10 көлеміндегісандардықосу мен азайту / Күзгі кеппешөп

Тақырып бойынша 11 материал табылды

10 көлеміндегісандардықосу мен азайту / Күзгі кеппешөп

Материал туралы қысқаша түсінік
10-ға дейінгі сандардың құрамын қайталайсың, қосып-азайтасың.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлімі:

1А. Сандар мен цифрлар

Педагогтің аты-жөні:

Калиева Б.Т

Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

10 көлеміндегісандардықосу мен азайту / Күзгі кеппешөп

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

1.5.2.1 цифрды саннан ажырату,көрнекі түрде біртаңбалы сандардытүрлі тәсілдермен: нүктелержиынтығымен, таяқшалармен және сан сәулесінде көрсету;

1.1.2.5** ондықтан аттамай біртаңбалы сандарды ауызшақосу мен азайтуды орындау.

Сабақтың мақсаты:

10-ға дейінгі сандардың құрамын қайталайсың, қосып-азайтасың.

Сабақтың барысы:

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Қызығушылықты ояту

0-3

Ынталандыру.

Мұғалім өмірде дұрыс, жылдам санауға үйренудің маңыздылығы туралы әңгіме жүргізеді.




4-6

Өзектендіру.

Ауызша санау.«Кім жылдам» ойыны.

Мұғалім ауызша санауға ойын ұйымдастырады.


Оқушылар ойынға қатысады.


«Кім жылдам» ойыны.

7-10

Мақсат қою (мәселелік жағдаят).

Біз 10 көлеміндегі сандарды қосу мен азайтуды меңгере алғанымызды анықтайық.

Оқулықтағы №1 тапсырма.Сандар құрамын есіне түсіреді. Кестеге қарайды. Оны сандарды қосу үшін қалай қолдануға болатынын айтып бере ала ма?




Сандар құрамын есіне түсіреді.


Оқулық, дәптер.


Мағынаны тану

10-15

Өзіндік жұмыс.

Оқулықтан 2-тапсырманы орындауды ұсынады.

Мұғалім кесте мысалдарды құруға бағыт береді.

9+1=10 9-5=4

5-3=2 1+3=4

10-2=8 4+4=8

Дәптеріне мысалдарды жазып, оларды есептейді.Тапсырманы өзбетімен орындайды.

7-4=3 3+4=7

7-3=4 4+3=7

4-1=3

Оқушылар тапсырманы орындау деңгейіне байланысты «Отшашу» әдісіарқылы өзін-өзі бағалайды.

Оқулық, дәптер.


15-25

Қиындықтарды түзету.

Мұғалім тапсырмалардың орындалуының дұрыстығын тексереді.

Кімде қиындықтар туындады?

Сендер қай жерде қателік жібердіңдер?

Жіберілген қателіктің себебі неде?

Өз жұмыстарында қателік болмағандар, өздеріңнің іс-әрекеттеріңнің мақсатын тұжырымдаңдар.

(Қосымша тапсырмалар орындау.)

Қателік байқағандардың жұмысындағы ары қарайғы мақсаты қандай?

(Қателіктерді түзету.)

Қателіктерді түзету алгоритмін қолданамыз.

Қателікті түзету үшін оқулықтан 3-тапсырманы орындауды ұсынуға болады. Әрбір қабаттағы сандардың қосындысы көрсетілген санға тең болатындай бос орындарға тиісті сандарды анықтауды ұсынады.

Cоңғы қабаттағы сандарды анықтау үшін қосындысы 8-ге, 10-ға тең болатындай үш қомылғышты анықтаса жеткілікті.















Оқушылар үш санның қосындысы көрсетігне санға тең болатындай мысалдар жазады.

4 + 1 + 3 = 8

2 + 1 + 5 = 8

2 + 6 + 0 = 8

5 + 2 + 3 = 10

5 + 1 + 4 = 10

0 + 7 + 3 = 10


Оқулық, дәптер.


25-32

Осығандейінөтілгенматериалменжұмыс.

Оқулықтағы4-тапсырманы орындауды ұсынуға болады. Арифметикалық пирамиданың қалай құрылғанынанықта.

Оқушылар сол жақтан төменнен бастап жоғарыға қарай жүріп отыру керектігін анықтайды.


Пирамиданың қалай құрылғанын анықтап, есептеуді орындайды.

2+1=3 1+4=5

3+2=5 3+1=4

5+5=10

Оқушылардың жұмысы «Шапалақтау» әдісі бойынша бағаланады.

Оқулық, дәптер.


Рефлексия

32-35

Жеміс – сабақ пайдалы, жемісті болды.

Гүл – сабақ жақсы өтті.

Жасыл жапырақ – сабаққа көңілі толмады.

Сары жапырақ – сабақ ұнамады, зеріктірерлік болды.

Сабақ аяқталған соң оқушылар ағашқа жапырақ, гүл, жемістерді жабыстырады.


Ағаштың суреті, жапырақ, гүл, жемістер.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.05.2023
322
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі