Материалдар / "Үздік мұғалім портфолио"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Үздік мұғалім портфолио"

Материал туралы қысқаша түсінік
Портфолио
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қазан 2020
1455
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақ тақырыбы Оқу мақсаты Сабақ мақсаты Бағалау критерийлері Алгоритм ұғымы 5.3.2.1- алгоритм анықтамасын тұжырымдау  «

1 слайд
Сабақ тақырыбы Оқу мақсаты Сабақ мақсаты Бағалау критерийлері Алгоритм ұғымы 5.3.2.1- алгоритм анықтамасын тұжырымдау  «Алгоритм » ұғымын қалыптастыру, оның қасиеттерін білу, алгоритмнің өрнектелу жолын таңдай отырып, блок-схемасын сызу, орындаушы мен оның командалары, міндеттері ұғымын қалыптастыру;  Алгоритм құру дағдысын қалыптастыру, негізгі қасиеттеріне мысалдар келтіре білу, алгоритмнің берілу тәсілдерін қолдана білу, алгоритмнің орындау түсінігін дамыту;  Қарапайым алгоритмдер құра білу, нәтижесін талдай алу, блок- схемасын сыза білу, білімін жинақтап, рефлексия жасай білу;  Алгоритм ұғымын және қасиеттерін, алгоритм орындаушылары, алгоритм жазу жолдары туралы біледі;  Өмірмен байланыстыра отырып, мысал келтіре алады.  Алгоритмнің блок- сызбасын құра алады;Мектеп: «Қаратоғай орта мектебі» КММ Мұғалім: Қалалбекова Аида Тоқтарқызы Пәні: Информатика Сыныбы: 5

1 слайд

Сабақ тақырыбы Оқу мақсаты Сабақ мақсаты Бағалау критерийлері Алгоритм ұғымы 5.3.2.1- алгоритм анықтамасын тұжырымдау  «Алгоритм » ұғымын қалыптастыру, оның қасиеттерін білу, алгоритмнің өрнектелу жолын таңдай отырып, блок-схемасын сызу, орындаушы мен оның командалары, міндеттері ұғымын қалыптастыру;  Алгоритм құру дағдысын қалыптастыру, негізгі қасиеттеріне мысалдар келтіре білу, алгоритмнің берілу тәсілдерін қолдана білу, алгоритмнің орындау түсінігін дамыту;  Қарапайым алгоритмдер құра білу, нәтижесін талдай алу, блок- схемасын сыза білу, білімін жинақтап, рефлексия жасай білу;  Алгоритм ұғымын және қасиеттерін, алгоритм орындаушылары, алгоритм жазу жолдары туралы біледі;  Өмірмен байланыстыра отырып, мысал келтіре алады.  Алгоритмнің блок- сызбасын құра алады;Мектеп: «Қаратоғай орта мектебі» КММ Мұғалім: Қалалбекова Аида Тоқтарқызы Пәні: Информатика Сыныбы: 5

Үй тапсырмасы: Тест Жаңа сабақты меңгерту «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі Топтық жұмыс «Білу», «Түсіну», «Талдау», «

2 слайд
Үй тапсырмасы: Тест Жаңа сабақты меңгерту «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі Топтық жұмыс «Білу», «Түсіну», «Талдау», « Жинақтау», Блум әдісі, Сәкестендіру кестесі Бағалау Балдық жүйе, «Бас бармақ » әдісі, «Смайлик»арқылы Кері байланыс «Бес саусақ» әдісіТ р е н и н г . « С е н ің к ү н р е ж и м ің қ а н д а й ? » , т о п қ а б ө л у Сергіту сәті Белсенді оқыту әдістері

2 слайд

Үй тапсырмасы: Тест Жаңа сабақты меңгерту «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі Топтық жұмыс «Білу», «Түсіну», «Талдау», « Жинақтау», Блум әдісі, Сәкестендіру кестесі Бағалау Балдық жүйе, «Бас бармақ » әдісі, «Смайлик»арқылы Кері байланыс «Бес саусақ» әдісіТ р е н и н г . « С е н ің к ү н р е ж и м ің қ а н д а й ? » , т о п қ а б ө л у Сергіту сәті Белсенді оқыту әдістері

А В С Міндетті деңгей Бос орынға тиісті сөздерді жаз. Лайықты деңгей Тапсырмадағы алгоритм орындаушыларын сәйкестендіріп, олард

3 слайд
А В С Міндетті деңгей Бос орынға тиісті сөздерді жаз. Лайықты деңгей Тапсырмадағы алгоритм орындаушыларын сәйкестендіріп, оларды салыстыр. Жоғары деңгей Блок-сызбаға сәйкес тапсырмаларды орында.  Тапсырманы оқиды.  Қандай сөздер қою керектігін ойланады.  Сәйкес деп тапқан сөздерді қояды.  Суреттегі алгоритм орындаушыларын анықта.  Орындаушылардың ұқсастықтарын анықтап сәйкестендіру.  Блоктардың қызметі туралы біледі.  Тапсырмадағы алгоритмге блок сызба құрады. САРАЛАУ ӘДІСІ «Деңгейлік тапсырмалар»

3 слайд

А В С Міндетті деңгей Бос орынға тиісті сөздерді жаз. Лайықты деңгей Тапсырмадағы алгоритм орындаушыларын сәйкестендіріп, оларды салыстыр. Жоғары деңгей Блок-сызбаға сәйкес тапсырмаларды орында.  Тапсырманы оқиды.  Қандай сөздер қою керектігін ойланады.  Сәйкес деп тапқан сөздерді қояды.  Суреттегі алгоритм орындаушыларын анықта.  Орындаушылардың ұқсастықтарын анықтап сәйкестендіру.  Блоктардың қызметі туралы біледі.  Тапсырмадағы алгоритмге блок сызба құрады. САРАЛАУ ӘДІСІ «Деңгейлік тапсырмалар»

Оқушының аты – жөні: ____________________ Үй тапсырмасы (Тест сұрақтары) 9 – 10 сұрақ дұрыс 6 – 8 сұрақ дұрыс 1 – 5 сұрақ

4 слайд
Оқушының аты – жөні: ____________________ Үй тапсырмасы (Тест сұрақтары) 9 – 10 сұрақ дұрыс   6 – 8 сұрақ дұрыс   1 – 5 сұрақ дұрыс 3 балл   2 балл   1 балл Жаңа сабақ Мағынаны тану «Ойлан, топтас, бөліс» Жаңа сабақтың теориясын толықтай меңгердім 3 балл Жаңа сабақтың теориясы толық меңгере алмадым, себебі түсініктемелерден қателесем 2 балл   Жаңа сабақтың теориясын түсінбедім 1 балл Топтық жұмыс Тапсырма орындауда белсенді болдым 3 балл Тапсырманы топ мүшелерінің көмегімен орындадым 2 балл Тапсырманы орындауда әлсіз болдым 1 балл Деңгейлік тапсырма Дескриптор бойынша ұпайлар 0 – 7 балл Қорытынды 15 – 16 балл 5 баға 12 – 14 балл 4 баға 9 – 11 балл 3 баға Бағалау критерийлері Тапсырмалар Дескрипторлар Балл Алгоритм ұғымын және қасиеттерін, алгоритм орындаушылары, алгоритм жазу жолдары туралы біледі; Бос орынға тиісті сөздерді жазыңыз. Алгоритм ұғымын және қасиеттерін біледі 1 алгоритм орындаушылар ы, алгоритм жазу жолдары туралы біледі 1 Сәйкес келетін сөзді қоя алады 1 Өмірмен байланыстыра отырып, мысал келтіре алады Тапсырмадағы алгоритм орындаушылар ын сәйкестендіріп , оларды салыстырыңыз . Суретте берілген алгоритм орындаушылар ын анықтай алады 1 Орындаушыла рдың ұқсастықтарын анықтап сәйкестендіре алады 1 Алгоритмнің блог-схемасын құра алады     Блог-схемаға сәйкес тапсырманы орындаңыз Блогтардың қызметі туралы біледі 1 Алгоритмге блог-схема құра аламын 1   Барлығы:     Б А Ғ А Л А У П А Р А Ғ ЫДеңгейлік тапсырмаларды бағалау Өзін – өзі бағалау парағы

4 слайд

Оқушының аты – жөні: ____________________ Үй тапсырмасы (Тест сұрақтары) 9 – 10 сұрақ дұрыс   6 – 8 сұрақ дұрыс   1 – 5 сұрақ дұрыс 3 балл   2 балл   1 балл Жаңа сабақ Мағынаны тану «Ойлан, топтас, бөліс» Жаңа сабақтың теориясын толықтай меңгердім 3 балл Жаңа сабақтың теориясы толық меңгере алмадым, себебі түсініктемелерден қателесем 2 балл   Жаңа сабақтың теориясын түсінбедім 1 балл Топтық жұмыс Тапсырма орындауда белсенді болдым 3 балл Тапсырманы топ мүшелерінің көмегімен орындадым 2 балл Тапсырманы орындауда әлсіз болдым 1 балл Деңгейлік тапсырма Дескриптор бойынша ұпайлар 0 – 7 балл Қорытынды 15 – 16 балл 5 баға 12 – 14 балл 4 баға 9 – 11 балл 3 баға Бағалау критерийлері Тапсырмалар Дескрипторлар Балл Алгоритм ұғымын және қасиеттерін, алгоритм орындаушылары, алгоритм жазу жолдары туралы біледі; Бос орынға тиісті сөздерді жазыңыз. Алгоритм ұғымын және қасиеттерін біледі 1 алгоритм орындаушылар ы, алгоритм жазу жолдары туралы біледі 1 Сәйкес келетін сөзді қоя алады 1 Өмірмен байланыстыра отырып, мысал келтіре алады Тапсырмадағы алгоритм орындаушылар ын сәйкестендіріп , оларды салыстырыңыз . Суретте берілген алгоритм орындаушылар ын анықтай алады 1 Орындаушыла рдың ұқсастықтарын анықтап сәйкестендіре алады 1 Алгоритмнің блог-схемасын құра алады     Блог-схемаға сәйкес тапсырманы орындаңыз Блогтардың қызметі туралы біледі 1 Алгоритмге блог-схема құра аламын 1   Барлығы:     Б А Ғ А Л А У П А Р А Ғ ЫДеңгейлік тапсырмаларды бағалау Өзін – өзі бағалау парағы

Н А З А Р Л А Р Ы Ң Ы З Ғ А Р А Х М Е Т ! ! !

5 слайд
Н А З А Р Л А Р Ы Ң Ы З Ғ А Р А Х М Е Т ! ! !

5 слайд

Н А З А Р Л А Р Ы Ң Ы З Ғ А Р А Х М Е Т ! ! !