Карашинов Батырхан Серикбаевич
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісу
Сілтемені көшіру
Барлығы: 16 материал
Әл-Фарабидің тарихи-географиялық еңбектері
Карашинов Батырхан Серикбаевич
22 Қазан 2020
607
оқушыларға
География
Барлық материалдар
10 сынып
Химиялық қоспалар
Сапабекова Жансая Талгатовна
28 Мамыр 2020
504
мұғалімдерге
Химия
Барлық материалдар
9 сынып
"Мұстафа Шоқайдың өмірі"
Молдахмет Жансұлтан
19 Сәуір 2020
667
мұғалімдерге
География
Ғылыми жұмыстар
8 сынып
"Мұстафа Шоқайдың өмірі"
Алдажаров Нұрсұлтан
19 Сәуір 2020
548
мұғалімдерге
Адам және қоғам
Ғылыми жұмыстар
Басқа
Тоғызқұмалақ қазақтың ұлттық ойыны
Альмаганбетов Сакен Шашубаевич
16 Сәуір 2020
492
мұғалімдерге
Дене шынықтыру
Сабақ жоспары
7 сынып
Фарабидің педагогикалық көз қарастары
Бисенгалиева Адеми Галымжановна
15 Сәуір 2020
440
мұғалімдерге
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
"Волейбол как средство повышения двигательной активности учащихся"
Сейтгалиев Арман Алмасович
02 Наурыз 2020
389
Построение и приветствие. Сообщение задач урока и инструктаж по ТБ. Ходьба и ее разновидности, одновременно разминаем пальцы, кисти рук. Бег медленный, бег приставными шагами, правым боком одновременно круговые движения руками вперед, пальцы сжать-разжать хлопок на уровне груди, левым боком круговые движения руками назад, пальцы сжать-разжать хлопок на уровне таза. Во время бега по звуковому сигналу выполнять имитацию приема мяча сверху и снизу. Ускорения вдоль боковой линии волейбольной площадки. Ходьба с выполнением упражнений на восстановление дыхания. Перестроение из колонны по одному в колонну по два. Класс выстраивается в две шеренги, расстояние между которыми 3-4 м. Каждому ученику одной из шеренг дается по набивному мячу массой весом 1-2кг. ОРУ в парах с набивными мячами: 1.) по команде учителя все начинают максимально быстрый бег на месте, высоко поднимая бедро (с захлестыванием голени назад, прыгая ноги врозь ноги вместе и т. д.), Выполнить по10-16 передач.
Дене шынықтыру
Сабақ жоспары
7 сынып
«Абай әлеміне саяхат»
Карашинова Інжу Батырханқызы
02 Наурыз 2020
625
Қарқаралы, Шыңғыстаудың бауыры, Қасқабұлақ оның туған ауылы. Тобықтының тегеурінді тұқымы, Құнанбайды жақсы білген қауымы. Біреулерге болған болса жәй дала, Басын иіп тәу етеді бар дала. Ұлы хәкімді дүниеге келтірген, Қасиетті, құдіретті сары дала. Ақылыңмен дана болдың тасып тым, Он төртінде сықағынмен жасыттың. Ахмет атам айтып бізге кеткендей, Қазағымның ұлы рухын тасыттың. Мұхтар жазды өткен өмір жолыңды, Шығармаң мен өлеңдерді толымды. Ұзақ жылдар деректерді іздеумен, Эпопеян болды құңды, қонымды.
Бастауыш сынып
Өлең, ертегі, әңгімелер
2 сынып
Екінші ұстазға 1150 жыл
Карашинов Батырхан Серикбаевич
02 Наурыз 2020
337
Қазіргі кезде мемлекетіміз бәсекеге 50 елдің қатарына кіруді көздеп отыр. Ол үшін жастар және әр бір қазақ азаматы жаңа ақпараттық-комуникациялық технологияны жетік меңгеруіміз қажет. Қазір адамдар қызмет орнында да, үйде де компьютермен жұмыс істей береді. Оның өмірімізге, кеңінен енгені соншалықты, бала біткен ойыншықпен емес, компьютермен ойнап, өзінің өміртанымын ғаламтордағы желі ішінде қалыптастырады. Компьютерсіз осы кезде бірде-бір жұмыс орындалмайтын сияқты. Біздер технологияның өсуімен жетістіктеріне ат салысып күресудеміз. Әрбір ел болсын, өзінің ақпараттандырырылған жақтарынан мақтан ұстап, әлемге жар салуда. Сонымен қатар, қазіргі таңда интернет әлемдік қауымдастықтың негізгі ақпараттық-коммуникациялық құралына айналып отыр.
Астрономия
Барлық материалдар
9 сынып
География сабағында жаңа технология әдіс-тәсілдерін пайдалану
Карашинов Батырхан Серикбаевич
24 Қазан 2019
1628
География пәні – өзіндік ерекшелігі бар әрбір оқушыны қызықтыра білетін, тылсым ғажайып сырға толы тән. География пәнінің тағы бір ерекшелігі – оқушылар өздігінен ізденіп білім дағдысын толықтыруға, қосымша мәліметтер жинақтауға, сөзжұмбақтар құрастыру, рефераттар даярлау, интернет жүйесін қолдану, слайдтар жасау сияқты жұмыс түрінен өткізуге тиімділігі.
География
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
Оқушы жетістігін жетілдірудегі мұғалім құзіреттілігі
Оспан Айдана Уақитқызы
31 Қаңтар 2018
520
сапалы білім беру қызметіне жол жеткізуге тиіспіз» деген болатын. Сондықтан да бүгінгі өскелең ұрпақ уақыт талабына сай білім беруді одан әрі жетілдіру мәселесі , толассыз күн сайын өзгеріп тұрған әлеммен бірге қатар жүрері анық.
Қазақ әдебиеті
Сыныптан тыс жұмыс
Барлық сыныптар
Интернет және біз
Карашинов Батырхан Серикбаевич
05 Қаңтар 2018
552
сапалы білім беру қызметіне жол жеткізуге тиіспіз» деген болатын. Сондықтан да бүгінгі өскелең ұрпақ уақыт талабына сай білім беруді одан әрі жетілдіру мәселесі , толассыз күн сайын өзгеріп тұрған әлеммен бірге қатар жүрері анық. Тәуелсіз ел тірегі- білімді ұрпақ десек, жаңа дәуірдің күн тәртібінде тұрған келесі мәселе - ғылымды дамыту. Өркениет біткеннің өзегі білім, ғылым, тәрбие екендігіне ешкімнің таласы жоқ. Осы орайда білім ордасы мектеп, ал мектептің жаны- мұғалім екендігі баршаға мәлім. А.Байтұрсыновтың «Мектепке керектері» еңбегінде былай делінген : «Мұғалім қандай болса, мектеп һәм осындай болмақшы. Яғни, мұғалім білімді болса, ол мектептен балалар көбірек білім алып шықпақшы. Солай болған соң, ең әуелі мектепке керегі- білімді
Технология
Оқушылар жұмысы
Барлық сыныптар
Жаңартылған білім мазмұны
Карашинов Батырхан Серикбаевич
05 Қаңтар 2018
569
сапалы білім беру қызметіне жол жеткізуге тиіспіз» деген болатын. Сондықтан да бүгінгі өскелең ұрпақ уақыт талабына сай білім беруді одан әрі жетілдіру мәселесі , толассыз күн сайын өзгеріп тұрған әлеммен бірге қатар жүрері анық. Тәуелсіз ел тірегі- білімді ұрпақ десек, жаңа дәуірдің күн тәртібінде тұрған келесі мәселе - ғылымды дамыту. Өркениет біткеннің өзегі білім, ғылым, тәрбие екендігіне ешкімнің таласы жоқ. Осы орайда білім ордасы мектеп, ал мектептің жаны- мұғалім екендігі баршаға мәлім. А.Байтұрсыновтың «Мектепке керектері» еңбегінде былай делінген : «Мұғалім қандай болса, мектеп һәм осындай болмақшы. Яғни, мұғалім білімді болса, ол мектептен балалар көбірек білім алып шықпақшы. Солай болған соң, ең әуелі мектепке керегі- білімді
Сызу
Оқушылар жұмысы
Барлық сыныптар
АКТ-ны тиімді пайдалану
Карашинов Батырхан Серикбаевич
05 Қаңтар 2018
386
сапалы білім беру қызметіне жол жеткізуге тиіспіз» деген болатын. Сондықтан да бүгінгі өскелең ұрпақ уақыт талабына сай білім беруді одан әрі жетілдіру мәселесі , толассыз күн сайын өзгеріп тұрған әлеммен бірге қатар жүрері анық. Тәуелсіз ел тірегі- білімді ұрпақ десек, жаңа дәуірдің күн тәртібінде тұрған келесі мәселе - ғылымды дамыту. Өркениет біткеннің өзегі білім, ғылым, тәрбие екендігіне ешкімнің таласы жоқ. Осы орайда білім ордасы мектеп, ал мектептің жаны- мұғалім екендігі баршаға мәлім. А.Байтұрсыновтың «Мектепке керектері» еңбегінде былай делінген : «Мұғалім қандай болса, мектеп һәм осындай болмақшы. Яғни, мұғалім білімді болса, ол мектептен балалар көбірек білім алып шықпақшы. Солай болған соң, ең әуелі мектепке керегі- білімді
Дүние жүзі тарихы
Көрнекілік
Барлық сыныптар
Тесттік жұмыстар
Карашинов Батырхан Серикбаевич
05 Қаңтар 2018
479
сапалы білім беру қызметіне жол жеткізуге тиіспіз» деген болатын. Сондықтан да бүгінгі өскелең ұрпақ уақыт талабына сай білім беруді одан әрі жетілдіру мәселесі , толассыз күн сайын өзгеріп тұрған әлеммен бірге қатар жүрері анық. Тәуелсіз ел тірегі- білімді ұрпақ десек, жаңа дәуірдің күн тәртібінде тұрған келесі мәселе - ғылымды дамыту. Өркениет біткеннің өзегі білім, ғылым, тәрбие екендігіне ешкімнің таласы жоқ. Осы орайда білім ордасы мектеп, ал мектептің жаны- мұғалім екендігі баршаға мәлім. А.Байтұрсыновтың «Мектепке керектері» еңбегінде былай делінген : «Мұғалім қандай болса, мектеп һәм осындай болмақшы. Яғни, мұғалім білімді болса, ол мектептен балалар көбірек білім алып шықпақшы. Солай болған соң, ең әуелі мектепке керегі- білімді
Адам және қоғам
Сабақ жоспары
Барлық сыныптар
Оқушы жетістігін жетілдірудегі мұғалім құзіреттілігі
Карашинов Батырхан Серикбаевич
05 Қаңтар 2018
446
Н.Ә.Назарбаев жолдауында «Біз бүкіл елімізде стандарттар деңгейіне сапалы білім беру қызметіне жол жеткізуге тиіспіз» деген болатын. Сондықтан да бүгінгі өскелең ұрпақ уақыт талабына сай білім беруді одан әрі жетілдіру мәселесі , толассыз күн сайын өзгеріп тұрған әлеммен бірге қатар жүрері анық. Тәуелсіз ел тірегі- білімді ұрпақ десек, жаңа дәуірдің күн тәртібінде тұрған келесі мәселе - ғылымды дамыту. Өркениет біткеннің өзегі білім, ғылым, тәрбие екендігіне ешкімнің таласы жоқ. Осы орайда білім ордасы мектеп, ал мектептің жаны- мұғалім екендігі баршаға мәлім. А.Байтұрсыновтың «Мектепке керектері» еңбегінде былай делінген : «Мұғалім қандай болса, мектеп һәм осындай болмақшы. Яғни, мұғалім білімді болса, ол мектептен балалар көбірек білім алып шықпақшы. Солай болған соң, ең әуелі мектепке керегі- білімді, педагогикалық әдістемеден хабардар, жақсы оқыта білетін мұғалім». Ұстаз қолында адам тағдыры, болашақ ел тағдыры тұрады, мұғалім
Әдістемелік бірлестік жетекшілері
Мақала
Барлық сыныптар