Зейінді дамытуға арналған жаттығулар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Зейінді дамытуға
арналған жаттығулар
1 слайд
Зейінді дамытуға арналған жаттығулар
2 слайд
•
1. БӘРІН БАЙҚАУ (ЕЛЕУ)
•
Бірқатарға 5-7 (ең көбі - 10) зат
немесе сурет орналастырып, оларды
жауып қойыңыз. Заттарды 10
секундқа ашып, қайта жабыңыз да,
балаларға есінде қалған барлық
заттарды атауын ұсыныңыз.
Заттарды қайтадан 8-10 секундқа
ашып, балалардан заттардың қандай
ретпен орналасқанын сұраңыз.
2 слайд
• 1. БӘРІН БАЙҚАУ (ЕЛЕУ) • Бірқатарға 5-7 (ең көбі - 10) зат немесе сурет орналастырып, оларды жауып қойыңыз. Заттарды 10 секундқа ашып, қайта жабыңыз да, балаларға есінде қалған барлық заттарды атауын ұсыныңыз. Заттарды қайтадан 8-10 секундқа ашып, балалардан заттардың қандай ретпен орналасқанын сұраңыз.
3 слайд
•
. ҮЗДІКСІЗ ІЗДЕ (ІЗДЕУ)
•
10-15 секунд бойы балаға
айналасынан түсі (өлшемі,
пішіні, материалы және
т.с.с.) бірдей мейлінше көп
зат табуды ұсыныңыз •
3. ЗАТ ІЗДЕУ
•
Ойынға қатысатын балалар
бөлмеден шығады. Осы уақытта
кішкентай бір затты (сақина,
өшіргіш) көрінетін жерге қойыңыз.
Балалар бөлмеге кезектесіп кіреді;
оларға бөлмені бір айналып шығып,
қандай жаңа зат пайда болғанын
атауға мүмкіндік
беріледі. Тапсырманы орындай
алмаған бала айып ұпаймен келесі
айналымға өтеді.
3 слайд
• . ҮЗДІКСІЗ ІЗДЕ (ІЗДЕУ) • 10-15 секунд бойы балаға айналасынан түсі (өлшемі, пішіні, материалы және т.с.с.) бірдей мейлінше көп зат табуды ұсыныңыз • 3. ЗАТ ІЗДЕУ • Ойынға қатысатын балалар бөлмеден шығады. Осы уақытта кішкентай бір затты (сақина, өшіргіш) көрінетін жерге қойыңыз. Балалар бөлмеге кезектесіп кіреді; оларға бөлмені бір айналып шығып, қандай жаңа зат пайда болғанын атауға мүмкіндік беріледі. Тапсырманы орындай алмаған бала айып ұпаймен келесі айналымға өтеді.
4 слайд
6. АЙНА
Балаға қарама-қарсы тұрып,
әртүрлі қимыл-қозғалыстар
көрсетіңіз. Ол – «айна», сол
қимылдарды қайталауы тиіс.
4 слайд
6. АЙНА Балаға қарама-қарсы тұрып, әртүрлі қимыл-қозғалыстар көрсетіңіз. Ол – «айна», сол қимылдарды қайталауы тиіс.
5 слайд
•
4. КІМ БӘРІНЕН МҰҚИЯТ
•
Баланы теріс қаратып тұрып, өз
киіміңіз немесе бөлмедегі заттар
туралы сұраңыз
5. ЗЕЙІНДІЛІК ЖӘНЕ БАЙҚАМПАЗДЫҚ
Жүргізуші сайлаңыздар. Қалған ойыншылар сол жүргізуші есте
сақтауы тиіс дене қалыбын ұстайды. Артынша жүргізуші бөлмеден
шығады, ал ойыншылар (өзара келісіп) киімдерінде, дене
қалыптарында бірқатар өзгеріс жасайды. Кірген жүргізуші барлығын
бұрынғы күйіне келтіруі тиіс.
5 слайд
• 4. КІМ БӘРІНЕН МҰҚИЯТ • Баланы теріс қаратып тұрып, өз киіміңіз немесе бөлмедегі заттар туралы сұраңыз 5. ЗЕЙІНДІЛІК ЖӘНЕ БАЙҚАМПАЗДЫҚ Жүргізуші сайлаңыздар. Қалған ойыншылар сол жүргізуші есте сақтауы тиіс дене қалыбын ұстайды. Артынша жүргізуші бөлмеден шығады, ал ойыншылар (өзара келісіп) киімдерінде, дене қалыптарында бірқатар өзгеріс жасайды. Кірген жүргізуші барлығын бұрынғы күйіне келтіруі тиіс.
6 слайд
•
МӘТІННЕН ҚАТЕ ІЗДЕЙМІЗ
•
Бір мәтіннің екі нұсқасын
дайындаңыз, екіншісіне бірнеше
өзгерту енгізіңіз. Балалар қос
мәтінді де оқып шыққаннан
кейін, байқаған
айырмашылықтарын жазып
алады. Барлық өзгерістерді
байқаған бала жеңімпаз атанады. СӨЗДІ ТАП
Балаға басқа сөздерде
жасырынып қалған сөздерді табуды
ұсыныңыз: ТЕЛЕДИДАР, ТЕРІ,
ТЫРНАҚ, ЖҮЗІК, АЛМҰРТ,
КҮНТІЗБЕ, БАЛЫҚ, ЖЫЛҚЫ,
ҚАСЫҚ, КҮЛКІ, АРАЛ,
АЛДАСПАН, КЕЛБЕТ, ҚАРҒА,
ОТБАСЫ.
6 слайд
• МӘТІННЕН ҚАТЕ ІЗДЕЙМІЗ • Бір мәтіннің екі нұсқасын дайындаңыз, екіншісіне бірнеше өзгерту енгізіңіз. Балалар қос мәтінді де оқып шыққаннан кейін, байқаған айырмашылықтарын жазып алады. Барлық өзгерістерді байқаған бала жеңімпаз атанады. СӨЗДІ ТАП Балаға басқа сөздерде жасырынып қалған сөздерді табуды ұсыныңыз: ТЕЛЕДИДАР, ТЕРІ, ТЫРНАҚ, ЖҮЗІК, АЛМҰРТ, КҮНТІЗБЕ, БАЛЫҚ, ЖЫЛҚЫ, ҚАСЫҚ, КҮЛКІ, АРАЛ, АЛДАСПАН, КЕЛБЕТ, ҚАРҒА, ОТБАСЫ.
7 слайд
•
Назарларың
ызға рақмет!
7 слайд
• Назарларың ызға рақмет!