
Жексембаева Рабия Айқынқызы
Жеке ақпарат жазылмаған



Барлығы: 36 материал
Настоящая работа посвящена исследованию влияния интеграции аналитического чтения и декомпозиции задач в рамках учебного процесса на развитие аналитических способностей учащихся Международной бакалавриатной программы (IBDP). В рамках методики lesson study исследование опирается как на теоретические источники, так и на эмпирические данные, полученные в ходе преподавания в международной школе г. Астаны. Цель — выявить, как синергия этих подходов влияет на когнитивные стратегии учащихся, особенно в контексте подготовки к решению комплексных академических и жизненных задач.
Информатика
Мақала
11 сынып
Информатика (CS) біліміндегі аналитикалық дағдыларды біріктіру оқушыларды нақты әлемдегі мәселелерді шешуге дайындауда маңызды рөл атқарады. Бұл мақалада CS сыныптарындағы педагогикалық стратегиялар ретінде тапсырмаларды декомпозициялау және жүйелі есептерді шешу әдістерінің тиімділігі қарастырылады. Күрделі бағдарламалау тапсырмаларын басқарылатын қосалқы тапсырмаларға бөлу арқылы әр оқушы есептеу ойлауын тереңірек түсініп қана қоймайды, сонымен қатар пәндер бойынша қолданылатын ауыспалы дағдыларды дамытады. Wing (2006) сияқты іргелі жұмыстар және білім беру технологиясындағы соңғы зерттеулер күрделілікті жеңілдету және оқу нәтижелерін жақсарту құралы ретінде ыдыраудың маңыздылығын атап көрсетеді. Бұл зерттеу әдістемелерді, іске асыру стратегияларын және нәтижесінде оқушылардың нәтижелеріне әсерін сипаттайды.
Информатика
Мақала
11 сынып
Информатика (CS) біліміндегі аналитикалық дағдыларды біріктіру оқушыларды нақты әлемдегі мәселелерді шешуге дайындауда маңызды рөл атқарады. Бұл мақалада CS сыныптарындағы педагогикалық стратегиялар ретінде тапсырмаларды декомпозициялау және жүйелі есептерді шешу әдістерінің тиімділігі қарастырылады. Күрделі бағдарламалау тапсырмаларын басқарылатын қосалқы тапсырмаларға бөлу арқылы әр оқушы есептеу ойлауын тереңірек түсініп қана қоймайды, сонымен қатар пәндер бойынша қолданылатын ауыспалы дағдыларды дамытады. Wing (2006) сияқты іргелі жұмыстар және білім беру технологиясындағы соңғы зерттеулер күрделілікті жеңілдету және оқу нәтижелерін жақсарту құралы ретінде ыдыраудың маңыздылығын атап көрсетеді. Бұл зерттеу әдістемелерді, іске асыру стратегияларын және нәтижесінде оқушылардың нәтижелеріне әсерін сипаттайды.
Информатика
Мақала
11 сынып
Информатика (CS) біліміндегі аналитикалық дағдыларды біріктіру оқушыларды нақты әлемдегі мәселелерді шешуге дайындауда маңызды рөл атқарады. Бұл мақалада CS сыныптарындағы педагогикалық стратегиялар ретінде тапсырмаларды декомпозициялау және жүйелі есептерді шешу әдістерінің тиімділігі қарастырылады. Күрделі бағдарламалау тапсырмаларын басқарылатын қосалқы тапсырмаларға бөлу арқылы әр оқушы есептеу ойлауын тереңірек түсініп қана қоймайды, сонымен қатар пәндер бойынша қолданылатын ауыспалы дағдыларды дамытады. Wing (2006) сияқты іргелі жұмыстар және білім беру технологиясындағы соңғы зерттеулер күрделілікті жеңілдету және оқу нәтижелерін жақсарту құралы ретінде ыдыраудың маңыздылығын атап көрсетеді. Бұл зерттеу әдістемелерді, іске асыру стратегияларын және нәтижесінде оқушылардың нәтижелеріне әсерін сипаттайды.
Информатика
Мақала
11 сынып
Информатика (CS) біліміндегі аналитикалық дағдыларды біріктіру оқушыларды нақты әлемдегі мәселелерді шешуге дайындауда маңызды рөл атқарады. Бұл мақалада CS сыныптарындағы педагогикалық стратегиялар ретінде тапсырмаларды декомпозициялау және жүйелі есептерді шешу әдістерінің тиімділігі қарастырылады. Күрделі бағдарламалау тапсырмаларын басқарылатын қосалқы тапсырмаларға бөлу арқылы әр оқушы есептеу ойлауын тереңірек түсініп қана қоймайды, сонымен қатар пәндер бойынша қолданылатын ауыспалы дағдыларды дамытады. Wing (2006) сияқты іргелі жұмыстар және білім беру технологиясындағы соңғы зерттеулер күрделілікті жеңілдету және оқу нәтижелерін жақсарту құралы ретінде ыдыраудың маңыздылығын атап көрсетеді. Бұл зерттеу әдістемелерді, іске асыру стратегияларын және нәтижесінде оқушылардың нәтижелеріне әсерін сипаттайды.
Информатика
Мақала
11 сынып
Информатика (CS) біліміндегі аналитикалық дағдыларды біріктіру оқушыларды нақты әлемдегі мәселелерді шешуге дайындауда маңызды рөл атқарады. Бұл мақалада CS сыныптарындағы педагогикалық стратегиялар ретінде тапсырмаларды декомпозициялау және жүйелі есептерді шешу әдістерінің тиімділігі қарастырылады. Күрделі бағдарламалау тапсырмаларын басқарылатын қосалқы тапсырмаларға бөлу арқылы әр оқушы есептеу ойлауын тереңірек түсініп қана қоймайды, сонымен қатар пәндер бойынша қолданылатын ауыспалы дағдыларды дамытады. Wing (2006) сияқты іргелі жұмыстар және білім беру технологиясындағы соңғы зерттеулер күрделілікті жеңілдету және оқу нәтижелерін жақсарту құралы ретінде ыдыраудың маңыздылығын атап көрсетеді. Бұл зерттеу әдістемелерді, іске асыру стратегияларын және нәтижесінде оқушылардың нәтижелеріне әсерін сипаттайды.
Информатика
Мақала
11 сынып
Информатика (CS) біліміндегі аналитикалық дағдыларды біріктіру оқушыларды нақты әлемдегі мәселелерді шешуге дайындауда маңызды рөл атқарады. Бұл мақалада CS сыныптарындағы педагогикалық стратегиялар ретінде тапсырмаларды декомпозициялау және жүйелі есептерді шешу әдістерінің тиімділігі қарастырылады. Күрделі бағдарламалау тапсырмаларын басқарылатын қосалқы тапсырмаларға бөлу арқылы әр оқушы есептеу ойлауын тереңірек түсініп қана қоймайды, сонымен қатар пәндер бойынша қолданылатын ауыспалы дағдыларды дамытады. Wing (2006) сияқты іргелі жұмыстар және білім беру технологиясындағы соңғы зерттеулер күрделілікті жеңілдету және оқу нәтижелерін жақсарту құралы ретінде ыдыраудың маңыздылығын атап көрсетеді. Бұл зерттеу әдістемелерді, іске асыру стратегияларын және нәтижесінде оқушылардың нәтижелеріне әсерін сипаттайды.
Информатика
Мақала
11 сынып
Информатика (CS) біліміндегі аналитикалық дағдыларды біріктіру оқушыларды нақты әлемдегі мәселелерді шешуге дайындауда маңызды рөл атқарады. Бұл мақалада CS сыныптарындағы педагогикалық стратегиялар ретінде тапсырмаларды декомпозициялау және жүйелі есептерді шешу әдістерінің тиімділігі қарастырылады. Күрделі бағдарламалау тапсырмаларын басқарылатын қосалқы тапсырмаларға бөлу арқылы әр оқушы есептеу ойлауын тереңірек түсініп қана қоймайды, сонымен қатар пәндер бойынша қолданылатын ауыспалы дағдыларды дамытады. Wing (2006) сияқты іргелі жұмыстар және білім беру технологиясындағы соңғы зерттеулер күрделілікті жеңілдету және оқу нәтижелерін жақсарту құралы ретінде ыдыраудың маңыздылығын атап көрсетеді. Бұл зерттеу әдістемелерді, іске асыру стратегияларын және нәтижесінде оқушылардың нәтижелеріне әсерін сипаттайды.
Информатика
Мақала
11 сынып
Информатика (CS) біліміндегі аналитикалық дағдыларды біріктіру оқушыларды нақты әлемдегі мәселелерді шешуге дайындауда маңызды рөл атқарады. Бұл мақалада CS сыныптарындағы педагогикалық стратегиялар ретінде тапсырмаларды декомпозициялау және жүйелі есептерді шешу әдістерінің тиімділігі қарастырылады. Күрделі бағдарламалау тапсырмаларын басқарылатын қосалқы тапсырмаларға бөлу арқылы әр оқушы есептеу ойлауын тереңірек түсініп қана қоймайды, сонымен қатар пәндер бойынша қолданылатын ауыспалы дағдыларды дамытады. Wing (2006) сияқты іргелі жұмыстар және білім беру технологиясындағы соңғы зерттеулер күрделілікті жеңілдету және оқу нәтижелерін жақсарту құралы ретінде ыдыраудың маңыздылығын атап көрсетеді. Бұл зерттеу әдістемелерді, іске асыру стратегияларын және нәтижесінде оқушылардың нәтижелеріне әсерін сипаттайды.
Информатика
Мақала
11 сынып
Информатика (CS) біліміндегі аналитикалық дағдыларды біріктіру оқушыларды нақты әлемдегі мәселелерді шешуге дайындауда маңызды рөл атқарады. Бұл мақалада CS сыныптарындағы педагогикалық стратегиялар ретінде тапсырмаларды декомпозициялау және жүйелі есептерді шешу әдістерінің тиімділігі қарастырылады. Күрделі бағдарламалау тапсырмаларын басқарылатын қосалқы тапсырмаларға бөлу арқылы әр оқушы есептеу ойлауын тереңірек түсініп қана қоймайды, сонымен қатар пәндер бойынша қолданылатын ауыспалы дағдыларды дамытады. Wing (2006) сияқты іргелі жұмыстар және білім беру технологиясындағы соңғы зерттеулер күрделілікті жеңілдету және оқу нәтижелерін жақсарту құралы ретінде ыдыраудың маңыздылығын атап көрсетеді. Бұл зерттеу әдістемелерді, іске асыру стратегияларын және нәтижесінде оқушылардың нәтижелеріне әсерін сипаттайды.
Информатика
Мақала
11 сынып
Информатика (CS) біліміндегі аналитикалық дағдыларды біріктіру оқушыларды нақты әлемдегі мәселелерді шешуге дайындауда маңызды рөл атқарады. Бұл мақалада CS сыныптарындағы педагогикалық стратегиялар ретінде тапсырмаларды декомпозициялау және жүйелі есептерді шешу әдістерінің тиімділігі қарастырылады. Күрделі бағдарламалау тапсырмаларын басқарылатын қосалқы тапсырмаларға бөлу арқылы әр оқушы есептеу ойлауын тереңірек түсініп қана қоймайды, сонымен қатар пәндер бойынша қолданылатын ауыспалы дағдыларды дамытады. Wing (2006) сияқты іргелі жұмыстар және білім беру технологиясындағы соңғы зерттеулер күрделілікті жеңілдету және оқу нәтижелерін жақсарту құралы ретінде ыдыраудың маңыздылығын атап көрсетеді. Бұл зерттеу әдістемелерді, іске асыру стратегияларын және нәтижесінде оқушылардың нәтижелеріне әсерін сипаттайды.
Информатика
Мақала
11 сынып
Информатика (CS) біліміндегі аналитикалық дағдыларды біріктіру оқушыларды нақты әлемдегі мәселелерді шешуге дайындауда маңызды рөл атқарады. Бұл мақалада CS сыныптарындағы педагогикалық стратегиялар ретінде тапсырмаларды декомпозициялау және жүйелі есептерді шешу әдістерінің тиімділігі қарастырылады. Күрделі бағдарламалау тапсырмаларын басқарылатын қосалқы тапсырмаларға бөлу арқылы әр оқушы есептеу ойлауын тереңірек түсініп қана қоймайды, сонымен қатар пәндер бойынша қолданылатын ауыспалы дағдыларды дамытады. Wing (2006) сияқты іргелі жұмыстар және білім беру технологиясындағы соңғы зерттеулер күрделілікті жеңілдету және оқу нәтижелерін жақсарту құралы ретінде ыдыраудың маңыздылығын атап көрсетеді. Бұл зерттеу әдістемелерді, іске асыру стратегияларын және нәтижесінде оқушылардың нәтижелеріне әсерін сипаттайды.
Информатика
Мақала
11 сынып
Информатика (CS) біліміндегі аналитикалық дағдыларды біріктіру оқушыларды нақты әлемдегі мәселелерді шешуге дайындауда маңызды рөл атқарады. Бұл мақалада CS сыныптарындағы педагогикалық стратегиялар ретінде тапсырмаларды декомпозициялау және жүйелі есептерді шешу әдістерінің тиімділігі қарастырылады. Күрделі бағдарламалау тапсырмаларын басқарылатын қосалқы тапсырмаларға бөлу арқылы әр оқушы есептеу ойлауын тереңірек түсініп қана қоймайды, сонымен қатар пәндер бойынша қолданылатын ауыспалы дағдыларды дамытады. Wing (2006) сияқты іргелі жұмыстар және білім беру технологиясындағы соңғы зерттеулер күрделілікті жеңілдету және оқу нәтижелерін жақсарту құралы ретінде ыдыраудың маңыздылығын атап көрсетеді. Бұл зерттеу әдістемелерді, іске асыру стратегияларын және нәтижесінде оқушылардың нәтижелеріне әсерін сипаттайды.
Информатика
Мақала
11 сынып
Информатика (CS) біліміндегі аналитикалық дағдыларды біріктіру оқушыларды нақты әлемдегі мәселелерді шешуге дайындауда маңызды рөл атқарады. Бұл мақалада CS сыныптарындағы педагогикалық стратегиялар ретінде тапсырмаларды декомпозициялау және жүйелі есептерді шешу әдістерінің тиімділігі қарастырылады. Күрделі бағдарламалау тапсырмаларын басқарылатын қосалқы тапсырмаларға бөлу арқылы әр оқушы есептеу ойлауын тереңірек түсініп қана қоймайды, сонымен қатар пәндер бойынша қолданылатын ауыспалы дағдыларды дамытады. Wing (2006) сияқты іргелі жұмыстар және білім беру технологиясындағы соңғы зерттеулер күрделілікті жеңілдету және оқу нәтижелерін жақсарту құралы ретінде ыдыраудың маңыздылығын атап көрсетеді. Бұл зерттеу әдістемелерді, іске асыру стратегияларын және нәтижесінде оқушылардың нәтижелеріне әсерін сипаттайды.
Информатика
Мақала
11 сынып
Информатика (CS) біліміндегі аналитикалық дағдыларды біріктіру оқушыларды нақты әлемдегі мәселелерді шешуге дайындауда маңызды рөл атқарады. Бұл мақалада CS сыныптарындағы педагогикалық стратегиялар ретінде тапсырмаларды декомпозициялау және жүйелі есептерді шешу әдістерінің тиімділігі қарастырылады. Күрделі бағдарламалау тапсырмаларын басқарылатын қосалқы тапсырмаларға бөлу арқылы әр оқушы есептеу ойлауын тереңірек түсініп қана қоймайды, сонымен қатар пәндер бойынша қолданылатын ауыспалы дағдыларды дамытады. Wing (2006) сияқты іргелі жұмыстар және білім беру технологиясындағы соңғы зерттеулер күрделілікті жеңілдету және оқу нәтижелерін жақсарту құралы ретінде ыдыраудың маңыздылығын атап көрсетеді. Бұл зерттеу әдістемелерді, іске асыру стратегияларын және нәтижесінде оқушылардың нәтижелеріне әсерін сипаттайды.
Информатика
Мақала
11 сынып
Информатика (CS) біліміндегі аналитикалық дағдыларды біріктіру оқушыларды нақты әлемдегі мәселелерді шешуге дайындауда маңызды рөл атқарады. Бұл мақалада CS сыныптарындағы педагогикалық стратегиялар ретінде тапсырмаларды декомпозициялау және жүйелі есептерді шешу әдістерінің тиімділігі қарастырылады. Күрделі бағдарламалау тапсырмаларын басқарылатын қосалқы тапсырмаларға бөлу арқылы әр оқушы есептеу ойлауын тереңірек түсініп қана қоймайды, сонымен қатар пәндер бойынша қолданылатын ауыспалы дағдыларды дамытады. Wing (2006) сияқты іргелі жұмыстар және білім беру технологиясындағы соңғы зерттеулер күрделілікті жеңілдету және оқу нәтижелерін жақсарту құралы ретінде ыдыраудың маңыздылығын атап көрсетеді. Бұл зерттеу әдістемелерді, іске асыру стратегияларын және нәтижесінде оқушылардың нәтижелеріне әсерін сипаттайды.
Информатика
Мақала
11 сынып
Информатика (CS) біліміндегі аналитикалық дағдыларды біріктіру оқушыларды нақты әлемдегі мәселелерді шешуге дайындауда маңызды рөл атқарады. Бұл мақалада CS сыныптарындағы педагогикалық стратегиялар ретінде тапсырмаларды декомпозициялау және жүйелі есептерді шешу әдістерінің тиімділігі қарастырылады. Күрделі бағдарламалау тапсырмаларын басқарылатын қосалқы тапсырмаларға бөлу арқылы әр оқушы есептеу ойлауын тереңірек түсініп қана қоймайды, сонымен қатар пәндер бойынша қолданылатын ауыспалы дағдыларды дамытады. Wing (2006) сияқты іргелі жұмыстар және білім беру технологиясындағы соңғы зерттеулер күрделілікті жеңілдету және оқу нәтижелерін жақсарту құралы ретінде ыдыраудың маңыздылығын атап көрсетеді. Бұл зерттеу әдістемелерді, іске асыру стратегияларын және нәтижесінде оқушылардың нәтижелеріне әсерін сипаттайды.
Информатика
Мақала
11 сынып
Информатика (CS) біліміндегі аналитикалық дағдыларды біріктіру оқушыларды нақты әлемдегі мәселелерді шешуге дайындауда маңызды рөл атқарады. Бұл мақалада CS сыныптарындағы педагогикалық стратегиялар ретінде тапсырмаларды декомпозициялау және жүйелі есептерді шешу әдістерінің тиімділігі қарастырылады. Күрделі бағдарламалау тапсырмаларын басқарылатын қосалқы тапсырмаларға бөлу арқылы әр оқушы есептеу ойлауын тереңірек түсініп қана қоймайды, сонымен қатар пәндер бойынша қолданылатын ауыспалы дағдыларды дамытады. Wing (2006) сияқты іргелі жұмыстар және білім беру технологиясындағы соңғы зерттеулер күрделілікті жеңілдету және оқу нәтижелерін жақсарту құралы ретінде ыдыраудың маңыздылығын атап көрсетеді. Бұл зерттеу әдістемелерді, іске асыру стратегияларын және нәтижесінде оқушылардың нәтижелеріне әсерін сипаттайды.
Информатика
Мақала
11 сынып
Информатика (CS) біліміндегі аналитикалық дағдыларды біріктіру оқушыларды нақты әлемдегі мәселелерді шешуге дайындауда маңызды рөл атқарады. Бұл мақалада CS сыныптарындағы педагогикалық стратегиялар ретінде тапсырмаларды декомпозициялау және жүйелі есептерді шешу әдістерінің тиімділігі қарастырылады. Күрделі бағдарламалау тапсырмаларын басқарылатын қосалқы тапсырмаларға бөлу арқылы әр оқушы есептеу ойлауын тереңірек түсініп қана қоймайды, сонымен қатар пәндер бойынша қолданылатын ауыспалы дағдыларды дамытады. Wing (2006) сияқты іргелі жұмыстар және білім беру технологиясындағы соңғы зерттеулер күрделілікті жеңілдету және оқу нәтижелерін жақсарту құралы ретінде ыдыраудың маңыздылығын атап көрсетеді. Бұл зерттеу әдістемелерді, іске асыру стратегияларын және нәтижесінде оқушылардың нәтижелеріне әсерін сипаттайды.
Информатика
Мақала
11 сынып
Информатика (CS) біліміндегі аналитикалық дағдыларды біріктіру оқушыларды нақты әлемдегі мәселелерді шешуге дайындауда маңызды рөл атқарады. Бұл мақалада CS сыныптарындағы педагогикалық стратегиялар ретінде тапсырмаларды декомпозициялау және жүйелі есептерді шешу әдістерінің тиімділігі қарастырылады. Күрделі бағдарламалау тапсырмаларын басқарылатын қосалқы тапсырмаларға бөлу арқылы әр оқушы есептеу ойлауын тереңірек түсініп қана қоймайды, сонымен қатар пәндер бойынша қолданылатын ауыспалы дағдыларды дамытады. Wing (2006) сияқты іргелі жұмыстар және білім беру технологиясындағы соңғы зерттеулер күрделілікті жеңілдету және оқу нәтижелерін жақсарту құралы ретінде ыдыраудың маңыздылығын атап көрсетеді. Бұл зерттеу әдістемелерді, іске асыру стратегияларын және нәтижесінде оқушылардың нәтижелеріне әсерін сипаттайды.
Информатика
Мақала
11 сынып
1
2