Материалдар / Ықтималдық теориясының негіздері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ықтималдық теориясының негіздері

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Сәуір 2021
1307
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Сабақтың тақырыбы. Ықтималдық теориясының негіздері Сабақтың мақсаты. Ық

1 слайд
Сабақтың тақырыбы. Ықтималдық теориясының негіздері Сабақтың мақсаты. Ықтималдықтың классикалық анықтамасы және ұғымы туралы түсінік алу;  Ықтималдылықтың қасиеттерін білу;  Ықтималдықты табу формуласын білу және оны есептер шығару барысында қолдану;  Тілдік мақсаттар. Оқушылар:  - оқиғаның ықтималдығын табуға есептер шығару барысында математикалық терминдерді сауатты қолданады, тапсырмаларғаға талдау жасау барысында оның ұтымды жақтары мен кемшіліктерін көрсете отырып өз ойын ортаға салады.  - ықтималдықтың классикалық анықтамасын пайдалана отырып, оқиғаның ықтималдығын таба алу.  - оқиға түрлерін ажыратып, есептің шешілу жолын түсіндіру. Әзімхан Гүлсара Ерболат қ ызы

І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу. Оқушыларды түгендеу.  Оқушыларды 3 топқа біріктіру  Конфеттер арқылы топқа бө

2 слайд
І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу. Оқушыларды түгендеу.  Оқушыларды 3 топқа біріктіру  Конфеттер арқылы топқа бөліну. «Ақиқат оқиға», «Мүмкін емес оқиға»,«Үйлесімсіз оқиға»  деп 3 топқа бөлу.  Оқушыларға конфеттер таратылады. Оқушыларды конфетті ашып, оқиға түрлеріне қарай топтасатын болады.Конфеттерге «Жердегі су құйылған стаканды төңкерсе, су төгіледі», «Нысананы көздеп бір рет атқанда, оған оқтың екі рет тиюі» және «Оқушының бір мезгілде мектепте де, үйде де болуы» деген сөздерді жазып саламын, оқушылар оқып қай оқиға түрі екенін ажыратып топқа бөлінеді.  Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. Жылы сөз әдісі. Оқушылар қасында отырған оқушыға бер ілген конфетті беріп тілек айтады.

Оқушыларды үш топқа бөлу «Ақиқат оқиға» «Мүмкін емес оқиға» «Үйлесімсіз оқиға» «Жердегі су құйылған стаканды төңкерсе, су

3 слайд
Оқушыларды үш топқа бөлу «Ақиқат оқиға» «Мүмкін емес оқиға» «Үйлесімсіз оқиға» «Жердегі су құйылған стаканды төңкерсе, су төгіледі» «Нысананы көздеп бір рет атқанда, оған оқтың екі рет тиюі» «Оқушының бір мезгілде мектепте де, үйде де болуы»

Үй тапсырмасы Жұптық жұмыс «Көршіңді тексер» әдісі бойынша оқушылар бір- бірімен дәптерлерін алмастырып, үй тапсырмасын «+»

4 слайд
Үй тапсырмасы Жұптық жұмыс «Көршіңді тексер» әдісі бойынша оқушылар бір- бірімен дәптерлерін алмастырып, үй тапсырмасын «+» және «-» қою арқылы тексереді. Топтық жұмыс «Аукцион әдісі...» әдіс бойынша сұрақ- жауап арқылы өткен сабаққа шолу жасау, оқушыларға доп беремін, сол допты 3 топ бір біріне лақтырып интербелсенді тақтада көрсетілген сұрақтарға жауап берді, жауап бере алмаған топ келесі топқа допты береді.

 Қалыптастырушы бағалау: Оқушыларды ынталандыру мақсатында мадақтай отырып, жауап беруіне байланысты жеміс, гүл немесе жапыр

5 слайд
 Қалыптастырушы бағалау: Оқушыларды ынталандыру мақсатында мадақтай отырып, жауап беруіне байланысты жеміс, гүл немесе жапырақ беріп отырамын. Әр топ иеленген стикерлерді алдына берілген постердегі ағашқа жабыстырып отыруы тиіс. Үш топқа алдын-ала постер беріледі. Міндетті түрде орындалатын оқиға Орындалмайты н оқиға Бір мезгілде орындалмайты н оқиға Болу не болмау мүмкіндіктері бірдей және бір-бірінен артықшылығы жоқ оқиға А оқиғасы болмаған жағдайда ғана В оқиғасы орындалатын болса, В оқиғасы А оқиғасына А оқиғасының ықтималдылығ ы

Кері байланыс : Берілген үй тапсырмасын қаншалықты түсінгендігін тексеру, топтар арасында кері байланыс жүзеге асады.

6 слайд
Кері байланыс : Берілген үй тапсырмасын қаншалықты түсінгендігін тексеру, топтар арасында кері байланыс жүзеге асады. Саралау : Бір бірінен үйрене отырып, оқушының өзіне деген сенімділігі оянады, өз шешімімен бөлісуге қалыптасады. Сұраққа жауап беру арқылы сараланады. Жеміс-жауап толықтай дұрыс Жеміс гүлі- қатесі бар, толық емес Жапырақ- жауап дұрыс емес

«Еркін талқылау» әдісі «Ойлан, жұптас, бөліс» 1- топ: Ойын сүйегі 50 рет лақтырған. Оның нәтижесі кестеде көрсетілген: мұндағы

7 слайд
«Еркін талқылау» әдісі «Ойлан, жұптас, бөліс» 1- топ: Ойын сүйегі 50 рет лақтырған. Оның нәтижесі кестеде көрсетілген: мұндағы Х- ұпайлар саны, n-50 тәжірибеде түскен ұпайлардың саны. Х 1 2 3 4 5 6 7 N 6 6 7 8 7 7 9 Берілген тәжірибе бойынша "5 ұпайдан кем түсетін" оқиғалардың статистикалық ықтималдығын анықтаңыз. 2 - топ: Бір аудан тұрғындарының жас шамасы туралы мәліметтер аралық кестеде келтірілген. Кездейсоқ таңдап алынған тұрғынның: а) 15 жастан үлкен емес; ә) 81 жастан кіші емес; б) 31- ден 60 -қа дейінгі жаста болуының ықтималдығы қандай? Жасы (жыл-мен) 1-15 16-30 31-45 46-60 61-75 76-80 81-95 Жиілігі 1154 1478 1295 2576 909 543 45 3 - топ: Кестеде салымшылардың саны мен олардың жылдық салымы туралы мәліметтер келтірілген. Кездейсоқ таңдап алынған салымшының бірінші немесе екінші банктегі салымы 600-ден 650 мың теңгеге дейін болуының ықтималдығы қандай? Салым өлшемі (мың теңгемен) Салымшылар саны № 1 банк №2 банк 450-500 224 353 500-550 108 116 550-600 95 87 600-650 110 210 650-700 135 146 700-750 78 58 Дискриптор: -5 ұпайдан кем түсетін тәжірибелердің санын анықтайды; - статистикалық ықтималдығын есептейді. Дискриптор : - кездейсоқ таңдап алынған тұрғының жасын анықтайды; - статистикалық ықтималдықты есептейді. Дискриптор: - банк салымшылардың статистикалық ықтималдығын анықтайды; - Статистикалық ықтималдығын салыстырады.

 Қалыптастырушы бағалау: Бір топ келесі топтарды «сыйлық» әдісімен бағалайды.  Кері байланыс: берілген тапсырманы қаншалықты

8 слайд
 Қалыптастырушы бағалау: Бір топ келесі топтарды «сыйлық» әдісімен бағалайды.  Кері байланыс: берілген тапсырманы қаншалықты игергендігін тексеру, топтар арасында кері байланыс жүзеге асады.  Саралау әдістері:  Нәтиже және қорытынды: Оқушылардың топ болып шығарған есеп нәтижесіне байланысты, шығарған қорытындысына байланысты саралауға болады.

Сергіту сәті Ойын сүйегін (кубикті) тастағанда қызыл түсті жағы түссе ақиқат ал басқа түстері түссе жалған, яғни ақиқат бо

9 слайд
Сергіту сәті Ойын сүйегін (кубикті) тастағанда қызыл түсті жағы түссе ақиқат ал басқа түстері түссе жалған, яғни ақиқат болса қолымызды көтереміз, жалған болса айналдырамыз.

Тез ойлан!" әдісі  Kahoot ойыны арқылы оқушылар мобильді құрылғылармен тез жауабын белгілейді.  Мақсаты: Оқушылардың бүгінгі

10 слайд
Тез ойлан!" әдісі  Kahoot ойыны арқылы оқушылар мобильді құрылғылармен тез жауабын белгілейді.  Мақсаты: Оқушылардың бүгінгі сабақ барысында тақырыпты қаншалықты меңгергенін бақылау.  Кері байланыс: Оқушылар жауаптарының нәтижесін сол мезетте көріп отырады.  Бағалау: Kahoot бағдарламасы тест нәтижесін экран бетінде көрсетеді, оқушыларды сол арқылы бағалауға болады.  Саралау: Қарқын: Оқушылардың қарқынды, жылдам жауап беруі арқылы саралау.

 1-тапсырма. P(A)=  2-тапсырма. Ойын сүйегін лақтырғанда жұп сандар түсу ықтималдығы қандай?  3 -тапсырма. Екі монета лақты

11 слайд
 1-тапсырма. P(A)=  2-тапсырма. Ойын сүйегін лақтырғанда жұп сандар түсу ықтималдығы қандай?  3 -тапсырма. Екі монета лақтырылды. Әрбір монетада герб түсу ықтималдығы қандай?  4 -тапсырма. Жеті бірдей билеттің біреуі ұтысқа ие. Жеті адам кезекпен кездейсоқ бір билеттен алады (қайтарылмайды). Ұтысты билетті алу кезек нөмеріне байланысты бола ма?  5 -тапсырма. Екі ойын сүйегі қатар лақтырылды және түскен сандардың қосындысы есептелді. Қосынды 7 ықтималды ма, әлде қосынды 8 ықтималды ма?  6 -тапсырма. Жәшікке 20 шар салынған. Олардың 12-сі ақ және 8-і қара. Кездейсоқ бір шар алынады. Алынған шардың ақ болу қтималдығы қандай?  7 -тапсырма. Бір жәшікке 8 ақ және 12 қызыл шар, ал екінші жәшікке 15 көк және 5 қара шар салынған. Әрбір жәшіктен кездейсоқ бір шардан алынады. Қызыл мен қара шарды алып шығу ықтималдығы қандай?

Кері байланыс "Тазалық" әдісі  Оқушылар алған ақпараттарын қаншалықты түрде түсінгеннін анықтау үшін қатысушыларға бір парақ

12 слайд
Кері байланыс "Тазалық" әдісі  Оқушылар алған ақпараттарын қаншалықты түрде түсінгеннін анықтау үшін қатысушыларға бір парақ беріледі. Онда мыналар салынған:  1) Чемодан  2) Қоқыс жәшігі  3) Еттартқыш

 Назарларыңызға рахмет!

13 слайд
 Назарларыңызға рахмет!