Материалдар / Витаминдер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Витаминдер

Материал туралы қысқаша түсінік
Витаминдер тақырыбындапрезентация бұл оқушыларды жалғыз естип қана қоймай көзбен көріп есте сақтайды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Желтоқсан 2018
457
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
‘’ №125 жалпы орта мектебі’’ комуналдық мемлекеттік мекемесі Сабақтың тақырыбы:Дәрумендер және олардың маңызы.Суда еритін

1 слайд
‘’ №125 жалпы орта мектебі’’ комуналдық мемлекеттік мекемесі Сабақтың тақырыбы:Дәрумендер және олардың маңызы.Суда еритін майда еритін дәрумендер. Дайындаған: Биология пәні мұғалімі Қожанақова Ақбота Әбдіғапбарқызы Сыныбы: 8 “А” 2018-2019 оқу жылы

1 слайд

‘’ №125 жалпы орта мектебі’’ комуналдық мемлекеттік мекемесі Сабақтың тақырыбы:Дәрумендер және олардың маңызы.Суда еритін майда еритін дәрумендер. Дайындаған: Биология пәні мұғалімі Қожанақова Ақбота Әбдіғапбарқызы Сыныбы: 8 “А” 2018-2019 оқу жылы

Сабақтың тақырыбы: Дәрумендер және олардың маңызы Осы сабаққа қол жеткізетін мақсаты:8.1.2.5 Адам ағзасындағы дәрумендердің маң

2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Дәрумендер және олардың маңызы Осы сабаққа қол жеткізетін мақсаты:8.1.2.5 Адам ағзасындағы дәрумендердің маңыздылығын сипаттау. Сабақтың мақсаты: •Адам ағзасындағы дәрумендердің түрлерін, атауын біліп түсінеді. •Дәрумендердің адам ағзасы үшін маңыздылығына сипаттайды. •Ағзада дәрумендер жеткіліксіз болғанда пайда болатын ауру түрлеріне талдау жасау.

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: Дәрумендер және олардың маңызы Осы сабаққа қол жеткізетін мақсаты:8.1.2.5 Адам ағзасындағы дәрумендердің маңыздылығын сипаттау. Сабақтың мақсаты: •Адам ағзасындағы дәрумендердің түрлерін, атауын біліп түсінеді. •Дәрумендердің адам ағзасы үшін маңыздылығына сипаттайды. •Ағзада дәрумендер жеткіліксіз болғанда пайда болатын ауру түрлеріне талдау жасау.

3 слайд

3 слайд

Дәрумендер туралы ілімнің негізін 1880 жылы Николай Лунин салды

4 слайд
Дәрумендер туралы ілімнің негізін 1880 жылы Николай Лунин салды

4 слайд

Дәрумендер туралы ілімнің негізін 1880 жылы Николай Лунин салды

1912 жылы поляк дәрігері Казимеж Функ сол кезде дейін жасалған тәжірибелер нәтижесін қорытындылап,ғылымға дәрумен терминін

5 слайд
1912 жылы поляк дәрігері Казимеж Функ сол кезде дейін жасалған тәжірибелер нәтижесін қорытындылап,ғылымға дәрумен терминін енгізді.

5 слайд

1912 жылы поляк дәрігері Казимеж Функ сол кезде дейін жасалған тәжірибелер нәтижесін қорытындылап,ғылымға дәрумен терминін енгізді.

Терминдер құтысы. •Авитаминоз – витаминдердің адам ағзасына жетіспеуінен туатын ауру. •Гипервитаминоз –витами

6 слайд
Терминдер құтысы. •Авитаминоз – витаминдердің адам ағзасына жетіспеуінен туатын ауру. •Гипервитаминоз –витаминдерді артық мөлшерде пайдалану. •Гиповитаминоз-қандай да бір витамин жетіспегенде организмнің әлсіреуіне себепші.

6 слайд

Терминдер құтысы. •Авитаминоз – витаминдердің адам ағзасына жетіспеуінен туатын ауру. •Гипервитаминоз –витаминдерді артық мөлшерде пайдалану. •Гиповитаминоз-қандай да бір витамин жетіспегенде организмнің әлсіреуіне себепші.

Сабақ бойынша рефлекция •Сабақ мақсаттары шынайы , қолжетімді болды ма? •Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? •Егер

7 слайд
Сабақ бойынша рефлекция •Сабақ мақсаттары шынайы , қолжетімді болды ма? •Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? •Егер оқушылар оқу мақсатына жетпген болса, неліктен деп ойлайсыз? • Сабақты сралау дұрыс жүргізілді ме?

7 слайд

Сабақ бойынша рефлекция •Сабақ мақсаттары шынайы , қолжетімді болды ма? •Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? •Егер оқушылар оқу мақсатына жетпген болса, неліктен деп ойлайсыз? • Сабақты сралау дұрыс жүргізілді ме?