Материалдар / ықшам сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ықшам сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
мектеп мамандарына арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Маусым 2020
788
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Саба қ тақырыптары Ықшамсабақ және рефлексия Ықшамсабақ өткізу . Ықшамсабақты бағамдау және кері байланыс. Жиынтық бағала

1 слайд
Саба қ тақырыптары Ықшамсабақ және рефлексия Ықшамсабақ өткізу . Ықшамсабақты бағамдау және кері байланыс. Жиынтық бағалау тапсырмаларын дайындау тәжірибесі. Пән бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын дайындау және тапсырмаларды бағамдау Рефлексия және біліктілікті арттыру курсын қорытындылау.

1 слайд

Саба қ тақырыптары Ықшамсабақ және рефлексия Ықшамсабақ өткізу . Ықшамсабақты бағамдау және кері байланыс. Жиынтық бағалау тапсырмаларын дайындау тәжірибесі. Пән бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын дайындау және тапсырмаларды бағамдау Рефлексия және біліктілікті арттыру курсын қорытындылау.

Мұғалімдерге оқыту тәжірибесіне өзгеріс енгізуде қолдау көрсету Ықшамсабақты қалай жоспарлау керек • Ықшамсабақ деген не? • Ық

2 слайд
Мұғалімдерге оқыту тәжірибесіне өзгеріс енгізуде қолдау көрсету Ықшамсабақты қалай жоспарлау керек • Ықшамсабақ деген не? • Ықшамсабақтың артықшылықтары қандай? • Ықшамсабақтың проблемалары қандай? Micro-teaching

2 слайд

Мұғалімдерге оқыту тәжірибесіне өзгеріс енгізуде қолдау көрсету Ықшамсабақты қалай жоспарлау керек • Ықшамсабақ деген не? • Ықшамсабақтың артықшылықтары қандай? • Ықшамсабақтың проблемалары қандай? Micro-teaching

Ықшамсабақ – педагогикалық тәжірибе үлгісінің құрылымы Оқыту мен оқу бойынша іс-шаралар: 15 (20) минутКері байланыс/ мұғал

3 слайд
Ықшамсабақ – педагогикалық тәжірибе үлгісінің құрылымы Оқыту мен оқу бойынша іс-шаралар: 15 (20) минутКері байланыс/ мұғалім мен бақылаушы арасында келешекке ұсыныстар : 15 минутЫқшамсабаққа барлығы 5 тапсырма беріледі – әр цикл 30 (35) минуттан тұрады Бақылаушы Оқушы Мұғалім Оқушы Оқушы

3 слайд

Ықшамсабақ – педагогикалық тәжірибе үлгісінің құрылымы Оқыту мен оқу бойынша іс-шаралар: 15 (20) минутКері байланыс/ мұғалім мен бақылаушы арасында келешекке ұсыныстар : 15 минутЫқшамсабаққа барлығы 5 тапсырма беріледі – әр цикл 30 (35) минуттан тұрады Бақылаушы Оқушы Мұғалім Оқушы Оқушы

Ықшамсабақ: сценарий Барлық тыңдаушылар топтарда бес адамнан: бір мұғалім, үш оқушы және бір бақылаушы болып жұмыс істей отырып

4 слайд
Ықшамсабақ: сценарий Барлық тыңдаушылар топтарда бес адамнан: бір мұғалім, үш оқушы және бір бақылаушы болып жұмыс істей отырып, ықшамсабақ тәсілін қолданып, жаттығуды/ жаттығулар тобын іске асыратынын түсіндіреді. Мұғалім сабақ жоспары шаблонының көмегімен ұзақтығы 15 (20) минут сабақтың бір бөлігін, кейін мұғалімге кері байланыс ұсыну үшін бақылаушыға 15 минут қалдыра отырып, жоспарлайды. Рөлдер: • Мұғалім • Бақылаушы • 1 -оқушы • 2 -оқушы • 3 -оқушы

4 слайд

Ықшамсабақ: сценарий Барлық тыңдаушылар топтарда бес адамнан: бір мұғалім, үш оқушы және бір бақылаушы болып жұмыс істей отырып, ықшамсабақ тәсілін қолданып, жаттығуды/ жаттығулар тобын іске асыратынын түсіндіреді. Мұғалім сабақ жоспары шаблонының көмегімен ұзақтығы 15 (20) минут сабақтың бір бөлігін, кейін мұғалімге кері байланыс ұсыну үшін бақылаушыға 15 минут қалдыра отырып, жоспарлайды. Рөлдер: • Мұғалім • Бақылаушы • 1 -оқушы • 2 -оқушы • 3 -оқушы

Мұғалім – 15 ( 20 ) минут оқыту • Өзінің таңдап алған пәніне қатысты тиісті тапсырмаларды жоспарлайды. • Тапсырмалар пәнді

5 слайд
Мұғалім – 15 ( 20 ) минут оқыту • Өзінің таңдап алған пәніне қатысты тиісті тапсырмаларды жоспарлайды. • Тапсырмалар пәндік бағдарламаларды оқыту мақсаттары аясында сабақтың мақсаты мен оқу мақсатына қол жеткізу керек. • Тапсырмалар оқу жоспарынан алынуы мүмкін немесе сабақтың/оқудың мақсаттарын қанағаттандыру үшін алдын ала белгіленеді. • Оқушылармен өзара әрекеттесе отырып және олардың қажеттіліктерін қанағаттандыра отырып оқыту жаттығуларын жетілдіреді, сабақта қалыптастырушы бағалау тәсілдерін қолданады. • Оқытуды .жүзеге асыру үшін қажетті ресурстарды дайындайды

5 слайд

Мұғалім – 15 ( 20 ) минут оқыту • Өзінің таңдап алған пәніне қатысты тиісті тапсырмаларды жоспарлайды. • Тапсырмалар пәндік бағдарламаларды оқыту мақсаттары аясында сабақтың мақсаты мен оқу мақсатына қол жеткізу керек. • Тапсырмалар оқу жоспарынан алынуы мүмкін немесе сабақтың/оқудың мақсаттарын қанағаттандыру үшін алдын ала белгіленеді. • Оқушылармен өзара әрекеттесе отырып және олардың қажеттіліктерін қанағаттандыра отырып оқыту жаттығуларын жетілдіреді, сабақта қалыптастырушы бағалау тәсілдерін қолданады. • Оқытуды .жүзеге асыру үшін қажетті ресурстарды дайындайды

Қадағалаушы - тәжірибеге қатысты мұғалімге кері байланыс ұсыну үшін 15 минут  Педагогикалық тәжірибені бақылаңыз  Келісілге

6 слайд
Қадағалаушы - тәжірибеге қатысты мұғалімге кері байланыс ұсыну үшін 15 минут  Педагогикалық тәжірибені бақылаңыз  Келісілген критерийлер бойынша қадағалауларға қатысты белгілер жасаңыз  «Сыншы дос» рөліне ене отырып, кәсіби деңгейде мұғалімге кері байланыс ұсыныңыз  Жақсартуға болатын салалары мен оңтайлы жақтарына назар аударыңыз  Сабаққа шолу жасау кезінде келешекке ұсыныстар мен кері байланысқа қатысты тиісті сұрақтар қояды

6 слайд

Қадағалаушы - тәжірибеге қатысты мұғалімге кері байланыс ұсыну үшін 15 минут  Педагогикалық тәжірибені бақылаңыз  Келісілген критерийлер бойынша қадағалауларға қатысты белгілер жасаңыз  «Сыншы дос» рөліне ене отырып, кәсіби деңгейде мұғалімге кері байланыс ұсыныңыз  Жақсартуға болатын салалары мен оңтайлы жақтарына назар аударыңыз  Сабаққа шолу жасау кезінде келешекке ұсыныстар мен кері байланысқа қатысты тиісті сұрақтар қояды

Оқушы • Өзіңізді оқушы ретінде сезініп көріңіз (өзіңізді оқушымен деп ойлаңыз) • Тапсырмаларды оқушы ретінде орындаңыз • Тап

7 слайд
Оқушы • Өзіңізді оқушы ретінде сезініп көріңіз (өзіңізді оқушымен деп ойлаңыз) • Тапсырмаларды оқушы ретінде орындаңыз • Тапсырмаларға оқушы жауап беретіндей жауап беріңіз • Сабаққа ынтаңызбен, жан-жақты қатысып отырыңыз • Сұрақтар қойыңыз, егер қажет болса түсіндіруді сұраңыз, сізден талап етіп жатқан үдеріске толығымен еніңіз • Ықшамсабақтан кейін немесе ықшамсабақ уақытында мұғаліммен бөліскіңіз келген қандай да бір кері байланыстың есебін жүргізіңіз. • Оқушы ретінде осы тапсырмаларды орындау барысына кедергі келтіруге мүмкіндік бермеңіз

7 слайд

Оқушы • Өзіңізді оқушы ретінде сезініп көріңіз (өзіңізді оқушымен деп ойлаңыз) • Тапсырмаларды оқушы ретінде орындаңыз • Тапсырмаларға оқушы жауап беретіндей жауап беріңіз • Сабаққа ынтаңызбен, жан-жақты қатысып отырыңыз • Сұрақтар қойыңыз, егер қажет болса түсіндіруді сұраңыз, сізден талап етіп жатқан үдеріске толығымен еніңіз • Ықшамсабақтан кейін немесе ықшамсабақ уақытында мұғаліммен бөліскіңіз келген қандай да бір кері байланыстың есебін жүргізіңіз. • Оқушы ретінде осы тапсырмаларды орындау барысына кедергі келтіруге мүмкіндік бермеңіз

Педагогикалық тәжірибенің үлгісін жасау және оны бағалау туралы ой жүгірту  жақсы идея лар;  не нәрсенің жақсы шыққаны;  ке

8 слайд
Педагогикалық тәжірибенің үлгісін жасау және оны бағалау туралы ой жүгірту  жақсы идея лар;  не нәрсенің жақсы шыққаны;  келесіде олар нені басқаша жасайтыны;  әріптестермен кері байланыстың басты бағыттары;  мұғалім мен бақылаушы арасындағы әңгімелесу уақытының теңгерімі;  сабақ беруді модельдеу кезінде нені жүзеге асыру қиынға соққаны;  мұғалімнің рөлімен кері байланысты қамтамасыз ету кезінде нені жүзеге асыру қиынға соқты

8 слайд

Педагогикалық тәжірибенің үлгісін жасау және оны бағалау туралы ой жүгірту  жақсы идея лар;  не нәрсенің жақсы шыққаны;  келесіде олар нені басқаша жасайтыны;  әріптестермен кері байланыстың басты бағыттары;  мұғалім мен бақылаушы арасындағы әңгімелесу уақытының теңгерімі;  сабақ беруді модельдеу кезінде нені жүзеге асыру қиынға соққаны;  мұғалімнің рөлімен кері байланысты қамтамасыз ету кезінде нені жүзеге асыру қиынға соқты

Қадағалау критерийлерін айқындау • Сабақтың жақсы жоспарланған және басқарылатын бөлігі • Тапсырмалар: • Сабақтың/оқудың мақсаты

9 слайд
Қадағалау критерийлерін айқындау • Сабақтың жақсы жоспарланған және басқарылатын бөлігі • Тапсырмалар: • Сабақтың/оқудың мақсатына қол жеткізілді • Қызықты болды • Барлығы уақытында орындалды • Оқушылардың қажеттіліктеріне жауап берді • Сабақта қалыптастырушы бағалау тәсілдері қолданылды • Педагогикалық тәжірибе осы бағдарламада кездесетін тақырыптардың кейбіреулерін көрсетті

9 слайд

Қадағалау критерийлерін айқындау • Сабақтың жақсы жоспарланған және басқарылатын бөлігі • Тапсырмалар: • Сабақтың/оқудың мақсатына қол жеткізілді • Қызықты болды • Барлығы уақытында орындалды • Оқушылардың қажеттіліктеріне жауап берді • Сабақта қалыптастырушы бағалау тәсілдері қолданылды • Педагогикалық тәжірибе осы бағдарламада кездесетін тақырыптардың кейбіреулерін көрсетті

Ы қшамсабақ бойынша кері байланыс оқыту мен оқудың тиімділігіне қатысты жасалады:  пәнді оқыту әдіс-тәсілдері;  белсенді

10 слайд
Ы қшамсабақ бойынша кері байланыс оқыту мен оқудың тиімділігіне қатысты жасалады:  пәнді оқыту әдіс-тәсілдері;  белсенді оқу;  саралау;  ресурстармен жабдықталғандық;  ұйымдастыру;  қалыптастырушы бағалау;  мұғалімнің модельдеуі;  уақыттың сақталуы;  рөлдердің ауысуы;  пәнаралық байланыс.

10 слайд

Ы қшамсабақ бойынша кері байланыс оқыту мен оқудың тиімділігіне қатысты жасалады:  пәнді оқыту әдіс-тәсілдері;  белсенді оқу;  саралау;  ресурстармен жабдықталғандық;  ұйымдастыру;  қалыптастырушы бағалау;  мұғалімнің модельдеуі;  уақыттың сақталуы;  рөлдердің ауысуы;  пәнаралық байланыс.

Пікір алмасу Тыңдаушылар жұппен ықшамсабақты жоспарлау туралы әңгімелеседі. Олар өз сабақтарын, одан алынған тәжірибесін ке

11 слайд
Пікір алмасу Тыңдаушылар жұппен ықшамсабақты жоспарлау туралы әңгімелеседі. Олар өз сабақтарын, одан алынған тәжірибесін келешекте қалай қолданатынын түсіндіреді және өз жоспарларын әрі қарай дамыту туралы ойларымен бөліседі.

11 слайд

Пікір алмасу Тыңдаушылар жұппен ықшамсабақты жоспарлау туралы әңгімелеседі. Олар өз сабақтарын, одан алынған тәжірибесін келешекте қалай қолданатынын түсіндіреді және өз жоспарларын әрі қарай дамыту туралы ойларымен бөліседі.

Синквейн (сinquain), бес жолды өлең тәсілі:  бірінші жолда - 1 зат есім,  екінші жолда - 2 сын есім,  үшінші жолда - 3

12 слайд
Синквейн (сinquain), бес жолды өлең тәсілі:  бірінші жолда - 1 зат есім,  екінші жолда - 2 сын есім,  үшінші жолда - 3 етістік,  төртінші жолда - 4 сөзден тұратын сөйлем яғни ойды түйіндеу,  бесінші жолда - тақырыпқа байланысты 1 сөз – синоним

12 слайд

Синквейн (сinquain), бес жолды өлең тәсілі:  бірінші жолда - 1 зат есім,  екінші жолда - 2 сын есім,  үшінші жолда - 3 етістік,  төртінші жолда - 4 сөзден тұратын сөйлем яғни ойды түйіндеу,  бесінші жолда - тақырыпқа байланысты 1 сөз – синоним

Бөлім/ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын құрастыру кезінде мұғалім жиынтық бағалауға қатысты әдістемелік ұс

13 слайд
Бөлім/ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын құрастыру кезінде мұғалім жиынтық бағалауға қатысты әдістемелік ұсыныста көрсетілген үлгілерді қолдануына болады. Одан басқа, мұғалімге келесі алгоритмдерге сәйкес өз бетінше бағалау құралдарын құрастыру ұсынылады (таныстырылым слайдтары): • оқу бағдарламасы, бөлім/ортақ тақырыптар бойынша оқу мақсаттарын іріктеу; • жиынтық бағалауда тексерілетін оқу мақсаттарына сәйкес бағалау критерийлерін анықтау, ойлау дағдыларының деңгейлерімен сәйкестендіру; • ойлау дағдыларының деңгейлеріне сәйкес келетін тексерілетін критерийлердің, оқу мақсаттарының мазмұнын қамтитын бір немесе бірнеше тапсырмалар дайындау; • әр тапсырмаға дескрипторлар құрастыру; • білім алушыларға, олардың ата-аналарына жиынтық бағалау нәтижелерін ұсыну үшін бөлім/ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалауға рубрикалар құрастыру Осылайша мұғалім бөлім немесе ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау кезінде оқу мақсаттарының негізгілерін көрсететін, ойлау дағдыларының деңгейлеріне сәйкес екенін белгілейтін бағалау критерийлерін анықтайды. Жиынтық бағалау

13 слайд

Бөлім/ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын құрастыру кезінде мұғалім жиынтық бағалауға қатысты әдістемелік ұсыныста көрсетілген үлгілерді қолдануына болады. Одан басқа, мұғалімге келесі алгоритмдерге сәйкес өз бетінше бағалау құралдарын құрастыру ұсынылады (таныстырылым слайдтары): • оқу бағдарламасы, бөлім/ортақ тақырыптар бойынша оқу мақсаттарын іріктеу; • жиынтық бағалауда тексерілетін оқу мақсаттарына сәйкес бағалау критерийлерін анықтау, ойлау дағдыларының деңгейлерімен сәйкестендіру; • ойлау дағдыларының деңгейлеріне сәйкес келетін тексерілетін критерийлердің, оқу мақсаттарының мазмұнын қамтитын бір немесе бірнеше тапсырмалар дайындау; • әр тапсырмаға дескрипторлар құрастыру; • білім алушыларға, олардың ата-аналарына жиынтық бағалау нәтижелерін ұсыну үшін бөлім/ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалауға рубрикалар құрастыру Осылайша мұғалім бөлім немесе ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау кезінде оқу мақсаттарының негізгілерін көрсететін, ойлау дағдыларының деңгейлеріне сәйкес екенін белгілейтін бағалау критерийлерін анықтайды. Жиынтық бағалау

Өзін-өзі бағамдау Эссе:  «Өз тәжірибемді жетілдіру үшін курс материалдарын қалай қолданамын?» 1. Кәсіби тәжірибені жетілдір

14 слайд
Өзін-өзі бағамдау Эссе:  «Өз тәжірибемді жетілдіру үшін курс материалдарын қалай қолданамын?» 1. Кәсіби тәжірибені жетілдіру тәсілдерін сипаттау. 2. Шынайы жоспар құрып, оны жүзеге асыру жолдарын көрсету. 3. Орта білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде атқаратын өз қызметін бағамдау.

14 слайд

Өзін-өзі бағамдау Эссе:  «Өз тәжірибемді жетілдіру үшін курс материалдарын қалай қолданамын?» 1. Кәсіби тәжірибені жетілдіру тәсілдерін сипаттау. 2. Шынайы жоспар құрып, оны жүзеге асыру жолдарын көрсету. 3. Орта білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде атқаратын өз қызметін бағамдау.