
Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісуБарлығы: 29 материал
Отбасы татулығы туралы аңыз әңгімені оқушыларға айтып беремін.
Отбасының татулығы, бірлігі, кімге, неге байланысты?
Әрбір адам оған жауапты ма?неліктен?
Отбасында қандай бала,аға,іні,әпке қарындасың бар?
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
1 сынып
Екі таңбалы сандар қайда кездеседі? Оқу-шыларға оқулықтағы иллюстрацияны қарауды ұсы-ныңыз. Олардан өмірде екі таңбалы сандардың қайда кездестіргендері туралы сұраңыз.
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
1 сынып
Қосудың ауыстырымдылық қасиеті: қосылғыш-тардың орнын ауыстырса, қосынды өзгермейді.
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
1 сынып
Сабақта оқушылар бір таңбалы сандардың қосу кестесімен жұмыс істеу дағдысын жетілдіреді, соның ішінде ондықтан аттап қосуға байланысты мысалдар шығарады
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
1 сынып
Қосу кестесі бойынша құрастырылған мысал-дарды қарап шық. Бұл тапсырманы орындау үшін
жалпы сыныппен жұмыс жүргізіңіз.
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
1 сынып
Сабақ бір таңбалы сандарды қосу кестесінің жобасын құруға бағытталған. Осы әрекетке қатыса отырып, оқушылар бір таңбалы сандарды қосудың шаршы түріндегі кестесінде сандарды
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
1 сынып
Ертеңгілік шеңбері
Таңғы шеңберде тұрған оқушылар бір – бірімен «Сәлем!» деп амандасады.
Сабақ мақсаттарымен оқушыларды таныстырып өту.
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
1 сынып
Ертеңгілік шеңбері
Таңғы шеңберде тұрған оқушылар бір – бірімен «Сәлем!» деп амандасады.
Сабақ мақсаттарымен оқушыларды таныстырып өту.
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
1 сынып
Санау “бір” санынан басталады. “Бір” саны бір затты көрсетеді. Көп заттардың ішінен бір затты бөліп алу дағдысын дамытуға көңіл бөлу керек.
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
1 сынып
Реттік сан есім — бұл заттарды санау кезінде олардың ретін көрсететін сан есімдер класы. Оқушылар сандық санау туралы түсінікті бекітеді және он көлеміндегі заттарды реттік санау арқылы осы дағдыны қалыптастырады
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
1 сынып
Сабақ заттарды санау тәжірибелік дағдыcын дамытуға бағытталады. Сабақта сандарды санау ұғымы қандай да бір жиын нысандарының санын анықтау үшін қолданылатын іс-әрекет түрінде енгізіледі. Санағанда есептік сан есімдер қолда-нылады
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
1 сынып
Өсемiз бiз күлiп-ойнап,
Он саусақтың саласындай,
Өсемiз бiз күлiп-ойнап,
Бiр адамның баласындай.
– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
1 сынып
Асқан асыл сыйлық ертегісін оқушыларға айтып беремін.
Топтарға сұрақ:
Сендерге қай қыздың жауабы ұнады? Неліктен?
Адамдар неліктен сүйіспеншілікті жрекпен байланыстырады?
Өздерің ата-аналарыңа қандай тілек тілер едңдер?
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
1 сынып
Сурет немесе жағдай бойынша қосу мен алудың белгілері үшін ,"+" және "-" таңбалары бар жазбаларды түсіне алады
Бастауыш сынып
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі балалар
көрнекі қосу кестесі;
әр оқушыға арналған қосу кестесі;
ламинатталған А4 форматтағы қағаз;
әрбір оқушыға маркер.
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
1 сынып
Қосу кестесін зертте. Қосу кестесінің қандай бағандардан тұратынына назар аударуын сұраңыз. Бірінші саннан бастап кестедегi қосудың баған бойынша орналасуындағы ортақ негізгі принципін айтыңыз.
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
1 сынып
Қолдарыңды көтеріңдер – бір дейік.
Көп отырып, қатты шаршап жүрмейік.
Қолды создық, басты бұрдық – екі деп,
Қозғалыспен әрбір адам жетіледі.
Алға, артқа қарадық та – үш дедік.
Тағы жаңа жаттығулар істедік.
Түсірейік қолды төрт пен бесті айтып,
Отырайық көңілді енді марқайтып.
/Б.Бөрiбаев/
– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
1 сынып
Талдың басында, жемі бар қасында,
Там тұр саялы, достары аялы.
(құс ұясы)
Ағайынды бәрі:
Шықса-көк, Түссе-сары.
(жапырақтар)
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
1 сынып
Шығарып көр. Қай қолдағы бұршақтар саны артық? Тапсырманы жұппен орындауды ұйымдас-тырыңыз. Оқулықтағы иллюстрация бойынша оқу-шылар оң қол мен сол қолдағы бұршақтар санын салыстыруы тиіс (7 бұршақ сол қолда және 6 бұршақ оң қолда). Жауабын мына түрде жазу керек: 7 > 6.
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
1 сынып
Шығарып көр. Оқушыларға жұппен жұмыс жа-сай отырып, суретке қарауды ұсыныңыз. Оқушылар-дан “Аю бал құмыраларын дұрыс қойған ба?” деп сұраңыз. Оқушылар өз жауаптарын айтулары ке-рек. Талқылау барысында олар құмыралар дұ-рыс емес қойылған деген қорытынды жасайды және біріншіден жетінші құмыраға дейін немесе кері ретпен жетіншіден бірінші құмыраға дейін орналастырулары керек. “Барлық құмыра ретімен тұру үшін қайсыларының орындарын ауыстыру
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
1 сынып
1
2