Материалдар / Үлестер. Жай бөлшектер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ
Осы тақырыптағы материалдардың барлығын көріңіз!

Үлестер. Жай бөлшектер

Материал туралы қысқаша түсінік
Үлестер. Жай бөлшектер слайд
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Желтоқсан 2018
503
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы 5.1. Үлестер. Жай бөлшектер Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 5.1.1.9 ж

1 слайд
Сабақтың тақырыбы 5.1. Үлестер. Жай бөлшектер Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 5.1.1.9 жай бөлшек ұғымын меңгеру; 5.5.2.1 жай бөлшектерді оқу және жазу; Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар: Оқушылар жай бөлшек ұғымын біледі, жай бөлшектерді оқиды, жаза алады.Есептердің ішінен жай бөлшектерді ажырата алады Оқушылардың басым бөлігі: Жай бөлшекті анықтай, оқй, жаза алады. Кейбір оқушылар: Жай бөлшек тақырыбындағы жоғары деңгейдегі есептерді шығарады, талдайды. Бағалау критерийлері: Оқушылар жай бөлшектің анықтамасын біледі, дұрыс оқи, жаза алады. Мысалдар келтіре алады,өмірбен байланыстырады. Тілдік мақсат Оқушылар: Үлестер. Жай бөлшектер анықтамасын біледі, өз ойларын бір- біріне жеткізе алады, есептерді талдайды, шығара... (қолданады) алады. Негізгі сөздер мен тіркестер: Бөлімі, алымы, үлестер, бөлшек сызығы, бөлік , ширек. Құндылықтарға баулу Оқушылар ынтымақтастық ортада жұмыс жасайды. Бір бірімен қатынасқа түсе отырып, басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады. Пәнаралық байланыс Информатика. Физика.Геометрия. Тарих Алдыңғы білім  Координаталық сәуледе тең кесіндіге бөлу

1 слайд

Сабақтың тақырыбы 5.1. Үлестер. Жай бөлшектер Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 5.1.1.9 жай бөлшек ұғымын меңгеру; 5.5.2.1 жай бөлшектерді оқу және жазу; Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар: Оқушылар жай бөлшек ұғымын біледі, жай бөлшектерді оқиды, жаза алады.Есептердің ішінен жай бөлшектерді ажырата алады Оқушылардың басым бөлігі: Жай бөлшекті анықтай, оқй, жаза алады. Кейбір оқушылар: Жай бөлшек тақырыбындағы жоғары деңгейдегі есептерді шығарады, талдайды. Бағалау критерийлері: Оқушылар жай бөлшектің анықтамасын біледі, дұрыс оқи, жаза алады. Мысалдар келтіре алады,өмірбен байланыстырады. Тілдік мақсат Оқушылар: Үлестер. Жай бөлшектер анықтамасын біледі, өз ойларын бір- біріне жеткізе алады, есептерді талдайды, шығара... (қолданады) алады. Негізгі сөздер мен тіркестер: Бөлімі, алымы, үлестер, бөлшек сызығы, бөлік , ширек. Құндылықтарға баулу Оқушылар ынтымақтастық ортада жұмыс жасайды. Бір бірімен қатынасқа түсе отырып, басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады. Пәнаралық байланыс Информатика. Физика.Геометрия. Тарих Алдыңғы білім  Координаталық сәуледе тең кесіндіге бөлу

Критериалды бағалау парағы № 1362 есеп бойынша 1 балл2 балл3 балл4 балл 5 балл 1-2 есеп шығарса 3-5 есеп шығарса 6-8

2 слайд
Критериалды бағалау парағы № 1362 есеп бойынша 1 балл2 балл3 балл4 балл 5 балл 1-2 есеп шығарса 3-5 есеп шығарса 6-8 есеп шығарса 9-10 есеп шығарса 11-12 есеп шығарса № 1372 есеп бойынша 2 балл 3 балл 4 балл 5 балл 1-2 есеп шығарса 3-5 есеп шығарса 6-7 есеп шығарса 8-9 есеп шығарса

2 слайд

Критериалды бағалау парағы № 1362 есеп бойынша 1 балл2 балл3 балл4 балл 5 балл 1-2 есеп шығарса 3-5 есеп шығарса 6-8 есеп шығарса 9-10 есеп шығарса 11-12 есеп шығарса № 1372 есеп бойынша 2 балл 3 балл 4 балл 5 балл 1-2 есеп шығарса 3-5 есеп шығарса 6-7 есеп шығарса 8-9 есеп шығарса

Сабақ моделі Сабақтың тақырыбы Мақсаты Кеспе қағаздары Кестелер Сабақ көрнекілігі Сабақ жабдығы Сабақ т

3 слайд
Сабақ моделі Сабақтың тақырыбы Мақсаты Кеспе қағаздары Кестелер Сабақ көрнекілігі Сабақ жабдығы Сабақ түрі Сабақ типі Байланысы Сабақ әдісі Тақта Бор Компьютер Интеракт. тақта Жаңа сабақты топтастыру Тарихпен, өмірмен, қоршаған ортамен Түсіндіру Сұрақ- жауап Қызығу- шылығын ояту Ойын Топтау Аралас сабақ

3 слайд

Сабақ моделі Сабақтың тақырыбы Мақсаты Кеспе қағаздары Кестелер Сабақ көрнекілігі Сабақ жабдығы Сабақ түрі Сабақ типі Байланысы Сабақ әдісі Тақта Бор Компьютер Интеракт. тақта Жаңа сабақты топтастыру Тарихпен, өмірмен, қоршаған ортамен Түсіндіру Сұрақ- жауап Қызығу- шылығын ояту Ойын Топтау Аралас сабақ

Сабақ моделі Сабақ барысы Ұйымдастыру кезеңі Үй тапсырмасын сұрау әдістері Жаңа сабақты түсіндіру әдісі 1.Сабаққа қатысып

4 слайд
Сабақ моделі Сабақ барысы Ұйымдастыру кезеңі Үй тапсырмасын сұрау әдістері Жаңа сабақты түсіндіру әдісі 1.Сабаққа қатысып отырған оқушыларды ұйымдастыру 2.Оқу құралдарын түгелдеу, реттеу 1.Сұрақ-жауап 2.Жұптық жұмыс 1.Өткен сабақпен байланыстыра түсіндіру. 2.Ойын элементтерін қолдану арқылы. 3.Ұлттық педагогика элементтерін қолдана отырып түсіндіру Бекіту. Деңгейлік тапсырмалар. Ойындар. Кеспе қағаздағы тапсырмалар. Оқушылардың білімдерін анықтау, бағалау.

4 слайд

Сабақ моделі Сабақ барысы Ұйымдастыру кезеңі Үй тапсырмасын сұрау әдістері Жаңа сабақты түсіндіру әдісі 1.Сабаққа қатысып отырған оқушыларды ұйымдастыру 2.Оқу құралдарын түгелдеу, реттеу 1.Сұрақ-жауап 2.Жұптық жұмыс 1.Өткен сабақпен байланыстыра түсіндіру. 2.Ойын элементтерін қолдану арқылы. 3.Ұлттық педагогика элементтерін қолдана отырып түсіндіру Бекіту. Деңгейлік тапсырмалар. Ойындар. Кеспе қағаздағы тапсырмалар. Оқушылардың білімдерін анықтау, бағалау.

Қайталау сұрақтары 1.Шеңбер деген не? 2.Дөңгелек деген не? 3.Қандай кесінді шеңбердің радиусы деп аталады? 4.Диаметр радиустан

5 слайд
Қайталау сұрақтары 1.Шеңбер деген не? 2.Дөңгелек деген не? 3.Қандай кесінді шеңбердің радиусы деп аталады? 4.Диаметр радиустан неше есе ұзын? 5.Шеңбердің доғасы деп нені айтады? “Кім жылдам?”

5 слайд

Қайталау сұрақтары 1.Шеңбер деген не? 2.Дөңгелек деген не? 3.Қандай кесінді шеңбердің радиусы деп аталады? 4.Диаметр радиустан неше есе ұзын? 5.Шеңбердің доғасы деп нені айтады? “Кім жылдам?”

Үй тапсырмасын тексеру №394. Амалдарды орындаңдар: 1620205127. 3 Ш 5147:)121110( 223  659:)15814(. 2 А Қ. 15081503)712

6 слайд
Үй тапсырмасын тексеру №394. Амалдарды орындаңдар: 1620205127. 3 Ш 5147:)121110( 223  659:)15814(. 2 А Қ. 15081503)7128:0722(. Л 2109:)944217186(. Б 2 6 1 5 6 16 Б А Л Қ А Ш

6 слайд

Үй тапсырмасын тексеру №394. Амалдарды орындаңдар: 1620205127. 3 Ш 5147:)121110( 223  659:)15814(. 2 А Қ. 15081503)7128:0722(. Л 2109:)944217186(. Б 2 6 1 5 6 16 Б А Л Қ А Ш

7 слайд

7 слайд

к е р е г е у ы қ шаңырақ

8 слайд
к е р е г е у ы қ шаңырақ

8 слайд

к е р е г е у ы қ шаңырақ

4 1 4 1 4 1 4 1

9 слайд
4 1 4 1 4 1 4 1

9 слайд

4 1 4 1 4 1 4 1

4 1 4 3

10 слайд
4 1 4 3

10 слайд

4 1 4 3

6 1 6 1 6 1 6 1 6 1 6 1

11 слайд
6 1 6 1 6 1 6 1 6 1 6 1

11 слайд

6 1 6 1 6 1 6 1 6 1 6 1

12 слайд

12 слайд

Бөлшектің бөлімі неше үлеске бөлгенін көрсетеді, ал алымы неше үлестің алынғанын көрсетеді. 6 5 бөлшектің алымы

13 слайд
Бөлшектің бөлімі неше үлеске бөлгенін көрсетеді, ал алымы неше үлестің алынғанын көрсетеді. 6 5 бөлшектің алымы бөлшек сызығы бөлшектің бөлімі

13 слайд

Бөлшектің бөлімі неше үлеске бөлгенін көрсетеді, ал алымы неше үлестің алынғанын көрсетеді. 6 5 бөлшектің алымы бөлшек сызығы бөлшектің бөлімі

Жай бөлшек b а алымы бөлімі

14 слайд
Жай бөлшек b а алымы бөлімі

14 слайд

Жай бөлшек b а алымы бөлімі

3 2 2 1 3 3 3 1

15 слайд
3 2 2 1 3 3 3 1

15 слайд

3 2 2 1 3 3 3 1

5 4 5 1 5 3 5 2

16 слайд
5 4 5 1 5 3 5 2

16 слайд

5 4 5 1 5 3 5 2

3 7 7 7 7 3 10 7

17 слайд
3 7 7 7 7 3 10 7

17 слайд

3 7 7 7 7 3 10 7

6 14 6 5 6 8 14 6

18 слайд
6 14 6 5 6 8 14 6

18 слайд

6 14 6 5 6 8 14 6

Ірімшікті үш рет кесу арқылы қалай 8 тең бөлікке бөлуге болады?

19 слайд
Ірімшікті үш рет кесу арқылы қалай 8 тең бөлікке бөлуге болады?

19 слайд

Ірімшікті үш рет кесу арқылы қалай 8 тең бөлікке бөлуге болады?

2үлес48үлес Шешуі:

20 слайд
2үлес48үлес Шешуі:

20 слайд

2үлес48үлес Шешуі:

4 9 9 4 5 9 9 5

21 слайд
4 9 9 4 5 9 9 5

21 слайд

4 9 9 4 5 9 9 5

бөлімі 73 84 алымы 2473 Жаңғақтың қандай бөлігі ыдыста қалды?

22 слайд
бөлімі 73 84 алымы 2473 Жаңғақтың қандай бөлігі ыдыста қалды?

22 слайд

бөлімі 73 84 алымы 2473 Жаңғақтың қандай бөлігі ыдыста қалды?

Бөлшектерді жазып және оқып шығыңдар: Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы

23 слайд
Бөлшектерді жазып және оқып шығыңдар: Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы

23 слайд

Бөлшектерді жазып және оқып шығыңдар: Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы

Бөлшек түрінде жазып және оқып шығыңдар: Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы

24 слайд
Бөлшек түрінде жазып және оқып шығыңдар: Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы

24 слайд

Бөлшек түрінде жазып және оқып шығыңдар: Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы

6 1 8 1 4 1 Мысалы

25 слайд
6 1 8 1 4 1 Мысалы

25 слайд

6 1 8 1 4 1 Мысалы

6 3 8 4 4 2 Мысалы

26 слайд
6 3 8 4 4 2 Мысалы

26 слайд

6 3 8 4 4 2 Мысалы

бестен бір үштен бір ширек жарты 2 1 3 1 4 1 5 1

27 слайд
бестен бір үштен бір ширек жарты 2 1 3 1 4 1 5 1

27 слайд

бестен бір үштен бір ширек жарты 2 1 3 1 4 1 5 1

28 слайд

28 слайд

29 слайд

29 слайд

Сергіту Қане, сапты түзейік, Тіземізді бүгейік. Ыршып алға түсейік, Ыршып артқа түсейік. Көбелекше ұшамыз, Отырамыз, тұрамыз

30 слайд
Сергіту Қане, сапты түзейік, Тіземізді бүгейік. Ыршып алға түсейік, Ыршып артқа түсейік. Көбелекше ұшамыз, Отырамыз, тұрамыз. Сергітуге мың алғыс!

30 слайд

Сергіту Қане, сапты түзейік, Тіземізді бүгейік. Ыршып алға түсейік, Ыршып артқа түсейік. Көбелекше ұшамыз, Отырамыз, тұрамыз. Сергітуге мың алғыс!

1 2 9 6 12 11 10 8 7 4 5 3 бөлімі 1 64 алымы 527 2 1 жарты сағат

31 слайд
1 2 9 6 12 11 10 8 7 4 5 3 бөлімі 1 64 алымы 527 2 1 жарты сағат

31 слайд

1 2 9 6 12 11 10 8 7 4 5 3 бөлімі 1 64 алымы 527 2 1 жарты сағат

бөлімі 2 31 алымы 543 1 2 9 6 12 11 10 8 7 4 5 3 4 1 ширек

32 слайд
бөлімі 2 31 алымы 543 1 2 9 6 12 11 10 8 7 4 5 3 4 1 ширек

32 слайд

бөлімі 2 31 алымы 543 1 2 9 6 12 11 10 8 7 4 5 3 4 1 ширек

бөлімі 61 54 алымы 6275

33 слайд
бөлімі 61 54 алымы 6275

33 слайд

бөлімі 61 54 алымы 6275

Оқулықпен жұмыс №776 - 783

34 слайд
Оқулықпен жұмыс №776 - 783

34 слайд

Оқулықпен жұмыс №776 - 783

Деңгейлік тапсырмалар Жай бөлшек түрінде жаз: а) Жетіден екі б) Төрттен бір в) Жүзден жиырма тоғыз А

35 слайд
Деңгейлік тапсырмалар Жай бөлшек түрінде жаз: а) Жетіден екі б) Төрттен бір в) Жүзден жиырма тоғыз А

35 слайд

Деңгейлік тапсырмалар Жай бөлшек түрінде жаз: а) Жетіден екі б) Төрттен бір в) Жүзден жиырма тоғыз А

Кестедегі бос орынды толтыр: В Бөлінді 4:13 Жай бөлшек түрінде жаз Бөлінгіш Бөлгіш Бөлшектің алымы Бөлшектің бөлімі

36 слайд
Кестедегі бос орынды толтыр: В Бөлінді 4:13 Жай бөлшек түрінде жаз Бөлінгіш Бөлгіш Бөлшектің алымы Бөлшектің бөлімі

36 слайд

Кестедегі бос орынды толтыр: В Бөлінді 4:13 Жай бөлшек түрінде жаз Бөлінгіш Бөлгіш Бөлшектің алымы Бөлшектің бөлімі

Ой толғаныс Бір жылда 365 күн бар, ал қазан айында 31 күн бар десек, қазан айы жылдың қандай бөлігін құрайтынын жай бөлшек

37 слайд
Ой толғаныс Бір жылда 365 күн бар, ал қазан айында 31 күн бар десек, қазан айы жылдың қандай бөлігін құрайтынын жай бөлшек түрінде жаз. С

37 слайд

Ой толғаныс Бір жылда 365 күн бар, ал қазан айында 31 күн бар десек, қазан айы жылдың қандай бөлігін құрайтынын жай бөлшек түрінде жаз. С

“Алтын сандық” Жай сандар Құрама сандар Бөлшектер 23 21 15 6 1 3 2 5 4 19 7 4 Сандарды өз с

38 слайд
“Алтын сандық” Жай сандар Құрама сандар Бөлшектер 23 21 15 6 1 3 2 5 4 19 7 4 Сандарды өз сандықтарына орналастыр:

38 слайд

“Алтын сандық” Жай сандар Құрама сандар Бөлшектер 23 21 15 6 1 3 2 5 4 19 7 4 Сандарды өз сандықтарына орналастыр:

51935 37 53 86 Бөлімі Алымы Бөлшек түрінде жаз: “Кім зерек” ойыны

39 слайд
51935 37 53 86 Бөлімі Алымы Бөлшек түрінде жаз: “Кім зерек” ойыны

39 слайд

51935 37 53 86 Бөлімі Алымы Бөлшек түрінде жаз: “Кім зерек” ойыны

Үйге тапсырма: №784, №788 , №790

40 слайд
Үйге тапсырма: №784, №788 , №790

40 слайд

Үйге тапсырма: №784, №788 , №790

Тарихи мәліметтер Атау Уақыты Ұлты Тегі Бөлшек сызығы, бөлшек ХІІ Итальян Леонардо Пизанский Алым, бөлім ХІІ Грек Максим Плану

41 слайд
Тарихи мәліметтер Атау Уақыты Ұлты Тегі Бөлшек сызығы, бөлшек ХІІ Итальян Леонардо Пизанский Алым, бөлім ХІІ Грек Максим Плануд Б.з.д. 287-212 Грек Архимед Бөлшек туралы толық мәлімет ХХ Орта Азия математигі Әл-Хорезми n m

41 слайд

Тарихи мәліметтер Атау Уақыты Ұлты Тегі Бөлшек сызығы, бөлшек ХІІ Итальян Леонардо Пизанский Алым, бөлім ХІІ Грек Максим Плануд Б.з.д. 287-212 Грек Архимед Бөлшек туралы толық мәлімет ХХ Орта Азия математигі Әл-Хорезми n m

Рефлексия эссе жазу, 20-30 сөз БАҒАЛАУ Критериалды бағалау бойынша қорытындысы шығарылады. ҮЙГЕ: 1) ӨТКЕН ТАҚЫРЫПТА

42 слайд
Рефлексия эссе жазу, 20-30 сөз БАҒАЛАУ Критериалды бағалау бойынша қорытындысы шығарылады. ҮЙГЕ: 1) ӨТКЕН ТАҚЫРЫПТАРДЫ ҚАЙТАЛАП ОҚУ, ЕРЕЖЕЛЕРІН ЖАТТАУ; 2) №784, №788, №784,

42 слайд

Рефлексия эссе жазу, 20-30 сөз БАҒАЛАУ Критериалды бағалау бойынша қорытындысы шығарылады. ҮЙГЕ: 1) ӨТКЕН ТАҚЫРЫПТАРДЫ ҚАЙТАЛАП ОҚУ, ЕРЕЖЕЛЕРІН ЖАТТАУ; 2) №784, №788, №784,

Назарларыңызға рахмет!

43 слайд
Назарларыңызға рахмет!

43 слайд

Назарларыңызға рахмет!