Материалдар / 0-ден 10-ға дейінгі сандар. 11-ден 20-ға дейінгі сандар.Толық ондықтар.100 саны.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

0-ден 10-ға дейінгі сандар. 11-ден 20-ға дейінгі сандар.Толық ондықтар.100 саны.

Материал туралы қысқаша түсінік
2.1.1.1 100-ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну; 100 көлеміндегі сандарды тура және кері санау; олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қараша 2021
303
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мұғалімнің аты-жөні:


Пән/Сынып:

Математика 2-сынып

Күні:


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:


Екі таңбалы сандар

Сабақтың тақырыбы:1

0-ден 10-ға дейінгі сандар. 11-ден 20-ға дейінгі сандар.Толық ондықтар.100 саны.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты

2.1.1.1 100-ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну; 100 көлеміндегі сандарды тура және кері санау; олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау

Оқу мақсаты:

Барлық оқушылар: 20 көлеміндегі сандар, толық ондықтар, 100 санын біледі, тура және кері санай алады.

Көптеген оқушылар: натурал сандар қатарындағы орнын талдап салыстырады.

Кейбір оқушылар: Екі таңбалы сандар ондықтар және бірліктер разрядынан тұратыны туралы қорытынды жасайды.

Саралап оқыту тапсырмалары

Ұжымдық жұмыс

Жаңа тақырыптың түсіндірілуі

Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету

Жеке жұмыс

Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы

Уақыты

Кезең

дері

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

3минут

Басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру:

Сәлемдесу

«Жүректен -жүрекке» оқушылар бір –біріне жылы тілектер тілейді.

Тиімділігі :оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады,бауырмалдығын оятады.

«Кім жылдам?» әдісі.

Берілген цифрлардан аталған сандарды құра.

-2 ондықтан тұратын санды құр.

-5 жүздіктен тұратын санды құр.

-1 ондық 7 бірліктен тұратын санды құр.

-1 ондық 9 бірліктен тұратын санды құрау.

Оқу материалын жариялау:

«Ой қозғау» әдісі.

-Мен қандай сандарды құруды тапсырдым?

-20-ға дейін тура және кері сана.

-Толық ондықтар дегенді қалай түсінесің?

-Толық ондықтармен кері сана.

-100 қандай сан?

-Ендеше бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болады?

Цифрлардан аталған сандарды құрады.










Берілген цифрлардан сандар құрап айтады.






Сұрақтарға жауап береді









ҚБ: «Жұлдыз

шалар »

арқылы










ҚБ:

«Бағдаршам »әдісі

арқылы бірін –бірі бағалау



Бірнеше

10 көлеміндегі цифрлар







30

минут












2 мин











3 мин

Ортасы


(Ұ) 1- тапсырма «Өз пікіріңді айт» әдісі арқылы жүзеге асады.

А) Балалар екі командаға бөлінді. Бірінші командадағы балалар 12, 14, 16, 18, 20 нөмірлерін тақты. Қандай заңдылықты байқадың? Ал егер екінші командадағы балалардың нөмірлері 11 мен 20 арасындағы сандар болса, онда олардың нөмірлері қандай болатынын айт.



Сергіту сәті

Біз бір үйде нешеуміз?

Кел санайық ,екеуміз.

Бас бармағым - атам,

Балан үйрек-апам.

Ортан терек –әкем,

Шылдыр шүмек анам.

Кішкентай бөбек - мен.

Біз бір үйде нешеуміз?

Біз бұл үйде бесеуміз.


(Д) 2- тапсырма «Орындап көр» әдісі арқылы жүзеге асады.

А) Есепті шығар.

Спорт жарысына 20 ұл және 30 қыз қатысты. Жарысқа барлығы неше бала қатысты?


Оқушы тапсырма-ларды түсініп оқиды, орындайды.

А)1-командада: 11,13,15,17,19. Жұп және тақ сандар.

Дескриптор:

-Екінші командадағы нөмірлерді анықтайды.

-Заңдылықты анықтайды


Өлеңді дауыстап айтып, сергіту жаттығуларын жасайды.

А)Есепті шығарады. Ш: 20+30=50

Ж: Жарысқа барлығы 50 бала қатысты.




5 минут



бекіту

4-тапсырма Салыстыр:


Сандарды салыстырады.

Дескриптор:

- Есепті шығарады.

­ -Сандарды салыстырады

ҚБ:

«Жұлдыз-шалар » арқылы бағалау

Оқулық, дәптер қалам




2минут

Кері байланыс

Кері байланыс: «Жетістік баспалдағы» әдісі бойынша өтеді.



Кері байланыс парағы

стикерлер










Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!