Оқу
мақсаты:
|
Барлық
оқушылар: 20 көлеміндегі сандар,
толық ондықтар, 100 санын біледі, тура және кері санай
алады.
Көптеген
оқушылар: натурал сандар
қатарындағы орнын талдап салыстырады.
Кейбір оқушылар: Екі таңбалы сандар
ондықтар және бірліктер разрядынан тұратыны туралы қорытынды
жасайды.
|
Ұжымдық
жұмыс
Жаңа тақырыптың
түсіндірілуі
Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы
үйрету
|
Жеке
жұмыс
Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен
орындауы
|
3минут
|
Басы
|
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру:
Сәлемдесу
«Жүректен
-жүрекке» оқушылар бір –біріне
жылы тілектер тілейді.
Тиімділігі :оқушыны
бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады,бауырмалдығын
оятады.
«Кім жылдам?»
әдісі.
Берілген цифрлардан
аталған сандарды құра.
-2 ондықтан тұратын
санды құр.
-5 жүздіктен тұратын
санды құр.
-1 ондық 7 бірліктен
тұратын санды құр.
-1 ондық 9 бірліктен
тұратын санды құрау.
Оқу материалын
жариялау:
«Ой қозғау»
әдісі.
-Мен қандай сандарды
құруды тапсырдым?
-20-ға дейін тура және
кері сана.
-Толық ондықтар дегенді
қалай түсінесің?
-Толық ондықтармен кері
сана.
-100 қандай
сан?
-Ендеше бүгінгі
сабағымыздың тақырыбы қандай болады?
|
Цифрлардан аталған
сандарды құрады.
Берілген цифрлардан
сандар құрап айтады.
Сұрақтарға жауап береді
|
ҚБ: «Жұлдыз
шалар
»
арқылы
ҚБ:
«Бағдаршам
»әдісі
арқылы бірін –бірі
бағалау
|
Бірнеше
10 көлеміндегі
цифрлар
|
30
минут
2 мин
3
мин
|
Ортасы
|
(Ұ) 1- тапсырма «Өз
пікіріңді айт» әдісі арқылы жүзеге
асады.
А)
Балалар екі командаға бөлінді.
Бірінші командадағы балалар 12, 14, 16, 18, 20 нөмірлерін тақты.
Қандай заңдылықты байқадың? Ал егер екінші командадағы балалардың
нөмірлері 11 мен 20 арасындағы сандар болса, онда олардың нөмірлері
қандай болатынын айт.
Сергіту
сәті
Біз бір үйде
нешеуміз?
Кел санайық
,екеуміз.
Бас бармағым - атам,
Балан үйрек-апам.
Ортан терек –әкем,
Шылдыр шүмек анам.
Кішкентай бөбек -
мен.
Біз бір үйде
нешеуміз?
Біз бұл үйде
бесеуміз.
(Д) 2- тапсырма
«Орындап көр» әдісі арқылы жүзеге
асады.
А) Есепті
шығар.
Спорт жарысына 20 ұл және
30 қыз қатысты. Жарысқа барлығы неше бала
қатысты?
|
Оқушы
тапсырма-ларды түсініп оқиды,
орындайды.
А)1-командада:
11,13,15,17,19. Жұп және тақ сандар.
Дескриптор:
-Екінші командадағы
нөмірлерді анықтайды.
-Заңдылықты
анықтайды
Өлеңді дауыстап айтып,
сергіту жаттығуларын жасайды.
А)Есепті шығарады. Ш:
20+30=50
Ж: Жарысқа барлығы 50
бала қатысты.
|
|
|