Материалдар / Үздік математик!» математикалық сайысы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Үздік математик!» математикалық сайысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың математикалық білім қабілеттерін тексеру, алған білімдерін пысықтау. Мұндағы өлең — есептер, ертегі есептер арқылы логикалық ойлау қабілетін дамыту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
537
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Б. Момышұлы атындағы жалпы орта білім беретін мектебі «Үздік математик!» математикалық сайысы.

1 слайд
Б. Момышұлы атындағы жалпы орта білім беретін мектебі «Үздік математик!» математикалық сайысы. (5 сыныптар аралығында) Математика пән мұғалімі: А. Нұрмат 2016- 2017 оқу жылы

1 слайд

Б. Момышұлы атындағы жалпы орта білім беретін мектебі «Үздік математик!» математикалық сайысы. (5 сыныптар аралығында) Математика пән мұғалімі: А. Нұрмат 2016- 2017 оқу жылы

«Үздік математик!» математикалық сайысы.

2 слайд
«Үздік математик!» математикалық сайысы.

2 слайд

«Үздік математик!» математикалық сайысы.

Сайыстың мақсаты: Білімділік:Оқушылардың математикалық білім қабілеттерін тексеру, алған білімдерін

3 слайд
Сайыстың мақсаты: Білімділік:Оқушылардың математикалық білім қабілеттерін тексеру, алған білімдерін пысықтау. Дамытушылық: Мұндағы өлең — есептер, ертегі есептер арқылы логикалық ойлау қабілетін дамыту. Тәрбиелік:Пәнге қызығушылығын арттыру. Оқушылардың өз ойын еркін айта білуге қалыптастыру. Оқушыларды ауызбіршілікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

3 слайд

Сайыстың мақсаты: Білімділік:Оқушылардың математикалық білім қабілеттерін тексеру, алған білімдерін пысықтау. Дамытушылық: Мұндағы өлең — есептер, ертегі есептер арқылы логикалық ойлау қабілетін дамыту. Тәрбиелік:Пәнге қызығушылығын арттыру. Оқушылардың өз ойын еркін айта білуге қалыптастыру. Оқушыларды ауызбіршілікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

Сайыстың барысы: І. Таныстыру ІІ. 10 сұрақ қойылады. «иә, жоқ» (5 — сыныптан өткен тақырып бойынша) ІІІ.. «Маған ма

4 слайд
Сайыстың барысы: І.  Таныстыру ІІ. 10 сұрақ қойылады. «иә, жоқ» (5 — сыныптан өткен тақырып бойынша) ІІІ.. «Маған математика пәні қызықты…………….. ІV.Математикалық жұмбақтар. V. Топ басшылар сайысы VІ. . Асық таңдау

4 слайд

Сайыстың барысы: І.  Таныстыру ІІ. 10 сұрақ қойылады. «иә, жоқ» (5 — сыныптан өткен тақырып бойынша) ІІІ.. «Маған математика пәні қызықты…………….. ІV.Математикалық жұмбақтар. V. Топ басшылар сайысы VІ. . Асық таңдау

I кезең •1. Тіктөртбұрыштың периметрі (P=2(a+b)). 2. 1 саны жай сан. 3. 3 санына бөлінгіштік белгісі: цифрларының қосындысы

5 слайд
I кезең •1. Тіктөртбұрыштың периметрі (P=2(a+b)). 2. 1 саны жай сан. 3. 3 санына бөлінгіштік белгісі: цифрларының қосындысы 3 — ке бөлінетін болу қажет 4. 72 градус сүйір бұрыш. 5. Шеңбердің радиусі шеңбердің ұзындығына тең. 6. Жай бөлшектерді көбейту дегеніміз, оларды ортақ бөлімге келтіру. 7. Жай бөлшектерді бөлу дегеніміз, екінші жай бөлшекке кері бөлшек тауып, оны көбейтумен алмастыру. 8. Бұрышты өлшейтін құрал, сызғыш. 9. Ондық бөлшектерді салыстыру дегеніміз, қайсында сан көп соған қараймыз. 10. Бұрыш дегенімііз •1 – оқушының сұрақтары: 1. Квадраттың периметрі Р=4а тең. 2. 69 градус доғал бұрыш. 3. 41 жай сан. 4. Дөңгелек секторы 5 еу болады. 5. Қосылғыштардың орнын ауыстырғанмен қосындының мәні өзгермейді, бұл натурал сандарды қосудың терімділік қасиеті. 6. Бір сағатта 360 минут бар 7. 1 кг мақта мен 1 кг темірде екеуі тең 8. Жай бөлшекті қосқан кезде алымын алымына, бөлімін бөліміне қосамыз 9. Жай бөлшекті бөлген кезде алымын алымына, бөлімін бөліміне бөлеміз. 10. Координаталық сәуле дегеніміз

5 слайд

I кезең •1. Тіктөртбұрыштың периметрі (P=2(a+b)). 2. 1 саны жай сан. 3. 3 санына бөлінгіштік белгісі: цифрларының қосындысы 3 — ке бөлінетін болу қажет 4. 72 градус сүйір бұрыш. 5. Шеңбердің радиусі шеңбердің ұзындығына тең. 6. Жай бөлшектерді көбейту дегеніміз, оларды ортақ бөлімге келтіру. 7. Жай бөлшектерді бөлу дегеніміз, екінші жай бөлшекке кері бөлшек тауып, оны көбейтумен алмастыру. 8. Бұрышты өлшейтін құрал, сызғыш. 9. Ондық бөлшектерді салыстыру дегеніміз, қайсында сан көп соған қараймыз. 10. Бұрыш дегенімііз •1 – оқушының сұрақтары: 1. Квадраттың периметрі Р=4а тең. 2. 69 градус доғал бұрыш. 3. 41 жай сан. 4. Дөңгелек секторы 5 еу болады. 5. Қосылғыштардың орнын ауыстырғанмен қосындының мәні өзгермейді, бұл натурал сандарды қосудың терімділік қасиеті. 6. Бір сағатта 360 минут бар 7. 1 кг мақта мен 1 кг темірде екеуі тең 8. Жай бөлшекті қосқан кезде алымын алымына, бөлімін бөліміне қосамыз 9. Жай бөлшекті бөлген кезде алымын алымына, бөлімін бөліміне бөлеміз. 10. Координаталық сәуле дегеніміз

I кезең •1. Кесіндіні өлшейтін құрал Сызғыш. 2. 1 саны жай да, құрама де емес. 3. 56586 саны 5 ке бөлінеді. 4. 179 градус до

6 слайд
I кезең •1. Кесіндіні өлшейтін құрал Сызғыш. 2. 1 саны жай да, құрама де емес. 3. 56586 саны 5 ке бөлінеді. 4. 179 градус доғал бұрыш. 5. Шеңберді өлшейтін құрал транспортир. ( 6. Жай бөлшекті азайту дегеніміз, оларды ортақ бөлімге келтіріп, толықтауыш көбейткішін тауып, алымдарын азайту. 7. Аралас сандарды салыстырғанда. ең алдымен бөлшегіне қараймыз. 8. Толық бұрыш 180 градус. 9. Ондық бөлшектерді азайтқанда үтірлерін алып тастап азайтамыз. •10. Ондық бөлшектер бөлінбейді. 1. Натурал сандардың терімділік қасиеті дегенімізе қосылғыштардың орындарынауыстырғанмен қосындының мәні өзгермейді. 2. Шеңберді өлшейтін құрал циркуль 3. 36 саны жай сан 4. 360 градус жазыңқы бұрыш (жоқ) 5. 369 саны 9 ға бөлінеді ме? 6. 17 ден 18 бөлшегі бұрыс бөлшек. 7. 1 саны тек құрама сан. 8. 2, 7 санын кесіндіге салғанда, 2 мен 3 тің аралығында аламыз 9. Аралас сандарды салыстырғанда ең бірінші бүтін бөлігіне мән береміз, кейін жай бөлшегіне мән береміз. 10. 36 және 36, 0 және 36, 0000 бұл сандар өзара тең.

6 слайд

I кезең •1. Кесіндіні өлшейтін құрал Сызғыш. 2. 1 саны жай да, құрама де емес. 3. 56586 саны 5 ке бөлінеді. 4. 179 градус доғал бұрыш. 5. Шеңберді өлшейтін құрал транспортир. ( 6. Жай бөлшекті азайту дегеніміз, оларды ортақ бөлімге келтіріп, толықтауыш көбейткішін тауып, алымдарын азайту. 7. Аралас сандарды салыстырғанда. ең алдымен бөлшегіне қараймыз. 8. Толық бұрыш 180 градус. 9. Ондық бөлшектерді азайтқанда үтірлерін алып тастап азайтамыз. •10. Ондық бөлшектер бөлінбейді. 1. Натурал сандардың терімділік қасиеті дегенімізе қосылғыштардың орындарынауыстырғанмен қосындының мәні өзгермейді. 2. Шеңберді өлшейтін құрал циркуль 3. 36 саны жай сан 4. 360 градус жазыңқы бұрыш (жоқ) 5. 369 саны 9 ға бөлінеді ме? 6. 17 ден 18 бөлшегі бұрыс бөлшек. 7. 1 саны тек құрама сан. 8. 2, 7 санын кесіндіге салғанда, 2 мен 3 тің аралығында аламыз 9. Аралас сандарды салыстырғанда ең бірінші бүтін бөлігіне мән береміз, кейін жай бөлшегіне мән береміз. 10. 36 және 36, 0 және 36, 0000 бұл сандар өзара тең.

Математика пәні қызықты

7 слайд
Математика пәні қызықты

7 слайд

Математика пәні қызықты

III. Математикалық жұмбақтар

8 слайд
III.  Математикалық жұмбақтар       1.Бірдей санды бірнеше рет, Көбейтуден тұрады. Егер оны ықшамдасаң Қандай атау болады? 2.Өмірің сенің қызық, Жолында жоқ түзу сызық, Басы да жоқ аяғы. Бір айналым баяғы. 3.Нәрселердісанағанда Керек бізге ауадай Айтыңдаршы бұл қандай сан Жан-жағына қарамай      3.Нүктеден екі сәуледен Құралған айтшы бұл не екен?

8 слайд

III.  Математикалық жұмбақтар       1.Бірдей санды бірнеше рет, Көбейтуден тұрады. Егер оны ықшамдасаң Қандай атау болады? 2.Өмірің сенің қызық, Жолында жоқ түзу сызық, Басы да жоқ аяғы. Бір айналым баяғы. 3.Нәрселердісанағанда Керек бізге ауадай Айтыңдаршы бұл қандай сан Жан-жағына қарамай      3.Нүктеден екі сәуледен Құралған айтшы бұл не екен?

Математикалық жұмбақтар 1Бұлбұлдың 2 құлақ, 1 басы бар Салдыраған 8 жерден таңбасы бар. Бұлбұлды жолға салып айдағанда, Салатын

9 слайд
Математикалық жұмбақтар 1Бұлбұлдың 2 құлақ, 1 басы бар Салдыраған 8 жерден таңбасы бар. Бұлбұлды жолға салып айдағанда, Салатын неше түрлі жорғасы бар. Өзі 4 қанатты және 6 аяқты, Сөйтсе де тікұшақтың көшірмесі сияқты Жоқ өзінде бас та, қас та, мойын да, Ұзындығы жазулы тұр бойында Қарнында бір көлдің балығы бар, Немесе жандының алыбы бар. Аяғы біреу, қолы жоқ, Шиыр — шиыр жолы көп. . Екі айнасы бар, екі найзасы бар, Төрт сылдырмағы бар, Бір шыбыртқысы бар. (Сиыр) 3. Тоғыз белбеу, қос жібек, Екі мұрын бір шүмек Екі ағайынды екеуі де бір үйде, Бірін — бірі көрмейді.

9 слайд

Математикалық жұмбақтар 1Бұлбұлдың 2 құлақ, 1 басы бар Салдыраған 8 жерден таңбасы бар. Бұлбұлды жолға салып айдағанда, Салатын неше түрлі жорғасы бар. Өзі 4 қанатты және 6 аяқты, Сөйтсе де тікұшақтың көшірмесі сияқты Жоқ өзінде бас та, қас та, мойын да, Ұзындығы жазулы тұр бойында Қарнында бір көлдің балығы бар, Немесе жандының алыбы бар. Аяғы біреу, қолы жоқ, Шиыр — шиыр жолы көп. . Екі айнасы бар, екі найзасы бар, Төрт сылдырмағы бар, Бір шыбыртқысы бар. (Сиыр) 3. Тоғыз белбеу, қос жібек, Екі мұрын бір шүмек Екі ағайынды екеуі де бір үйде, Бірін — бірі көрмейді.

Топ басшылар сайысы

10 слайд
Топ басшылар сайысы

10 слайд

Топ басшылар сайысы

VІ тур — «Асық таңдау.» 1.Алдар көсе ауылға келе жатты. Жолда ол байды және оның үш нөкерін кездестірді. Осы ауылға қанша адам

11 слайд
VІ тур — «Асық таңдау.» 1.Алдар көсе ауылға келе жатты. Жолда ол байды және оның үш нөкерін кездестірді. Осы ауылға қанша адам бара жатты? Алдардың өзі Азамат, Ержан, Тоқтар бақылау жұмысынан қандай баға алғандарын мұғалімнен сұрағанда, ол: “Ешкім“2” алған жоқ, бірақ бағаларың әртүрлі. Тоқтар “3” алған жоқ, Ержанның бағасы “3” те, “5” те емес,- деді. Балалар қандай баға алды? 2. Анасы 16 мандарин сатып алды. Жартысын Думан жеді, Айша екі мандарин жеді, Қалғанының жартысын Дина жеді. Қанша мандарин қалды? 3. Бір – бірімен жарысқа, Бес аю, бір арыстан Екі қой мен үш түлкі Бәрі нешеу, кім білді? 4. Үстелде 5 стақан сүт тұрған еді. Дастан 1 стақандағы сүтті ішіп, стақанды үстелге қойды. Үстелдің үстінде неше стақан қалды? 5. Үш тұйеқұс ұшып келе жатты. Аңшы олардың бірін атып алды. Олардың қаншасы қалды? 6. Түйе, бота маң басқан, Төрт аяғын тең басқан, Шұнақ құлақ бес ешкі, Қос лақты қос ешкі. Екі қозылы екі қой Бәрін бірге санап қой. 7. 2 мысық 2 минутта 2 тышқан жейді. 1) 4 мысық 4 — минутта неше тышқан жейді? 8 — тышқан 3 мысық 3 тышқанды неше минутта жейді?

11 слайд

VІ тур — «Асық таңдау.» 1.Алдар көсе ауылға келе жатты. Жолда ол байды және оның үш нөкерін кездестірді. Осы ауылға қанша адам бара жатты? Алдардың өзі Азамат, Ержан, Тоқтар бақылау жұмысынан қандай баға алғандарын мұғалімнен сұрағанда, ол: “Ешкім“2” алған жоқ, бірақ бағаларың әртүрлі. Тоқтар “3” алған жоқ, Ержанның бағасы “3” те, “5” те емес,- деді. Балалар қандай баға алды? 2. Анасы 16 мандарин сатып алды. Жартысын Думан жеді, Айша екі мандарин жеді, Қалғанының жартысын Дина жеді. Қанша мандарин қалды? 3. Бір – бірімен жарысқа, Бес аю, бір арыстан Екі қой мен үш түлкі Бәрі нешеу, кім білді? 4. Үстелде 5 стақан сүт тұрған еді. Дастан 1 стақандағы сүтті ішіп, стақанды үстелге қойды. Үстелдің үстінде неше стақан қалды? 5. Үш тұйеқұс ұшып келе жатты. Аңшы олардың бірін атып алды. Олардың қаншасы қалды? 6. Түйе, бота маң басқан, Төрт аяғын тең басқан, Шұнақ құлақ бес ешкі, Қос лақты қос ешкі. Екі қозылы екі қой Бәрін бірге санап қой. 7. 2 мысық 2 минутта 2 тышқан жейді. 1) 4 мысық 4 — минутта неше тышқан жейді? 8 — тышқан 3 мысық 3 тышқанды неше минутта жейді?

Қорытындылау: сайыс соңында жеңімпаз оқушылар анықталып, сайысқа белсене қатысқан оқушылар марапатталады. Назарларыңызға рахм

12 слайд
Қорытындылау: сайыс соңында жеңімпаз оқушылар анықталып, сайысқа белсене қатысқан оқушылар марапатталады. Назарларыңызға рахмет!

12 слайд

Қорытындылау: сайыс соңында жеңімпаз оқушылар анықталып, сайысқа белсене қатысқан оқушылар марапатталады. Назарларыңызға рахмет!