Зияткерлік ойын. Тарихыңды таны. 5-7 сыныптарға
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
•
МАҚСАТЫ:
•
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ПӘНГЕ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН АРТТЫРУ;
•
ОЙДАУ ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУ;
•
ТАРИХИ БІЛІМДЕРІН ЗЕРДЕЛЕУГЕ, ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ
ОЙЛАУҒА ДАҒДЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ;
•
ОТАНСҮЙГІШТІККЕ ТӘРБИЕЛЕУ.
•
2 слайд
• МАҚСАТЫ: • ОҚУШЫЛАРДЫҢ ПӘНГЕ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН АРТТЫРУ; • ОЙДАУ ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУ; • ТАРИХИ БІЛІМДЕРІН ЗЕРДЕЛЕУГЕ, ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ОЙЛАУҒА ДАҒДЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ; • ОТАНСҮЙГІШТІККЕ ТӘРБИЕЛЕУ. •
3 слайд
•
3 слайд
•
4 слайд
4 слайд
5 слайд
•
ПАЛЕОЛИТ ДӘУІРІ ҚАЙ УАҚЫТТАРДЫ
ҚАМТИДЫ? 10 ҰПАЙ - 1
5 слайд
• ПАЛЕОЛИТ ДӘУІРІ ҚАЙ УАҚЫТТАРДЫ ҚАМТИДЫ? 10 ҰПАЙ - 1
6 слайд
•
2,5 МЛН-12 МЫҢ ЖЫЛ
6 слайд
• 2,5 МЛН-12 МЫҢ ЖЫЛ
7 слайд
•
КИІЗ ҮЙДІҢ БӨЛІКТЕРІН АТА? 10 ҰПАЙ - 2
7 слайд
• КИІЗ ҮЙДІҢ БӨЛІКТЕРІН АТА? 10 ҰПАЙ - 2
8 слайд
•
КЕРЕГЕ,УЫҚ, ШАҢЫРАҚ
8 слайд
• КЕРЕГЕ,УЫҚ, ШАҢЫРАҚ
9 слайд
•
НЕОЛИТ ДӘУІРІ ҚАЙ УАҚЫТТАРДЫ
ҚАМТИДЫ? 10 ҰПАЙ - 3
9 слайд
• НЕОЛИТ ДӘУІРІ ҚАЙ УАҚЫТТАРДЫ ҚАМТИДЫ? 10 ҰПАЙ - 3
10 слайд
•
Б.з.б. 5-3 МЫҢ ЖЫЛ
10 слайд
• Б.з.б. 5-3 МЫҢ ЖЫЛ
11 слайд
•
КӨШПЕЛІЛЕРДІҢ АТ ӘБЗЕЛДЕРІ 10 ҰПАЙ - 4
11 слайд
• КӨШПЕЛІЛЕРДІҢ АТ ӘБЗЕЛДЕРІ 10 ҰПАЙ - 4
12 слайд
•
ҮЗЕҢГІ, ЕР-ТОҚЫМ, АУЫЗДЫҚ
12 слайд
• ҮЗЕҢГІ, ЕР-ТОҚЫМ, АУЫЗДЫҚ
13 слайд
•
КӨШПЕЛІЛЕРДІҢ БАСПАНАСЫ? 10 ҰПАЙ - 5
13 слайд
• КӨШПЕЛІЛЕРДІҢ БАСПАНАСЫ? 10 ҰПАЙ - 5
14 слайд
•
КИІЗ ҮЙ
14 слайд
• КИІЗ ҮЙ
15 слайд
•
МЕЗОЛИТ ДӘУІРІ ҚАЙ УАҚЫТТЫ
ҚАМТИДЫ? 10 ҰПАЙ - 6
15 слайд
• МЕЗОЛИТ ДӘУІРІ ҚАЙ УАҚЫТТЫ ҚАМТИДЫ? 10 ҰПАЙ - 6
16 слайд
•
Б.з.б.12-5 МЫҢ ЖЫЛ
16 слайд
• Б.з.б.12-5 МЫҢ ЖЫЛ
17 слайд
•
ОРТА ҒАСЫР ТАРИХЫ НЕШЕ КЕЗЕҢГЕ
БӨЛІНЕДІ? ОЛАРДЫ АТА. 20 ҰПАЙ - 1
17 слайд
• ОРТА ҒАСЫР ТАРИХЫ НЕШЕ КЕЗЕҢГЕ БӨЛІНЕДІ? ОЛАРДЫ АТА. 20 ҰПАЙ - 1
18 слайд
•
ЕРТЕ ОРТА ҒАСЫР, ДАМЫҒАН ОРТА
ҒАСЫР, КЕЙІНГІ ОРТА ҒАСЫР
18 слайд
• ЕРТЕ ОРТА ҒАСЫР, ДАМЫҒАН ОРТА ҒАСЫР, КЕЙІНГІ ОРТА ҒАСЫР
19 слайд
•
ҚЫПШАҚ ХАНДЫҒЫ ҚАЙ ҒАСЫРДА ӨМІР
СҮРДІ? 20 ҰПАЙ - 2
19 слайд
• ҚЫПШАҚ ХАНДЫҒЫ ҚАЙ ҒАСЫРДА ӨМІР СҮРДІ? 20 ҰПАЙ - 2
20 слайд
•
11-13 ғғ
20 слайд
• 11-13 ғғ
21 слайд
•
ЕРТЕ ОРТАҒАСЫРЛЫҚ КЕЗЕҢДЕГІ
МЕМЛЕКЕТТЕРДІ АТА? 20 ҰПАЙ - 3
21 слайд
• ЕРТЕ ОРТАҒАСЫРЛЫҚ КЕЗЕҢДЕГІ МЕМЛЕКЕТТЕРДІ АТА? 20 ҰПАЙ - 3
22 слайд
•
ТҮРІК, БАТЫС ТҮРІК, ШЫҒЫС ТҮРІК,
ТҮРГЕШ, ҚАРЛҰҚ, ОҒЫЗ, ҚИМАҚ
22 слайд
• ТҮРІК, БАТЫС ТҮРІК, ШЫҒЫС ТҮРІК, ТҮРГЕШ, ҚАРЛҰҚ, ОҒЫЗ, ҚИМАҚ
23 слайд
•
ДЕШТІ-ҚЫПШАҚ ДЕГЕН ҚАНДАЙ
МАҒЫНА БЕРЕДІ? 20 ҰПАЙ - 4
23 слайд
• ДЕШТІ-ҚЫПШАҚ ДЕГЕН ҚАНДАЙ МАҒЫНА БЕРЕДІ? 20 ҰПАЙ - 4
24 слайд
•
ҚЫПШАҚ ДАЛАСЫ
24 слайд
• ҚЫПШАҚ ДАЛАСЫ
25 слайд
•
ДАМЫҒАН ОРТАҒАСЫРЛЫҚ КЕЗЕҢДЕГІ
МЕМЛЕКЕТТЕРДІ АТА. 20 ҰПАЙ - 5
25 слайд
• ДАМЫҒАН ОРТАҒАСЫРЛЫҚ КЕЗЕҢДЕГІ МЕМЛЕКЕТТЕРДІ АТА. 20 ҰПАЙ - 5
26 слайд
•
ҚАРАХАН, ҚАРАҚЫТАЙ, НАЙМАН,
КЕРЕЙІТ, ЖАЛАЙЫР, ҚЫПШАҚ
26 слайд
• ҚАРАХАН, ҚАРАҚЫТАЙ, НАЙМАН, КЕРЕЙІТ, ЖАЛАЙЫР, ҚЫПШАҚ
27 слайд
•
ҚЫПШАҚТАРДЫҢ АСТАНАСЫ? 20 ҰПАЙ - 6
27 слайд
• ҚЫПШАҚТАРДЫҢ АСТАНАСЫ? 20 ҰПАЙ - 6
28 слайд
•
БАТЫСТА - САРАЙШЫҚ,
ШЫҒЫСТА- СЫҒАНАҚ
28 слайд
• БАТЫСТА - САРАЙШЫҚ, ШЫҒЫСТА- СЫҒАНАҚ
29 слайд
•
ҚАЗАҚ ХАНДЫҒЫНЫҢ ІРГЕСІН ҚАЛАҒАН
ХАНДАР? 30 ҰПАЙ - 1
29 слайд
• ҚАЗАҚ ХАНДЫҒЫНЫҢ ІРГЕСІН ҚАЛАҒАН ХАНДАР? 30 ҰПАЙ - 1
30 слайд
•
ЖӘНІБЕК ПЕН КЕРЕЙ
30 слайд
• ЖӘНІБЕК ПЕН КЕРЕЙ
31 слайд
•
1783-1797 ЖЫЛДАРДАҒЫ ШАРУАЛАР
КӨТЕРІЛІСІН КІМ БАСҚАРДЫ? 30 ҰПАЙ - 2
31 слайд
• 1783-1797 ЖЫЛДАРДАҒЫ ШАРУАЛАР КӨТЕРІЛІСІН КІМ БАСҚАРДЫ? 30 ҰПАЙ - 2
32 слайд
•
СЫРЫМ ДАТҰЛЫ
32 слайд
• СЫРЫМ ДАТҰЛЫ
33 слайд
•
ҚАЗАҚ ХАНДЫҒЫНЫҢ ҚҰРЫЛҒАН
УАҚЫТЫ?30 ҰПАЙ - 3
33 слайд
• ҚАЗАҚ ХАНДЫҒЫНЫҢ ҚҰРЫЛҒАН УАҚЫТЫ?30 ҰПАЙ - 3
34 слайд
•
15 ҒАСЫР. 1465 ЖЫЛЫ
34 слайд
• 15 ҒАСЫР. 1465 ЖЫЛЫ
35 слайд
•
СЫРЫМ ДАТҰЛЫ БАСТАҒАН КӨТЕРІЛІС
НЕШЕ ЖЫЛҒА СОЗЫЛДЫ? 30 ҰПАЙ - 4
35 слайд
• СЫРЫМ ДАТҰЛЫ БАСТАҒАН КӨТЕРІЛІС НЕШЕ ЖЫЛҒА СОЗЫЛДЫ? 30 ҰПАЙ - 4
36 слайд
•
14 ЖЫЛҒА
36 слайд
• 14 ЖЫЛҒА
37 слайд
•
ҚАЗАҚ ХАНДЫҒЫ ҚАЙ ЖЕРДЕ
ҚҰРЫЛДЫ?30 ҰПАЙ - 5
37 слайд
• ҚАЗАҚ ХАНДЫҒЫ ҚАЙ ЖЕРДЕ ҚҰРЫЛДЫ?30 ҰПАЙ - 5
38 слайд
•
ШУ ӨЗЕНІ БОЙЫ. ҚОЗЫБАСЫ
38 слайд
• ШУ ӨЗЕНІ БОЙЫ. ҚОЗЫБАСЫ
39 слайд
•
ҚАЗАҚТЫҢ ҚОЛЫНА ҚАРУ АЛЫП
ТӘУЕЛСІЗДІК АЛУ ЖОЛЫНДАҒЫ
АЛҒАШҚЫ КӨТЕРІЛІСІН КІМ
БАСҚАРДЫ? 30 ҰПАЙ - 6
39 слайд
• ҚАЗАҚТЫҢ ҚОЛЫНА ҚАРУ АЛЫП ТӘУЕЛСІЗДІК АЛУ ЖОЛЫНДАҒЫ АЛҒАШҚЫ КӨТЕРІЛІСІН КІМ БАСҚАРДЫ? 30 ҰПАЙ - 6
40 слайд
•
СЫРЫМ ДАТҰЛЫ
40 слайд
• СЫРЫМ ДАТҰЛЫ
41 слайд
•
41 слайд
•
42 слайд
•
42 слайд
•
43 слайд
•
І ТОП
1. ҚАЗАҚСТАН – ҚЫЗҒАЛДАҚТЫҢ ОТАНЫ
2. ҚАЗАҚСТАН 4 ЕЛМЕН ШЕКАРАЛАС
3. ҚАЗАҚСТАН ӘКІМШІЛІК ҚҰРЫЛЫМЫ БОЙЫНША
19 ОБЛЫСҚА БӨЛІНЕДІ
4. ҚАЗАҚСТАННЫҢ ТЕРРИТОРИЯСЫНА 7 ЖАПОНИЯ СЫЙЫП
КЕТЕР ЕДІ
5. МЕДЕУ — ӘЛЕМДЕГІ ЕҢ БИІК ЖЕРДЕ
ОРНАЛАСҚАН МҰЗ АЙДЫНЫ.
6. ҚАЗАҚСТАН МЕН ҚЫТАЙ АРАСЫНДАҒЫ
ШЕКАРА — ӘЛЕМДЕГІ ЕҢ ҰЗЫН ҚҰРЛЫҚТЫҚ
ШЕКАРА БОЛЫП ТАБЫЛАДЫ. ОНЫҢ ҰЗЫНДЫҒЫ
7 512 КМ.
43 слайд
• І ТОП 1. ҚАЗАҚСТАН – ҚЫЗҒАЛДАҚТЫҢ ОТАНЫ 2. ҚАЗАҚСТАН 4 ЕЛМЕН ШЕКАРАЛАС 3. ҚАЗАҚСТАН ӘКІМШІЛІК ҚҰРЫЛЫМЫ БОЙЫНША 19 ОБЛЫСҚА БӨЛІНЕДІ 4. ҚАЗАҚСТАННЫҢ ТЕРРИТОРИЯСЫНА 7 ЖАПОНИЯ СЫЙЫП КЕТЕР ЕДІ 5. МЕДЕУ — ӘЛЕМДЕГІ ЕҢ БИІК ЖЕРДЕ ОРНАЛАСҚАН МҰЗ АЙДЫНЫ. 6. ҚАЗАҚСТАН МЕН ҚЫТАЙ АРАСЫНДАҒЫ ШЕКАРА — ӘЛЕМДЕГІ ЕҢ ҰЗЫН ҚҰРЛЫҚТЫҚ ШЕКАРА БОЛЫП ТАБЫЛАДЫ. ОНЫҢ ҰЗЫНДЫҒЫ 7 512 КМ.
44 слайд
•
ІІ ТОП
1. ЖЫЛҚЫ АЛҒАШ РЕТ ҚАЗІРГІ ҚАЗАҚСТАННЫҢ
АЙМАҒЫНДА ҚОЛҒА ҮЙРЕТІЛДІ.
2. ҚАЗАҚСТАННЫҢ ТҰҢҒЫШ АСТАНАСЫ ҚЫЗЫЛОРДА
3. ҚАЗАҚСТАНДА ШАМАМЕН 150 ҰЛТ ӨКІЛДЕРІ БАР
4. ҚАЗАҚ ХАНДЫҒЫНЫҢ АЛҒАШҚЫ ХАНЫ – ҚАСЫМ
5. АСТАНАМЫЗ АҚМОЛАҒА 1998 ЖЫЛЫ КӨШІРІЛДІ
6. АБАЙДЫҢ 25 ҚАРА СӨЗІ БАР
44 слайд
• ІІ ТОП 1. ЖЫЛҚЫ АЛҒАШ РЕТ ҚАЗІРГІ ҚАЗАҚСТАННЫҢ АЙМАҒЫНДА ҚОЛҒА ҮЙРЕТІЛДІ. 2. ҚАЗАҚСТАННЫҢ ТҰҢҒЫШ АСТАНАСЫ ҚЫЗЫЛОРДА 3. ҚАЗАҚСТАНДА ШАМАМЕН 150 ҰЛТ ӨКІЛДЕРІ БАР 4. ҚАЗАҚ ХАНДЫҒЫНЫҢ АЛҒАШҚЫ ХАНЫ – ҚАСЫМ 5. АСТАНАМЫЗ АҚМОЛАҒА 1998 ЖЫЛЫ КӨШІРІЛДІ 6. АБАЙДЫҢ 25 ҚАРА СӨЗІ БАР
45 слайд
•
ІІІ ТОП
1.ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЖЕР КӨЛЕМІ – 2,7 МЛН ШАРШЫ ШАҚЫРЫМ
2.1986 ЖЫЛЫ 16 ЖЕЛТОҚСАНДА РЕСПУБЛИКАНЫҢ ЖОҒАРҒЫ
КЕҢЕСІНІҢ ЖЕТІНШІ СЕССИЯСЫНДА «ҚАЗАҚСТАН
РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ МЕМЛЕКЕТТІК ТӘУЕЛСІЗДІГІ ТУРАЛЫ» ЗАҢ
ҚАБЫЛДАНДЫ.
3.2012 ЖЫЛЫ АСТАНА ТМД МЕН ТҮРКІ ӘЛЕМІНІҢ АСТАНАСЫ БОЛЫП
ЖАРИЯЛАНДЫ.
4.САҚТАРДЫҢ ТӨЛ ЖАЗУЫ БОЛҒАН
5.ҚАЗАҚСТАННЫҢ ТӘУЕЛСІЗДІГІН АЛҒАШ МОЙЫНДАҒАН ЕЛ- ЕЖЕЛГІ
КӨРШІМІЗ РЕСЕЙ.
6. 1999 ЖЫЛЫ ЮНЕСКО КЕЛІСІМІМЕН АСТАНА ҚАЛАСЫ «АЗИЯ
ҚАЛАСЫ» АТАҒЫНА ИЕ БОЛДЫ.
45 слайд
• ІІІ ТОП 1.ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЖЕР КӨЛЕМІ – 2,7 МЛН ШАРШЫ ШАҚЫРЫМ 2.1986 ЖЫЛЫ 16 ЖЕЛТОҚСАНДА РЕСПУБЛИКАНЫҢ ЖОҒАРҒЫ КЕҢЕСІНІҢ ЖЕТІНШІ СЕССИЯСЫНДА «ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ МЕМЛЕКЕТТІК ТӘУЕЛСІЗДІГІ ТУРАЛЫ» ЗАҢ ҚАБЫЛДАНДЫ. 3.2012 ЖЫЛЫ АСТАНА ТМД МЕН ТҮРКІ ӘЛЕМІНІҢ АСТАНАСЫ БОЛЫП ЖАРИЯЛАНДЫ. 4.САҚТАРДЫҢ ТӨЛ ЖАЗУЫ БОЛҒАН 5.ҚАЗАҚСТАННЫҢ ТӘУЕЛСІЗДІГІН АЛҒАШ МОЙЫНДАҒАН ЕЛ- ЕЖЕЛГІ КӨРШІМІЗ РЕСЕЙ. 6. 1999 ЖЫЛЫ ЮНЕСКО КЕЛІСІМІМЕН АСТАНА ҚАЛАСЫ «АЗИЯ ҚАЛАСЫ» АТАҒЫНА ИЕ БОЛДЫ.
46 слайд
•
І топ.
АҚМОЛА – ҚАЛОМА
ОРЫНБОР – РОБОРНЫ
ҚЫЗЫЛОРДА – ЗЫРДОҚАЛЫ
АЛМАТЫ – АТЫЛМА ІІ топ
БАУЫРЖАН – БАЖАРУЫН
МӘНШҮК – КҮНШӘМ
ХИУАЗ – ХАИЗУ
ӘБДІРОВ – ВОРБӘДІ ІІІ ТОП
АРХЕОЛОГИЯ – ИЯРАГОЛОХЕ
ЭТНОГРАФИЯ – ТЭОНФАРГИЯ
ТАРИХ- ХИТРА
АНТРОПОЛОГИЯ – ПОЛИЯГОРАНТО
46 слайд
• І топ. АҚМОЛА – ҚАЛОМА ОРЫНБОР – РОБОРНЫ ҚЫЗЫЛОРДА – ЗЫРДОҚАЛЫ АЛМАТЫ – АТЫЛМА ІІ топ БАУЫРЖАН – БАЖАРУЫН МӘНШҮК – КҮНШӘМ ХИУАЗ – ХАИЗУ ӘБДІРОВ – ВОРБӘДІ ІІІ ТОП АРХЕОЛОГИЯ – ИЯРАГОЛОХЕ ЭТНОГРАФИЯ – ТЭОНФАРГИЯ ТАРИХ- ХИТРА АНТРОПОЛОГИЯ – ПОЛИЯГОРАНТО
47 слайд
•
«Тәуелсіздік шежіресі». «Жүгірпелі диктант» әдісі арқылы тәуелсіздік
шежіресін жазу. Қабырға да әр жылдардағы тәуелсіздік жылдарындағы
жетістіктер жазылған. Ескерту: Топтағы барлық сайыскер қатысуы
тиіс. Әр топ қанша мәлімет жазғаны ескеріледі.
47 слайд
• «Тәуелсіздік шежіресі». «Жүгірпелі диктант» әдісі арқылы тәуелсіздік шежіресін жазу. Қабырға да әр жылдардағы тәуелсіздік жылдарындағы жетістіктер жазылған. Ескерту: Топтағы барлық сайыскер қатысуы тиіс. Әр топ қанша мәлімет жазғаны ескеріледі.
48 слайд
Қорытынды: Біз Өр Алтай мен Атыраудың арасын мекен
еткен сақтан қалған сарқыты, ғұннан қалған жұрнағы,
үйсіннің жүріп өткен ізіміз. Біз қазақпыз! Ал қазақ тарихы
тереңде жатыр. Бүгінгі «Тарихыңды таны» атты зияткерлік
ойынның мақсаты да тамыры терең тарихымызды білу.
«Білімді дамыта алмайтын елдің болашағы жоқ».
Келешегіміз кемел, болашағымыз нұрлы болсын десек,
білім жолында қанаттарың талмай, отансүйгіштік рухтарың
мықты болуын тілейміз.
48 слайд
Қорытынды: Біз Өр Алтай мен Атыраудың арасын мекен еткен сақтан қалған сарқыты, ғұннан қалған жұрнағы, үйсіннің жүріп өткен ізіміз. Біз қазақпыз! Ал қазақ тарихы тереңде жатыр. Бүгінгі «Тарихыңды таны» атты зияткерлік ойынның мақсаты да тамыры терең тарихымызды білу. «Білімді дамыта алмайтын елдің болашағы жоқ». Келешегіміз кемел, болашағымыз нұрлы болсын десек, білім жолында қанаттарың талмай, отансүйгіштік рухтарың мықты болуын тілейміз.