Векторлық бейнелерді құру
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақты жоспарлау
бойынша таныстырылым
ОҚО, Мақтарал ауданы,
Әл-фараби елді мекені
№114 жалпы орта
мектебінің
информатика пәні мұғалімі
Зулпыхаров Алмас
Тынышбайұлы
Ұзақ мерзімді
жоспардың бөлімі: 6.1
«Векторлық
бейнелерді құру»
Сабақтың тақырыбы:
6.2.2.2 векторлық
кескіндерді құру және
өңдеу
Информатика
6- сынып
1 слайд
Сабақты жоспарлау бойынша таныстырылым ОҚО, Мақтарал ауданы, Әл-фараби елді мекені №114 жалпы орта мектебінің информатика пәні мұғалімі Зулпыхаров Алмас Тынышбайұлы Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: 6.1 «Векторлық бейнелерді құру» Сабақтың тақырыбы: 6.2.2.2 векторлық кескіндерді құру және өңдеу Информатика 6- сынып
2 слайд
6.2.2.2 векторлық кескіндерді
құру және өңдеу.
Сабақтың мақсаттары:
Барлық оқушылар:
Оқушылардың
басым бөлігі:
Кейбір оқушылар:
Векторлық бейнелерді құру
ұғымын біледі.
Растрлық кескін және векторлық
кескіндері түрлерін біледі.
Векторлық кескіндерді құруды
және өңдеуді қолданудағы
тәжірибелік дағдыларын
қалыптастыра алады.
Осы сабақта қол
жеткізілетін
оқу мақсаты:
2 слайд
6.2.2.2 векторлық кескіндерді құру және өңдеу. Сабақтың мақсаттары: Барлық оқушылар: Оқушылардың басым бөлігі: Кейбір оқушылар: Векторлық бейнелерді құру ұғымын біледі. Растрлық кескін және векторлық кескіндері түрлерін біледі. Векторлық кескіндерді құруды және өңдеуді қолданудағы тәжірибелік дағдыларын қалыптастыра алады. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты:
3 слайд
- векторлық кескіндерді құруды меңгереді.
- inkscape графикалық редакторымен жұмыс жасауды біледі.
-құрал-саймандар тақтасы және түстер палитрасымен жұмыс жасай
алады.
Лекция және терминология:
Векторлық кескін - Векторное изображение -Vektor image.
Тіктөртбұрыш, шеңбер, жұлдызша, эллипс, контур, мәтін, таңдау
құралдары.
Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:
- басқару құрал-саймандар тақтасындағы ……. қызметін
пайдаланамыз.
- Inkscape программасындағы нысандардың түстерін өзгерту
ұшін ........ қолданылады.
«Мәңгілік Ел» идеясының негіздемесіндегі зайырлы қоғам және
жоғары руханият құндылығына тәрбиелейді.
- Денсаулық, достық және айналамыздарға қамқорлық жасау;
- Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау.
Геометрия, орыс тілі, ағылшын тілі
Ақпаратты екілік кодтау арқылы ұсыну.
Бағалау
критерийлері
Тілдік
мақсатта
р
Құндылыққа
баулу
Пәнаралық
байланыс
Алдыңғы білім
3 слайд
- векторлық кескіндерді құруды меңгереді. - inkscape графикалық редакторымен жұмыс жасауды біледі. -құрал-саймандар тақтасы және түстер палитрасымен жұмыс жасай алады. Лекция және терминология: Векторлық кескін - Векторное изображение -Vektor image. Тіктөртбұрыш, шеңбер, жұлдызша, эллипс, контур, мәтін, таңдау құралдары. Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: - басқару құрал-саймандар тақтасындағы ……. қызметін пайдаланамыз. - Inkscape программасындағы нысандардың түстерін өзгерту ұшін ........ қолданылады. «Мәңгілік Ел» идеясының негіздемесіндегі зайырлы қоғам және жоғары руханият құндылығына тәрбиелейді. - Денсаулық, достық және айналамыздарға қамқорлық жасау; - Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау. Геометрия, орыс тілі, ағылшын тілі Ақпаратты екілік кодтау арқылы ұсыну. Бағалау критерийлері Тілдік мақсатта р Құндылыққа баулу Пәнаралық байланыс Алдыңғы білім
4 слайд
Сабақтың басы
Ұйымдастыру
1)Оқушылармен сәлемдесу
2)Сыныпқа ынтымақтастық атфосфераны орнату.
3)Оқушыларды «Шаттық шеңбер» бойымен тұрғызып
«Жүректен жүрекке» әдісі арқылы бір-біріне жақсы
тілек айтады.
Топтастыру.
«Мозайка» әдісі сурет қиындылар арқылы сыныпты
3 топқа біріктіремін.
1-топ «Көпбұрыш»
2-топ «Шеңбер»
3-топ «Тіктөрбұрыш»
Оқушыларды «Ой қозғау» әдісі арқылы пысықтаймын.
1.Екілік кодтау дегеніміз не?
2.Ақпаратты бір тілден басқа тілге аудару, басқа әдіспен
ұсыну ережесін айту.
3. Екілік кодпен қандай символдар қолданылады?
«Миға шабуыл» шабуыл әдісі арқылы жаңа сабаққа кіру.
Векторлық кескіндерді құру және өңдеуді қандай
әрекет орындалады?
4 слайд
Сабақтың басы Ұйымдастыру 1)Оқушылармен сәлемдесу 2)Сыныпқа ынтымақтастық атфосфераны орнату. 3)Оқушыларды «Шаттық шеңбер» бойымен тұрғызып «Жүректен жүрекке» әдісі арқылы бір-біріне жақсы тілек айтады. Топтастыру. «Мозайка» әдісі сурет қиындылар арқылы сыныпты 3 топқа біріктіремін. 1-топ «Көпбұрыш» 2-топ «Шеңбер» 3-топ «Тіктөрбұрыш» Оқушыларды «Ой қозғау» әдісі арқылы пысықтаймын. 1.Екілік кодтау дегеніміз не? 2.Ақпаратты бір тілден басқа тілге аудару, басқа әдіспен ұсыну ережесін айту. 3. Екілік кодпен қандай символдар қолданылады? «Миға шабуыл» шабуыл әдісі арқылы жаңа сабаққа кіру. Векторлық кескіндерді құру және өңдеуді қандай әрекет орындалады?
5 слайд
Сабақтың ортасы
Жаңа тақырып. Векторлық бейнелерді құру.
Мақсаты: Inkscape бағдарламасы арқылы түрлі кескіндерді салып,
түрлі түске бояу, өзгерту. «Суреттерге саяхат» әдісі арқылы
тапсырма беремін. 3 топқа таппсырмалар беремін.
1-топ: «Менің сүйікті жануарым»
2-топ: «Менің сүйікті кемем»
3-топ: «Менің сүйікті ауылым»
Дескриптор:
-білім алушы: - стандартты сурет салу құрал-
саймандарын қолданылады;
--көшіру, қию, қою амалын пайдаланып, векторлық
кескінді өңдеу.
-қалыптатырушы бағалау: топтық өзара бағалау
жасайды.
5 слайд
Сабақтың ортасы Жаңа тақырып. Векторлық бейнелерді құру. Мақсаты: Inkscape бағдарламасы арқылы түрлі кескіндерді салып, түрлі түске бояу, өзгерту. «Суреттерге саяхат» әдісі арқылы тапсырма беремін. 3 топқа таппсырмалар беремін. 1-топ: «Менің сүйікті жануарым» 2-топ: «Менің сүйікті кемем» 3-топ: «Менің сүйікті ауылым» Дескриптор: -білім алушы: - стандартты сурет салу құрал- саймандарын қолданылады; --көшіру, қию, қою амалын пайдаланып, векторлық кескінді өңдеу. -қалыптатырушы бағалау: топтық өзара бағалау жасайды.
6 слайд
Сабақтың соңы
Кері байланыс
«Бағдаршам» әдісі «Бағдаршам» әдісі: үш түрлі стикерге оқушылар осы
сабақтан алған әсерлерін жазады.
Үйге тапсырма: Inkscape қосымшасында құрал-саймандар
тақтасынан түрлі кескіндермен суретін құру және түсін өңдеп келу.
«Бас бармақ» әдісі арқылы оқушылар өзара бағалайды.
6 слайд
Сабақтың соңы Кері байланыс «Бағдаршам» әдісі «Бағдаршам» әдісі: үш түрлі стикерге оқушылар осы сабақтан алған әсерлерін жазады. Үйге тапсырма: Inkscape қосымшасында құрал-саймандар тақтасынан түрлі кескіндермен суретін құру және түсін өңдеп келу. «Бас бармақ» әдісі арқылы оқушылар өзара бағалайды.
7 слайд
Саралау
Оқушыларға орындаушының
әрекетін анықтау үшін
жеңілінен күрделісіне қарай
тапсырмалар мен практикалық
жұмыс орындатамын.
Қабілеті жоғары оқушылар
Сұрақтар оқушылардың ойын
қозғауға, дамытуға арналады.
Топтық жұмысты ұйымдастыру
жұмысын қолға алады.
Қабілеті орта оқушылар:
орта деңгейдегі оқушыларға
үлестірме тапсырмалары
ұсынылады.
Қабілеті төмен оқушылар:
оқушыларға қажет жағдайда
үлгеруші оқушыны көмек
көрсету ұсынылады.
Бағалау
“Бас бармақ” әдісі
арқылы
Оқушылар өзара
бағалайды;
Ынталандыру, қолдау
көрсету;
Практикалық жұмысты
қалыптастырушы
бағалау ретінде жүзеге
асырамын.
Смайликтер арқылы
бағалау
Бағалау парақшалары
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасы
Компьютермен жұмыс жасау
барысында қауіпсіздік
техника ережелерін сақтау,
дұрыс отыруын қадағалау.
Көзге арналған жаттығулар
жасаймыз.
Сергіту сәтін жасатамын
7 слайд
Саралау Оқушыларға орындаушының әрекетін анықтау үшін жеңілінен күрделісіне қарай тапсырмалар мен практикалық жұмыс орындатамын. Қабілеті жоғары оқушылар Сұрақтар оқушылардың ойын қозғауға, дамытуға арналады. Топтық жұмысты ұйымдастыру жұмысын қолға алады. Қабілеті орта оқушылар: орта деңгейдегі оқушыларға үлестірме тапсырмалары ұсынылады. Қабілеті төмен оқушылар: оқушыларға қажет жағдайда үлгеруші оқушыны көмек көрсету ұсынылады. Бағалау “Бас бармақ” әдісі арқылы Оқушылар өзара бағалайды; Ынталандыру, қолдау көрсету; Практикалық жұмысты қалыптастырушы бағалау ретінде жүзеге асырамын. Смайликтер арқылы бағалау Бағалау парақшалары Денсаулық және қауіпсіздік техникасы Компьютермен жұмыс жасау барысында қауіпсіздік техника ережелерін сақтау, дұрыс отыруын қадағалау. Көзге арналған жаттығулар жасаймыз. Сергіту сәтін жасатамын
8 слайд
8 слайд