Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісу
Сілтемені көшіру
Барлығы: 5 материал
Оқушының құқықтары мен міндеттері
Джаксыбаева Дилдан Мелдешовна
11 Ақпан 2025
189
Мектеп оқушыларына арналған бала құқықтары Білім алу құқығы - біздің елдегі балалардың негізгі құқықтарының бірі. Ол ұлтына, дініне, жынысына және басқа факторларға қарамастан әр балаға берілуі тиіс. Ресей Федерациясының әрбір азаматы орта білім алуға құқылы. Мектеп бітіргеннен кейін түлек жоғары оқу орнына немесе басқа оқу орнына (колледжге, мектепке) түсуге құқылы. Мектеп қабырғасында бола отырып, бала келесі құқықтарға ие: Әр оқушы өзінің белгілі бір құқықтары бар екенін білуі керек. Мүдделері бұзылған жағдайда, ол көмек сұрауға құқылы. Мектепте балалардың құқығын қорғау Балалар өз құқықтарын белгілі себептермен қорғай алмайды - олар әлі тым кішкентай. Көбінесе жасөспірімдер үлкендердің көмегіне сүйенбей, мәселені ушықтырып, мәселені үнсіз қалдырады. Балаңызға жағымсыз жағдайлар мен жанжалдар туындаған кезде ол көмек сұрай алатынын түсіндіру маңызды. Бізге мектеп ішіндегі адамдар оған көмектесе алатынын, осындай мәселелерге қандай мемлекеттік органдар мен қызметтердің қатысат
Завучтарға
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
Мектеп пен отбасы ынтымақтастығы
Джаксыбаева Дилдан Мелдешовна
11 Ақпан 2025
199
Мектеп — өскелең ұрпақты тәрбиелеу жүйесіндегі шешуші буын. Оның жас ұрпақты тәрбиелеудегі рөлі өте зор. Еліміздің бүкіл жастары мектеп арқылы өмірге жолдама алады. Мектеп ешуақытта отбасынан, қоғамнан бөлініп, өз бетінше жеке автономиялық мекеме болаған емес. Сондықтан оның іс — әрекеті отбасымен, жұртшылықпен, еңбек ұжымдарымен табиғи байланысты. Міне, мектептің үлкен тәрбиелік функциясы осында. Мектеп тәрбиеге байланысты барлық қоғамдық күштерді ұйымдастыру және біріктіру рөлін атқарады. Ол ішкі тәрбие процесін басқарып қана қоймайды, сонымен бірге мөлтік аудандарда, кәсіпорындарда жүргізілетін тәрбие жұмысының мақсатқа бағыттылығын қамтамасыз етеді. Осы тұрғыдан мектеп балалармен тәрбие жұмысын ұйымдастырудың, жеке адамның дамуында және қалыптасуында әр түрлі факторлардың ықпалын үйлестіріп, біріктірудің орталығы. Мектеп іс — әрекеттің ең бастысы – тәрбие түрлерінің (дүниетаным, еңбек, мінез – құлық, эстетикалық және дене тәрбиесі) мақсаттары және міндеттері жүзеге асырылады. Ме
Завучтарға
Мақала
Барлық сыныптар
Баланың тұлға болып қалыптасуына отбасының қолдауы
Джаксыбаева Дилдан Мелдешовна
11 Ақпан 2025
142
тбасы адам баласының өсіп-өнетін алтын ұясы. Баланың бойындағы бар жақсы да, жаман қасиеттері отбасынан басталады. Сондықтан отбасы бала тәрбиесінің алғашқы баспалдағы. Өйткені баланың өзіне деген сенімділігі, өмірде болатын қиындықтардан сүрінбей өтуіне кепіл болатын-ол отбасы. Әр үйде баланың санасына ұлттық құндылықтарды,салт-дәстүрлерді,даналық сөздерді, тиым сөздерді сіңірген абзал. Тұлға бойындағы ұлттық құндылықтардың көрсеткіші ол ұлт алдындағы міндет, парыз, намыс, ұлттық рух, ұлттық салт-дәстүр. Ал ұлттық құндылықтар дегеніміз не десек. Қарапайым тілмен айтқанда жоққа қол үшін бере алатын қайырымдылық, ағайын-туысқа, ата-анаға, бауырға деген мейірімділік, біреудің ақысын жемейтін адалдық, рухани байлық. Қазақ халқы баланы жамандықтан жиреніп,жақсылыққа ұмтылып тұратындай етіп тәрбиелеген. Міне осы құндылықтарды бойына сіңірген бала тұлға болып қалыптасады соған орай әрекет етеді.Сондықтан отбасы тәрбиесіндегі баланы толыққанды тұлғаға айналдыру үшін ұлттық құндылықтар арқылы
Завучтарға
Мақала
Барлық сыныптар
Тәрбие теориясы практикада пайдалану
Джаксыбаева Дилдан Мелдешовна
11 Ақпан 2025
174
Тәрбие теориясы Қазіргі қоғамдагы тәрбиенің мақсаты мен міндеттері, мәні Жоспар: 1. Тәрбие әлеуметтік құбылыс. 2. Педагогика классиктерінің тәрбие мақсаты жөніндегі пікірлері. 3. Тәрбиенің мақсат-міндеттері. 4. Тәрбие процесінің мәні. 5. Тәрбиенің заңдылықтары мен принциптері. 6. Өзін-өзі тәрбиелеу және қайта тәрбиелеу. 1. Тәрбие - қоғамның негізгі қызметтерінің бірі, жеке адамды мақсатты, жүйелі қалыптастыру процесі, аға ұрпақтың тәжірибесін кейінгі буынға меңгертіп, олардың сана-сезімін, жағымды мінез-құлқын дамытушы. Ересек буын қоғамдыдтарихи өмірде жинаңталған тәжірибені, білімді жас буынға тәрбие процесі арқылы береді. Тәрбие материалдық игіліктерді өндіруге қабілетті, іскер адамдарды дайындауға бағытталуы қажет. Басты өндіруші күш - жеке тұлға. Адам жүйелі түрде күрделі қатынастарға араласып, қоғамдағы қалыптасқан идеяны, саяси және моральдық көзқарастарды, сенімдерді қоғамдағы адамдардық өмір сүру тәртібін меңгереді. Педагогика баланы оқыту, тәрбиелеу тәжірибелерін қорытып, тәр
Завучтарға
Баяндамалар, реферат
Барлық сыныптар
Сыныптан тыс іс-шаралар арқылы баланың бос уақытын тиімді пайдалану
Джаксыбаева Дилдан Мелдешовна
11 Ақпан 2025
166
Сыныптан тыс іс-шаралардың пайдасы Дамытушылық: Балалардың қызығушылықтарын анықтап, оларды дамытуға мүмкіндік береді. Мысалы, спорт, музыка, сурет салу, тіл үйрену, т.б. Оқуға қызығушылық: Сыныптан тыс іс-шаралар арқылы балалар жаңа білім мен дағдыларды меңгеріп, оқуға деген қызығушылықтарын арттырады. Әлеуметтік дағдылар: Балалар командада жұмыс істеуге, басқалармен қарым-қатынас жасауға үйренеді. Жауапкершілік: Сыныптан тыс іс-шараларға қатысу арқылы балалар өз істеріне жауапты болуға үйренеді. Өзін-өзі бағалау: Балалар өз жетістіктерін көріп, өздеріне деген сенімділіктерін арттырады. Сыныптан тыс іс-шаралардың түрлері Спорт секциялары: Футбол, баскетбол, волейбол, жүзу, т.б. Өнер үйірмелері: Музыка, сурет салу, би, театр, т.б. Тіл үйрену курстары: Ағылшын, орыс, қытай, т.б. Ғылыми үйірмелер: Физика, химия, биология, т.б. Техникалық үйірмелер: Робототехника, модельдеу, т.б. Қалай таңдау керек? Баланың қызығушылығын ескеру керек. Баланың мүмкіндіктерін ескеру керек. Сыныптан тыс іс-ш
Завучтарға
Мақала
Барлық сыныптар