Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспар
«Қазақ тілі мен әдебиеті» пәні, 10-сынып (Т2)
Барлығы:170 сағат, аптасына: 5 сағат
Авторлары: Ф.Ш.Оразбаева, Ж.Т.Дәулетбекова, А.Қ.Рауандина, Р.С.Рахметова, Б.Қ.Мүкеева
Алматы: Көкжиек-Горизонт, 2019 жыл
№ р/с |
Ауыспалы тақырыптар |
Сабақтың тақырыптары |
Оқу мақсаты |
Cағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
1-тоқсан – 40 сағат
|
||||||
1-2 |
І.Еңбек нарығы және сұраныс. Балғабек Қыдырбекұлы «Теміржолшы» |
1-2. Еңбек нарығы |
10.1.1.1 мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, өз біліміне сүйеніп тақырыпты жалғастыра білу; 10.1.3.1 оқу-кәсіби, қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени тақырыптар аясында қолданылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын білу. |
2 |
|
|
3-4 |
3-4. Кәсіпкерлік – табыс көзі |
10.4.1.1 публицистикалық және ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, шағын мақала, тезистер, сұхбаттар құрастыра білу; 10.5.1.1 көптік мәнді есімдер мен көптік жалғауларды ажырата танып, дұрыс қолдану. |
2 |
|
|
|
5-6 |
5-6. Кәсіпкерлік - шеберлік |
10.2.2.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық мәтіндерге сүйеніп, монолог және диалог құрау, сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, тыңдаушыға әсер ету; 10.4.6.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу. |
2 |
|
|
|
7-8 |
7-8. Әлеуметтік сұраныс және отандық өнім |
10.1.3.1 оқу-кәсіби, қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени тақырыптар аясында қолданылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын білу; 10.4.4.1 тақырып бойынша мәтінге жоспар құрып, әр тармақшаға қажетті негізгі және қосымша мәліметтерді жинақтап ұсыну (тірек-схема, менталды карта, презентация). |
2 |
|
|
|
9-10 |
9-10. Балғабек Қадырбекұлы – танымал жазушы |
10.2.3.1 сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану; 10.3.2.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндердің (мақала) құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдау. |
2 |
|
|
|
11-12 |
11-12. Теміржолшы – тарихи оқиға шежіресі |
10.3.2.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндердің (интервью) құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдау; 10.3.3.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені талдау және кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау. |
2 |
|
|
|
13-14 |
13-14. Нәтиже сабақ. БЖБ №1 |
10.1.1.1 мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, өз біліміне сүйеніп тақырыпты жалғастыру; 10.2.3.1 сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану. |
2 |
|
|
|
15-16 |
ІІ. Отандық өнеркәсіп өнімі. Ғ.Мұстафин «Қарағанды» романынан үзінді |
1-2. Отандық өнімді пайдаланамыз |
10.1.6.1 көтерілген мәселе бойынша әртүрлі дереккөздерден алынған мәтіндерді тыңдау және салыстыру, өз көзқарасын аргументтер негізінде дәлелдеу; 10.5.1.1 көптік мәнді есімдер мен көптік жалғауларды ажырата танып, дұрыс қолдану. |
2 |
|
|
17-18 |
|
3-4. Орталық Қазақстан – кенді аймақ |
10.2.6.1 әртүрлі графиктік мәтіндердегі (иллюстрация, фотосурет, сызба, шартты белгі) ақпараттарды салыстыру, негізгі идеясын түсіндіру; 10.5.1.1 көптік мәнді есімдер мен көптік жалғауларды ажырата танып, дұрыс қолдану. |
2 |
|
|
19-20 |
|
5-6. Қарағанды-кеншілер қаласы |
10.2.1.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндерден күрделі сөздердің жасалу жолын анықтау, ауызша мәтін құрауда орынды қолдану; 10.4.4.1 тақырып бойынша мәтінге жоспар құрып, әр тармақшаға қажетті негізгі және қосымша мәліметтерді жинақтап ұсыну (тірек-схема, менталды карта, презентация). |
2 |
|
|
21-22 |
|
7-8. Ғ.Мұстафин «Қарағанды» романынан үзінді |
10.3.1.1 мәтіндегі негізгі және қосымша ақпараттарды анықтай отырып, факті мен көзқарасты ажырату, мәтін идеясымен байланысын анықтау; 10.1.4.1 прозалық шығарманы тыңдау, шығармада көтерілген жалпыадамзаттық мәселені айқындау. |
2 |
|
|
23-24 |
|
9-10. Дауысы дәуірмен ұласқан |
10.3.2.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндердің (интервью) құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдау; 10.4.1.1 публицистикалық және ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, интервью жазу. |
2 |
|
|
25-26 |
|
11-12. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? БЖБ №2 |
10.3.1.1 мәтіндегі негізгі және қосымша ақпараттарды анықтай отырып, факті мен көзқарасты ажырату, мәтін идеясымен байланысын анықтау; 10.2.6.1 әртүрлі графиктік мәтіндердегі (иллюстрация, фотосурет, сызба, шартты белгі) ақпараттарды салыстыру, негізгі идеясын түсіндіру. |
2 |
|
|
27-28 |
ІІІ. Қазақ киносы мен театрының қазіргі келбеті. Дулат Исабеков «Әпке» драмасы |
1-2. Қазақ киносының атасы |
10.2.2.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық мәтіндерге сүйеніп, монолог және диалог құрау, сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, тыңдаушыға әсер ету; 10.4.2.1 қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу («келісу, келіспеу» эссесі). |
2 |
|
|
29-30 |
|
3-4. Қазақстанның мәдени өмірі |
10.1.4.1 драмалық шығарманы тыңдау, шығармада көтерілген жалпыадамзаттық мәселені айқындау; 10.1.5.1 мәтіннен автордың көзқарасын (негізгі ойын) негіздейтін аргументтерді талдай отырып, астарлы ойды анықтау. |
2 |
|
|
31-32 |
|
5-6. Театр фестивальдары |
10.3.4.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндер (эссе) бойынша салыстырмалы (жанры, құрылымы, тілдік құралдары, мақсатты аудиториясы) талдау жасау; 10.5.1.2. сын есімнің жасалу жолдарын білу, мәтін құрауда орынды қолдану. |
2 |
|
|
33-34 |
|
7-8. Тарихи шығарманы сахналау |
10.2.3.1 сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану; 10.5.1.2. сын есімнің жасалу жолдарын білу, мәтін құрауда орынды қолдану. |
2 |
|
|
35-36-37 |
|
9-10-11. Д.Исабеков «Әпке» драмасы |
10.3.3.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені талдау және кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау; 10.4.3.1 шығармашылық жазба жұмыстарында көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарын тиімді қолданып жазу. |
3 |
|
|
38 |
12. Тоқсандық жиынтық бағалау №1 |
10.1.3.1, 10.3.1.1, 10.3.2.1, 10.1.6.1, 10.2.2.1, 10.4.6.1, 10.2.3.1. |
1 |
|
|
|
39-40 |
13-14. Нәтиже сабақ |
10.3.4.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндер (эссе) бойынша салыстырмалы (жанры, құрылымы, тілдік құралдары, мақсатты аудиториясы) талдау жасау; 10.5.1.2 сын есімнің жасалу жолдарын білу, мәтін құрауда орынды қолдану. |
2 |
|
|
|
|
2-тоқсан – 40 сағат |
|||||
41-42 |
4.Ұлттық экологиялық мәдениет |
1-2. Ұлттық экология бастаулары |
10.1.2.1 мәтінді тыңдай отырып, негізгі идеяларды (ақпараттарды) қысқаша түртіп жазу (конспектілеу), жазбаға сүйеніп мәтін мазмұнын түсіндіру; 10.5.1.3 сан есімнің жасалу жолдарын білу, мәтін құрауда орынды қолдану. |
2 |
|
|
43-44 |
3-4. Экологиялық мәдениет және тыйым сөздер |
10.2.2.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық мәтіндерге сүйеніп, монолог және диалог құрау, сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, тыңдаушыға әсер ету; 10.3.5.1 мәтін тақырыбына байланысты қосымша материалдарды энциклопедиялардан тауып, ортақ қорытындылар жасау. |
2 |
|
|
|
45-46 |
5-6. Экология және кәсіби маман мәдениеті |
10.4.1.1 публицистикалық және ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, тезис жазу; 10.4.6.1 сөйлем деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу. |
2 |
|
|
|
47-48 |
|
7-8. «Жасыл белдеу» бағдарламасы және экология |
10.1.4.1 поэзиялық шығарманы тыңдау, шығармада көтерілген жалпыадамзаттық мәселені айқындау; 10.3.2.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндердің (тезис) құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдау. |
2 |
|
|
49-50 |
9-10. Қадыр Мырза Әлі – философ ақын |
10.3.5.1 мәтін тақырыбына байланысты қосымша материалдарды энциклопедиялардан тауып, ортақ қорытындылар жасау; 10.5.1.3 сан есімнің жасалу жолдарын білу, мәтін құрауда орынды қолдану. |
2 |
|
|
|
51-52 |
11-12. Қадыр Мырза Әлі «Аралым» |
10.2.5.1 пікірталастың «пікірталас -монолог», «пікірталас-диалог», «пікірталас-полилог» түрлерінде сенімді және еркін сөйлеу; 10.5.1.3 сан есімнің жасалу жолдарын білу, мәтін құрауда орынды қолдану. |
2 |
|
|
|
53-54 |
|
13-14. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? БЖБ №1 |
10.1.2.1 мәтінді тыңдай отырып, негізгі идеяларды (ақпараттарды) қысқаша түртіп жазу (конспектілеу), жазбаға сүйеніп мәтін мазмұнын түсіндіру; 10.2.5.1 пікірталастың «пікірталас -монолог», «пікірталас-диалог», «пікірталас-полилог» түрлерінде сенімді және еркін сөйлеу. |
2 |
|
|
55-56 |
5.Мұхит- тіршілік мекені. Әбдіжәміл Нүрпесов «Қан мен тер» |
1-2. Мұхиттағы жануарлар әлемі |
10.1.2.1 мәтінді тыңдай отырып, негізгі идеяларды (ақпараттарды) қысқаша түртіп жазу (конспектілеу), жазбаға сүйеніп мәтін мазмұнын түсіндіру; 10.5.1.4 есімдіктердің жасалу жолдарын білу, мәтін құрауда орынды қолдану. |
2 |
|
|
57-58 |
3-4. Мұхиттағы өсімдік әлемі |
10.1.3.1 оқу-кәсіби, қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени тақырыптар аясында қолданылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну; 10.4.1.1 публицистикалық және ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, баспасөз парағын жазу. |
2 |
|
|
|
59-60 |
5-6. Каспий теңізі |
10.1.2.1 мәтінді тыңдай отырып, негізгі идеяларды (ақпараттарды) қысқаша түртіп жазу (конспектілеу), жазбаға сүйеніп мәтін мазмұнын түсіндіру; 10.5.1.4 есімдіктердің жасалу жолдарын білу, мәтін құрауда орынды қолдану. |
2 |
|
|
|
61-62 |
7-8. Мұхит және экологиялық проблемалар |
10.1.3.1 оқу-кәсіби, қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени тақырыптар аясында қолданылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну; 10.2.1.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндерден күрделі сөздердің жасалу жолын анықтау, ауызша мәтін құрауда орынды қолдану. |
2 |
|
|
|
63-64-65 |
9-10-11. Әбдіжәміл Нұрпейісов «Қан мен тер» романы |
10.1.2.1 мәтінді тыңдай отырып, негізгі идеяларды (ақпараттарды) қысқаша түртіп жазу (конспектілеу), жазбаға сүйеніп мәтін мазмұнын түсіндіру; 10.3.3.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені талдау және кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау. |
3 |
|
|
|
66-67 |
12-13. Адамзат тағдырының жыршысы |
10.3.2.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндердің (баспасөз парағы) құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдау; 10.4.2.1 қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу (дискуссивті эссе). |
2 |
|
|
|
68-69 |
14-15. Нәтиже сабақ. БЖБ №2 |
10.2.6.1 әртүрлі графиктік
мәтінд Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |