1 слайд
“ Заттар қандай
болады?”
ашық сабақ
2 слайд
Мақсаты:
3.3.1.1 заттарды шығу тегі және
агрегаттық күйі бойынша жіктеу;
3.1.2.1 ақпарат көзінің түрлерін
анықтау;
3 слайд
Шаттық шеңбері:
Қол алысып , қане, біз,
Достасайық бәріміз.
Айтарым бар сендерге,
Тез тұрыңдар шеңберге.
Қандай жақсы бір тұру,
Достарменен бір жүру.
4 слайд
Топқа бөлу:
I топ –
«Жұлдыз»
II топ –«Ай»
III топ –«Күн»
5 слайд
Өткен сабақты пысықтау.
Ой шақыру әдісі
1. Қанайналым жүйесінің негізгі мүшесі –не?
2. Тыныс алу мүшелерін атау?
3. Асқорытуға қандай ағзалар қатысады??
6 слайд
Жаңа сабақ
7 слайд
Топтық жұмыс.
Постер қорғайды
Дискриптор.
Табиғи және жасанды
заттарды ажыратып
анықтайды
8 слайд
9 слайд
“ Кім жылдам”
Күн тобы: қасық ,шар, үрленген
шар,пластмасса.
Ай тобы: су , тас, гүл, тұз.
Жұлдыз тобы: минералды су,
кола, шыны, сызғыш
Дискриптор
Заттардың құрамын анықтайды,
зиянды ,пайдалы жағын ажыратады.
10 слайд
Сабақты қорыту:
Бағалау.
Рефлексия
“ Бағдаршам әдісі”
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз