
Карашинов Батырхан Серикбаевич
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісуБарлығы: 16 материал
оқушыларға
География
Барлық материалдар
10 сынып
мұғалімдерге
Химия
Барлық материалдар
9 сынып
мұғалімдерге
География
Ғылыми жұмыстар
8 сынып
мұғалімдерге
Адам және қоғам
Ғылыми жұмыстар
Басқа
мұғалімдерге
Дене шынықтыру
Сабақ жоспары
7 сынып
мұғалімдерге
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
Построение и приветствие. Сообщение задач урока и инструктаж по ТБ. Ходьба и ее разновидности, одновременно разминаем пальцы, кисти рук. Бег медленный, бег приставными шагами, правым боком одновременно круговые движения руками вперед, пальцы сжать-разжать хлопок на уровне груди, левым боком круговые движения руками назад, пальцы сжать-разжать хлопок на уровне таза. Во время бега по звуковому сигналу выполнять имитацию приема мяча сверху и снизу. Ускорения вдоль боковой линии волейбольной площадки. Ходьба с выполнением упражнений на восстановление дыхания. Перестроение из колонны по одному в колонну по два. Класс выстраивается в две шеренги, расстояние между которыми 3-4 м. Каждому ученику одной из шеренг дается по набивному мячу массой весом 1-2кг. ОРУ в парах с набивными мячами: 1.) по команде учителя все начинают максимально быстрый бег на месте, высоко поднимая бедро (с захлестыванием голени назад, прыгая ноги врозь ноги вместе и т. д.), Выполнить по10-16 передач.
Дене шынықтыру
Сабақ жоспары
7 сынып
Қарқаралы, Шыңғыстаудың бауыры, Қасқабұлақ оның туған ауылы. Тобықтының тегеурінді тұқымы, Құнанбайды жақсы білген қауымы. Біреулерге болған болса жәй дала, Басын иіп тәу етеді бар дала. Ұлы хәкімді дүниеге келтірген, Қасиетті, құдіретті сары дала. Ақылыңмен дана болдың тасып тым, Он төртінде сықағынмен жасыттың. Ахмет атам айтып бізге кеткендей, Қазағымның ұлы рухын тасыттың. Мұхтар жазды өткен өмір жолыңды, Шығармаң мен өлеңдерді толымды. Ұзақ жылдар деректерді іздеумен, Эпопеян болды құңды, қонымды.
Бастауыш сынып
Өлең, ертегі, әңгімелер
2 сынып
Қазіргі кезде мемлекетіміз бәсекеге 50 елдің қатарына кіруді көздеп отыр. Ол үшін жастар және әр бір қазақ азаматы жаңа ақпараттық-комуникациялық технологияны жетік меңгеруіміз қажет. Қазір адамдар қызмет орнында да, үйде де компьютермен жұмыс істей береді. Оның өмірімізге, кеңінен енгені соншалықты, бала біткен ойыншықпен емес, компьютермен ойнап, өзінің өміртанымын ғаламтордағы желі ішінде қалыптастырады. Компьютерсіз осы кезде бірде-бір жұмыс орындалмайтын сияқты. Біздер технологияның өсуімен жетістіктеріне ат салысып күресудеміз. Әрбір ел болсын, өзінің ақпараттандырырылған жақтарынан мақтан ұстап, әлемге жар салуда. Сонымен қатар, қазіргі таңда интернет әлемдік қауымдастықтың негізгі ақпараттық-коммуникациялық құралына айналып отыр.
Астрономия
Барлық материалдар
9 сынып
География пәні – өзіндік ерекшелігі бар әрбір оқушыны қызықтыра білетін, тылсым ғажайып сырға толы тән. География пәнінің тағы бір ерекшелігі – оқушылар өздігінен ізденіп білім дағдысын толықтыруға, қосымша мәліметтер жинақтауға, сөзжұмбақтар құрастыру, рефераттар даярлау, интернет жүйесін қолдану, слайдтар жасау сияқты жұмыс түрінен өткізуге тиімділігі.
География
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
сапалы білім беру қызметіне жол жеткізуге тиіспіз» деген болатын. Сондықтан да бүгінгі өскелең ұрпақ уақыт талабына сай білім беруді одан әрі жетілдіру мәселесі , толассыз күн сайын өзгеріп тұрған әлеммен бірге қатар жүрері анық.
Қазақ әдебиеті
Сыныптан тыс жұмыс
Барлық сыныптар
сапалы білім беру қызметіне жол жеткізуге тиіспіз» деген болатын. Сондықтан да бүгінгі өскелең ұрпақ уақыт талабына сай білім беруді одан әрі жетілдіру мәселесі , толассыз күн сайын өзгеріп тұрған әлеммен бірге қатар жүрері анық.
Тәуелсіз ел тірегі- білімді ұрпақ десек, жаңа дәуірдің күн тәртібінде тұрған келесі мәселе - ғылымды дамыту. Өркениет біткеннің өзегі білім, ғылым, тәрбие екендігіне ешкімнің таласы жоқ. Осы орайда білім ордасы мектеп, ал мектептің жаны- мұғалім екендігі баршаға мәлім.
А.Байтұрсыновтың «Мектепке керектері» еңбегінде былай делінген : «Мұғалім қандай болса, мектеп һәм осындай болмақшы. Яғни, мұғалім білімді болса, ол мектептен балалар көбірек білім алып шықпақшы. Солай болған соң, ең әуелі мектепке керегі- білімді
Технология
Оқушылар жұмысы
Барлық сыныптар
сапалы білім беру қызметіне жол жеткізуге тиіспіз» деген болатын. Сондықтан да бүгінгі өскелең ұрпақ уақыт талабына сай білім беруді одан әрі жетілдіру мәселесі , толассыз күн сайын өзгеріп тұрған әлеммен бірге қатар жүрері анық.
Тәуелсіз ел тірегі- білімді ұрпақ десек, жаңа дәуірдің күн тәртібінде тұрған келесі мәселе - ғылымды дамыту. Өркениет біткеннің өзегі білім, ғылым, тәрбие екендігіне ешкімнің таласы жоқ. Осы орайда білім ордасы мектеп, ал мектептің жаны- мұғалім екендігі баршаға мәлім.
А.Байтұрсыновтың «Мектепке керектері» еңбегінде былай делінген : «Мұғалім қандай болса, мектеп һәм осындай болмақшы. Яғни, мұғалім білімді болса, ол мектептен балалар көбірек білім алып шықпақшы. Солай болған соң, ең әуелі мектепке керегі- білімді
Сызу
Оқушылар жұмысы
Барлық сыныптар
сапалы білім беру қызметіне жол жеткізуге тиіспіз» деген болатын. Сондықтан да бүгінгі өскелең ұрпақ уақыт талабына сай білім беруді одан әрі жетілдіру мәселесі , толассыз күн сайын өзгеріп тұрған әлеммен бірге қатар жүрері анық.
Тәуелсіз ел тірегі- білімді ұрпақ десек, жаңа дәуірдің күн тәртібінде тұрған келесі мәселе - ғылымды дамыту. Өркениет біткеннің өзегі білім, ғылым, тәрбие екендігіне ешкімнің таласы жоқ. Осы орайда білім ордасы мектеп, ал мектептің жаны- мұғалім екендігі баршаға мәлім.
А.Байтұрсыновтың «Мектепке керектері» еңбегінде былай делінген : «Мұғалім қандай болса, мектеп һәм осындай болмақшы. Яғни, мұғалім білімді болса, ол мектептен балалар көбірек білім алып шықпақшы. Солай болған соң, ең әуелі мектепке керегі- білімді
Дүние жүзі тарихы
Көрнекілік
Барлық сыныптар
сапалы білім беру қызметіне жол жеткізуге тиіспіз» деген болатын. Сондықтан да бүгінгі өскелең ұрпақ уақыт талабына сай білім беруді одан әрі жетілдіру мәселесі , толассыз күн сайын өзгеріп тұрған әлеммен бірге қатар жүрері анық.
Тәуелсіз ел тірегі- білімді ұрпақ десек, жаңа дәуірдің күн тәртібінде тұрған келесі мәселе - ғылымды дамыту. Өркениет біткеннің өзегі білім, ғылым, тәрбие екендігіне ешкімнің таласы жоқ. Осы орайда білім ордасы мектеп, ал мектептің жаны- мұғалім екендігі баршаға мәлім.
А.Байтұрсыновтың «Мектепке керектері» еңбегінде былай делінген : «Мұғалім қандай болса, мектеп һәм осындай болмақшы. Яғни, мұғалім білімді болса, ол мектептен балалар көбірек білім алып шықпақшы. Солай болған соң, ең әуелі мектепке керегі- білімді
Адам және қоғам
Сабақ жоспары
Барлық сыныптар
Н.Ә.Назарбаев жолдауында «Біз бүкіл елімізде стандарттар деңгейіне сапалы білім беру қызметіне жол жеткізуге тиіспіз» деген болатын. Сондықтан да бүгінгі өскелең ұрпақ уақыт талабына сай білім беруді одан әрі жетілдіру мәселесі , толассыз күн сайын өзгеріп тұрған әлеммен бірге қатар жүрері анық.
Тәуелсіз ел тірегі- білімді ұрпақ десек, жаңа дәуірдің күн тәртібінде тұрған келесі мәселе - ғылымды дамыту. Өркениет біткеннің өзегі білім, ғылым, тәрбие екендігіне ешкімнің таласы жоқ. Осы орайда білім ордасы мектеп, ал мектептің жаны- мұғалім екендігі баршаға мәлім.
А.Байтұрсыновтың «Мектепке керектері» еңбегінде былай делінген : «Мұғалім қандай болса, мектеп һәм осындай болмақшы. Яғни, мұғалім білімді болса, ол мектептен балалар көбірек білім алып шықпақшы. Солай болған соң, ең әуелі мектепке керегі- білімді, педагогикалық әдістемеден хабардар, жақсы оқыта білетін мұғалім».
Ұстаз қолында адам тағдыры, болашақ ел тағдыры тұрады, мұғалім
Әдістемелік бірлестік жетекшілері
Мақала
Барлық сыныптар