Материалдар / Векторлық сурет
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Векторлық сурет

Материал туралы қысқаша түсінік
Слайд қорғауға арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Маусым 2019
482
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Векторлық суреттерді құру Сабақ мақсаты .. Оқу мақсаты 6.2.2.2

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Векторлық суреттерді құру Сабақ мақсаты .. Оқу мақсаты 6.2.2.2 векторлық суреттерді құру және өңдеу Барлық оқушылар: Векторлық редактордың мүмкіндіктерімен танысу. Оқушылардың көпшілігі: Inkscape бағдарламасының құрал-саймандар тақтасын қолдану. Кейбір оқушылар: Inkscape бағдарламасында әр-түрлі кескіндерге құралдар мен командаларды қолданып өз бетінше жұмыс жасау және өңдеу. .. Бағалау критерийі: • График редакторын пайдаланып векторлық мүмкіндіктерімен танысады • Inkscape бағдарламасының құрал саймандар тақтасын құрайды, қолданады. • Inkscape бағдарламасында әр-түрлі кескіндерге құралдар мен командаларды қолданып • өз бетінше жұмыс жасайды және өңдейді. оқушының қажеттілігін ескере отырып SMART форматта құрастырдым

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Векторлық суреттерді құру Сабақ мақсаты .. Оқу мақсаты 6.2.2.2 векторлық суреттерді құру және өңдеу Барлық оқушылар: Векторлық редактордың мүмкіндіктерімен танысу. Оқушылардың көпшілігі: Inkscape бағдарламасының құрал-саймандар тақтасын қолдану. Кейбір оқушылар: Inkscape бағдарламасында әр-түрлі кескіндерге құралдар мен командаларды қолданып өз бетінше жұмыс жасау және өңдеу. .. Бағалау критерийі: • График редакторын пайдаланып векторлық мүмкіндіктерімен танысады • Inkscape бағдарламасының құрал саймандар тақтасын құрайды, қолданады. • Inkscape бағдарламасында әр-түрлі кескіндерге құралдар мен командаларды қолданып • өз бетінше жұмыс жасайды және өңдейді. оқушының қажеттілігін ескере отырып SMART форматта құрастырдым

БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ “ Ақпарат жинау”әдісі Ақпарат жинау әдісін алудағы мақсатым өткен тақырыппен жаңа тақырыпты ұштастыру

2 слайд
БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ “ Ақпарат жинау”әдісі Ақпарат жинау әдісін алудағы мақсатым өткен тақырыппен жаңа тақырыпты ұштастыру . «Тағы не білгіңіз келеді » әдісі «Табақ тарту »- әдісі «Күн сәулесі » әдісі Бұл әдісті алудағы мақсатым оқушыларға бүгінгі өтілетін тақырыпты әрі қарай дамыту үшін терең түсіндіру. Бұл әдіс арқылы сабақ түсіндіру барысында мен оқушылардың сұрақтарына жауап беремін. Бұл әдісті алудағы себебім оқушылардан бүгінгі жаңа тақырыпты нақтылаймын және берілген тапсырманы бірлесе орындайды және дәлелдейді.. « Әріптестер » әдісі Бұл әдісі бойынша әр оқушы жеке жұмыс жасай алады. Нәтижесінд е тез ойлауға, жылдамдыққа, шапшандыққа, сын тұрғысынан ойлауға итермелейді . Бұл әдісті алудағы мақсатым әр оқушыға сұрағы бар қеспе қағаз таратылады.Оқушы тапсырмаға сəйкес келетін сұрақтың жауабын іздейді. Күрделілік деңгейін арттыру үшін,оқушы үндемей орындай алады. Нәтижесінде оқушылардың деңгейі қаншалықты дәрежеде екенін саралаймын.

2 слайд

БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ “ Ақпарат жинау”әдісі Ақпарат жинау әдісін алудағы мақсатым өткен тақырыппен жаңа тақырыпты ұштастыру . «Тағы не білгіңіз келеді » әдісі «Табақ тарту »- әдісі «Күн сәулесі » әдісі Бұл әдісті алудағы мақсатым оқушыларға бүгінгі өтілетін тақырыпты әрі қарай дамыту үшін терең түсіндіру. Бұл әдіс арқылы сабақ түсіндіру барысында мен оқушылардың сұрақтарына жауап беремін. Бұл әдісті алудағы себебім оқушылардан бүгінгі жаңа тақырыпты нақтылаймын және берілген тапсырманы бірлесе орындайды және дәлелдейді.. « Әріптестер » әдісі Бұл әдісі бойынша әр оқушы жеке жұмыс жасай алады. Нәтижесінд е тез ойлауға, жылдамдыққа, шапшандыққа, сын тұрғысынан ойлауға итермелейді . Бұл әдісті алудағы мақсатым әр оқушыға сұрағы бар қеспе қағаз таратылады.Оқушы тапсырмаға сəйкес келетін сұрақтың жауабын іздейді. Күрделілік деңгейін арттыру үшін,оқушы үндемей орындай алады. Нәтижесінде оқушылардың деңгейі қаншалықты дәрежеде екенін саралаймын.

н. Саралап оқыту Саралап оқыту - әрбір оқушының жеке қажеттіліктеріне сәйкес тапсырма мен нұсқауларды , материал мен әдіс –

3 слайд
н. Саралап оқыту Саралап оқыту - әрбір оқушының жеке қажеттіліктеріне сәйкес тапсырма мен нұсқауларды , материал мен әдіс – тәсілдерді іріктеп қолдану үдерісі, оқушыларды оқуға ынталандыруға , шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамытуға септігін тигізеді. Қысқа мерзімді сабақты жоспарлауда әдіс- тәсілдерді саралай отырып , оқушының қабілеттерін назарда ұстаймын 1 тап “Табақ тарту” ә дісі арқылы топтық жұмыс 2 тап “Әріптестер ” әдісі жұптық жұмыс 3 тап “Күн сәулесі” ә дісі жеке жұмысЖіктеу топқа бөлу Геометриялық кескіндер арқылы оқушыларды екі топқа біріктіріледі 1-топ вектор 2-топ графика Дереккөздер оқулық 5 -6 сынып информатика пәнінен журналдар, интернет сайттар ( BilimLand.CMK ) Қолдау көрсету Тапсырма Күрделі тапсырмаларды дарынды оқушыларға шығармашылық жұмыс ретіде топқа ұсынамын. Кейбір оқушыларды қолдап отырмын. Қажетті жрлерде тиімді кері байланыс беріп отырмын. Сабақ барысында оқушыларға тапсырмалар беремін..

3 слайд

н. Саралап оқыту Саралап оқыту - әрбір оқушының жеке қажеттіліктеріне сәйкес тапсырма мен нұсқауларды , материал мен әдіс – тәсілдерді іріктеп қолдану үдерісі, оқушыларды оқуға ынталандыруға , шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамытуға септігін тигізеді. Қысқа мерзімді сабақты жоспарлауда әдіс- тәсілдерді саралай отырып , оқушының қабілеттерін назарда ұстаймын 1 тап “Табақ тарту” ә дісі арқылы топтық жұмыс 2 тап “Әріптестер ” әдісі жұптық жұмыс 3 тап “Күн сәулесі” ә дісі жеке жұмысЖіктеу топқа бөлу Геометриялық кескіндер арқылы оқушыларды екі топқа біріктіріледі 1-топ вектор 2-топ графика Дереккөздер оқулық 5 -6 сынып информатика пәнінен журналдар, интернет сайттар ( BilimLand.CMK ) Қолдау көрсету Тапсырма Күрделі тапсырмаларды дарынды оқушыларға шығармашылық жұмыс ретіде топқа ұсынамын. Кейбір оқушыларды қолдап отырмын. Қажетті жрлерде тиімді кері байланыс беріп отырмын. Сабақ барысында оқушыларға тапсырмалар беремін..

Критериалды бағалау Бағалау критерийі • График редакторын пайдаланып векторлық кескіндерімен танысады • Inkscape бағдарламасын

4 слайд
Критериалды бағалау Бағалау критерийі • График редакторын пайдаланып векторлық кескіндерімен танысады • Inkscape бағдарламасының құрал саймандар тақтасын қолданады. • Inkscape бағдарламасында әр-түрлі кескіндерге құралдар мен командаларды қолданып өз бетінше жұмыс жасайды және өңдейді. Қалыптастырушы бағалау «Ойлан-Жұптас-Бөліс» тәсілі арқылы Берілген тапсырма (сұрақ) бойынша әрбір оқушы жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын қорытып, жұп болып пікірлерімен бөліседі; бұл бүкіл топтық талқылауға ұласады. «Бұрыштар» тәсілі Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың арасында бірінен- біріне сұрақтарды «лақтыру»: мысалы, «Асан, Айнаның пікіріне қосыласын ба?», «Айна, Асанның жауабын тағы қалай толықтыруға болады?», «Асан, айтылған пікірлерді бір сөзбен қалай тұжырымдауға болады?» «Допты лақтыру» тәсілі бойынша оқушылар бүгінгі сабаққа байланысты сұрақтар қояды , және кері байланыс жүргізіледі

4 слайд

Критериалды бағалау Бағалау критерийі • График редакторын пайдаланып векторлық кескіндерімен танысады • Inkscape бағдарламасының құрал саймандар тақтасын қолданады. • Inkscape бағдарламасында әр-түрлі кескіндерге құралдар мен командаларды қолданып өз бетінше жұмыс жасайды және өңдейді. Қалыптастырушы бағалау «Ойлан-Жұптас-Бөліс» тәсілі арқылы Берілген тапсырма (сұрақ) бойынша әрбір оқушы жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын қорытып, жұп болып пікірлерімен бөліседі; бұл бүкіл топтық талқылауға ұласады. «Бұрыштар» тәсілі Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың арасында бірінен- біріне сұрақтарды «лақтыру»: мысалы, «Асан, Айнаның пікіріне қосыласын ба?», «Айна, Асанның жауабын тағы қалай толықтыруға болады?», «Асан, айтылған пікірлерді бір сөзбен қалай тұжырымдауға болады?» «Допты лақтыру» тәсілі бойынша оқушылар бүгінгі сабаққа байланысты сұрақтар қояды , және кері байланыс жүргізіледі