Материалдар / “Заттар қандай болады?”
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

“Заттар қандай болады?”

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың білім-білік дағдыларын байқау,өздерін емін-еркін ұстай білуге үйрету. Шапшаң ойлау қабілеттерін дамыту.Оқушыларды өнер-білімге қызығушылыққа тәрбиелеу..
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Мамыр 2020
631
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
“ Заттар қандай болады?” ашық сабақ

1 слайд
“ Заттар қандай болады?” ашық сабақ

1 слайд

“ Заттар қандай болады?” ашық сабақ

 Мақсаты:  3.3.1.1 заттарды шығу тегі және агрегаттық күйі бойынша жіктеу;  3.1.2.1 ақпарат көзінің түрлерін анықтау;

2 слайд
 Мақсаты:  3.3.1.1 заттарды шығу тегі және агрегаттық күйі бойынша жіктеу;  3.1.2.1 ақпарат көзінің түрлерін анықтау;

2 слайд

 Мақсаты:  3.3.1.1 заттарды шығу тегі және агрегаттық күйі бойынша жіктеу;  3.1.2.1 ақпарат көзінің түрлерін анықтау;

Шаттық шеңбері: Қол алысып , қане, біз, Достасайық бәріміз. Айтарым бар сендерге, Тез тұрыңдар шеңберге. Қандай жақсы бір тұру

3 слайд
  Шаттық шеңбері: Қол алысып , қане, біз, Достасайық бәріміз. Айтарым бар сендерге, Тез тұрыңдар шеңберге. Қандай жақсы бір тұру, Достарменен бір жүру.

3 слайд

  Шаттық шеңбері: Қол алысып , қане, біз, Достасайық бәріміз. Айтарым бар сендерге, Тез тұрыңдар шеңберге. Қандай жақсы бір тұру, Достарменен бір жүру.

Топқа бөлу: I топ – «Жұлдыз» II топ –«Ай» III топ –«Күн»

4 слайд
Топқа бөлу: I топ – «Жұлдыз» II топ –«Ай» III топ –«Күн»

4 слайд

Топқа бөлу: I топ – «Жұлдыз» II топ –«Ай» III топ –«Күн»

Өткен сабақты пысықтау. Ой шақыру әдісі 1. Қанайналым жүйесінің негізгі мүшесі –не? 2. Тыныс алу мүшелерін атау? 3. Асқорытуға

5 слайд
Өткен сабақты пысықтау. Ой шақыру әдісі 1. Қанайналым жүйесінің негізгі мүшесі –не? 2. Тыныс алу мүшелерін атау? 3. Асқорытуға қандай ағзалар қатысады??

5 слайд

Өткен сабақты пысықтау. Ой шақыру әдісі 1. Қанайналым жүйесінің негізгі мүшесі –не? 2. Тыныс алу мүшелерін атау? 3. Асқорытуға қандай ағзалар қатысады??

 Жаңа сабақ

6 слайд
 Жаңа сабақ

6 слайд

 Жаңа сабақ

 Топтық жұмыс.  Постер қорғайды  Дискриптор.  Табиғи және жасанды заттарды ажыратып анықтайды

7 слайд
 Топтық жұмыс.  Постер қорғайды  Дискриптор.  Табиғи және жасанды заттарды ажыратып анықтайды

7 слайд

 Топтық жұмыс.  Постер қорғайды  Дискриптор.  Табиғи және жасанды заттарды ажыратып анықтайды

8 слайд

8 слайд

“ Кім жылдам” Күн тобы: қасық ,шар, үрленген шар,пластмасса. Ай тобы: су , тас, гүл, тұз. Жұлдыз тобы: минералды су, кола, шын

9 слайд
“ Кім жылдам” Күн тобы: қасық ,шар, үрленген шар,пластмасса. Ай тобы: су , тас, гүл, тұз. Жұлдыз тобы: минералды су, кола, шыны, сызғыш  Дискриптор Заттардың құрамын анықтайды, зиянды ,пайдалы жағын ажыратады.

9 слайд

“ Кім жылдам” Күн тобы: қасық ,шар, үрленген шар,пластмасса. Ай тобы: су , тас, гүл, тұз. Жұлдыз тобы: минералды су, кола, шыны, сызғыш  Дискриптор Заттардың құрамын анықтайды, зиянды ,пайдалы жағын ажыратады.

 Сабақты қорыту: Бағалау. Рефлексия “ Бағдаршам әдісі”

10 слайд
 Сабақты қорыту: Бағалау. Рефлексия “ Бағдаршам әдісі”

10 слайд

 Сабақты қорыту: Бағалау. Рефлексия “ Бағдаршам әдісі”