Материалдар / “Заттар қандай болады?”
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

“Заттар қандай болады?”

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың білім-білік дағдыларын байқау,өздерін емін-еркін ұстай білуге үйрету. Шапшаң ойлау қабілеттерін дамыту.Оқушыларды өнер-білімге қызығушылыққа тәрбиелеу..
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Мамыр 2020
477
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
“ Заттар қандай болады?” ашық сабақ

1 слайд
“ Заттар қандай болады?” ашық сабақ

 Мақсаты:  3.3.1.1 заттарды шығу тегі және агрегаттық күйі бойынша жіктеу;  3.1.2.1 ақпарат көзінің түрлерін анықтау;

2 слайд
 Мақсаты:  3.3.1.1 заттарды шығу тегі және агрегаттық күйі бойынша жіктеу;  3.1.2.1 ақпарат көзінің түрлерін анықтау;

Шаттық шеңбері: Қол алысып , қане, біз, Достасайық бәріміз. Айтарым бар сендерге, Тез тұрыңдар шеңберге. Қандай жақсы бір тұру

3 слайд
  Шаттық шеңбері: Қол алысып , қане, біз, Достасайық бәріміз. Айтарым бар сендерге, Тез тұрыңдар шеңберге. Қандай жақсы бір тұру, Достарменен бір жүру.

Топқа бөлу: I топ – «Жұлдыз» II топ –«Ай» III топ –«Күн»

4 слайд
Топқа бөлу: I топ – «Жұлдыз» II топ –«Ай» III топ –«Күн»

Өткен сабақты пысықтау. Ой шақыру әдісі 1. Қанайналым жүйесінің негізгі мүшесі –не? 2. Тыныс алу мүшелерін атау? 3. Асқорытуға

5 слайд
Өткен сабақты пысықтау. Ой шақыру әдісі 1. Қанайналым жүйесінің негізгі мүшесі –не? 2. Тыныс алу мүшелерін атау? 3. Асқорытуға қандай ағзалар қатысады??

 Жаңа сабақ

6 слайд
 Жаңа сабақ

 Топтық жұмыс.  Постер қорғайды  Дискриптор.  Табиғи және жасанды заттарды ажыратып анықтайды

7 слайд
 Топтық жұмыс.  Постер қорғайды  Дискриптор.  Табиғи және жасанды заттарды ажыратып анықтайды

8 слайд

“ Кім жылдам” Күн тобы: қасық ,шар, үрленген шар,пластмасса. Ай тобы: су , тас, гүл, тұз. Жұлдыз тобы: минералды су, кола, шын

9 слайд
“ Кім жылдам” Күн тобы: қасық ,шар, үрленген шар,пластмасса. Ай тобы: су , тас, гүл, тұз. Жұлдыз тобы: минералды су, кола, шыны, сызғыш  Дискриптор Заттардың құрамын анықтайды, зиянды ,пайдалы жағын ажыратады.

 Сабақты қорыту: Бағалау. Рефлексия “ Бағдаршам әдісі”

10 слайд
 Сабақты қорыту: Бағалау. Рефлексия “ Бағдаршам әдісі”