Материалдар / 10 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Буллинг алдын алу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қырқүйек 2024
161
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сынып сағаты



Мекеме


Сыныбы:

10 «Ә» сынып

Сынып сағатының тақырыбы

Достық –рухан и биік ұғым 16.09.2024

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

Буллингке қарсы күресудің ортақ ережесін сақтайды, мысалдар келтіру.

Сабақтың мақсаты

Оқушыларға достың адам өміріндегі маңызы,достықтың шынайы белгісі туралы түсіндіру;

2.Оқушыларды әдеби тілмен сөйлеуге дағдыландыру,олардың өзін қоршаған ортасын дұрыс түсінулеріне,өмірге деген көзқарастарының қалыптасуына,һз ойын,пікірін баяндай жеткізе білулеріне көмектесу;

3.Оқушыларды досытққа адал болуға,имандылыққа,сыйластыққа тәрбиелеу;


Ойлау дағылары

Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау , бағалау

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

5-минут


Топтастыру



Бастапқы білімді анықтау және үй тапсырмасын сұрау

5 минут







Жаңа тақырыпты ашу кезеңі

10 минут
















Жаңа тақырып

10 мин




































Сабақтың ортасы





5 минут


























Тапсырма


5 минут



Ұйымдастыру . Сәлемдесу ,түгелдеу

Ынтымақтастық атмосферасын құрамын. «Сәлем дос» тренинг



Топтастыру. Оқушыларды 2 топқа біріктіремін


Топтастыру:

  1. Топ жақтаушылар

  2. Топ даттаушылар болады.


Оқушыларға фишинг және буллинг туралы тапсырмалар беріледі.

Топтық жұмыс

1-топ Жақтаушы топтар интернеттің пайдасын, буллингке ұшырамау жолдарын, хакерлердің қалай жұмыс жасайтындығы туралы өз ойларын айтады.

Тапсырма№1

Венн диаграмасы арқылы компьютерлік қауіпсіздік пен желілік қауіпсідікті салыстырыңдар?

Дескрипторлар:

Компьютерлік қауіпсіздік туралы біледі

Желілік қауіпсіздік туралы біледі

Компьютерлік және желілік қауіпсіздікті салыстырады

Смайликтер арқылы бағалаймын



2-Топ Зиянды жақтарын айтады, буллинг дегеннің не екенін, хакерлердің адамдарға зиян келтіру жолдарын айтады.


Тапсырма №2

Кибербуллингке қалай қарсы тұруға болады?

Кибербуллингке қарсы күресудің ортақ ережесін жасап ұсыныңдар. Жасалған ереженің әрбір пунктіне дәлелді мысалдар келтіріңдер.

Дескрипторлар:

Кибербуллингкеқарсы күресу шараларын анықтайды

Ортақ ережежасай алады?

Смайликтер арқылы бағалаймын


Жеке жұмыс: Оқушыларға буллинг туралы бинебаян көрсетіледі. Оқушылар бинебаяннан көргендерін айтып талқылайды.


Видео ролик көрсету.

амда буллинг мектеп оқушылары арасында ғана болады деген түсінік қалыптасқан . Шын мәнінде кез келген жастағы адам үйде, көшеде , жұмыста, оқу орнында, қысқасы барлық жерде буллингпен ұшырасуы мүмкін. Буллинг деп көп жағдайда бір адамның бір адамды қорқытып үркіткенін ,қудалауын атайды. Ал құрбанға топ болып әлімжеттік жасауды моббинг дейді. Буллингтің негізгі төрт түрі бар. Олар 1-сөзбен қорқыту 2-күшпен қорқыту 3-реляцион түрі және кибернетикалық буллинг. Буллингтің күш көрсету арқылы жүретін түрі адамның тәніне зиянын тигізеді оның дүние мүлкіне зардап әкеледі. Мәселен иықпен қағып өту,ұру, төбелесу, осықатарда. Әдетте буллинг басқалай басталып ақыр соңында күшкөрсетуге алып келеді. Күшкөрсету өлімге апаруы мүмкін өте қауіпті буллинг түрі. Сөз формасындағы буллингте адам ауызша айқаймен дауыс көтеру арқылы және күліп кекетіп мұқату арқылы зорлық көрсетеді. Құрбанды қорлап оның намысына тию сыртынан ол туралы өтірік айту өсек тарату дөрекі сөйлеу жәбірлеу сөз түріндегі буллингке кіреді. Буллингті кейде әлеуметтік агрессия депте атайды. Бұл бір адаммен қарымқатынас құру арқылы оған зиян келтіру кемсіту. Сондай ақ реляцион буллинг түсінігін бір адам басқа жанның репутациясына кір келтіргісі келген оның қоғамдағы беделіне нұқсан келтіруді ойлап жасаған әрекетін сипаттағандада қолданады буллинг сырткөзге жақынараласатын адамдар боп көрінетін ортада болуы мүмкін. Сондықтан ол ұзақ уақыт басқа адамдарға байқалмай бірнеше жылға созылуы мүмкін .

Жұппен жұмыс

әрбір кішкентай тақырыпшаларды жұптарымен бірігеп оқи отырып талқылайды.


Желідегі қауіпсіздік



Дескриптор:

Аударма мағынасын табады

Мәтінді оқып, кибербуллингті сипаттайтын 3 сөз жазады

Адам денсаулығына тигізетін әсерін атайды

Қарсы күресу ережесін түзіп, мысал келтіреді

Қалыптастырушы бағалау. «Смайлик» арқылы оқушылар бір бірін бағалайды. Мұғалім әр бір түзілген ережеге сындарлы тиімді байланыс береді.



Саралау: «Қорытынды» тәсілі бойынша бір тапсырманы көре отырып, әр оқушы өз ойын өз нұсқада талқылайды.

Дескриптор:

интернет желісіндегі алаяқтық түрлерін зерттеп айтып береді

Өмірмен байланыстырып, мысал келтіреді


Қалыптастырушы бағалау: «Бағдаршам» әдісі арқылы оқушылар кері байланыс береді.





Тірек қағаздары








Үй бейнесі салынған суреттер

Түрлі түсті маркерлер










Ақпарат қауіпсіздігі туралы слайд









Ақпара қауіпсіздігі туралы

мәнмәтін












Желі қауіпсіздігі тулары слайд

Бейнеролик

Bilimland.kz


Желідегі алаяқтар туралы мәнмәтін


Сабақтың соңы

5 мин

Сабақ соңында "Шахмат " әдісі арқылы оқушылар ақ ұяшықтарға рефлексия жазады.

Жаңа тақырыпты оқыған кезде не туралы білгіңіз

к еледі?

Алдағы уақытта біліміңізді жақсартқыңыз келетін тақырыпты түсінбеу саласын көрсетіңіз деген сұрақтарға жауап жазады.

Шахмат суреті





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!