Үнемі үйрену биіктерге жетелейді
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Оқушылардың қалай оқу керектігін үйреніп, соның нәтижесінде
еркін, өзіндік дәлел уәждерін нанымды жеткізе білетін, ынталы,
сенімді, сыни пікір-көзқарастары дамыған, сандық технологияларда
құзырлылық танытатын оқушы қалыптастыру Оқушылардың қалай оқу керектігін үйреніп, соның нәтижесінде
еркін, өзіндік дәлел уәждерін нанымды жеткізе білетін, ынталы,
сенімді, сыни пікір-көзқарастары дамыған, сандық технологияларда
құзырлылық танытатын оқушы қалыптастыру
ЖЕТІ МОДУЛЬДІ КІРІКТІРЕ ОТЫРЫП,
ОҚЫТУДЫҢ ЖАҢА ТӘСІЛДЕРІН ЕНГІЗУ
ОқушыларАта-аналарПсихологМектеп
әкімшілігі
Өмір өзгереді, біз де
өзгереміз...
Оқытудың дәстүрлі
түрін қолдандым
Оқушыларға дайын
білім бердім
Бірсарынды оқыту
Ақпарат оқушыға
сапалы берілмеді
Өз білімін көрсету
болмады
Жаңа түсініктерді
жеткізе алмады
Кейбір оқушылар
оқыту үдерісіне
қатыспады
Оқушыларда
коммуникациялық,
когнитивтік, тілдік
дағдыларының
жоқтығы.
1 слайд
Оқушылардың қалай оқу керектігін үйреніп, соның нәтижесінде еркін, өзіндік дәлел уәждерін нанымды жеткізе білетін, ынталы, сенімді, сыни пікір-көзқарастары дамыған, сандық технологияларда құзырлылық танытатын оқушы қалыптастыру Оқушылардың қалай оқу керектігін үйреніп, соның нәтижесінде еркін, өзіндік дәлел уәждерін нанымды жеткізе білетін, ынталы, сенімді, сыни пікір-көзқарастары дамыған, сандық технологияларда құзырлылық танытатын оқушы қалыптастыру ЖЕТІ МОДУЛЬДІ КІРІКТІРЕ ОТЫРЫП, ОҚЫТУДЫҢ ЖАҢА ТӘСІЛДЕРІН ЕНГІЗУ ОқушыларАта-аналарПсихологМектеп әкімшілігі Өмір өзгереді, біз де өзгереміз... Оқытудың дәстүрлі түрін қолдандым Оқушыларға дайын білім бердім Бірсарынды оқыту Ақпарат оқушыға сапалы берілмеді Өз білімін көрсету болмады Жаңа түсініктерді жеткізе алмады Кейбір оқушылар оқыту үдерісіне қатыспады Оқушыларда коммуникациялық, когнитивтік, тілдік дағдыларының жоқтығы.
2 слайд
Мендегі өзгеріс
Мұғалім өзі ғана бағалаушы бола
алмайтынын түсіндім
Сыныпта ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
мен оқушыларға топтық,
жұптық жұмыс түрін ұсына
алдым
Бағалау критерийлерін жасап,
оны талдауды үйрендім
Білім беру кезеңдерін басқару
емес, бағыттау екеенін
ұғындым.
Сұрақ қоя және олардың
жауаптарына қарай әрекет ете
білуді үйрендім
Әңгімелесудің түрлерін қолдана
алдым
Оқушылар үнін естідім.
Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін
үйрендім. Оқушыдағы өзгеріс
Өз қателіктерінен үйрену, өз
оқуына деген жауапкершілік
пайда болды
Өзін-өзі, өз жұмысын, өз
достарын бағалауды үйренді
баға үшін емес, білім үшін оқу
керектігін түсінді
Өз жетістігі мен досының
жетістігіне қуана білді
Топтық, жұптық жұмыс
кезінде бір-бірімен серіктес
болып, бір мақсатта жұмыс
істеуге дағдыланды
Сыныптасына сұрақ қоя
білді, өз жұмысын
талқылауды үйренді
Өз ойларымен бөлісіп,
әңгімелесе білді
Оқуға деген көзқарасы
өзгерді. Нәтижесінде
Оқушылар қалай оқу
керектігін үйренді
Белсенді бола
бастады,
қызығушылығы
артты, ынта пайда
болды.өз ісіне
жауапкершілікпен
қарады, сенім пайда
болды, сын
тұрғысынан ойлауға
дағдыланды .«Мектептегі
тәжірибе
2 слайд
Мендегі өзгеріс Мұғалім өзі ғана бағалаушы бола алмайтынын түсіндім Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мен оқушыларға топтық, жұптық жұмыс түрін ұсына алдым Бағалау критерийлерін жасап, оны талдауды үйрендім Білім беру кезеңдерін басқару емес, бағыттау екеенін ұғындым. Сұрақ қоя және олардың жауаптарына қарай әрекет ете білуді үйрендім Әңгімелесудің түрлерін қолдана алдым Оқушылар үнін естідім. Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйрендім. Оқушыдағы өзгеріс Өз қателіктерінен үйрену, өз оқуына деген жауапкершілік пайда болды Өзін-өзі, өз жұмысын, өз достарын бағалауды үйренді баға үшін емес, білім үшін оқу керектігін түсінді Өз жетістігі мен досының жетістігіне қуана білді Топтық, жұптық жұмыс кезінде бір-бірімен серіктес болып, бір мақсатта жұмыс істеуге дағдыланды Сыныптасына сұрақ қоя білді, өз жұмысын талқылауды үйренді Өз ойларымен бөлісіп, әңгімелесе білді Оқуға деген көзқарасы өзгерді. Нәтижесінде Оқушылар қалай оқу керектігін үйренді Белсенді бола бастады, қызығушылығы артты, ынта пайда болды.өз ісіне жауапкершілікпен қарады, сенім пайда болды, сын тұрғысынан ойлауға дағдыланды .«Мектептегі тәжірибе
3 слайд
Оқушыларды
ң жас
ерекшелігін
ескере
отырып,
диалог
арқылы сыни
тұрғыдан
ойлауды
дамыту
жұмыстарын
жалғастыру
Оқушылардың
ынтымақтасты
қ-пен топта
жұмыс істеу
дағдыларын
дамыту.
Зерттеу
жұмыстары
арқылы
балалардың
дарындылы
ғы мен
қабілетін
ашу және
дамытуБағалау
критерийі
бойынша өзін
бағалау мен
өзара
бағалауға
үйрету Оқушылардың
өз бетімен
іздене отырып
білім алуға
баулу. Келешекке
жоспарымБаланы бақылаңыз, олар өзін қалай оқыту керек
екендігін өздері сездіреді.
Үнемі
үйрену-
биікке
жетелейді
Мұғалім – дамыту жұмысының көшбасшысы
3 слайд
Оқушыларды ң жас ерекшелігін ескере отырып, диалог арқылы сыни тұрғыдан ойлауды дамыту жұмыстарын жалғастыру Оқушылардың ынтымақтасты қ-пен топта жұмыс істеу дағдыларын дамыту. Зерттеу жұмыстары арқылы балалардың дарындылы ғы мен қабілетін ашу және дамытуБағалау критерийі бойынша өзін бағалау мен өзара бағалауға үйрету Оқушылардың өз бетімен іздене отырып білім алуға баулу. Келешекке жоспарымБаланы бақылаңыз, олар өзін қалай оқыту керек екендігін өздері сездіреді. Үнемі үйрену- биікке жетелейді Мұғалім – дамыту жұмысының көшбасшысы