Материалдар / Үздіксіз білім беру жүйесіндегі заманауи әдістер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Үздіксіз білім беру жүйесіндегі заманауи әдістер

Материал туралы қысқаша түсінік
Білім беруде қолданылатын заманауи әдіс тәсілдер жайлы толық ақпараттар берілген
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Наурыз 2023
614
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Модуль 1. « Үздіксіз білім беру жүйесіндегі заманауи әдістер »

1 слайд
Модуль 1. « Үздіксіз білім беру жүйесіндегі заманауи әдістер »

1 слайд

Модуль 1. « Үздіксіз білім беру жүйесіндегі заманауи әдістер »

№ 1.1 Та қырып Инновациялық оқыту технологиялары. Оқытудың дәстүрлі және инновациялық технологиялары. Оқытудың инновациялық

2 слайд
№ 1.1 Та қырып Инновациялық оқыту технологиялары. Оқытудың дәстүрлі және инновациялық технологиялары. Оқытудың инновациялық әдістерінің классификациясы. Құзырлы әдіс, оқытудың белгілі нәтижеге бағытталуы.

2 слайд

№ 1.1 Та қырып Инновациялық оқыту технологиялары. Оқытудың дәстүрлі және инновациялық технологиялары. Оқытудың инновациялық әдістерінің классификациясы. Құзырлы әдіс, оқытудың белгілі нәтижеге бағытталуы.

“ Жақсы мұғалім мектепке жан кіргізеді” А. Байтұрсынұлы “ Бүгінгі күні де, болашақта

3 слайд
“ Жақсы мұғалім мектепке жан кіргізеді” А. Байтұрсынұлы “ Бүгінгі күні де, болашақта да адамға нақты бір салада білім керек, ол құнды болу керек, дәлірек айтсақ, құндылығы кәсіпқойлыққа және ұстаздар ескі қалыптасқан көзқарастан құтылуы керек. Өйткені, ескі білімге оқушыдан сұраныс жоқ” Н.Ә.Назарбаев

3 слайд

“ Жақсы мұғалім мектепке жан кіргізеді” А. Байтұрсынұлы “ Бүгінгі күні де, болашақта да адамға нақты бір салада білім керек, ол құнды болу керек, дәлірек айтсақ, құндылығы кәсіпқойлыққа және ұстаздар ескі қалыптасқан көзқарастан құтылуы керек. Өйткені, ескі білімге оқушыдан сұраныс жоқ” Н.Ә.Назарбаев

Инновациялық оқыту технологиялары. Оқыту технологиясының жалпы сипаттамасы. "Оқыту технологиясы ” ұғымы педагогикада және жеке

4 слайд
Инновациялық оқыту технологиялары. Оқыту технологиясының жалпы сипаттамасы. "Оқыту технологиясы ” ұғымы педагогикада және жеке әдiстемеде әсiресе соңғы уақытта кең таралып отыр. Байқауымызша, бұл ұғымның педагогикада пайда болуы техногендiк өркениеттiң дамуымен байланысты және ХХ ғасырдың басындағы Еуропаның елдерi мен АҚШ–та "технология” ұғымының өзi де, оған байланысты мәселелер де арнайы зерттеулерге арқау бола бастаған кезге жатады. ХХ ғасырларда педология шеңберiнде "педагогикалық технология” терминi туындады. Осы кезеңде педагогикалық техника ұғымы да кеңiнен қолдалынады. "Педагогикалық технология” ұғымы рефлексология идеяларына негiзделген. "Бiлiм берудегi технология” терминi оқытудың техникалық құралдарын (ОТҚ) қолдаумен техникалық құралдарын қолдану әдiстемесi мәселелерiн қарастыруда оқыту технологиясы (50-60 жж.), сондай-ақ педагогикалық технологиялар терминi қолданыла бастады. 60-жылдары педагогикалық технология қандай да бiр әдiстеменi, мысалы, бағдарламалық оқытуды ғылыми негiздей отырып қолданылуы тиiс деген түсiнiк қалыптасты. 70–жылдарға қарай педагогикалық тәсiлi туындады.

4 слайд

Инновациялық оқыту технологиялары. Оқыту технологиясының жалпы сипаттамасы. "Оқыту технологиясы ” ұғымы педагогикада және жеке әдiстемеде әсiресе соңғы уақытта кең таралып отыр. Байқауымызша, бұл ұғымның педагогикада пайда болуы техногендiк өркениеттiң дамуымен байланысты және ХХ ғасырдың басындағы Еуропаның елдерi мен АҚШ–та "технология” ұғымының өзi де, оған байланысты мәселелер де арнайы зерттеулерге арқау бола бастаған кезге жатады. ХХ ғасырларда педология шеңберiнде "педагогикалық технология” терминi туындады. Осы кезеңде педагогикалық техника ұғымы да кеңiнен қолдалынады. "Педагогикалық технология” ұғымы рефлексология идеяларына негiзделген. "Бiлiм берудегi технология” терминi оқытудың техникалық құралдарын (ОТҚ) қолдаумен техникалық құралдарын қолдану әдiстемесi мәселелерiн қарастыруда оқыту технологиясы (50-60 жж.), сондай-ақ педагогикалық технологиялар терминi қолданыла бастады. 60-жылдары педагогикалық технология қандай да бiр әдiстеменi, мысалы, бағдарламалық оқытуды ғылыми негiздей отырып қолданылуы тиiс деген түсiнiк қалыптасты. 70–жылдарға қарай педагогикалық тәсiлi туындады.

Педагогикалық әдiстер технологиясы, яғни, оқу процесiн өзiн немесе оқытуды құру технологиясы пайда болды. Осы бағыттың тұңғыш

5 слайд
Педагогикалық әдiстер технологиясы, яғни, оқу процесiн өзiн немесе оқытуды құру технологиясы пайда болды. Осы бағыттың тұңғыш перзентi және педагогикалық технологиялардың салынатын iргетасы бағдарламалық оқыту болды. Оған тән сипат – оқу мақсаттарын нақтылап алып, соларға бөлiк-бөлiгiмен бiрiздiлiкпен жету. Бұл сипаттамада оқыту технологиясының арқауы мектептегi оқыту жүйелерiн құрастыру болып табылады. 70 – жылдары жүйелiлiк тәсiлдiң дамуына байланысты педагогикада педагогикалық технологиялар нақты белгiленген мақсаттарға сай оқу процесiн басқаруға бағытталған дидактикалық мiндеттердi шешуi тиiс деген идея қолданыс тапты. Бұл бағыттың мәнi мектеп жұмысының толық басқарымдылығы идеясында жатыр. 70-80 жылдары оқыту технологиясы және оқу процесiнiң технологиясы терминi пайда бола бастады. Кейiнiрек педагогикалық технология терминi көбiнде оқыту технологиясы терминiмен теңестiрiлдi. Кеңiнен қолданылатын "оқыту технологиясы”, "бiлiм беру технологиясы”, "оқу процесiнiң технологиясы”, терминдерi ақыр аяғында оқу–тәрбие процесiн ұйымдастыру және басқару дегенге келiп сақты.

5 слайд

Педагогикалық әдiстер технологиясы, яғни, оқу процесiн өзiн немесе оқытуды құру технологиясы пайда болды. Осы бағыттың тұңғыш перзентi және педагогикалық технологиялардың салынатын iргетасы бағдарламалық оқыту болды. Оған тән сипат – оқу мақсаттарын нақтылап алып, соларға бөлiк-бөлiгiмен бiрiздiлiкпен жету. Бұл сипаттамада оқыту технологиясының арқауы мектептегi оқыту жүйелерiн құрастыру болып табылады. 70 – жылдары жүйелiлiк тәсiлдiң дамуына байланысты педагогикада педагогикалық технологиялар нақты белгiленген мақсаттарға сай оқу процесiн басқаруға бағытталған дидактикалық мiндеттердi шешуi тиiс деген идея қолданыс тапты. Бұл бағыттың мәнi мектеп жұмысының толық басқарымдылығы идеясында жатыр. 70-80 жылдары оқыту технологиясы және оқу процесiнiң технологиясы терминi пайда бола бастады. Кейiнiрек педагогикалық технология терминi көбiнде оқыту технологиясы терминiмен теңестiрiлдi. Кеңiнен қолданылатын "оқыту технологиясы”, "бiлiм беру технологиясы”, "оқу процесiнiң технологиясы”, терминдерi ақыр аяғында оқу–тәрбие процесiн ұйымдастыру және басқару дегенге келiп сақты.

Жаңа педагогикалық технологиялар білімді демократияландыруға және ізгілендіруге, оқытудың сапасын арттыруға, басқару тиімділіг

6 слайд
Жаңа педагогикалық технологиялар білімді демократияландыруға және ізгілендіруге, оқытудың сапасын арттыруға, басқару тиімділігін жетілдіруге, білім алушылардың дамуына бақылау жасауға негізделген. Студенттер мен тыңдаушыларды ХХІ ғасырдың ақпараттық заманында еркін өмір сүруге, өмірде еркін бағдар алатындай және өзінің жеке ойы мен пікірі қалыптасқан тұлға тәрбиелеуде инновациялық технологиялардың алар орны ерекше. Қазіргі таңда елімізде заман талабына сай білім беруді ізгілендіруге үлкен мән берілуде. Бұрын орта білім беретін мектептің негізігі міндеті білім беру мен дағды біліктіліктерін қалыптастыру болып келсе, қазіргі міндеті – ойы ұшқыр, жан- жақты дамыған жеке тұлғаны тәрбиелеу.

6 слайд

Жаңа педагогикалық технологиялар білімді демократияландыруға және ізгілендіруге, оқытудың сапасын арттыруға, басқару тиімділігін жетілдіруге, білім алушылардың дамуына бақылау жасауға негізделген. Студенттер мен тыңдаушыларды ХХІ ғасырдың ақпараттық заманында еркін өмір сүруге, өмірде еркін бағдар алатындай және өзінің жеке ойы мен пікірі қалыптасқан тұлға тәрбиелеуде инновациялық технологиялардың алар орны ерекше. Қазіргі таңда елімізде заман талабына сай білім беруді ізгілендіруге үлкен мән берілуде. Бұрын орта білім беретін мектептің негізігі міндеті білім беру мен дағды біліктіліктерін қалыптастыру болып келсе, қазіргі міндеті – ойы ұшқыр, жан- жақты дамыған жеке тұлғаны тәрбиелеу.

Соңғы жылдары педагогикалық теорияда уақыт талабына сай жаңа терминдер, жаңа ұғымдар пайда болып, педагогика ғылымының басқа

7 слайд
Соңғы жылдары педагогикалық теорияда уақыт талабына сай жаңа терминдер, жаңа ұғымдар пайда болып, педагогика ғылымының басқа да пәндермен байланысын тағы да толықтырып отыр. Мысалы, ағарту саласында жиі қолданылып жүрген «инновация» (латынның innove – жаңа, жаңа әдіс, әдістеме, технология, бағдарлама) терминінің өзі ауызекі тілдік айналымда ХҮІІІ ғасырдың өзінде пайда болса, ХІХ ғасырда ол ғылыми арнада кеңінен қолданыла бастаған.

7 слайд

Соңғы жылдары педагогикалық теорияда уақыт талабына сай жаңа терминдер, жаңа ұғымдар пайда болып, педагогика ғылымының басқа да пәндермен байланысын тағы да толықтырып отыр. Мысалы, ағарту саласында жиі қолданылып жүрген «инновация» (латынның innove – жаңа, жаңа әдіс, әдістеме, технология, бағдарлама) терминінің өзі ауызекі тілдік айналымда ХҮІІІ ғасырдың өзінде пайда болса, ХІХ ғасырда ол ғылыми арнада кеңінен қолданыла бастаған.

Қазіргі таңда жаңа технологияларды ағарту саласында тиімді әрі сапалы қолдану үшін оның бірнеше әдіс-тәсілдері де айқындалып

8 слайд
Қазіргі таңда жаңа технологияларды ағарту саласында тиімді әрі сапалы қолдану үшін оның бірнеше әдіс-тәсілдері де айқындалып отыр. Бұл инновациялық әдістер оқытушының педагог ретінде жұмыс істеу әдіс-тәсілін, тыңдаушылармен қарым-қатынасын біршама өзгертіп отыр. Соңғы кездері «оқыту үрдісі» ұғымы педагогтың студентке белгілі бір білім, дағды, білік пен құндылықтар беру мақсатындағы үрдіс ретінде түсіндіріліп жүр және интерактивтік оқытудың кеңінен қолданылып жүрген мынадай әдістер топтамасы аталады:

8 слайд

Қазіргі таңда жаңа технологияларды ағарту саласында тиімді әрі сапалы қолдану үшін оның бірнеше әдіс-тәсілдері де айқындалып отыр. Бұл инновациялық әдістер оқытушының педагог ретінде жұмыс істеу әдіс-тәсілін, тыңдаушылармен қарым-қатынасын біршама өзгертіп отыр. Соңғы кездері «оқыту үрдісі» ұғымы педагогтың студентке белгілі бір білім, дағды, білік пен құндылықтар беру мақсатындағы үрдіс ретінде түсіндіріліп жүр және интерактивтік оқытудың кеңінен қолданылып жүрген мынадай әдістер топтамасы аталады:

Инновациялық технологиялар – ол білім саласындағы қолданатын жаңа ақпараттық технологиялар, ғылым жетістіктеріне негізделің

9 слайд
Инновациялық технологиялар – ол білім саласындағы қолданатын жаңа ақпараттық технологиялар, ғылым жетістіктеріне негізделіңген әдістер

9 слайд

Инновациялық технологиялар – ол білім саласындағы қолданатын жаңа ақпараттық технологиялар, ғылым жетістіктеріне негізделіңген әдістер

технологияның артықшылықтары Біріншіден, технологияда түпкі нәтиже дәл анықталады. Дәстүрлі педагогикада мақсатқа жету жолдары а

10 слайд
технологияның артықшылықтары Біріншіден, технологияда түпкі нәтиже дәл анықталады. Дәстүрлі педагогикада мақсатқа жету жолдары анық болмайды. мақсат дәл болғандықтан, оны дәл анықтауға мүмкіндік бар. Екіншіден, мақсат диагностикаға сүйеніп қойылғандықан, оған жету үшін істелетін жұмыстардың нәтижесі объективтік әдістер арқылы тексеріледі. Үшіншіден, мұғалім дайындықсыз оқыту процесін жүзеге асыра алмайды. Төртіншіден, әдістемеде сабақ жоспарлары – мұғалімнің жоспары, оқыту процесінде жұмыс істейтін мұғалім. Ал технологияда оқушылардың оқуіс-әрекетінің түрлері және көрсетілген жоба жасалады. әдістеме бойынша әр мұғалім сабақ жоспарын өзінше жасайды, демек сабақта оқушылардың іс-әрекеті де түрліше ұйымдастырылады.

10 слайд

технологияның артықшылықтары Біріншіден, технологияда түпкі нәтиже дәл анықталады. Дәстүрлі педагогикада мақсатқа жету жолдары анық болмайды. мақсат дәл болғандықтан, оны дәл анықтауға мүмкіндік бар. Екіншіден, мақсат диагностикаға сүйеніп қойылғандықан, оған жету үшін істелетін жұмыстардың нәтижесі объективтік әдістер арқылы тексеріледі. Үшіншіден, мұғалім дайындықсыз оқыту процесін жүзеге асыра алмайды. Төртіншіден, әдістемеде сабақ жоспарлары – мұғалімнің жоспары, оқыту процесінде жұмыс істейтін мұғалім. Ал технологияда оқушылардың оқуіс-әрекетінің түрлері және көрсетілген жоба жасалады. әдістеме бойынша әр мұғалім сабақ жоспарын өзінше жасайды, демек сабақта оқушылардың іс-әрекеті де түрліше ұйымдастырылады.

технологияның кезеңдері оқытудың мақсатын диагностика арқылы қайта тұжырымдау жаңа мақсатқа жету кезеңдерін белгілеу диагностика

11 слайд
технологияның кезеңдері оқытудың мақсатын диагностика арқылы қайта тұжырымдау жаңа мақсатқа жету кезеңдерін белгілеу диагностика негізінде оқытудың жаңа мақсатын қою Технологияда оқушыда қалыптасқан сапа, іскерлік, қасиет анық суреттеледі Тексеру құралдары арқылы оқушының сапасы, қажеттіліктері, іскерліктері, даму, қалыптасу деңгейлері анықталады. Оқушының деңгейі бұрынғы деңгейімен салыстырылады,жаңа мақсат қойылады. Сонымен, мақсат анық болмаса оқу процесінің жетілдірілуіне кедергі жасалады.

11 слайд

технологияның кезеңдері оқытудың мақсатын диагностика арқылы қайта тұжырымдау жаңа мақсатқа жету кезеңдерін белгілеу диагностика негізінде оқытудың жаңа мақсатын қою Технологияда оқушыда қалыптасқан сапа, іскерлік, қасиет анық суреттеледі Тексеру құралдары арқылы оқушының сапасы, қажеттіліктері, іскерліктері, даму, қалыптасу деңгейлері анықталады. Оқушының деңгейі бұрынғы деңгейімен салыстырылады,жаңа мақсат қойылады. Сонымен, мақсат анық болмаса оқу процесінің жетілдірілуіне кедергі жасалады.

Пассив әдістер. Актив әдістер. Интерактив тік әдістер. Әрине, бұл әдістердің өзіндік ерекшелігі, құрылымы және сипаты бар. О

12 слайд
Пассив әдістер. Актив әдістер. Интерактив тік әдістер. Әрине, бұл әдістердің өзіндік ерекшелігі, құрылымы және сипаты бар. Осының ішінде біздің тоқталатынымыз интерактивтік әдістер. Жалпы, интерактивтік әдіс дегеніміз не? Бұл әдістің тиімділігі мен ерекшелігі неде?

12 слайд

Пассив әдістер. Актив әдістер. Интерактив тік әдістер. Әрине, бұл әдістердің өзіндік ерекшелігі, құрылымы және сипаты бар. Осының ішінде біздің тоқталатынымыз интерактивтік әдістер. Жалпы, интерактивтік әдіс дегеніміз не? Бұл әдістің тиімділігі мен ерекшелігі неде?

Интерактивтік әдіс («Inter» - бұл өзара, «act» - әрекет, қарым-қатынас) – бұл әңгіме, сұхбат және диалог режиміндегі өзара әр

13 слайд
Интерактивтік әдіс («Inter» - бұл өзара, «act» - әрекет, қарым-қатынас) – бұл әңгіме, сұхбат және диалог режиміндегі өзара әрекет дегенді білдіреді. Басқаша сөзбен айтқанда, тыңдаушының оқытушымен қарым-қатынасы ғана емес, сонымен қатар, бір-бірімен болған қарым-қатынасын білдіреді. Интерактивтік сабақтағы мұғалімнің ролі тыңдаушының білімді алудағы мақсатына түбегейлі жеткізу болып табылады. Интерактивтік әдіс-тәсілдер бүгінгі таңда барлық оқу орындарында кеңінен қолданылып отыр. Мысалы, шығармашылық, жұппен жұмыс, шағын топтармен жұмыс, аквариум, рөлдік ойын, пікірталас, пікірсайыс және т.б.

13 слайд

Интерактивтік әдіс («Inter» - бұл өзара, «act» - әрекет, қарым-қатынас) – бұл әңгіме, сұхбат және диалог режиміндегі өзара әрекет дегенді білдіреді. Басқаша сөзбен айтқанда, тыңдаушының оқытушымен қарым-қатынасы ғана емес, сонымен қатар, бір-бірімен болған қарым-қатынасын білдіреді. Интерактивтік сабақтағы мұғалімнің ролі тыңдаушының білімді алудағы мақсатына түбегейлі жеткізу болып табылады. Интерактивтік әдіс-тәсілдер бүгінгі таңда барлық оқу орындарында кеңінен қолданылып отыр. Мысалы, шығармашылық, жұппен жұмыс, шағын топтармен жұмыс, аквариум, рөлдік ойын, пікірталас, пікірсайыс және т.б.

Интербелсенді оқу/оқыту білім игеру процесін келесідей ұйымдастыруға ынталы: - Барлық үйренушілерге бірлескен таным процесі

14 слайд
Интербелсенді оқу/оқыту білім игеру процесін келесідей ұйымдастыруға ынталы: - Барлық үйренушілерге бірлескен таным процесіне белсенді араласуға мүмкiндік жасау. - Әp6ip үйренушінің өзінін үйренгені мен өз білімі туралы түсініктерін ортаға салып, бірлесе талқылап, олар туралы ой толғауына мүмкіндік жасау. - Үйренушілер бiлiмдi өздігімен құрастыратын орта құру ( кесте).

14 слайд

Интербелсенді оқу/оқыту білім игеру процесін келесідей ұйымдастыруға ынталы: - Барлық үйренушілерге бірлескен таным процесіне белсенді араласуға мүмкiндік жасау. - Әp6ip үйренушінің өзінін үйренгені мен өз білімі туралы түсініктерін ортаға салып, бірлесе талқылап, олар туралы ой толғауына мүмкіндік жасау. - Үйренушілер бiлiмдi өздігімен құрастыратын орта құру ( кесте).

Интербелсенді оқу/оқытудың неriзгі қағидалары мен мақсаттары Қ а ғ идалар Ма қ саттар Орта қ алыптастыру - Білім алушы оқып/

15 слайд
Интербелсенді оқу/оқытудың неriзгі қағидалары мен мақсаттары Қ а ғ идалар Ма қ саттар Орта қ алыптастыру - Білім алушы оқып/үйренуде өз әрекеттерінін жемісті екендігін сезінетін жағдайлар жасау; - Үйренушілер арасында ашық, еркін. шығармашылық қарым-қатынас орнату; Үйренушілерге білімді дайын күйде бермей, оны ізденуге бағыт-бағдар сілтеу. Әрекет ар қ ылы ү йрету/ ү йрену - Үйренушілерге білімнің өзіндік әрекеттер арқылы ғана тиімді түрде меңгерілетіндігін дәлелдеу; - Үйренушілерді белсенді әрекеттерге баулып, олардың білім игеру әрекеттерін ұйымдастыру. Өмір мен байланыстыру - Үйрету/үйренуді практикалық әрекеттерге негіздеу, пән мен тақырыпты күнделікті өмірде туындайтын проблемаларды шешу деп қарастыру. Өзінділік пен д е рбес ті кке баулу - Үйренушілердің дайын жауаптарын қанағат тұтпай, оларды ой-толғаныс арқылы өзіндік пікір құрастыруға, проблема шешуде өзіндік тұрғыдан жауап табуға ынталандыру (егер студент жауап бере алмаса, дұрыс жауапты өзі бермей, оны басқа студенттердің табуына ықпал жасау); - Үйренушілерде сыни және аналитикалык ойлау дағдыларын қалыптастыру (күмәндану, өзіндік түсінікке ұмтылу, ақпараттан әртүрлі мағынаны көре білу, дәлелдеме келтіру).

15 слайд

Интербелсенді оқу/оқытудың неriзгі қағидалары мен мақсаттары Қ а ғ идалар Ма қ саттар Орта қ алыптастыру - Білім алушы оқып/үйренуде өз әрекеттерінін жемісті екендігін сезінетін жағдайлар жасау; - Үйренушілер арасында ашық, еркін. шығармашылық қарым-қатынас орнату; Үйренушілерге білімді дайын күйде бермей, оны ізденуге бағыт-бағдар сілтеу. Әрекет ар қ ылы ү йрету/ ү йрену - Үйренушілерге білімнің өзіндік әрекеттер арқылы ғана тиімді түрде меңгерілетіндігін дәлелдеу; - Үйренушілерді белсенді әрекеттерге баулып, олардың білім игеру әрекеттерін ұйымдастыру. Өмір мен байланыстыру - Үйрету/үйренуді практикалық әрекеттерге негіздеу, пән мен тақырыпты күнделікті өмірде туындайтын проблемаларды шешу деп қарастыру. Өзінділік пен д е рбес ті кке баулу - Үйренушілердің дайын жауаптарын қанағат тұтпай, оларды ой-толғаныс арқылы өзіндік пікір құрастыруға, проблема шешуде өзіндік тұрғыдан жауап табуға ынталандыру (егер студент жауап бере алмаса, дұрыс жауапты өзі бермей, оны басқа студенттердің табуына ықпал жасау); - Үйренушілерде сыни және аналитикалык ойлау дағдыларын қалыптастыру (күмәндану, өзіндік түсінікке ұмтылу, ақпараттан әртүрлі мағынаны көре білу, дәлелдеме келтіру).

Интерактивтік оқыту технологиясы – бұл ұжымдық, өзін-өзі толықтыратын, барлық қатысушылардың өзара әрекетіне негізделген, о

16 слайд
Интерактивтік оқыту технологиясы – бұл ұжымдық, өзін-өзі толықтыратын, барлық қатысушылардың өзара әрекетіне негізделген, оқу процесіне оқушының қатыспай қалуы мүмкін болмайтын оқыту процесін ұйымдастыру.

16 слайд

Интерактивтік оқыту технологиясы – бұл ұжымдық, өзін-өзі толықтыратын, барлық қатысушылардың өзара әрекетіне негізделген, оқу процесіне оқушының қатыспай қалуы мүмкін болмайтын оқыту процесін ұйымдастыру.

Интерактивтік оқыту технологиясына :  Жұптасып жұмыс істеу.  Ротациялық (ауыспалы) үштік.  Шағын топтармен жұмыс.  Аяқталма

17 слайд
Интерактивтік оқыту технологиясына :  Жұптасып жұмыс істеу.  Ротациялық (ауыспалы) үштік.  Шағын топтармен жұмыс.  Аяқталмаған сөйлем.  Есептеу ағашы. /Дерево решений/  Өз атынан сот. /Суд от своего имени/  Азаматтық тыңдау.  Рөлдік /іскерлік/ ойын.  Өз позицияңды ұстан.  Дискуссия.

17 слайд

Интерактивтік оқыту технологиясына :  Жұптасып жұмыс істеу.  Ротациялық (ауыспалы) үштік.  Шағын топтармен жұмыс.  Аяқталмаған сөйлем.  Есептеу ағашы. /Дерево решений/  Өз атынан сот. /Суд от своего имени/  Азаматтық тыңдау.  Рөлдік /іскерлік/ ойын.  Өз позицияңды ұстан.  Дискуссия.

Интepбeлceндi оқуда/үйренуде білім алушылар келесідей бiлім, білік, дағды, машықтарға үйренеді: - терең ойлану, жеке рефлексия

18 слайд
Интepбeлceндi оқуда/үйренуде білім алушылар келесідей бiлім, білік, дағды, машықтарға үйренеді: - терең ойлану, жеке рефлексиялық қaбiлeттepдi дамыту - өз идеялары мен әрекеттерін талдау және оларға баға беру: - ақпаратты өздігімен түсініп, оны таразылап, екшеп, оның ішінен керектісін таңдап алу; - ақпаратты жан-жақты талдау; - өздігімен жаңа түсінік пен білім құрастыру; - оқу барысында жеке басыньң құндыльқтары мен сезімдерін калып тастырып, белсенді өмірлік позиңия (көзкарас, дүниетаным) ұстану; - пікірталастарға қатысып, өз ойы мен пікірін дәлелдеу; - баска да балама пікір лерді ескеру; - шешім қабылдау және қиын мәселелерді шешу; - ортақ жұмысқа жұмыла білу; - басқалармен тиімді қарым-қатынас құру, өзара әрекеттесу; - үйренушілер ұжымына ортақ бірлесе жұмыс жасаудың рухани және моральдік ережелерді қабылдау; - студенттік топты ұжым ретінде қабылдау.

18 слайд

Интepбeлceндi оқуда/үйренуде білім алушылар келесідей бiлім, білік, дағды, машықтарға үйренеді: - терең ойлану, жеке рефлексиялық қaбiлeттepдi дамыту - өз идеялары мен әрекеттерін талдау және оларға баға беру: - ақпаратты өздігімен түсініп, оны таразылап, екшеп, оның ішінен керектісін таңдап алу; - ақпаратты жан-жақты талдау; - өздігімен жаңа түсінік пен білім құрастыру; - оқу барысында жеке басыньң құндыльқтары мен сезімдерін калып тастырып, белсенді өмірлік позиңия (көзкарас, дүниетаным) ұстану; - пікірталастарға қатысып, өз ойы мен пікірін дәлелдеу; - баска да балама пікір лерді ескеру; - шешім қабылдау және қиын мәселелерді шешу; - ортақ жұмысқа жұмыла білу; - басқалармен тиімді қарым-қатынас құру, өзара әрекеттесу; - үйренушілер ұжымына ортақ бірлесе жұмыс жасаудың рухани және моральдік ережелерді қабылдау; - студенттік топты ұжым ретінде қабылдау.

Дәстүрлі және инновациялық оқыту технологиялар Дәстүрлі технология білім, ептілік және дағдыларды ұсынуға бағытталған. Ол өті

19 слайд
Дәстүрлі және инновациялық оқыту технологиялар Дәстүрлі технология білім, ептілік және дағдыларды ұсынуға бағытталған. Ол өтіліп жатқан материалдың игерілуін, қайта жасау деңгейіндегі білім сапасының бағалануын қамтамасыз етеді. Бұл технологияның ежелгі түрі, ол бүгінгі таңда да кең таралған (әсіресе орта мектепте). Оның мәні: жаңаны игерту – бекіту – қадағалау – бағалау сұлбасы бойынша оқу процесін жүргізу. Технология негізіне табысты өмір тіршілігін қамтамасыз ететіндей білім ауқымын анықтауға мүмкіндік беретін және оқушыға жеткізу жолын көрсететін білімдік бағыт-бағдарлама алынады. Осыған орай оқу-оқтудың басты әдістері ретінде 1) көрнекілік және онымен бірге жүретін түсіндіру, 2) оқушының жетекші іс-әректтері түрлеріне – тыңдау мен есте қалдыру, 3) басты талап және тиімділіктің негізгі көрсеткіштеріне – игерілгенді қалтқысыз қайталап жаңғырту ептілігі алынады. Мұғалім қызметтері – түсіндіру, әрекеттерді көрсету, оқушылар орындағандарды бағалау, реттеу және түзету. Оқу технологиясы бірқатар маңызды да да ұнамды тараптармен еленген. Олар – үнемділігі, күрделі материалды түсінуді жеңілдетуі, білім-тәрбие процесін тиімді басқаруды қамтамасыз етуі, білім ұсынудың жаңа әдіс-тәсідерін пайдалануға икемді келуі. Сонымен бірге дәстүрлі технология біршама кемшіліктерге де жол береді – оқу процесін дараландыру мен жіктеуге қолайсыз, оқушылардың ойлау қабілетін дамытуға мүмкіншілігі кем.

19 слайд

Дәстүрлі және инновациялық оқыту технологиялар Дәстүрлі технология білім, ептілік және дағдыларды ұсынуға бағытталған. Ол өтіліп жатқан материалдың игерілуін, қайта жасау деңгейіндегі білім сапасының бағалануын қамтамасыз етеді. Бұл технологияның ежелгі түрі, ол бүгінгі таңда да кең таралған (әсіресе орта мектепте). Оның мәні: жаңаны игерту – бекіту – қадағалау – бағалау сұлбасы бойынша оқу процесін жүргізу. Технология негізіне табысты өмір тіршілігін қамтамасыз ететіндей білім ауқымын анықтауға мүмкіндік беретін және оқушыға жеткізу жолын көрсететін білімдік бағыт-бағдарлама алынады. Осыған орай оқу-оқтудың басты әдістері ретінде 1) көрнекілік және онымен бірге жүретін түсіндіру, 2) оқушының жетекші іс-әректтері түрлеріне – тыңдау мен есте қалдыру, 3) басты талап және тиімділіктің негізгі көрсеткіштеріне – игерілгенді қалтқысыз қайталап жаңғырту ептілігі алынады. Мұғалім қызметтері – түсіндіру, әрекеттерді көрсету, оқушылар орындағандарды бағалау, реттеу және түзету. Оқу технологиясы бірқатар маңызды да да ұнамды тараптармен еленген. Олар – үнемділігі, күрделі материалды түсінуді жеңілдетуі, білім-тәрбие процесін тиімді басқаруды қамтамасыз етуі, білім ұсынудың жаңа әдіс-тәсідерін пайдалануға икемді келуі. Сонымен бірге дәстүрлі технология біршама кемшіліктерге де жол береді – оқу процесін дараландыру мен жіктеуге қолайсыз, оқушылардың ойлау қабілетін дамытуға мүмкіншілігі кем.

Отандық ДӘСТҮРЛІ педагогика тәжірибесінде оқыту ӘДІСТЕРІ үш топқа бөлінеді: Оқу-танымдық қызметті ұйымдастыру және жүзеге ас

20 слайд
Отандық ДӘСТҮРЛІ педагогика тәжірибесінде оқыту ӘДІСТЕРІ үш топқа бөлінеді: Оқу-танымдық қызметті ұйымдастыру және жүзеге асыру әдістері Оқу-танымдық қызметтің тиімділігін бақылау әдістері Оқу-танымдық қызметті ынталандыру әдістері

20 слайд

Отандық ДӘСТҮРЛІ педагогика тәжірибесінде оқыту ӘДІСТЕРІ үш топқа бөлінеді: Оқу-танымдық қызметті ұйымдастыру және жүзеге асыру әдістері Оқу-танымдық қызметтің тиімділігін бақылау әдістері Оқу-танымдық қызметті ынталандыру әдістері

Өз кезегінде, оларды мынадай белгілері бойынша жинақтап қорытуға болады: 3 Білімдерді, қабілеттер мен дағдыларды меңгеруде ы

21 слайд
Өз кезегінде, оларды мынадай белгілері бойынша жинақтап қорытуға болады: 3 Білімдерді, қабілеттер мен дағдыларды меңгеруде ынтаның, жауапкершілік сезімінің, міндеттемелердің, мүдделердің қалыптасуын көтермелеу

21 слайд

Өз кезегінде, оларды мынадай белгілері бойынша жинақтап қорытуға болады: 3 Білімдерді, қабілеттер мен дағдыларды меңгеруде ынтаның, жауапкершілік сезімінің, міндеттемелердің, мүдделердің қалыптасуын көтермелеу

Дәстүрлі оқ...

22 слайд
Дәстүрлі оқ...

22 слайд

Дәстүрлі оқ...