сезімі барлық тіршілік иесіне тән және барлық жерде бар.

5 слайд

«Еш нәрседен қорықпаушылық табиғатта жоқ нәрсе». Қорқыныш сезімі барлық тіршілік иесіне тән және барлық жерде бар.

Егер ескі әдетпен сарыуайымға салынып, қамығып, көңіл күйіңіз төмендей бастаса: - Мен тек жеңіс үшін жаралған жанмын; - Мен бұ

6 слайд
Егер ескі әдетпен сарыуайымға салынып, қамығып, көңіл күйіңіз төмендей бастаса: - Мен тек жеңіс үшін жаралған жанмын; - Мен бұл өмірде табысты болу үшін ғана өмір сүремін; - Менің табысқа жетерлік күш-қуатым бар,-деп өз-өзіңе сенсең, қанша дегенмен, өзіңде ерекше өзгеріс болғандығын байқайсың. Өзіңе-өзің қайрат бер, жақсылықтан үміттен. Өзіңе сен, сенім бар жерде үміт бар, үміт бар жерде болашақ бар, соны ұмытпа.

6 слайд

Егер ескі әдетпен сарыуайымға салынып, қамығып, көңіл күйіңіз төмендей бастаса: - Мен тек жеңіс үшін жаралған жанмын; - Мен бұл өмірде табысты болу үшін ғана өмір сүремін; - Менің табысқа жетерлік күш-қуатым бар,-деп өз-өзіңе сенсең, қанша дегенмен, өзіңде ерекше өзгеріс болғандығын байқайсың. Өзіңе-өзің қайрат бер, жақсылықтан үміттен. Өзіңе сен, сенім бар жерде үміт бар, үміт бар жерде болашақ бар, соны ұмытпа.

 Емтиханға қалай дайындалу керек? Қиын жағдайдан шығуда асығыстық жасамай, өз алдыңа мақсаттан тыс жетістікке жетуде үлкен мі

7 слайд
 Емтиханға қалай дайындалу керек? Қиын жағдайдан шығуда асығыстық жасамай, өз алдыңа мақсаттан тыс жетістікке жетуде үлкен міндеттер қойма. Жағдайдың қиындауын күтпе. - Емтиханға даярлықты ертерек баста; - Егер күшің мен ойыңды жинақтау қажет болса, алдымен ең оңайын есте сақтауға тырыс, содан соң қиын материалдарды зерделеуге кіріс. Шиеленісті, шаршағанды басатын жаттығуларды күн сайын жаса.

7 слайд

 Емтиханға қалай дайындалу керек? Қиын жағдайдан шығуда асығыстық жасамай, өз алдыңа мақсаттан тыс жетістікке жетуде үлкен міндеттер қойма. Жағдайдың қиындауын күтпе. - Емтиханға даярлықты ертерек баста; - Егер күшің мен ойыңды жинақтау қажет болса, алдымен ең оңайын есте сақтауға тырыс, содан соң қиын материалдарды зерделеуге кіріс. Шиеленісті, шаршағанды басатын жаттығуларды күн сайын жаса.

Көз демалу үшін кез келген екі жаттығуды жаса: - Жоғары төмен кезек-кезек қара(25 сек.), оңға- солға (15 сек.) - Көзбен өз аты-

8 слайд
Көз демалу үшін кез келген екі жаттығуды жаса: - Жоғары төмен кезек-кезек қара(25 сек.), оңға- солға (15 сек.) - Көзбен өз аты-жөніңді жаз; алыста тұрған затқа қарап (20сек.),содан соң алдыңдағы қағазға (20сек.) кезекпен қара. - Көзбен квадрат, үшбұрыш сыз, алдымен сағат тілі бағытымен, кейін қарсы бағытта.

8 слайд

Көз демалу үшін кез келген екі жаттығуды жаса: - Жоғары төмен кезек-кезек қара(25 сек.), оңға- солға (15 сек.) - Көзбен өз аты-жөніңді жаз; алыста тұрған затқа қарап (20сек.),содан соң алдыңдағы қағазға (20сек.) кезекпен қара. - Көзбен квадрат, үшбұрыш сыз, алдымен сағат тілі бағытымен, кейін қарсы бағытта.

Күнді үш бөлікке бөл: - 8 сағат емтиханға дайындал; - Спортпен айналыс, таза ауада жүр, музыка тыңда; - 8 сағаттан кем ұйықтама,

9 слайд
Күнді үш бөлікке бөл: - 8 сағат емтиханға дайындал; - Спортпен айналыс, таза ауада жүр, музыка тыңда; - 8 сағаттан кем ұйықтама, түскі тамақтан кейін де ұйықтауға болады. - Сабаққа дайындалатын уақыт таңғы 11.00-ден және түстен кейін 16.00-ға дейін. Осы аралық оқыған материалдар есте сақтауға тиімді уақыттар.

9 слайд

Күнді үш бөлікке бөл: - 8 сағат емтиханға дайындал; - Спортпен айналыс, таза ауада жүр, музыка тыңда; - 8 сағаттан кем ұйықтама, түскі тамақтан кейін де ұйықтауға болады. - Сабаққа дайындалатын уақыт таңғы 11.00-ден және түстен кейін 16.00-ға дейін. Осы аралық оқыған материалдар есте сақтауға тиімді уақыттар.

Тамақтану: - 3-4 рет витаминге бай, құнарлы тамақ ішу керек. Грек жаңғағы, сүт тағамдары, ет, балық, көкөніс, жеміс, шоколад т

10 слайд
Тамақтану: - 3-4 рет витаминге бай, құнарлы тамақ ішу керек. Грек жаңғағы, сүт тағамдары, ет, балық, көкөніс, жеміс, шоколад тағамдарымен тамақтан. Сабаққа дайындалатын орын: - Өз жұмыс кеңістігіңді дұрыс ұйымдастыр.Үстелге сары және сия түсті зат немесе сурет қой, бұл түстер интеллектуалдық белсенділікті арттырады. Демалыс, үзіліс сәттерінде жасыл, көгілдір түстердің болғанына пайымдау жасаған да жақсы

10 слайд

Тамақтану: - 3-4 рет витаминге бай, құнарлы тамақ ішу керек. Грек жаңғағы, сүт тағамдары, ет, балық, көкөніс, жеміс, шоколад тағамдарымен тамақтан. Сабаққа дайындалатын орын: - Өз жұмыс кеңістігіңді дұрыс ұйымдастыр.Үстелге сары және сия түсті зат немесе сурет қой, бұл түстер интеллектуалдық белсенділікті арттырады. Демалыс, үзіліс сәттерінде жасыл, көгілдір түстердің болғанына пайымдау жасаған да жақсы

Материалды қалай есте сақтауға болады? - Ең бірінші, есіңе түсіріп қысқаша бәрін жаз, негізгі оқиғаларды,дәлелдердің дұрыстығын

11 слайд
Материалды қалай есте сақтауға болады? - Ең бірінші, есіңе түсіріп қысқаша бәрін жаз, негізгі оқиғаларды,дәлелдердің дұрыстығын тексер. - Оқулықты оқи отырып, ең негізгі пікірлерді бөліп ал-бұл жауаптың тірек бөлімдері. Жауаптың жоспарын құрып, жауабын кішкене қағаздарға жаз.

11 слайд

Материалды қалай есте сақтауға болады? - Ең бірінші, есіңе түсіріп қысқаша бәрін жаз, негізгі оқиғаларды,дәлелдердің дұрыстығын тексер. - Оқулықты оқи отырып, ең негізгі пікірлерді бөліп ал-бұл жауаптың тірек бөлімдері. Жауаптың жоспарын құрып, жауабын кішкене қағаздарға жаз.

Жұмыс қабілетін сақтау шарттары: - Ой және дене еңбегін алмастыру керек. Гимнастикалық жаттығулар жасағанда баспен тұру, тоңқа

12 слайд
Жұмыс қабілетін сақтау шарттары: - Ой және дене еңбегін алмастыру керек. Гимнастикалық жаттығулар жасағанда баспен тұру, тоңқалаң асу жаттығуларын көбірек жасау керек, бұл жаттығулар ми жасушаларына қанның құйылуын күшейтеді. - Көзді сақтау керек, әр 20-30 минуттан соң үзіліс жасау керек (Кітаптан көзді алып, алысқа қарау). - Теледидар хабарларын неғұрлым аз қарау.

12 слайд

Жұмыс қабілетін сақтау шарттары: - Ой және дене еңбегін алмастыру керек. Гимнастикалық жаттығулар жасағанда баспен тұру, тоңқалаң асу жаттығуларын көбірек жасау керек, бұл жаттығулар ми жасушаларына қанның құйылуын күшейтеді. - Көзді сақтау керек, әр 20-30 минуттан соң үзіліс жасау керек (Кітаптан көзді алып, алысқа қарау). - Теледидар хабарларын неғұрлым аз қарау.

Ойлау қабілетін қалай дамыту керек? - Егер көп білгің келсе мұқият тыңдауды, дұрыс жауап беруді үйрен. - Ойлау қабілетің болмас

13 слайд
Ойлау қабілетін қалай дамыту керек? - Егер көп білгің келсе мұқият тыңдауды, дұрыс жауап беруді үйрен. - Ойлау қабілетің болмаса білімің де болмайды. - Ойлау қабілетіңді дамытсаң санаңды біліммен толықтырасың. - Білім көзі-кітап, мектеп, теледидар, адамдар. Олар заттар, құбылыстар, адамдар туралы ақпарат береді. - Ойлау қабілеті сұрақтардан басталады. Неге? Қалай? Оларға сұрақ қойып және жауап бере біл. - Ойлау қабілетін дамыту үшін затты, құбылысты жан- жақты таны, көре білу керек, жаңалықты бірден байқа. - Заттардағы әр түрлі белгі, құбылыстардың арасын салыстыру, байқауда да ойлау қабілеті керек.

13 слайд

Ойлау қабілетін қалай дамыту керек? - Егер көп білгің келсе мұқият тыңдауды, дұрыс жауап беруді үйрен. - Ойлау қабілетің болмаса білімің де болмайды. - Ойлау қабілетіңді дамытсаң санаңды біліммен толықтырасың. - Білім көзі-кітап, мектеп, теледидар, адамдар. Олар заттар, құбылыстар, адамдар туралы ақпарат береді. - Ойлау қабілеті сұрақтардан басталады. Неге? Қалай? Оларға сұрақ қойып және жауап бере біл. - Ойлау қабілетін дамыту үшін затты, құбылысты жан- жақты таны, көре білу керек, жаңалықты бірден байқа. - Заттардағы әр түрлі белгі, құбылыстардың арасын салыстыру, байқауда да ойлау қабілеті керек.

Назарлары ңызға рақмет!

14 слайд
Назарлары ңызға рақмет!

14 слайд

Назарлары ңызға рақмет!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ