Үздік жас биологтар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
БІЛІМДІДЕН ШЫҚҚАН СӨЗ,
ТАЛАПТЫҒА БОЛСЫН КЕЗ!
«ҮЗДІК ЖАС БИОЛОГТАР»
САЙЫСЫ
1 слайд
БІЛІМДІДЕН ШЫҚҚАН СӨЗ, ТАЛАПТЫҒА БОЛСЫН КЕЗ! «ҮЗДІК ЖАС БИОЛОГТАР» САЙЫСЫ
2 слайд
САЙЫС КЕЗЕҢДЕРІ
І. Топтардың өзін-өзі таныстыруы
ІІ. Білгірлер жаттығуы
ІІІ. «Брейнг - ринг» ойыны
ІҮ. Ойлан тап
Ү. « Іздеу ұйымы» сайысы
2 слайд
САЙЫС КЕЗЕҢДЕРІ І. Топтардың өзін-өзі таныстыруы ІІ. Білгірлер жаттығуы ІІІ. «Брейнг - ринг» ойыны ІҮ. Ойлан тап Ү. « Іздеу ұйымы» сайысы
3 слайд
І. ТОПТАРДЫҢ ӨЗІН-ӨЗІ
ТАНЫСТЫРУЫ
3 слайд
І. ТОПТАРДЫҢ ӨЗІН-ӨЗІ ТАНЫСТЫРУЫ
4 слайд
ІІ. БІЛГІРЛЕР ЖАТТЫҒУЫ
4 слайд
ІІ. БІЛГІРЛЕР ЖАТТЫҒУЫ
5 слайд
І-ші тобтың сұрақтары:
1. Өсімдіктерді зерттейтін ғылым?
2. Қазақстанның тұңғыш Қызыл
кітабы қашан ашылды?
3. Тұщы суды мекен етіп тұрады,
Өзі жыртқыш жемін аулар қырағы.
Табаны бар – бұл белгісі келесі,
Іші қуыс, қос қабатты денесі.
4. Денесі бір ғана жасушадан тұратын
ағзалар?
5. Бунақденелілердің денесі?
6. Бунақденелілерді зерттейтін ғылым?
7. Тек өсімдік жасушасына ғана тән
денешік? (Ботаника)
(1978)
(гидра)
(Қарапайымдар)
(бас,көкірек,құрсақ)
(энтомология)
(Пластидтер)
5 слайд
І-ші тобтың сұрақтары: 1. Өсімдіктерді зерттейтін ғылым? 2. Қазақстанның тұңғыш Қызыл кітабы қашан ашылды? 3. Тұщы суды мекен етіп тұрады, Өзі жыртқыш жемін аулар қырағы. Табаны бар – бұл белгісі келесі, Іші қуыс, қос қабатты денесі. 4. Денесі бір ғана жасушадан тұратын ағзалар? 5. Бунақденелілердің денесі? 6. Бунақденелілерді зерттейтін ғылым? 7. Тек өсімдік жасушасына ғана тән денешік? (Ботаника) (1978) (гидра) (Қарапайымдар) (бас,көкірек,құрсақ) (энтомология) (Пластидтер)
6 слайд
ІІ –ші тобтың сұрақтары :
1. Өсімдіктің өсімді мүшелері?
2. Жасушаны ашқан ғалым?
3. Жануарлардың денесінде болады,
Кейбір кезде адам қанын сорады.
Тойған кезде томпайып,
Құрсағы қанға толады.
4. Өрмекшілердің денесі?
5. Зақымданған мүшелер мен ұлпалардың
қайта қалпына келуі?
6. Жасуныққа ұқсас ағзалық зат?
7. Шығу тегі,құрылысы ,атқаратын қызметі
ұқсас жасушалар тобы? (Р.Гук)
(кене)
(Баскөкірек,құрсақ)
(регенерация)
(хитин)
(ұлпа)(Тамыр,сабақ,жапырақ)
6 слайд
ІІ –ші тобтың сұрақтары : 1. Өсімдіктің өсімді мүшелері? 2. Жасушаны ашқан ғалым? 3. Жануарлардың денесінде болады, Кейбір кезде адам қанын сорады. Тойған кезде томпайып, Құрсағы қанға толады. 4. Өрмекшілердің денесі? 5. Зақымданған мүшелер мен ұлпалардың қайта қалпына келуі? 6. Жасуныққа ұқсас ағзалық зат? 7. Шығу тегі,құрылысы ,атқаратын қызметі ұқсас жасушалар тобы? (Р.Гук) (кене) (Баскөкірек,құрсақ) (регенерация) (хитин) (ұлпа)(Тамыр,сабақ,жапырақ)
7 слайд
ІІІ –ші тобтың сұрақтары :
1. Жануарларды зерттейтін ғылым?
2. Жарықта өсімдік жапырағында жүретін
үрдіс?
3. Төрт қанаты тым әдемі өрнекті,
Тоқымайды бірақ олар өрмекті.
Ұшады олар қанаттарын себелеп,
Оның аты түрлі түсті ....
4. Қосарлы атау тізімін енгізген ғалым?
5. Қазақстанда қанша қорық бар?
6. Бриология нені зерттейді?
7. Аталық тозаңның аналықтың аузына түсуі? (Зоология)
(Фотосинтез)
(Көбелек)
(К.Линней)
(10)
(Мүктерді)
(Тозаңдану)
7 слайд
ІІІ –ші тобтың сұрақтары : 1. Жануарларды зерттейтін ғылым? 2. Жарықта өсімдік жапырағында жүретін үрдіс? 3. Төрт қанаты тым әдемі өрнекті, Тоқымайды бірақ олар өрмекті. Ұшады олар қанаттарын себелеп, Оның аты түрлі түсті .... 4. Қосарлы атау тізімін енгізген ғалым? 5. Қазақстанда қанша қорық бар? 6. Бриология нені зерттейді? 7. Аталық тозаңның аналықтың аузына түсуі? (Зоология) (Фотосинтез) (Көбелек) (К.Линней) (10) (Мүктерді) (Тозаңдану)
8 слайд
ІІІ. «БРЕЙНГ - РИНГ»
ОЙЫНЫ
8 слайд
ІІІ. «БРЕЙНГ - РИНГ» ОЙЫНЫ
9 слайд
4 0 40
30
20
40 4030
3030 2020
20
9 слайд
4 0 40 30 20 40 4030 3030 2020 20
10 слайд
20
Өрмекшітәріздестердің көкірек
бөлімінде орналасқан бірінші
жұп аяғының атауын ата.
(күйісаяқ)
10 слайд
20 Өрмекшітәріздестердің көкірек бөлімінде орналасқан бірінші жұп аяғының атауын ата. (күйісаяқ)
11 слайд
30
Азиялық шегірткенің ауыз аппараты
және дамуын ата.
( кеміруші, шала түрленіп даму)
11 слайд
30 Азиялық шегірткенің ауыз аппараты және дамуын ата. ( кеміруші, шала түрленіп даму)
12 слайд
40
Ең үлкен медуза қалай аталады?
(Цианеа)
12 слайд
40 Ең үлкен медуза қалай аталады? (Цианеа)
13 слайд
20
Қосжарнақты тұқымның құрылысы
неден тұрады?
(Қабығы,екі жарнағы,ұрығы)
13 слайд
20 Қосжарнақты тұқымның құрылысы неден тұрады? (Қабығы,екі жарнағы,ұрығы)
14 слайд
30
Тамырлар шығу тегіне қарай
қандай-қандай болып бөлінеді?
(негізгі,жанама,қосалқы)
14 слайд
30 Тамырлар шығу тегіне қарай қандай-қандай болып бөлінеді? (негізгі,жанама,қосалқы)
15 слайд
40
Гүлдің құрылысын ата
(сағағы,табаны,тостағанша
жапырақшасы,күлте
жапырақшасы,аталығы,аналығы)
15 слайд
40 Гүлдің құрылысын ата (сағағы,табаны,тостағанша жапырақшасы,күлте жапырақшасы,аталығы,аналығы)
16 слайд
20
Үйірлі шегірткелер дернәсілдердің тығыз
топтасуы
(Жаушоғыл)
16 слайд
20 Үйірлі шегірткелер дернәсілдердің тығыз топтасуы (Жаушоғыл)
17 слайд
30
Гилментология нені
зерттейді?
(паразит құрттар)
17 слайд
30 Гилментология нені зерттейді? (паразит құрттар)
18 слайд
40
Жануарлардың жіктелуі
(түр – туыс – тұқымдас- отряд – класс – тип –
жануарлар дүниесі)
18 слайд
40 Жануарлардың жіктелуі (түр – туыс – тұқымдас- отряд – класс – тип – жануарлар дүниесі)
19 слайд
20
Өрмекшітәріздестер класының
тыныс алу мүшелері
(Демтүтік,өкпе)
19 слайд
20 Өрмекшітәріздестер класының тыныс алу мүшелері (Демтүтік,өкпе)
20 слайд
30
Өрмекшітәріздестердің көкірек
бөлімінде орналасқан екінші жұп
аяғының атауын ата.
(Тұтқыаяқ)
20 слайд
30 Өрмекшітәріздестердің көкірек бөлімінде орналасқан екінші жұп аяғының атауын ата. (Тұтқыаяқ)
21 слайд
40
бунақденелілердің толық түрленіп даму жолы
(Жұмыртқа – дернәсіл – қуыршақ - имаго)
21 слайд
40 бунақденелілердің толық түрленіп даму жолы (Жұмыртқа – дернәсіл – қуыршақ - имаго)
22 слайд
ІҮ. « ОЙЛАН ТАП » САЙЫСЫ
22 слайд
ІҮ. « ОЙЛАН ТАП » САЙЫСЫ
23 слайд
Ү.ІЗДЕУ ҰЙЫМЫ
САЙЫСЫ
23 слайд
Ү.ІЗДЕУ ҰЙЫМЫ САЙЫСЫ
24 слайд
Бұл өсімдікті ұзақ уақыт ботаникалық
бақтарда өсірген. Гүлдерін ханымдар
әдемілік үшін шаштарына таққан. 200
жылдан кейін ғана шаруалар өздерінің
бақшаларына егіп азық ретінде
пайдалана бастаған.Бұл өсімдікті ресейге
ең алғаш рет І Петр әкелген. Қандай
өсімдік туралы атылуда?
24 слайд
Бұл өсімдікті ұзақ уақыт ботаникалық бақтарда өсірген. Гүлдерін ханымдар әдемілік үшін шаштарына таққан. 200 жылдан кейін ғана шаруалар өздерінің бақшаларына егіп азық ретінде пайдалана бастаған.Бұл өсімдікті ресейге ең алғаш рет І Петр әкелген. Қандай өсімдік туралы атылуда?
25 слайд
Мен екі жылдық көкөністік дақылдардың
маңыздыларының бірімін. Сыртқы келбетім
қабыршақты құрғақ, сары, ақ кейде күлгін
түсті болып келеді. Мені шұжық өндіруде,
сүрлеме жасауда, асқа дәм беретін зат
есебінде пайдаланады. Аршыған кезде көзді
ашытып, жылатады. Тұмау, жүрек жұмысын
жақсартатын дәрі ретінде қолданылады.
25 слайд
Мен екі жылдық көкөністік дақылдардың маңыздыларының бірімін. Сыртқы келбетім қабыршақты құрғақ, сары, ақ кейде күлгін түсті болып келеді. Мені шұжық өндіруде, сүрлеме жасауда, асқа дәм беретін зат есебінде пайдаланады. Аршыған кезде көзді ашытып, жылатады. Тұмау, жүрек жұмысын жақсартатын дәрі ретінде қолданылады.
26 слайд
Мен жылуды, ылғалды, жарықты және
құнарлы топырақты сүйетін дақылмын.
Мені дәнді ботқа, палау жасауға
пайдаланады. Қайнатпам - асқазан ауруына
қолданылатын тамаша дәрі. Мені өсіруден
дүние жүзілік рекорд жасаған Ыбырай
Жақаев. Сонда мен қай өсімдікпін?
26 слайд
Мен жылуды, ылғалды, жарықты және құнарлы топырақты сүйетін дақылмын. Мені дәнді ботқа, палау жасауға пайдаланады. Қайнатпам - асқазан ауруына қолданылатын тамаша дәрі. Мені өсіруден дүние жүзілік рекорд жасаған Ыбырай Жақаев. Сонда мен қай өсімдікпін?
27 слайд
ҚОШ САУ
БОЛЫҢЫЗДАР!!!
27 слайд
ҚОШ САУ БОЛЫҢЫЗДАР!!!