Материалдар / Зерттеу жұмысы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Зерттеу жұмысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Өзін-өзі бағалау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Маусым 2021
464
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
НҰР-СҰЛТАН ҚАЛАСЫ ӘКІМДІГІНІҢ «ЖОҒАРЫ МЕДИЦИНАЛЫҚ КОЛЛЕДЖ» ШЖҚ МКК ТАҚЫРЫБЫ: “ТҰЛҒА ” РЕТІНДЕ – ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ Орындаған :

1 слайд
НҰР-СҰЛТАН ҚАЛАСЫ ӘКІМДІГІНІҢ «ЖОҒАРЫ МЕДИЦИНАЛЫҚ КОЛЛЕДЖ» ШЖҚ МКК ТАҚЫРЫБЫ: “ТҰЛҒА ” РЕТІНДЕ – ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ Орындаған : Қожахметова Айгерім

1 слайд

НҰР-СҰЛТАН ҚАЛАСЫ ӘКІМДІГІНІҢ «ЖОҒАРЫ МЕДИЦИНАЛЫҚ КОЛЛЕДЖ» ШЖҚ МКК ТАҚЫРЫБЫ: “ТҰЛҒА ” РЕТІНДЕ – ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ Орындаған : Қожахметова Айгерім

Жоғары колледж оқу орындары үшін болашақ мамандардың кәсіби және тұлғалық құзіреттіліктерін қалыптастыру әркез ең өзекті мәсе

2 слайд
Жоғары колледж оқу орындары үшін болашақ мамандардың кәсіби және тұлғалық құзіреттіліктерін қалыптастыру әркез ең өзекті мәселелердің бірі болып саналады. Осыған байланысты біздің колледжімізде де Медициналық білім берудің құзіреттілікке бағдарланған моделі енгізілген.

2 слайд

Жоғары колледж оқу орындары үшін болашақ мамандардың кәсіби және тұлғалық құзіреттіліктерін қалыптастыру әркез ең өзекті мәселелердің бірі болып саналады. Осыған байланысты біздің колледжімізде де Медициналық білім берудің құзіреттілікке бағдарланған моделі енгізілген.

«Жоғары медициналық колледжі» 5 НЕГІЗГІ ҚҰЗІРЕТТІЛІКТІ қамтиды Білім Тәжірибелік дағдылар Коммуника тивті дағдыларҚұқықтық құз

3 слайд
«Жоғары медициналық колледжі» 5 НЕГІЗГІ ҚҰЗІРЕТТІЛІКТІ қамтиды Білім Тәжірибелік дағдылар Коммуника тивті дағдыларҚұқықтық құзіреттілік (Денсаулық адвокаты)Студенттің өзін-өзі дамытуы мен жетілдіруі

3 слайд

«Жоғары медициналық колледжі» 5 НЕГІЗГІ ҚҰЗІРЕТТІЛІКТІ қамтиды Білім Тәжірибелік дағдылар Коммуника тивті дағдыларҚұқықтық құзіреттілік (Денсаулық адвокаты)Студенттің өзін-өзі дамытуы мен жетілдіруі

ТҰЛҒА РЕТІНДЕ ӨСУ дегеніміз не?

4 слайд
ТҰЛҒА РЕТІНДЕ ӨСУ дегеніміз не?

4 слайд

ТҰЛҒА РЕТІНДЕ ӨСУ дегеніміз не?

ТҰЛҒА дегеніміз өз өмірінің субъектісі, иесі. Ол сыртқы ортамен, яғни өзге адамдармен қарым-қатынас жасау арқылы, әрі өзіні

5 слайд
ТҰЛҒА дегеніміз өз өмірінің субъектісі, иесі. Ол сыртқы ортамен, яғни өзге адамдармен қарым-қатынас жасау арқылы, әрі өзінің ішкі жан-дүниесіне бойлай отырып көптеген даму сатыларын бастан кешетін, өз өміріне деген жауапкершілікті сезінетін адам ЖЕКЕ ТҰЛҒА РЕТІНДЕ ӨСУ - бұл тұлғаның тұтас әлемге, өзге адамдар мен жеке өзіне деген гуманистік құндылықтарға негізделген көзқарасы мен қарым-қатынасының дамуы

5 слайд

ТҰЛҒА дегеніміз өз өмірінің субъектісі, иесі. Ол сыртқы ортамен, яғни өзге адамдармен қарым-қатынас жасау арқылы, әрі өзінің ішкі жан-дүниесіне бойлай отырып көптеген даму сатыларын бастан кешетін, өз өміріне деген жауапкершілікті сезінетін адам ЖЕКЕ ТҰЛҒА РЕТІНДЕ ӨСУ - бұл тұлғаның тұтас әлемге, өзге адамдар мен жеке өзіне деген гуманистік құндылықтарға негізделген көзқарасы мен қарым-қатынасының дамуы

Адамның тұлға ретінде өсуін анықтайтын БАСТЫ ЗАҢДЫЛЫҚ (шарт) Бұл психология ғылымындағы гуманистік мектептің негізін қалауш

6 слайд
Адамның тұлға ретінде өсуін анықтайтын БАСТЫ ЗАҢДЫЛЫҚ (шарт) Бұл психология ғылымындағы гуманистік мектептің негізін қалаушылардың бірі, әйгілі ғалым Карл Роджерстің “Егер – сонда” (“если – то”) деген заңы. “ Кез-келген адам тұлға ретінде дамуға табиғи түрде ұмтылады. Алайда, егер оның өмір сүретін ортасы позитивті, яғни жағымды болса, ол дамуға белсене кіріседі, ал жағымсыз орта адамның тұлға ретінде дамуға деген құлшынысын басып тастайды”.

6 слайд

Адамның тұлға ретінде өсуін анықтайтын БАСТЫ ЗАҢДЫЛЫҚ (шарт) Бұл психология ғылымындағы гуманистік мектептің негізін қалаушылардың бірі, әйгілі ғалым Карл Роджерстің “Егер – сонда” (“если – то”) деген заңы. “ Кез-келген адам тұлға ретінде дамуға табиғи түрде ұмтылады. Алайда, егер оның өмір сүретін ортасы позитивті, яғни жағымды болса, ол дамуға белсене кіріседі, ал жағымсыз орта адамның тұлға ретінде дамуға деген құлшынысын басып тастайды”.

Адамның тұлға ретінде өсу үдерісінің кезеңдері Мен кіммін? (өзін-өзі бағалау) Неге қол жеткізгім келеді? (мақсатқо ю) Нелікт

7 слайд
Адамның тұлға ретінде өсу үдерісінің кезеңдері Мен кіммін? (өзін-өзі бағалау) Неге қол жеткізгім келеді? (мақсатқо ю) Неліктен бұл мен үшін маңызды? (құндылық бағдарлар ) Мақсаты ма қалай жетемін? (даму жоспары ) Мақсатым а жеткенімді қалай білем? (өзін-өзі талдау ) Мен қандай тұлғаболы п қалыптаса мын? (өзіндікид ентификац ия)

7 слайд

Адамның тұлға ретінде өсу үдерісінің кезеңдері Мен кіммін? (өзін-өзі бағалау) Неге қол жеткізгім келеді? (мақсатқо ю) Неліктен бұл мен үшін маңызды? (құндылық бағдарлар ) Мақсаты ма қалай жетемін? (даму жоспары ) Мақсатым а жеткенімді қалай білем? (өзін-өзі талдау ) Мен қандай тұлғаболы п қалыптаса мын? (өзіндікид ентификац ия)

Жоғары медициналық колледж студентінің ТҰЛҒА РЕТІНДЕГІ ӨСУ КЕЗЕҢДЕРІ КӘСІБИ БІЛІКТІ, ЖАН- ЖАҚТЫЛЫ ДАМЫҒАН ТҰЛҒАТҰЛҒА РЕТІНДЕ

8 слайд
Жоғары медициналық колледж студентінің ТҰЛҒА РЕТІНДЕГІ ӨСУ КЕЗЕҢДЕРІ КӘСІБИ БІЛІКТІ, ЖАН- ЖАҚТЫЛЫ ДАМЫҒАН ТҰЛҒАТҰЛҒА РЕТІНДЕ ЖАН-ЖАҚТЫЛЫ ДАМУҒА ДЕГЕН МЫҚТЫ ҰМТЫЛЫС КҮШТІ ЫНТА (МОТИВАЦИЯ) МЕН ЫЖДАҺАТТЫЛ ЫҚКОЛЛЕДЖДІК ОРТАҒА БЕЙІМДЕЛУ

8 слайд

Жоғары медициналық колледж студентінің ТҰЛҒА РЕТІНДЕГІ ӨСУ КЕЗЕҢДЕРІ КӘСІБИ БІЛІКТІ, ЖАН- ЖАҚТЫЛЫ ДАМЫҒАН ТҰЛҒАТҰЛҒА РЕТІНДЕ ЖАН-ЖАҚТЫЛЫ ДАМУҒА ДЕГЕН МЫҚТЫ ҰМТЫЛЫС КҮШТІ ЫНТА (МОТИВАЦИЯ) МЕН ЫЖДАҺАТТЫЛ ЫҚКОЛЛЕДЖДІК ОРТАҒА БЕЙІМДЕЛУ

КОЛЛЕДЖДІК ОРТАҒА БЕЙІМДЕЛУ  Колледжде оқуға бейімделу  Студенттік топқа бейімделу  Жатақханада өмір сүруге бейімделу  Бол

9 слайд
КОЛЛЕДЖДІК ОРТАҒА БЕЙІМДЕЛУ  Колледжде оқуға бейімделу  Студенттік топқа бейімделу  Жатақханада өмір сүруге бейімделу  Болашақ мамандығына бейімделу

9 слайд

КОЛЛЕДЖДІК ОРТАҒА БЕЙІМДЕЛУ  Колледжде оқуға бейімделу  Студенттік топқа бейімделу  Жатақханада өмір сүруге бейімделу  Болашақ мамандығына бейімделу

КҮШТІ ЫНТА (МОТИВАЦИЯ) МЕН ЫЖДАҺАТТЫЛЫҚ  Жеке басына лайықты баға беру (өзін өзі қабылдау)  Өзіне тұлға ретінде диагностика

10 слайд
КҮШТІ ЫНТА (МОТИВАЦИЯ) МЕН ЫЖДАҺАТТЫЛЫҚ  Жеке басына лайықты баға беру (өзін өзі қабылдау)  Өзіне тұлға ретінде диагностика жасау  Мақсат қою (білім алу мен өзін-өзі дамытуға байланысты)  Құндылық бағдарларды игеру  Өзіне деген нық сенім (жетістікке жететініне сену)  Өз өміріне деген жауапкершілікті толықтай сезіну

10 слайд

КҮШТІ ЫНТА (МОТИВАЦИЯ) МЕН ЫЖДАҺАТТЫЛЫҚ  Жеке басына лайықты баға беру (өзін өзі қабылдау)  Өзіне тұлға ретінде диагностика жасау  Мақсат қою (білім алу мен өзін-өзі дамытуға байланысты)  Құндылық бағдарларды игеру  Өзіне деген нық сенім (жетістікке жететініне сену)  Өз өміріне деген жауапкершілікті толықтай сезіну

ЖОҒАРЫ МЕДИЦИНАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІНІҢ ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫНЫҢ БАСТЫ ПРИНЦИПТЕРІ  Серіктестік қарым-қатынастар  Колледж өміріне қатысты орт

11 слайд
ЖОҒАРЫ МЕДИЦИНАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІНІҢ ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫНЫҢ БАСТЫ ПРИНЦИПТЕРІ  Серіктестік қарым-қатынастар  Колледж өміріне қатысты ортақ жауапкершілік  Студентті жеке тұлға ретінде құрметтеу, оны әркез жылы қабылдау  Студенттердің көтерген бастамаларына жан-жақты қолдау көрсету  Студенттердің, сонымен бірге ұстаздар қауымының өзін- өзі ұдайы дамытуы мен білімін жетілдіруіне ықпал ететін психологиялық тұрғыда жайлы орта қалыптастыру

11 слайд

ЖОҒАРЫ МЕДИЦИНАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІНІҢ ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫНЫҢ БАСТЫ ПРИНЦИПТЕРІ  Серіктестік қарым-қатынастар  Колледж өміріне қатысты ортақ жауапкершілік  Студентті жеке тұлға ретінде құрметтеу, оны әркез жылы қабылдау  Студенттердің көтерген бастамаларына жан-жақты қолдау көрсету  Студенттердің, сонымен бірге ұстаздар қауымының өзін- өзі ұдайы дамытуы мен білімін жетілдіруіне ықпал ететін психологиялық тұрғыда жайлы орта қалыптастыру

Жоғары медициналық колледж студенттерінің тұлға ретіндегі өсу моделі К. Роджерстің концепциясына негізделген. Яғни

12 слайд
Жоғары медициналық колледж студенттерінің тұлға ретіндегі өсу моделі К. Роджерстің концепциясына негізделген. Яғни, бұл концепцияны оқу орнындағы тәрбие үдерісінде қолданар болсақ, студенттің тұлға ретінде қалыптасуы мен өсуі үшін: • Оқытушылар шыншыл , конгруэнтті болуы тиіс, яғни студентпен қарым-қатынас орнатуда оқытушы жасандылықтан аулақ болып, өзінің табиғи шынайы қалпынан айнымағаны жөн ; • Оқытушы әр студентті қайталанбас, өзіндік ерекшелігі бар тұлға ретінде қабылдап, әрқашан оң көзқарас танытуы қажет; • Студенттің ішкі жан дүниесіндегі өзгерістерге түсіністікпен қарап, қажет кездерде студенттің жай-күйін түсіну үшін оқытушы өзін студенттің орнына қоя білгені жөн.

12 слайд

Жоғары медициналық колледж студенттерінің тұлға ретіндегі өсу моделі К. Роджерстің концепциясына негізделген. Яғни, бұл концепцияны оқу орнындағы тәрбие үдерісінде қолданар болсақ, студенттің тұлға ретінде қалыптасуы мен өсуі үшін: • Оқытушылар шыншыл , конгруэнтті болуы тиіс, яғни студентпен қарым-қатынас орнатуда оқытушы жасандылықтан аулақ болып, өзінің табиғи шынайы қалпынан айнымағаны жөн ; • Оқытушы әр студентті қайталанбас, өзіндік ерекшелігі бар тұлға ретінде қабылдап, әрқашан оң көзқарас танытуы қажет; • Студенттің ішкі жан дүниесіндегі өзгерістерге түсіністікпен қарап, қажет кездерде студенттің жай-күйін түсіну үшін оқытушы өзін студенттің орнына қоя білгені жөн.

Жоғары медициналық колледж студентінің ҚҰНДЫЛЫҚ БАҒДАРЛАРЫ Жоғары медициналық колледж студентінің ҚҰНДЫЛЫҚ БАҒДАРЛАРЫ ЛИДЕРЛІК

13 слайд
Жоғары медициналық колледж студентінің ҚҰНДЫЛЫҚ БАҒДАРЛАРЫ Жоғары медициналық колледж студентінің ҚҰНДЫЛЫҚ БАҒДАРЛАРЫ ЛИДЕРЛІК ГУМАНИЗМ ТОЛЕРАНТТЫҚПАТРИОТТЫҚЖОҒАРЫ МӘДЕНИ ЕТ

13 слайд

Жоғары медициналық колледж студентінің ҚҰНДЫЛЫҚ БАҒДАРЛАРЫ Жоғары медициналық колледж студентінің ҚҰНДЫЛЫҚ БАҒДАРЛАРЫ ЛИДЕРЛІК ГУМАНИЗМ ТОЛЕРАНТТЫҚПАТРИОТТЫҚЖОҒАРЫ МӘДЕНИ ЕТ

Колледж судентеріне жүргізілген әдістеме • баспалдақ берілген сол баспалдаққа өзіңізді қай жерге орналастырар едіңіз? Өзіңіз

14 слайд
Колледж судентеріне жүргізілген әдістеме • баспалдақ берілген сол баспалдаққа өзіңізді қай жерге орналастырар едіңіз? Өзіңіз таңдаған баспаға О белгісін қойыңыз.«иә» — 1 ұпай;  «жоқ» — 0 ұпай;  «білмеймін, кейде» — 0,5 ұпай 10 ұпай –өте жоғары;  8-9ұпай – жоғары 4-7 ұпай – орташа; 2-3ұпай – төмен;  0-1 ұпай — өте төмен. 1-3 басқыш – өзін-өзі бағалаудың төмен деңгейі 4-7 басқыш – өзін-өзі бағалаудың орташа деңгейі 8-10 басқыш – өзін-өзі бағалаудың жоғары деңгейі

14 слайд

Колледж судентеріне жүргізілген әдістеме • баспалдақ берілген сол баспалдаққа өзіңізді қай жерге орналастырар едіңіз? Өзіңіз таңдаған баспаға О белгісін қойыңыз.«иә» — 1 ұпай;  «жоқ» — 0 ұпай;  «білмеймін, кейде» — 0,5 ұпай 10 ұпай –өте жоғары;  8-9ұпай – жоғары 4-7 ұпай – орташа; 2-3ұпай – төмен;  0-1 ұпай — өте төмен. 1-3 басқыш – өзін-өзі бағалаудың төмен деңгейі 4-7 басқыш – өзін-өзі бағалаудың орташа деңгейі 8-10 басқыш – өзін-өзі бағалаудың жоғары деңгейі

Өте жоғары Жоғары Орташа Төмен Колледж судентеріне жүргізілген әдістеме “ Мен қандаймын ” әдістемесі Мақсаты: суденттердің

15 слайд
Өте жоғары Жоғары Орташа Төмен Колледж судентеріне жүргізілген әдістеме “ Мен қандаймын ” әдістемесі Мақсаты: суденттердің өзін-өзі бағалауын анықтау үшін қолданылады. Нұсқау: жауап парағында 10 жеке даралық сапаларды бағалайтын қатарлар берілген, «иә», «жоқ», «білмеймін», «кейде» деген жауаптар көрсетілген. Бірінші курс 117 “мейіргер ісі”тобының өзін - өзі бағалауын анықтауға арналған әдістемеге 24 студентке жүргіздім. Студенттердің өзін-өзі бағалауларының қорытындысы бойынша: 6студенттің өзін-өзі бағалауы өте жақсы, ал 10студенттің өзін-өзі бағалау көрсеткіші жақсы деңгейде, 6студенттің өзін-өзі бағалауы орташа, ал 2 суденттің көрсеткіші төмен деңгейді көрсетті

15 слайд

Өте жоғары Жоғары Орташа Төмен Колледж судентеріне жүргізілген әдістеме “ Мен қандаймын ” әдістемесі Мақсаты: суденттердің өзін-өзі бағалауын анықтау үшін қолданылады. Нұсқау: жауап парағында 10 жеке даралық сапаларды бағалайтын қатарлар берілген, «иә», «жоқ», «білмеймін», «кейде» деген жауаптар көрсетілген. Бірінші курс 117 “мейіргер ісі”тобының өзін - өзі бағалауын анықтауға арналған әдістемеге 24 студентке жүргіздім. Студенттердің өзін-өзі бағалауларының қорытындысы бойынша: 6студенттің өзін-өзі бағалауы өте жақсы, ал 10студенттің өзін-өзі бағалау көрсеткіші жақсы деңгейде, 6студенттің өзін-өзі бағалауы орташа, ал 2 суденттің көрсеткіші төмен деңгейді көрсетті

“ Баспалдақ ” әдістемесі Жоғары Орташа Төмен Мақсаты: суденттердің өзін-өзі бағалауын анықтау үшін қолданылады Нұсқау: 10 с

16 слайд
“ Баспалдақ ” әдістемесі Жоғары Орташа Төмен   Мақсаты: суденттердің өзін-өзі бағалауын анықтау үшін қолданылады Нұсқау: 10 сатылы баспалдақ берілген сол баспалдаққа өзіңізді қай жерге орналастырар едіңіз? Өзіңіз таңдаған баспаға О белгісін қойыңыз 1-ші курс суденттерінен 24 судент қатысты. Әдістеменің нәтижесі: 10 суденттің өзін-өзі бағалауы жоғары, 12 суденттің өзін-өзі бағалауы орташа, ал 2суденттің өзін-өзі бағалауы төмен деңгейді көрсетті .

16 слайд

“ Баспалдақ ” әдістемесі Жоғары Орташа Төмен   Мақсаты: суденттердің өзін-өзі бағалауын анықтау үшін қолданылады Нұсқау: 10 сатылы баспалдақ берілген сол баспалдаққа өзіңізді қай жерге орналастырар едіңіз? Өзіңіз таңдаған баспаға О белгісін қойыңыз 1-ші курс суденттерінен 24 судент қатысты. Әдістеменің нәтижесі: 10 суденттің өзін-өзі бағалауы жоғары, 12 суденттің өзін-өзі бағалауы орташа, ал 2суденттің өзін-өзі бағалауы төмен деңгейді көрсетті .

Зерттеу жұмысының қорытындысы • Жұмысымыздың тақырыбы «Тұлға ретінде өзін-өзі бағалау » болғандықтан, біз студенттердің

17 слайд
Зерттеу жұмысының қорытындысы • Жұмысымыздың тақырыбы «Тұлға ретінде өзін-өзі бағалау » болғандықтан, біз студенттердің өзін-өзі бағалаумен оқу үлгерімін байланыстыра отырып зерттеу жұмысын жүргіздім. Зерттеу жұмысын жүргізбес бұрын ең алдымен осы тақырып жөнінде мәліметтер жинастырып, теория жүзінде қарастырдық. Студенттердің өзіндік бағасын анықтайтын әдістемелер жинастырып, оларды жүргізе бастадық. Зерттеу жұмысына 1 курс студенттері қатысты. Зерттеу жұмысына жалпы 24 студент, олардың 19 – ы қыз бала,5 – і ұл бала. Студенттердің өзін-өзі бағалауының оқу үлгеріміне әсерін, зерттеуде мына әдістемелерді қолдандық: • Әдістемелер бойынша қортындылай келе өте жақсы деңгейде -20%; Жоғарғы деңгейде-60%; Орташа деңгейде-15%; Төменгі деңгейде-5% көрсетті.

17 слайд

Зерттеу жұмысының қорытындысы • Жұмысымыздың тақырыбы «Тұлға ретінде өзін-өзі бағалау » болғандықтан, біз студенттердің өзін-өзі бағалаумен оқу үлгерімін байланыстыра отырып зерттеу жұмысын жүргіздім. Зерттеу жұмысын жүргізбес бұрын ең алдымен осы тақырып жөнінде мәліметтер жинастырып, теория жүзінде қарастырдық. Студенттердің өзіндік бағасын анықтайтын әдістемелер жинастырып, оларды жүргізе бастадық. Зерттеу жұмысына 1 курс студенттері қатысты. Зерттеу жұмысына жалпы 24 студент, олардың 19 – ы қыз бала,5 – і ұл бала. Студенттердің өзін-өзі бағалауының оқу үлгеріміне әсерін, зерттеуде мына әдістемелерді қолдандық: • Әдістемелер бойынша қортындылай келе өте жақсы деңгейде -20%; Жоғарғы деңгейде-60%; Орташа деңгейде-15%; Төменгі деңгейде-5% көрсетті.

Зерттеп отырған мәселе бойынша әдебиеттерді сараптай отырып, біз 1 курс студенттердің мұғалімдеріне өзін-өзі бағалауын қалы

18 слайд
Зерттеп отырған мәселе бойынша әдебиеттерді сараптай отырып, біз 1 курс студенттердің мұғалімдеріне өзін-өзі бағалауын қалыптастыру бойынша ұсыныстар ұсынамын: 1) Баға басты мақсат болуы керек – төменгі курс студенттердің оқу-білім қызметін белсендіреді және бағыттайды. Мұғалім студенттің жұмысына мазмұнды баға беруі тиіс. Оқу-білім үрдісі баға оны үнемі жетелеп отырғанда ғана толыққанды болады, баға оқу-білім үрдісінің шегі болмау керек. 2) Оқу барысында шамамен қабілеттері бірдей, бірақ оқуға деген ынталарына байланысты әр түрлі нәтижеге жететін студенттерді салыстырып отыру керек. 3) Өзара түйін жазуды пайдалану керек, онда кемшіліктері мен жетістіктерін атап өту керек, бағаға қатысты пікір білдіру керек. Түйін жазғаннан кейін жұмыс иесіне қайтарылып беріледі де, студенттер өз жұмыстарын өздері талдайды. 4) Студенттің өзін-өзі бағалауын белсендіретін жағдаяттар қолдану керек,ол жағдаяттар өз жұмысының ерекшеліктерін түсінетіндей болуы керек. 5) «Менің оқуым» деген дәптерлер енгізу керек, онда студенттер арнайы үлгі бойынша жазбалар жазады, өздерінің оқу барысындағы жұмыстарын талдайды және бағалайды, материалды меңгеру деңгейін және күрделілігін анықтайды, қиындық тудырған жақтарын жазады. 6) Өзін-өзі төмен бағалайтын студенттерді мадақтап отыру керек.

18 слайд

Зерттеп отырған мәселе бойынша әдебиеттерді сараптай отырып, біз 1 курс студенттердің мұғалімдеріне өзін-өзі бағалауын қалыптастыру бойынша ұсыныстар ұсынамын: 1) Баға басты мақсат болуы керек – төменгі курс студенттердің оқу-білім қызметін белсендіреді және бағыттайды. Мұғалім студенттің жұмысына мазмұнды баға беруі тиіс. Оқу-білім үрдісі баға оны үнемі жетелеп отырғанда ғана толыққанды болады, баға оқу-білім үрдісінің шегі болмау керек. 2) Оқу барысында шамамен қабілеттері бірдей, бірақ оқуға деген ынталарына байланысты әр түрлі нәтижеге жететін студенттерді салыстырып отыру керек. 3) Өзара түйін жазуды пайдалану керек, онда кемшіліктері мен жетістіктерін атап өту керек, бағаға қатысты пікір білдіру керек. Түйін жазғаннан кейін жұмыс иесіне қайтарылып беріледі де, студенттер өз жұмыстарын өздері талдайды. 4) Студенттің өзін-өзі бағалауын белсендіретін жағдаяттар қолдану керек,ол жағдаяттар өз жұмысының ерекшеліктерін түсінетіндей болуы керек. 5) «Менің оқуым» деген дәптерлер енгізу керек, онда студенттер арнайы үлгі бойынша жазбалар жазады, өздерінің оқу барысындағы жұмыстарын талдайды және бағалайды, материалды меңгеру деңгейін және күрделілігін анықтайды, қиындық тудырған жақтарын жазады. 6) Өзін-өзі төмен бағалайтын студенттерді мадақтап отыру керек.

ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ: • 1. Акимова М.К., Козлова В.Т. Индивидуальность учащегося и индивидуальный подход. – М.: Зн

19 слайд
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ: • 1.   Акимова М.К., Козлова В.Т. Индивидуальность учащегося и индивидуальный подход. – М.: Знание, 1992. – (Новое в жизни, науке, технике. Сер. «Педагогика и психология»;№3) 80с. • 2 . Ананьев Б.Г. «Психология педагогической оценки» // Избранные психологические труды. Том 2. М., Просвещение, 1980. • 3. Ананьев Б.Г. «Человек, как предмет познания». Ленинград, ЛГУ, 1968 • 4. Бодалев А.А. Личность и общение. – М.: Педагогика, 1983. • 5. Бернс Р. «Развитие Я- концепции и воспитания». М., Прогресс, 1986. • 6. Бодалев А.А. «Восприятие человека человеком». Ленинград, ЛГУ, 1965. 7. Бударный А.А. «Преодолевать неуспеваемость» - Народное образование , 1963, №10.

19 слайд

ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ: • 1.   Акимова М.К., Козлова В.Т. Индивидуальность учащегося и индивидуальный подход. – М.: Знание, 1992. – (Новое в жизни, науке, технике. Сер. «Педагогика и психология»;№3) 80с. • 2 . Ананьев Б.Г. «Психология педагогической оценки» // Избранные психологические труды. Том 2. М., Просвещение, 1980. • 3. Ананьев Б.Г. «Человек, как предмет познания». Ленинград, ЛГУ, 1968 • 4. Бодалев А.А. Личность и общение. – М.: Педагогика, 1983. • 5. Бернс Р. «Развитие Я- концепции и воспитания». М., Прогресс, 1986. • 6. Бодалев А.А. «Восприятие человека человеком». Ленинград, ЛГУ, 1965. 7. Бударный А.А. «Преодолевать неуспеваемость» - Народное образование , 1963, №10.

20 слайд

20 слайд