"Үздік мұғалім портфолио"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақ
тақырыбы Оқу
мақсаты Сабақ
мақсаты Бағалау
критерийлері
Алгоритм
ұғымы 5.3.2.1-
алгоритм
анықтамасын
тұжырымдау
«Алгоритм » ұғымын
қалыптастыру, оның қасиеттерін
білу, алгоритмнің өрнектелу жолын
таңдай отырып, блок-схемасын
сызу, орындаушы мен оның
командалары, міндеттері ұғымын
қалыптастыру;
Алгоритм құру дағдысын
қалыптастыру, негізгі
қасиеттеріне мысалдар келтіре
білу, алгоритмнің берілу тәсілдерін
қолдана білу, алгоритмнің орындау
түсінігін дамыту;
Қарапайым алгоритмдер құра білу,
нәтижесін талдай алу, блок-
схемасын сыза білу, білімін
жинақтап, рефлексия жасай білу;
Алгоритм ұғымын
және қасиеттерін,
алгоритм
орындаушылары,
алгоритм жазу
жолдары туралы
біледі;
Өмірмен
байланыстыра
отырып, мысал
келтіре алады.
Алгоритмнің блок-
сызбасын құра алады;Мектеп: «Қаратоғай орта мектебі» КММ
Мұғалім: Қалалбекова Аида Тоқтарқызы
Пәні: Информатика Сыныбы: 5
1 слайд
Сабақ тақырыбы Оқу мақсаты Сабақ мақсаты Бағалау критерийлері Алгоритм ұғымы 5.3.2.1- алгоритм анықтамасын тұжырымдау «Алгоритм » ұғымын қалыптастыру, оның қасиеттерін білу, алгоритмнің өрнектелу жолын таңдай отырып, блок-схемасын сызу, орындаушы мен оның командалары, міндеттері ұғымын қалыптастыру; Алгоритм құру дағдысын қалыптастыру, негізгі қасиеттеріне мысалдар келтіре білу, алгоритмнің берілу тәсілдерін қолдана білу, алгоритмнің орындау түсінігін дамыту; Қарапайым алгоритмдер құра білу, нәтижесін талдай алу, блок- схемасын сыза білу, білімін жинақтап, рефлексия жасай білу; Алгоритм ұғымын және қасиеттерін, алгоритм орындаушылары, алгоритм жазу жолдары туралы біледі; Өмірмен байланыстыра отырып, мысал келтіре алады. Алгоритмнің блок- сызбасын құра алады;Мектеп: «Қаратоғай орта мектебі» КММ Мұғалім: Қалалбекова Аида Тоқтарқызы Пәні: Информатика Сыныбы: 5
2 слайд
Үй тапсырмасы: Тест
Жаңа сабақты меңгерту
«Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі
Топтық жұмыс «Білу», «Түсіну», «Талдау»,
« Жинақтау», Блум әдісі, Сәкестендіру кестесі
Бағалау Балдық жүйе, «Бас бармақ » әдісі,
«Смайлик»арқылы
Кері байланыс
«Бес саусақ» әдісіТ р е н и н г . « С е н ің
к ү н р е ж и м ің
қ а н д а й ? » ,
т о п қ а б ө л у Сергіту сәті Белсенді
оқыту
әдістері
2 слайд
Үй тапсырмасы: Тест Жаңа сабақты меңгерту «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі Топтық жұмыс «Білу», «Түсіну», «Талдау», « Жинақтау», Блум әдісі, Сәкестендіру кестесі Бағалау Балдық жүйе, «Бас бармақ » әдісі, «Смайлик»арқылы Кері байланыс «Бес саусақ» әдісіТ р е н и н г . « С е н ің к ү н р е ж и м ің қ а н д а й ? » , т о п қ а б ө л у Сергіту сәті Белсенді оқыту әдістері
3 слайд
А
В
С Міндетті деңгей
Бос орынға тиісті сөздерді жаз.
Лайықты деңгей
Тапсырмадағы алгоритм орындаушыларын
сәйкестендіріп, оларды салыстыр.
Жоғары деңгей
Блок-сызбаға сәйкес тапсырмаларды
орында.
Тапсырманы оқиды.
Қандай сөздер қою
керектігін ойланады.
Сәйкес деп тапқан
сөздерді қояды.
Суреттегі алгоритм
орындаушыларын
анықта.
Орындаушылардың
ұқсастықтарын анықтап
сәйкестендіру.
Блоктардың қызметі
туралы біледі.
Тапсырмадағы алгоритмге
блок сызба құрады.
САРАЛАУ ӘДІСІ
«Деңгейлік
тапсырмалар»
3 слайд
А В С Міндетті деңгей Бос орынға тиісті сөздерді жаз. Лайықты деңгей Тапсырмадағы алгоритм орындаушыларын сәйкестендіріп, оларды салыстыр. Жоғары деңгей Блок-сызбаға сәйкес тапсырмаларды орында. Тапсырманы оқиды. Қандай сөздер қою керектігін ойланады. Сәйкес деп тапқан сөздерді қояды. Суреттегі алгоритм орындаушыларын анықта. Орындаушылардың ұқсастықтарын анықтап сәйкестендіру. Блоктардың қызметі туралы біледі. Тапсырмадағы алгоритмге блок сызба құрады. САРАЛАУ ӘДІСІ «Деңгейлік тапсырмалар»
4 слайд
Оқушының аты – жөні: ____________________
Үй
тапсырмасы
(Тест
сұрақтары) 9 – 10 сұрақ дұрыс
6 – 8 сұрақ дұрыс
1 – 5 сұрақ дұрыс 3 балл
2 балл
1 балл
Жаңа сабақ
Мағынаны
тану
«Ойлан,
топтас,
бөліс» Жаңа сабақтың
теориясын толықтай
меңгердім 3 балл
Жаңа сабақтың
теориясы толық
меңгере алмадым,
себебі
түсініктемелерден
қателесем 2 балл
Жаңа сабақтың
теориясын түсінбедім 1 балл
Топтық
жұмыс Тапсырма орындауда
белсенді болдым 3 балл
Тапсырманы топ
мүшелерінің
көмегімен орындадым 2 балл
Тапсырманы
орындауда әлсіз
болдым 1 балл
Деңгейлік
тапсырма Дескриптор бойынша
ұпайлар 0 – 7
балл
Қорытынды 15 – 16 балл 5 баға
12 – 14 балл 4 баға
9 – 11 балл 3 баға Бағалау
критерийлері Тапсырмалар Дескрипторлар Балл
Алгоритм ұғымын
және қасиеттерін,
алгоритм
орындаушылары,
алгоритм жазу
жолдары туралы
біледі; Бос орынға
тиісті сөздерді
жазыңыз. Алгоритм
ұғымын және
қасиеттерін
біледі 1
алгоритм
орындаушылар
ы, алгоритм
жазу жолдары
туралы біледі 1
Сәйкес келетін
сөзді қоя
алады 1
Өмірмен
байланыстыра
отырып, мысал
келтіре алады Тапсырмадағы
алгоритм
орындаушылар
ын
сәйкестендіріп
, оларды
салыстырыңыз
. Суретте
берілген
алгоритм
орындаушылар
ын анықтай
алады 1
Орындаушыла
рдың
ұқсастықтарын
анықтап
сәйкестендіре
алады 1
Алгоритмнің
блог-схемасын
құра алады
Блог-схемаға
сәйкес
тапсырманы
орындаңыз Блогтардың
қызметі
туралы біледі 1
Алгоритмге
блог-схема
құра аламын 1
Барлығы: Б
А
Ғ
А
Л
А
У
П
А
Р
А
Ғ
ЫДеңгейлік
тапсырмаларды
бағалау Өзін – өзі бағалау
парағы
4 слайд
Оқушының аты – жөні: ____________________ Үй тапсырмасы (Тест сұрақтары) 9 – 10 сұрақ дұрыс 6 – 8 сұрақ дұрыс 1 – 5 сұрақ дұрыс 3 балл 2 балл 1 балл Жаңа сабақ Мағынаны тану «Ойлан, топтас, бөліс» Жаңа сабақтың теориясын толықтай меңгердім 3 балл Жаңа сабақтың теориясы толық меңгере алмадым, себебі түсініктемелерден қателесем 2 балл Жаңа сабақтың теориясын түсінбедім 1 балл Топтық жұмыс Тапсырма орындауда белсенді болдым 3 балл Тапсырманы топ мүшелерінің көмегімен орындадым 2 балл Тапсырманы орындауда әлсіз болдым 1 балл Деңгейлік тапсырма Дескриптор бойынша ұпайлар 0 – 7 балл Қорытынды 15 – 16 балл 5 баға 12 – 14 балл 4 баға 9 – 11 балл 3 баға Бағалау критерийлері Тапсырмалар Дескрипторлар Балл Алгоритм ұғымын және қасиеттерін, алгоритм орындаушылары, алгоритм жазу жолдары туралы біледі; Бос орынға тиісті сөздерді жазыңыз. Алгоритм ұғымын және қасиеттерін біледі 1 алгоритм орындаушылар ы, алгоритм жазу жолдары туралы біледі 1 Сәйкес келетін сөзді қоя алады 1 Өмірмен байланыстыра отырып, мысал келтіре алады Тапсырмадағы алгоритм орындаушылар ын сәйкестендіріп , оларды салыстырыңыз . Суретте берілген алгоритм орындаушылар ын анықтай алады 1 Орындаушыла рдың ұқсастықтарын анықтап сәйкестендіре алады 1 Алгоритмнің блог-схемасын құра алады Блог-схемаға сәйкес тапсырманы орындаңыз Блогтардың қызметі туралы біледі 1 Алгоритмге блог-схема құра аламын 1 Барлығы: Б А Ғ А Л А У П А Р А Ғ ЫДеңгейлік тапсырмаларды бағалау Өзін – өзі бағалау парағы
5 слайд
Н А З А Р Л А Р Ы Ң Ы З Ғ А
Р А Х М Е Т ! ! !
5 слайд
Н А З А Р Л А Р Ы Ң Ы З Ғ А Р А Х М Е Т ! ! !