Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / 10 көлеміндегісандардықосу мен азайту / Күзгі кеппешөп
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
10 көлеміндегісандардықосу мен азайту / Күзгі кеппешөп
Материал туралы қысқаша түсінік
10-ға дейінгі сандардың құрамын қайталайсың, қосып-азайтасың.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Бөлімі:
1А. Сандар мен
цифрлар
Педагогтің
аты-жөні:
Калиева
Б.Т
Күні:
Сыныбы:
Қатысушылар
саны:
Қатыспағандар
саны:
Сабақтың
тақырыбы:
10
көлеміндегісандардықосу мен азайту / Күзгі
кеппешөп
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
1.5.2.1 цифрды саннан
ажырату,көрнекі түрде біртаңбалы сандардытүрлі тәсілдермен:
нүктелержиынтығымен, таяқшалармен және сан сәулесінде
көрсету;
1.1.2.5** ондықтан
аттамай біртаңбалы сандарды ауызшақосу мен азайтуды
орындау.
Сабақтың
мақсаты:
10-ға дейінгі сандардың
құрамын қайталайсың, қосып-азайтасың.
Сабақтың
барысы:
Уақыты
Педагогтің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Қызығушылықты
ояту
0-3
Ынталандыру.
Мұғалім өмірде
дұрыс, жылдам санауға үйренудің маңыздылығы туралы әңгіме
жүргізеді.
4-6
Өзектендіру.
Ауызша
санау.«Кім
жылдам»ойыны.
Мұғалім ауызша
санауға ойын ұйымдастырады.
Оқушылар ойынға
қатысады.
«Кім
жылдам»ойыны.
7-10
Мақсат қою (мәселелік
жағдаят).
Біз 10 көлеміндегі сандарды
қосу мен азайтуды меңгере алғанымызды
анықтайық.
Оқулықтағы №1
тапсырма.Сандар құрамын есіне түсіреді. Кестеге қарайды. Оны
сандарды қосу үшін қалай қолдануға болатынын айтып бере ала
ма?
Сандар құрамын есіне
түсіреді.
Оқулық,
дәптер.
Мағынаны
тану
10-15
Өзіндік
жұмыс.
Оқулықтан 2-тапсырманы
орындауды ұсынады.
Мұғалім кесте мысалдарды
құруға бағыт береді.
9+1=10 9-5=4
5-3=2 1+3=4
10-2=8 4+4=8
Дәптеріне мысалдарды жазып,
оларды есептейді.Тапсырманы өзбетімен
орындайды.
7-4=3
3+4=7
7-3=4
4+3=7
4-1=3
Оқушылар тапсырманы орындау
деңгейіне байланысты«Отшашу»
әдісіарқылы өзін-өзі
бағалайды.
Оқулық,
дәптер.
15-25
Қиындықтарды
түзету.
Мұғалім тапсырмалардың
орындалуының дұрыстығын тексереді.
– Кімде қиындықтар
туындады?
– Сендер қай жерде қателік
жібердіңдер?
– Жіберілген қателіктің
себебі неде?
– Өз жұмыстарында қателік
болмағандар, өздеріңнің іс-әрекеттеріңнің мақсатын
тұжырымдаңдар.
(Қосымша тапсырмалар
орындау.)
– Қателік байқағандардың
жұмысындағы ары қарайғы мақсаты
қандай?
(Қателіктерді
түзету.)
– Қателіктерді түзету
алгоритмін қолданамыз.
Қателікті түзету үшін
оқулықтан 3-тапсырманы орындауды ұсынуға болады. Әрбір қабаттағы
сандардың қосындысы көрсетілген санға тең болатындай бос орындарға
тиісті сандарды анықтауды ұсынады.
Cоңғы қабаттағы сандарды
анықтау үшін қосындысы 8-ге, 10-ға тең болатындай үш қомылғышты
анықтаса жеткілікті.
Оқушылар үш санның қосындысы
көрсетігне санға тең болатындай мысалдар
жазады.
4 + 1 + 3 =
8
2 + 1 + 5 =
8
2 + 6 + 0 =
8
5 + 2 + 3 =
10
5 + 1 + 4 =
10
0 + 7 + 3 =
10
Оқулық,
дәптер.
25-32
Осығандейінөтілгенматериалменжұмыс.
Оқулықтағы4-тапсырманы
орындауды ұсынуға болады. Арифметикалық пирамиданың қалай
құрылғанынанықта.
Оқушылар сол жақтан төменнен
бастап жоғарыға қарай жүріп отыру керектігін
анықтайды.
Пирамиданың қалай құрылғанын
анықтап, есептеуді орындайды.
Сары жапырақ – сабақ ұнамады,
зеріктірерлік болды.
Сабақ аяқталған соң оқушылар
ағашқа жапырақ, гүл, жемістерді
жабыстырады.
Ағаштың суреті, жапырақ, гүл,
жемістер.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз