Үлгерімі нашар оқушылармен қалай жұмыс жасауға болады
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Үлгерімі нашар оқушылармен
қалай жұмыс жасауға болады?
Орындаған: Салимова Айнұр
Тексерген: Нұрғазы М.Т.
1 слайд
Үлгерімі нашар оқушылармен қалай жұмыс жасауға болады? Орындаған: Салимова Айнұр Тексерген: Нұрғазы М.Т.
2 слайд
Мектептегі оқытудың негізгі мәселелері- оқушылардың
оқу үрдісіндегі танымдық қызығушылығын арттыру,
танымдылық жан қуаттарының оятуына түрткі болу.
Денсаулығы дұрыс дамыған кез келген оқушы мектеп
бағдарламасын толық игеруі керек. Оқушылардың
көпшілігі оқу бағдарламасын қиындықпен, ал кейбіреуі
негізгі пәндерден ұзақ уақыт бойы үлгермейді.
Үлгермеуші оқушыларды зерттеу кезінде ғалымдар екі
мәселеге тоқталады :
біріншісі – Оқытушы қалай оқытады?, екіншісі – Оқушы
қалай оқиды және осы кезде оның дамуы қалай жүзеге
асады?
2 слайд
Мектептегі оқытудың негізгі мәселелері- оқушылардың оқу үрдісіндегі танымдық қызығушылығын арттыру, танымдылық жан қуаттарының оятуына түрткі болу. Денсаулығы дұрыс дамыған кез келген оқушы мектеп бағдарламасын толық игеруі керек. Оқушылардың көпшілігі оқу бағдарламасын қиындықпен, ал кейбіреуі негізгі пәндерден ұзақ уақыт бойы үлгермейді. Үлгермеуші оқушыларды зерттеу кезінде ғалымдар екі мәселеге тоқталады : біріншісі – Оқытушы қалай оқытады?, екіншісі – Оқушы қалай оқиды және осы кезде оның дамуы қалай жүзеге асады?
3 слайд
П.П.Борисов үлгермеушіліктің себебін
айқындауда оны ірі төрт топқа бөлген:
Педагогикалық себептерге: жеке пәндердің берілуі,
былтырғы білімінде қалыс қалушылықтар, келесі сыныпқа
дұрыс көшірілуі;
Әлеуметтік –тұрмыстық себептер : өмір сүрудің жағымсыз жағдайы.
Ата-анасының дұрыс үлгі бермеуі. Отбасының материалдық
қамтамасыздығы, отбасы тәртібінің жоқтығы, баланың
бақылаусыздығы.
Физиологиялық себептер: ауру, денсаулықтың
жалпы әлсіздігі тыныс алу жолдарының ауруы
Психологиялық себептер : зейін, есте сақтау, ойлаудың даму
ерекшеліктері, түсінудің нашарлығы, сөйлеу қабілетінің
дамуының жеткіліксіздігі
3 слайд
П.П.Борисов үлгермеушіліктің себебін айқындауда оны ірі төрт топқа бөлген: Педагогикалық себептерге: жеке пәндердің берілуі, былтырғы білімінде қалыс қалушылықтар, келесі сыныпқа дұрыс көшірілуі; Әлеуметтік –тұрмыстық себептер : өмір сүрудің жағымсыз жағдайы. Ата-анасының дұрыс үлгі бермеуі. Отбасының материалдық қамтамасыздығы, отбасы тәртібінің жоқтығы, баланың бақылаусыздығы. Физиологиялық себептер: ауру, денсаулықтың жалпы әлсіздігі тыныс алу жолдарының ауруы Психологиялық себептер : зейін, есте сақтау, ойлаудың даму ерекшеліктері, түсінудің нашарлығы, сөйлеу қабілетінің дамуының жеткіліксіздігі
4 слайд
4 слайд
5 слайд
Үлгерімі нашар оқушылардың мықты жақтары да
болады:
— үйде олар оқшауланбай жұмыс жүргізе береді;
— олардың белсенділігі кеш пайда болады, әрі көпке дейін сақталады;
— олар бірізділік жұмысқа бейімделуі байқалады;
— олар өздері жеке өз жұмысын ұсынуға мүмкіндігі бар, тапсырмаларды орындау
қабілеттері бар.
Мектеп психологтарының бұл істегі атқаратын міндеті қандай? Енді соған
қысқаша тоқталсақ, ең алдымен, психологтар мұғалім мен сынып жетекшісінің
жұмысымен танысуы керек (үлгермеу себептерін айқындау, біліміндегі
олқылықтар сипаты) Оқушылардың үлгермеушілігінің себептерін зерттеу
мақсатындағы мектепте педагогикалық дөңгелек үстелдер, семинар, тренингтер
өткізілуі тиіс. Олардың тақырыптары: «Нашар үлгеретін және үлгермейтін
оқушыларға білім беру үрдісін белсендіру», «Үлгермеушілікті болдырмау және
алдын алу жөніндегі ұстаздар қауымының іс-әрекеті», т.с.с. бұл шараларда
оқушыны зерттеудің жалпы бағдарламасы қарастырылып, пікірлер тыңдалып,
үлгермеушілік себептерінің айқындалуы және жеке оқушыны оқыту мен
тәрбиелеуді жетілдіру шаралары қарастырылуы қажет.
5 слайд
Үлгерімі нашар оқушылардың мықты жақтары да болады: — үйде олар оқшауланбай жұмыс жүргізе береді; — олардың белсенділігі кеш пайда болады, әрі көпке дейін сақталады; — олар бірізділік жұмысқа бейімделуі байқалады; — олар өздері жеке өз жұмысын ұсынуға мүмкіндігі бар, тапсырмаларды орындау қабілеттері бар. Мектеп психологтарының бұл істегі атқаратын міндеті қандай? Енді соған қысқаша тоқталсақ, ең алдымен, психологтар мұғалім мен сынып жетекшісінің жұмысымен танысуы керек (үлгермеу себептерін айқындау, біліміндегі олқылықтар сипаты) Оқушылардың үлгермеушілігінің себептерін зерттеу мақсатындағы мектепте педагогикалық дөңгелек үстелдер, семинар, тренингтер өткізілуі тиіс. Олардың тақырыптары: «Нашар үлгеретін және үлгермейтін оқушыларға білім беру үрдісін белсендіру», «Үлгермеушілікті болдырмау және алдын алу жөніндегі ұстаздар қауымының іс-әрекеті», т.с.с. бұл шараларда оқушыны зерттеудің жалпы бағдарламасы қарастырылып, пікірлер тыңдалып, үлгермеушілік себептерінің айқындалуы және жеке оқушыны оқыту мен тәрбиелеуді жетілдіру шаралары қарастырылуы қажет.
6 слайд
6 слайд
7 слайд
7 слайд
8 слайд
8 слайд
9 слайд
9 слайд
10 слайд
10 слайд