“Заттар қандай болады?”
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
“ Заттар қандай
болады?”
ашық сабақ
1 слайд
“ Заттар қандай болады?” ашық сабақ
2 слайд
Мақсаты:
3.3.1.1 заттарды шығу тегі және
агрегаттық күйі бойынша жіктеу;
3.1.2.1 ақпарат көзінің түрлерін
анықтау;
2 слайд
Мақсаты: 3.3.1.1 заттарды шығу тегі және агрегаттық күйі бойынша жіктеу; 3.1.2.1 ақпарат көзінің түрлерін анықтау;
3 слайд
Шаттық шеңбері:
Қол алысып , қане, біз,
Достасайық бәріміз.
Айтарым бар сендерге,
Тез тұрыңдар шеңберге.
Қандай жақсы бір тұру,
Достарменен бір жүру.
3 слайд
Шаттық шеңбері: Қол алысып , қане, біз, Достасайық бәріміз. Айтарым бар сендерге, Тез тұрыңдар шеңберге. Қандай жақсы бір тұру, Достарменен бір жүру.
4 слайд
Топқа бөлу:
I топ –
«Жұлдыз»
II топ –«Ай»
III топ –«Күн»
4 слайд
Топқа бөлу: I топ – «Жұлдыз» II топ –«Ай» III топ –«Күн»
5 слайд
Өткен сабақты пысықтау.
Ой шақыру әдісі
1. Қанайналым жүйесінің негізгі мүшесі –не?
2. Тыныс алу мүшелерін атау?
3. Асқорытуға қандай ағзалар қатысады??
5 слайд
Өткен сабақты пысықтау. Ой шақыру әдісі 1. Қанайналым жүйесінің негізгі мүшесі –не? 2. Тыныс алу мүшелерін атау? 3. Асқорытуға қандай ағзалар қатысады??
6 слайд
Жаңа сабақ
6 слайд
Жаңа сабақ
7 слайд
Топтық жұмыс.
Постер қорғайды
Дискриптор.
Табиғи және жасанды
заттарды ажыратып
анықтайды
7 слайд
Топтық жұмыс. Постер қорғайды Дискриптор. Табиғи және жасанды заттарды ажыратып анықтайды
8 слайд
8 слайд
9 слайд
“ Кім жылдам”
Күн тобы: қасық ,шар, үрленген
шар,пластмасса.
Ай тобы: су , тас, гүл, тұз.
Жұлдыз тобы: минералды су,
кола, шыны, сызғыш
Дискриптор
Заттардың құрамын анықтайды,
зиянды ,пайдалы жағын ажыратады.
9 слайд
“ Кім жылдам” Күн тобы: қасық ,шар, үрленген шар,пластмасса. Ай тобы: су , тас, гүл, тұз. Жұлдыз тобы: минералды су, кола, шыны, сызғыш Дискриптор Заттардың құрамын анықтайды, зиянды ,пайдалы жағын ажыратады.
10 слайд
Сабақты қорыту:
Бағалау.
Рефлексия
“ Бағдаршам әдісі”
10 слайд
Сабақты қорыту: Бағалау. Рефлексия “ Бағдаршам әдісі”