Материалдар / Үлгерімі нашар оқушылармен қалай жұмыс жасауға болады
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Үлгерімі нашар оқушылармен қалай жұмыс жасауға болады

Материал туралы қысқаша түсінік
Үлгерімі нашар оқушылармен қалай жұмыс жасауға болатыны туралы жазылған. Үлгерімі нашар оқушылардың не себепті сабаққа қызықпайтыны, не себепті сабақты түсінбейтіні туралы аңықтайсыз. Оның себептері мен шешу жолдарын таба аласыз деп ойлаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Наурыз 2022
339
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Үлгерімі нашар оқушылармен қалай жұмыс жасауға болады? Орындаған: Салимова Айнұр Тексерген: Нұрғазы М.Т.

1 слайд
Үлгерімі нашар оқушылармен қалай жұмыс жасауға болады? Орындаған: Салимова Айнұр Тексерген: Нұрғазы М.Т.

Мектептегі оқытудың негізгі мәселелері- оқушылардың оқу үрдісіндегі танымдық қызығушылығын арттыру, танымдылық жан қуаттарыны

2 слайд
Мектептегі оқытудың негізгі мәселелері- оқушылардың оқу үрдісіндегі танымдық қызығушылығын арттыру, танымдылық жан қуаттарының оятуына түрткі болу. Денсаулығы дұрыс дамыған кез келген оқушы мектеп бағдарламасын толық игеруі керек. Оқушылардың көпшілігі оқу бағдарламасын қиындықпен, ал кейбіреуі негізгі пәндерден ұзақ уақыт бойы үлгермейді. Үлгермеуші оқушыларды зерттеу кезінде ғалымдар екі мәселеге тоқталады : біріншісі – Оқытушы қалай оқытады?, екіншісі – Оқушы қалай оқиды және осы кезде оның дамуы қалай жүзеге асады?

П.П.Борисов үлгермеушіліктің себебін айқындауда оны ірі төрт топқа бөлген: Педагогикалық себептерге: жеке пәндердің берілуі,

3 слайд
П.П.Борисов үлгермеушіліктің себебін айқындауда оны ірі төрт топқа бөлген: Педагогикалық себептерге: жеке пәндердің берілуі, былтырғы білімінде қалыс қалушылықтар, келесі сыныпқа дұрыс көшірілуі; Әлеуметтік –тұрмыстық себептер : өмір сүрудің жағымсыз жағдайы. Ата-анасының дұрыс үлгі бермеуі. Отбасының материалдық қамтамасыздығы, отбасы тәртібінің жоқтығы, баланың бақылаусыздығы. Физиологиялық себептер: ауру, денсаулықтың жалпы әлсіздігі тыныс алу жолдарының ауруы Психологиялық себептер : зейін, есте сақтау, ойлаудың даму ерекшеліктері, түсінудің нашарлығы, сөйлеу қабілетінің дамуының жеткіліксіздігі

4 слайд

Үлгерімі нашар оқушылардың мықты жақтары да болады: — үйде олар оқшауланбай жұмыс жүргізе береді; — олардың белсенділігі кеш п

5 слайд
Үлгерімі нашар оқушылардың мықты жақтары да болады: — үйде олар оқшауланбай жұмыс жүргізе береді; — олардың белсенділігі кеш пайда болады, әрі көпке дейін сақталады; — олар бірізділік жұмысқа бейімделуі байқалады; — олар өздері жеке өз жұмысын ұсынуға мүмкіндігі бар, тапсырмаларды орындау қабілеттері бар. Мектеп психологтарының бұл істегі атқаратын міндеті қандай? Енді соған қысқаша тоқталсақ, ең алдымен, психологтар мұғалім мен сынып жетекшісінің жұмысымен танысуы керек (үлгермеу себептерін айқындау, біліміндегі олқылықтар сипаты) Оқушылардың үлгермеушілігінің себептерін зерттеу мақсатындағы мектепте педагогикалық дөңгелек үстелдер, семинар, тренингтер өткізілуі тиіс. Олардың тақырыптары: «Нашар үлгеретін және үлгермейтін оқушыларға білім беру үрдісін белсендіру», «Үлгермеушілікті болдырмау және алдын алу жөніндегі ұстаздар қауымының іс-әрекеті», т.с.с. бұл шараларда оқушыны зерттеудің жалпы бағдарламасы қарастырылып, пікірлер тыңдалып, үлгермеушілік себептерінің айқындалуы және жеке оқушыны оқыту мен тәрбиелеуді жетілдіру шаралары қарастырылуы қажет. 

6 слайд

7 слайд

8 слайд

9 слайд

10 слайд