Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісу
Сілтемені көшіру
Барлығы: 40 материал
1931-1933 жылдардағы ашаршылық
770 ₸
Байкадамова Гульнар Пернебаевна
770 ₸
19 Маусым 2019
2549
1
1.1931-1933 жылдардағы ашаршылық, ХХ ғ. 30-ж. Қазақстандағы қасірет, Қазақстандағы ауыл шаруашылығын ұжымдастырудың демографиялық салдары, Қазақтардың республикадан тыс аймақтарғажаппай қоныс аударуы туралы оқушылардың білім деңгейін зерттеу, қосымша ақпараттар бойынша жан-жақты білім қорын молайту. 2. Тарихи шығармаларды, баспасөз ақпарат құралдарын, деректі фильмдерді пайдалана отырып, халқымыздың тарихындағы ең ауыр трагедиялардың бірі екеніне ерекше көңіл бөліп, ақпараттарды игеру барысында оқушының қосымша құжаттармен жұмыс істей білу дағдысын дамыта өздігінен ізденіп, білімдерін толықтыра білуге мүмкіншілік туғызу. 3.Ұжымдасып өзара көмек көрсете білуге баулу, өзара сыйластыққа үйрету. Халқын ойлаған зиялылардың іс-әрекетінің негізінде ұлттық патриоттық тәрбиеге баулу.
Қазақстан тарихы
Сабақ жоспары
9 сынып
«Алаш» партиясының құрылуы
770 ₸
Байкадамова Гульнар Пернебаевна
770 ₸
19 Маусым 2019
438
1
Сабақ мақсаты: Алаш қозғалысы саяси күрес екендігін, осы саяси күрестің мәні мен мақсаттарын білу. Сілтеме: күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық. Оқыту нәтижелері: Алаш қозғалысы туралы оқушылардың бойына нақты пікір қалыптастыру, өз көзқарастарын білдіру, өз ойларын айта білу қабілеттерін дамыту. Алаш қозғалысының қайраткерлерін мысалға келтіріп ұлтжандылыққа, партиоттыққа тәрбиелеу,ұлт көсемдерін құрметтеуге, істерін үлгі ете білуге үйрету. Сабақтың түрі: Жаңа сабақ Әдісі: СТО, АКТ, топтық жұмыс, жеке жұмыс, түсіндіру, сұрақ - жауап, баяндау Көрнекіліктер: слайд, кестелер, бейне-ролик, суреттер, «Алаш» қайраткерлерінің портреттері, стикерлер ватман.
Қазақстан тарихы
Сабақ жоспары
9 сынып
Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты
770 ₸
Байкадамова Гульнар Пернебаевна
770 ₸
19 Маусым 2019
1429
2
Барлық оқушылар: Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдап, Абылайдың қазақ мемлекетін сақтап қалудағы рөліне баға бере алады Көпшілігі: Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатын ажырата алады. Кейбір оқушылар: Дербес Қазақ мемлекетін сақтап қалудағы Абылай ханның қосқан үлесін дәлелдей алады
Қазақстан тарихы
Сабақ жоспары
8 сынып
Қазақстанда тың және тыңайған жерлерді игеру. 1959 жылғы Теміртаудағы оқиға
770 ₸
Байкадамова Гульнар Пернебаевна
770 ₸
19 Маусым 2019
623
1
Білімділік: оқушыларға тың және тыңайған жерлерді игеру, оның негізгі ерекшеліктері жайында жалпы мағлұмат беру, тың игерудің тарихи маңызын, нәтижесі мен салдарын түсінуге жағдай жасау. Дамытушылық: тақырыптың негізгі мәселелерін меңгерту арқылы тарихи оқиғаларға жан - жақты баға бере білу дағдыларын қалыптастыру. Басты мәселелерді, себеп - салдарларды ажырата білуге үйрету, ойлау қабілеттерін дамытуға көмектесу. Тәрбиелік: өткен оқиғаларға сыни көзбен қарау арқылы шығармашылық әрекетке тәрбиелеу, өз елінің тарихын құрметтеу сезімін оятуға көмектесу, өткеннен тағылым алуға үйрету. Сабақтың түрі: аралас Әдісі: интерактивті Пәнаралық байланыс: География, Дүние жүзі тарихы Көрнекілігі: карта, плакат, стикер, сызба
Қазақстан тарихы
Сабақ жоспары
9 сынып
Тоқырау жылдарының идеологиясы және КОКП-ның ұлттық саясаты
770 ₸
Байкадамова Гульнар Пернебаевна
770 ₸
19 Маусым 2019
1439
1
Сабақтың мақсаты: Білімділік:Тоқырау жылдарындағы және КОКП-ның ұлттық саясатының Қазақстанға тигізген ықпалы мен түпкі мәнін түсіндіру. Дамытушылық:Оқушыларды тарихи фактілерді талдап қорытынды жасауға, тірек-сызба сызу арқылы тарихи ұғымдарға анықтама беруге баулу. Тәрбиелік: Оқушылардың адамгершілік сана-сезімін қалыптастыру, туған елі мен жерін сүюге тәрбиелеу. Сабақтың түрі: Аралас сабақ. Сабақтың әдісі: тірек-сызбаларын пайдалана отырып түсіндіру, топтық жұмыстар және оқушылардың өзара белсенділігін арттыру әдісі. Сабақтың көрнекілігі: тірек-сызбалар, тақырыпқа қатысты материалдар.
Қазақстан тарихы
Сабақ жоспары
9 сынып
1986 жылғы Желтоқсан оқиғасы
770 ₸
Рахимжанов Калжан Кайратович
770 ₸
17 Маусым 2019
543
0
Барлық оқушылар: Көпшілік оқушылар: Жекелеген оқушылар: а)Жаңа білімді игереді ә)сұрақтарға жуап бере алады б) Сақ қоғамдық бөлінісі жайында біледі, а) Өз ойын еркін жеткізе алады ә) Сақтардың мәдениетіндегі «Аң стилі» жайында саралай алады б) Сақ тайпа көсемдернің Тәуелсіздік жолындағы күресінің тарихи маңызын меңгереді,талдай алады. а) Тақырыпты менгерген мазмұндап талдай алады б)Өмірмен байланыстыра алады в)Тың ойларын ортаға салады
Қазақстан тарихы
Тәрбие сағаты
Барлық сыныптар
Презентация "ЭФИОПИЯ"
770 ₸
Рахимжанов Калжан Кайратович
770 ₸
17 Маусым 2019
868
4
а)Жаңа білімді игереді ә)сұрақтарға жуап бере алады б) Көшпеілілердің шығу тегі жайында біледі, а) Өз ойын еркін жеткізе алады ә) Көшпелілер өркениетін зерттеуі жайында меңгереді,талдай алады. а) Тақырыпты менгерген мазмұндап талдай алады б)Өмірмен байланыстыра алады в)Тың ойларын ортаға салады
Дүние жүзі тарихы
Презентация
9 сынып
Тәуелсіздік – ел мұраты
770 ₸
Рахимжанов Калжан Кайратович
770 ₸
17 Маусым 2019
656
0
Мұғалімнің кіріспе сөзі. Негізгі ой – түрткі. - М. С. Горбачев Кеңес қоғамы дамуының негізгі кезеңдеріне талдау жасады. Сталинизмнің жан түршігерлік қылмысты әрекеттері жайында ашық айтылды. - Алайда КОКП - ның басшылығы қайта құруды баянды ете алмады, демократиялық үрдістерді байыппен жүргізе алмады. - 1986ж. Желтоқсанына дейінгі бір жыл сегіз ай ішінде Республиканың қоғамдық - саяси даму бағыттарын тереңнен қозғаған реформалар бола қойған жоқ. - Мұндай жағдай КОКП ОК Қазақстандағы басшылықты ескі тәсілмен бір - ақ күнде ауыстыра салу әрекетіне дейін жалғасты.
Қазақстан тарихы
Презентация
Барлық сыныптар
Бөлім бойынша тапсырмалар
770 ₸
Рахимжанов Калжан Кайратович
770 ₸
17 Маусым 2019
1110
0
Тапсырмалар 1. Тарихи фактінің шындық немесе жалған екендігін анықтаңыз № Ақпараттар шындық жалған 1 1517 жылы Томас Мюнцер «95 тезис» атты шығармасында католик шіркеуін сынады. 2 Германиядан басталған реформация Еуропа елдеріне, ең алдымен, Швецарияға тарады. 3 Мартин Лютер: «Күнәдан құтылудың басты жолы Киелі кітапты оқу, оған толық сену». 4 Т.Мюнцерді колдаған көтерілісшілерді «анабаптистер» деп атады. 5 «Аугсбургтік дін ұстану» құжаты бойынша, шіркеу бастығы папа деп есептелінді. 6 Кальвин ілімі бойынша байлық – ең ауыр сындардың бірі.
Қазақстан тарихы
Тест
6 сынып
Тақырыбы: Либерия
770 ₸
Рахимжанов Калжан Кайратович
770 ₸
17 Маусым 2019
477
0
Жер бедері ойпатты жазық, солтүстігін Леоне-Либерия қыраты алып жатыр. Ең биік шыңы Нимба (1752 м). Климаты — экваторлық. Атлант мұхиты әсерінен ылғалды келеді. Айлық орташа температурасы 24С шамасында. Жауын-шашынның жылдық мөлшері 1500 — 2000 мм. Басты пайдалы қазбалары — темір, алмас, алтын. Жерінің 1/3 бөлігін мәңгі жасыл тропиктік ормандар алып жатыр.
Дүние жүзі тарихы
Презентация
6 сынып
Болымды және болымсыз етістік
770 ₸
Искакова Майраш Толеубековна
770 ₸
08 Маусым 2019
747
0
3.2.3.1 мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағыттылған сұрақтар құрастыру және жауап беру; 3.4.2.5 болымды және болымсыз етістіктердің айырмашылығын анықтау; Көптеген оқушылар мәтін мазмұны бойынша сұрақтар қояды,болымды және болымсыз етістіктерді талдайды;
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
2 сынып
Уақытты анықтау не үшін қажет?
770 ₸
Искакова Майраш Толеубековна
770 ₸
08 Маусым 2019
608
0
1.4.3.1 уақыттың маңыздылығын түсіндіру; 1.4.3.2 уақытты өлшеуқұралдарын анықтау; 1.1.2.2 көрсетілген экспериментті түсіндіру Барлық оқушылар Көптеген оқушылар Кейбір оқушылар Уақытты маңыздылығын түсінеді, уақытты өлшеуіш құралдарды анықтайды. Уақытты өлшеуіш құралдарын пайдаланады, уақыт ұзақтығын салыстырады. Сағат түрлерінің уақытын табады, көрсетілген экспериментті тұжырымдайды, уақытты тиімді пайдалану жолдарын анықтайды.
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
1 сынып
Жасанды жарық көздері дегеніміз не?
770 ₸
Искакова Майраш Толеубековна
770 ₸
08 Маусым 2019
563
0
Жасанды жарық көздерін біледі; Жасанды жарық көздерін ажыратады; Жасанды жарық көздерінің қолданылуын біледі; тірек сөз жазылған үлестірмелі материалдар жиынтығы; аппликациямен жұмыс жасау кезінде пайдала­натын жиынтық; алғашқы жарық көздерінің суреттері. Интернет-ресурстар. http://svet58.ru/ru/articles/34). Білім алушы •Жасанды жарық көздерін таниды және атайды; •Жасанды жарық көздерін ажырата алады;
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
1 сынып
Жалқы есім және жалпы есім
770 ₸
Искакова Майраш Толеубековна
770 ₸
08 Маусым 2019
964
0
2.1.4.1 - тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау; 2.2.3.1 - мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру; 2.3.6.1 - бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу;
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
2 сынып
ФИГУРАЛАР ТІЗБЕГІ
770 ₸
Искакова Майраш Толеубековна
770 ₸
08 Маусым 2019
722
0
2.3.1.1 бұрыш түрлерін (тік, сүйір, доғал) бір бірінен ажырату және атау/тіктөртбұрышты, шаршыны, тікбұрышты үшбұрышты мәнді белгілері бойынша анықтау. Барлық оқушылар Көптеген оқушылар Кейбір оқушылар Фигуралар түрлерін құрастыруды, тізбектің бұзылуын табуды үйренеді, геометриялық фигуралар түрлерін ажыратады, ою түрлерін ажыратады. Геометриялық фигуралардың ою түрлеріне сәйкестігін анықтайды, фигуралар тізбегін салады, бояйды. Геометриялық фигуралар тізбегінің ою түрлерінің сырымен ұштастырады, фигуралар тізбегінің заңдылықтарын анықтайды.
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
2 сынып
Қазақ хандығының XVI – XVII ғасырлардағы дамуы
770 ₸
Карымсакова Сымбат Кабдоллаевна
770 ₸
07 Маусым 2019
687
1
Қазақтар неліктен Орбұлақ шайқасында жеңіске жетті? Көшпелілердің әскери өнері жетістіктерін талдау Орбұлақ шайқасындағы қазақ жасағының әскери өнердегі шеберлігі мен ерлігін бағалау Көшпелілердің әскери өнері жетістіктерін талдау Орбұлақ шайқасындағы қазақ жасағының әскери өнердегі шеберлігі мен ерлігін бағалау Орбұлақ шайқасындағы қазақ сарбаздарының әрекеттеріне баға береді және ерліктерін сипаттайды көшпелілердің әскери өнерін сипаттайды Орбұлақ шайқасында ....................... Қазақ сарбаздарының әрекеттері ....................
Қазақстан тарихы
Сабақ жоспары
7 сынып
Ғұндардың қоғамдық құрылысы
770 ₸
Карымсакова Сымбат Кабдоллаевна
770 ₸
07 Маусым 2019
1812
2
Барлық оқушылар: тарихи фактілерге және карталық мәліметтерге сүйене отырып, тарихи оқиғаның даму желісін құрастырады тарихи кезеңдердің ерекшеліктерін анықтайды және салыстырады Оқушылардың басым бөлігі: тарихи фактілердің маңыздылығын түсінеді. Кейбір оқушылар: тарихи кезеңдердің негізгі ерекшеліктерін анықтайды және салыстырады 5.1.1.3 ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан көрсету 5.3.1.1 картада тайпалық одақтардың орналасуын көрсету 5.3.1.2 ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылу алғышарттарын білу
Қазақстан тарихы
Сабақ жоспары
6 сынып
Сақтардың шаруашылығы
770 ₸
Карымсакова Сымбат Кабдоллаевна
770 ₸
07 Маусым 2019
376
2
Барлық оқушылар: Көпшілік оқушылар: Жекелеген оқушылар: а)Жаңа білімді игереді ә)сұрақтарға жуап бере алады б) қазақ халқының саяси тарихы,басқару түрлері жайында біледі, а) Өз ойын еркін жеткізе алады ә) қазақ заңдар формасы жайында меңгереді,талдай алады. а) Тақырыпты менгерген мазмұндап талдай алады б)Өмірмен байланыстыра алады в)Тың ойларын ортаға салады
Қазақстан тарихы
Сабақ жоспары
6 сынып
Сауда, өндіріс және әлемді игеру
770 ₸
Карымсакова Сымбат Кабдоллаевна
770 ₸
07 Маусым 2019
529
0
Қытай және Еуропа билеушілері теңіз саяхатына қалай қараған? 6.4.1.2 Орта ғасырдағы халықаралық сауда мен саяхаттың рөлін түсіндіру Қытайдағы Мин әулеті мен даңқты адмирал Чжен Хэ кезіндегі теңіз саяхаттарын мысалға келтіре отыра «Орта ғасырдағы халықаралық сауда мен саяхаттың рөлі неде?» сұрағын зерттеу үшін жағдай жасау.  Чжен Хэ теңіз саяхатының тарихын қысқаша баяндайды (5-10 сөйлем);  Мин әулетінің теңіз экспедицияларының басталуы мен аяқталуының себептерін бөліп көрсетеді және топтастырады;  Кубик Блумның сұрақтарын құрастырады және оған жауап береді;  Берілген критерийлер бойынша 5 минуттік эссе жасады.
Қазақстан тарихы
Сабақ жоспары
6 сынып
Тәуке хан тұсындағы қазақтардың қоғамдық-құқықтық жүйесі
770 ₸
Карымсакова Сымбат Кабдоллаевна
770 ₸
07 Маусым 2019
1474
3
• 6.3.1.10 – қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау; • 6.3.2.6 – қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау Қазақ хандығының XVI – XVII ғасырлардағы даму үдерісін, біртұтас қазақ мемлекеті болып дамығандығына қандай ішкі және сыртқы факторлар әсер еткендігін түсінеді. Тәуке ханның сыртқы саяси бағыттарын талдап, нәтижелерін анықтайды «Жеті жарғы» заңдар жинағын «Қасым ханның қасқа жолы», «Есім ханның ескі жолы» заңдар жинағымен салыстырады Тәуке хан тұсындағы билік жүйесінің ерекшелігі мен билер кеңесінің рөлін анықтайды Тәуке ханның «Дала Ликургі» атанғанын сипаттайды
Қазақстан тарихы
Сабақ жоспары
6 сынып