Үнемі үйрену биіктерге жетелейді

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Үнемі үйрену биіктерге жетелейді

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге арналған презентация
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Оқушылардың қалай оқу керектігін үйреніп, соның нәтижесінде еркін, өзіндік дәлел уәждерін нанымды жеткізе білетін, ынталы, се

#1 слайд
Оқушылардың қалай оқу керектігін үйреніп, соның нәтижесінде еркін, өзіндік дәлел уәждерін нанымды жеткізе білетін, ынталы, сенімді, сыни пікір-көзқарастары дамыған, сандық технологияларда құзырлылық танытатын оқушы қалыптастыру Оқушылардың қалай оқу керектігін үйреніп, соның нәтижесінде еркін, өзіндік дәлел уәждерін нанымды жеткізе білетін, ынталы, сенімді, сыни пікір-көзқарастары дамыған, сандық технологияларда құзырлылық танытатын оқушы қалыптастыру ЖЕТІ МОДУЛЬДІ КІРІКТІРЕ ОТЫРЫП, ОҚЫТУДЫҢ ЖАҢА ТӘСІЛДЕРІН ЕНГІЗУ ОқушыларАта-аналарПсихолог Мектеп әкімшілігі Өмір өзгереді, біз де өзгереміз... Оқытудың дәстүрлі түрін қолдандым Оқушыларға дайын білім бердім Бірсарынды оқыту Ақпарат оқушыға сапалы берілмеді Өз білімін көрсету болмады Жаңа түсініктерді жеткізе алмады Кейбір оқушылар оқыту үдерісіне қатыспады Оқушыларда коммуникациялық, когнитивтік, тілдік дағдыларының жоқтығы.

1 слайд

Оқушылардың қалай оқу керектігін үйреніп, соның нәтижесінде еркін, өзіндік дәлел уәждерін нанымды жеткізе білетін, ынталы, сенімді, сыни пікір-көзқарастары дамыған, сандық технологияларда құзырлылық танытатын оқушы қалыптастыру Оқушылардың қалай оқу керектігін үйреніп, соның нәтижесінде еркін, өзіндік дәлел уәждерін нанымды жеткізе білетін, ынталы, сенімді, сыни пікір-көзқарастары дамыған, сандық технологияларда құзырлылық танытатын оқушы қалыптастыру ЖЕТІ МОДУЛЬДІ КІРІКТІРЕ ОТЫРЫП, ОҚЫТУДЫҢ ЖАҢА ТӘСІЛДЕРІН ЕНГІЗУ ОқушыларАта-аналарПсихолог Мектеп әкімшілігі Өмір өзгереді, біз де өзгереміз... Оқытудың дәстүрлі түрін қолдандым Оқушыларға дайын білім бердім Бірсарынды оқыту Ақпарат оқушыға сапалы берілмеді Өз білімін көрсету болмады Жаңа түсініктерді жеткізе алмады Кейбір оқушылар оқыту үдерісіне қатыспады Оқушыларда коммуникациялық, когнитивтік, тілдік дағдыларының жоқтығы.

Мендегі өзгеріс Мұғалім өзі ғана бағалаушы бола алмайтынын түсіндім Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мен оқушы

#2 слайд
Мендегі өзгеріс Мұғалім өзі ғана бағалаушы бола алмайтынын түсіндім Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мен оқушыларға топтық, жұптық жұмыс түрін ұсына алдым Бағалау критерийлерін жасап, оны талдауды үйрендім Білім беру кезеңдерін басқару емес, бағыттау екеенін ұғындым. Сұрақ қоя және олардың жауаптарына қарай әрекет ете білуді үйрендім Әңгімелесудің түрлерін қолдана алдым Оқушылар үнін естідім. Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйрендім. Оқушыдағы өзгеріс Өз қателіктерінен үйрену, өз оқуына деген жауапкершілік пайда болды Өзін-өзі, өз жұмысын, өз достарын бағалауды үйренді баға үшін емес, білім үшін оқу керектігін түсінді Өз жетістігі мен досының жетістігіне қуана білді Топтық, жұптық жұмыс кезінде бір-бірімен серіктес болып, бір мақсатта жұмыс істеуге дағдыланды Сыныптасына сұрақ қоя білді, өз жұмысын талқылауды үйренді Өз ойларымен бөлісіп, әңгімелесе білді Оқуға деген көзқарасы өзгерді. Нәтижесінде Оқушылар қалай оқу керектігін үйренді Белсенді бола бастады, қызығушылығы артты, ынта пайда болды.өз ісіне жауапкершілікпен қарады, сенім пайда болды, сын тұрғысынан ойлауға дағдыланды. «Мектептегі тәжірибе

2 слайд

Мендегі өзгеріс Мұғалім өзі ғана бағалаушы бола алмайтынын түсіндім Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мен оқушыларға топтық, жұптық жұмыс түрін ұсына алдым Бағалау критерийлерін жасап, оны талдауды үйрендім Білім беру кезеңдерін басқару емес, бағыттау екеенін ұғындым. Сұрақ қоя және олардың жауаптарына қарай әрекет ете білуді үйрендім Әңгімелесудің түрлерін қолдана алдым Оқушылар үнін естідім. Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйрендім. Оқушыдағы өзгеріс Өз қателіктерінен үйрену, өз оқуына деген жауапкершілік пайда болды Өзін-өзі, өз жұмысын, өз достарын бағалауды үйренді баға үшін емес, білім үшін оқу керектігін түсінді Өз жетістігі мен досының жетістігіне қуана білді Топтық, жұптық жұмыс кезінде бір-бірімен серіктес болып, бір мақсатта жұмыс істеуге дағдыланды Сыныптасына сұрақ қоя білді, өз жұмысын талқылауды үйренді Өз ойларымен бөлісіп, әңгімелесе білді Оқуға деген көзқарасы өзгерді. Нәтижесінде Оқушылар қалай оқу керектігін үйренді Белсенді бола бастады, қызығушылығы артты, ынта пайда болды.өз ісіне жауапкершілікпен қарады, сенім пайда болды, сын тұрғысынан ойлауға дағдыланды. «Мектептегі тәжірибе

Оқушыларды ң жас ерекшелігін ескере отырып, диалог арқылы сыни тұрғыдан ойлауды дамыту жұмыстарын жалғастыру Оқушылар

#3 слайд
Оқушыларды ң жас ерекшелігін ескере отырып, диалог арқылы сыни тұрғыдан ойлауды дамыту жұмыстарын жалғастыру Оқушылардың ынтымақтасты қ-пен топта жұмыс істеу дағдыларын дамыту. Зерттеу жұмыстары арқылы балалардың дарындылы ғы мен қабілетін ашу және дамыту Бағалау критерийі бойынша өзін бағалау мен өзара бағалауға үйрету Оқушылардың өз бетімен іздене отырып білім алуға баулу. Келешекке жоспарым Баланы бақылаңыз, олар өзін қалай оқыту керек екендігін өздері сездіреді. Үнемі үйрену- биікке жетелейді Мұғалім – дамыту жұмысының көшбасшысы

3 слайд

Оқушыларды ң жас ерекшелігін ескере отырып, диалог арқылы сыни тұрғыдан ойлауды дамыту жұмыстарын жалғастыру Оқушылардың ынтымақтасты қ-пен топта жұмыс істеу дағдыларын дамыту. Зерттеу жұмыстары арқылы балалардың дарындылы ғы мен қабілетін ашу және дамыту Бағалау критерийі бойынша өзін бағалау мен өзара бағалауға үйрету Оқушылардың өз бетімен іздене отырып білім алуға баулу. Келешекке жоспарым Баланы бақылаңыз, олар өзін қалай оқыту керек екендігін өздері сездіреді. Үнемі үйрену- биікке жетелейді Мұғалім – дамыту жұмысының көшбасшысы

Файл форматы:
pptx
16.06.2018
374
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі