Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
100 көлеміндегі сандарды разрядтан аттап ауызша қосу және азайту
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
Пәні: |
Математика |
|||||
Бөлім: |
Сандарға амалдар орындау |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып: |
2 сынып |
|
||||
Сабақтың тақырыбы: |
№16 сабақ. 100 көлеміндегі сандарды разрядтан аттап ауызша қосу және азайту |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
2.1.2.7. 45+9,40–14 жағдайларында ондықтан аттап ауызша қосу мен азайтуды орындау. 2.1.2.3.Тиімді есептеу үшін қосудың ауыстырымдылық,терімділік қасиеттерін қолдану. |
|||||
Сабақтың мақсаты |
100 көлеміндегі сандарды разрядтан аттап қосу және азайту тәсілдерін үйренеді |
|||||
Құндылықтар және оның мақсаты: |
ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ Қарапайым өлшеулер жүргізу, практикалық есептерді шешуге арналған құралдармен жұмыс жасай алу |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақ тың басы 5 минут Өткенді пысықтау 5 минут Сабақ тың ортасы 20 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақты қорыту 8минут Кері байланыс 5 минут |
Психологиялық ахуалды жақсарту
Өткенді пысықтау Үй тапсырмасы 6-тапсырма Өрнектердің мәнін тап 9 + 4 = 13 4 + 9 = 13 13 – 9 = 4 13 – 4 = 9 Тақырыпты ашу БББ кестесі» әдісі. Жұптық жұмыс. Оқушылар мұғалімнің бағыттаушы сұрақтарының көмегімен орындайды (жазады): –Алдыңғы сабақта қандай екі таңбалы сандармен таныстық? Жазып көрсет. –48 санының құрамын білесің бе? Жазып көрсет. –27 саны қандай сандардың қосындысынан тұратынын білесің бе? Жазып көрсет. –14 санын разрядтық қосылғыштарға жікте. Жаңа тақырып 1-тапсырма а) Қосу мен азайтудың қалай орындалатынын түсіндіреді. Қорытынды жасайды. 56 + 4 50 + (6 + 4) = 50 + 10 = 60. Жазудағы сызба нені білдіреді? 6 + 4 өрнегі ше? 50 + 10 өрнегі ше? 60 саны ше? Қорытынды: 56 санын разрядтық қосылғыштардың қосындысымен алмастыру. 56 + 4 = (50 + 6) + 4 Қосудың терімділік қасиетін қолдану. (50 + 6) + 4 = 50 + (6 + 4) = 50 + 10 = 60 Жазудағы сызба нені білдіреді? 60 – 4 50 + (10 – 4) = 50 + 6 = 56. 10 – 4 өрнегі ше? 50 + 6 өрнегі ше? 56 саны ше? Қорытынды: 60 – азайғыш, 4 – азайтқыш. Қосылғыштарының бірі 10-ға тең болатындай азайғышты екі қосылғыштың қосындысымен алмастыру: 60 = 50 + 10. Қосындыдан санды азайту тәсілін қолдану: 60 – 4 = (50 + 10) – 4 = 50 + (10 – 4) = = 50 + 6 = 56. Осы тәсілмен 53 + 7, 62 + 8, 70 – 7, 80 – 6 өрнектерінің мәнін есептейді. 2-тапсырма 26 + 34, 60 – 26 өрнектерінің мәнін есептеу үшін екі қосылғышты жіктеу негізінде жүзеге асады. 26 + 34 = (20 + 6) + (30 + 4) = (20 + 30) + (6 +4) = 50 + 10 = 60 60 – азайғыш, 26 – азайтқыш 60 – 26 = (50 + 10) + (20 + 6) = (50 – 20) + (10– 6) = 30 + 4 = 34 Есептеу тәсілдерін түсіндіре отырып 72 + 18, 80 – 35, 57 + 33, 50 – 24 өрнектерінің мәнін есептейді ЕБҚ 3-тапсырма Өрнектердің мәнін тап 17+23=40 90-5=85 4-тапсырма Кестелер бойынша теңдеулер құр. Оларды шеш. Мысалы, бірінші қосылғышы 62-ге, екінші қосылғышы а-ға, ал қосындының мәні 90-ға тең. Теңдеуді жазамыз: 62 + а = 90 Шешуі: а = 90 – 62 а = 28.
5-тапсырма Есепті шығар Біз отбасымызбен театрға бардық. Театрда 19 биші және 11 әнші өнер көрсетті. Театрда барлығы неше адам өнер көрсетті? Есепті шешу үдерісінің әр кезеңі : оқу, сұрақ пен шартты ажырату, амал таңдау, шешуін, жауабын жазу және оны тексеруге сәйкес іс- әрекет орындау дағдысына машықтанады. Қосындыны табуға берілген есеп. «Театрдағы 19 биші» – белгілі қосылғыш. «Театрдағы 11 әнші» – белгілі қосылғыш, «Театрда өнер көрсеткен адам саны» – белгісіз. Ш: 19 + 11 = 30. Ж: өнер көрсеткен адам саны – 30. Оқушылар өз қалауынша есепті түрліше модельдеп (сызба түрінде немесе қысқаша жазба түрінде) шығарады. «Ойлан,тап» 7-тапсырма − Велосипедтердің доңғалақтары нешеу? (9) Демек, 4 адам 4 велосипед теуіп жүр. − 4 велосипед, әрқайсысы 3 доңғалақты болуы мүмкін бе? ( 12 доңғалақ.) − 4 велосипед, әрқайсысы 2 доңғалақты болуы мүмкін бе? (8 доңғалақ.) − 3 доңғалақты 2 велосипед және 2 доңғалақты 2 велосипед болуы мүмкін бе? (10 доңғалақ.) − 3 доңғалақты 1 велосипед және 2 доңғалақты 3 велосипед болуы мүмкін бе? (9 доңғалақ.) Жауабы: 1 адам 3 доңғалақты, ал 3 адам 2 доңғалақты велосипед теуіп жүр Үй тапсырмасы 6-тапсырма Қателерін тап және түзетіп жаз. 80-7=73 90-42=48 38+52=90 65-5=60 49+31=90 73+6=80 |
Жылы лебіздер айтады Үй тапсырмасын тексертеді Таратпа материалменжұмыс жасайды а) 56 + 4, 60 – 4 өрнегін жіктеп қосу, азайтуды орындайды. ә) 53 +7, 62 +8, 70 – 7, 80 – 6 түрінде берілген өрнектерді есептеу тәсілдерін түсіндіреді, есептейді. Қосу мен азайтудың қалай орындалаты нын түсіндіреді Теңдеулерді шеш Жаттығу жасайды Есепті шығарады Шығармашы лыққа берілген есепті сынап көру әдісімен шығарады Үй тапсырмасын алады Кері байланыс жасайды |
Мақтап, мадақтап отыру ҚБ: «Чупа чупс» әдісі
Дескриптор: Өрнектің мәнін табады-1б
Керемет! Дескриптор: 53 + 7 өрнегінің мәнін дұрыс есептейді-1б 62 + 8 өрнегінің мәнін дұрыс есептейді-1б 70 – 7 өрнегінің мәнін табады-1б 80 – 6 өрнегінің мәнін табады-1б
Жарайсың! Дескриптор: 26 + 34 – екі қосылғышты жіктеп, ондыққа ондықты, бірлікке бірлікті қосады-1б 60 –26 – екі қосылғышты жіктеп, есептеу тәсілін түсіндіреді-1б ә) 72 + 18, 80 – 35, 57 + 33, 50 – 24 өрнектерінің мәнін есептейді-1б Дескриптор: Белгісіз қосылғышты табуға берілген теңдеуді шешеді-1б Белгісіз азайтқышты табуға берілген теңдеуді шешеді-1б Белгісіз азайғышты табуға берілген теңдеуді шешеді-1б
Дескриптор: Есеп мазмұнымен жұмыс жасай алады-1б Өз қалауынша есепті түрліше модельдеп шығарады-1б
Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді-1б Есепті ауызша шығарады-1б
Дескриптор: Жіберілген қателікті анықтайды-1б Қателікті түзетеді-1б «Жақсылық ыдысы» әдісі |
суреттер Оқулық Суреттер Жұмыс парағы оқулық оқулық оқулық Суреттер Оқулық Оқулық Жұмыс дәптері Суреттер Жұмыс дәптері Кері байланыс тақтасы |