Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
10 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сынып сағаты
Мекеме |
|
||||||||||
Сыныбы: |
10 «Ә» сынып |
||||||||||
Сынып сағатының тақырыбы |
Достық –рухан и биік ұғым 16.09.2024 |
||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
Буллингке қарсы күресудің ортақ ережесін сақтайды, мысалдар келтіру. |
||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Оқушыларға достың адам өміріндегі маңызы,достықтың шынайы белгісі туралы түсіндіру; 2.Оқушыларды әдеби тілмен сөйлеуге дағдыландыру,олардың өзін қоршаған ортасын дұрыс түсінулеріне,өмірге деген көзқарастарының қалыптасуына,һз ойын,пікірін баяндай жеткізе білулеріне көмектесу; 3.Оқушыларды досытққа адал болуға,имандылыққа,сыйластыққа тәрбиелеу; |
||||||||||
Ойлау дағылары |
Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау , бағалау |
||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||
Сабақтың басы 5-минут Топтастыру Бастапқы білімді анықтау және үй тапсырмасын сұрау 5 минут Жаңа тақырыпты ашу кезеңі 10 минут Жаңа тақырып 10 мин Сабақтың ортасы 5 минут Тапсырма 5 минут |
Ұйымдастыру . Сәлемдесу ,түгелдеу Ынтымақтастық атмосферасын құрамын. «Сәлем дос» тренинг
Топтастыру. Оқушыларды 2 топқа біріктіремін Топтастыру:
Оқушыларға фишинг және буллинг туралы тапсырмалар беріледі. Топтық жұмыс 1-топ Жақтаушы топтар интернеттің пайдасын, буллингке ұшырамау жолдарын, хакерлердің қалай жұмыс жасайтындығы туралы өз ойларын айтады. Тапсырма№1 Венн диаграмасы арқылы компьютерлік қауіпсіздік пен желілік қауіпсідікті салыстырыңдар? Дескрипторлар: Компьютерлік қауіпсіздік туралы біледі Желілік қауіпсіздік туралы біледі Компьютерлік және желілік қауіпсіздікті салыстырады Смайликтер арқылы бағалаймын 2-Топ Зиянды жақтарын айтады, буллинг дегеннің не екенін, хакерлердің адамдарға зиян келтіру жолдарын айтады. Кибербуллингке қалай қарсы тұруға болады? Кибербуллингке қарсы күресудің ортақ ережесін жасап ұсыныңдар. Жасалған ереженің әрбір пунктіне дәлелді мысалдар келтіріңдер. Дескрипторлар: Кибербуллингкеқарсы күресу шараларын анықтайды Ортақ ережежасай алады? Смайликтер арқылы бағалаймын Жеке жұмыс: Оқушыларға буллинг туралы бинебаян көрсетіледі. Оқушылар бинебаяннан көргендерін айтып талқылайды. Видео ролик көрсету. амда буллинг мектеп оқушылары арасында ғана болады деген түсінік қалыптасқан . Шын мәнінде кез келген жастағы адам үйде, көшеде , жұмыста, оқу орнында, қысқасы барлық жерде буллингпен ұшырасуы мүмкін. Буллинг деп көп жағдайда бір адамның бір адамды қорқытып үркіткенін ,қудалауын атайды. Ал құрбанға топ болып әлімжеттік жасауды моббинг дейді. Буллингтің негізгі төрт түрі бар. Олар 1-сөзбен қорқыту 2-күшпен қорқыту 3-реляцион түрі және кибернетикалық буллинг. Буллингтің күш көрсету арқылы жүретін түрі адамның тәніне зиянын тигізеді оның дүние мүлкіне зардап әкеледі. Мәселен иықпен қағып өту,ұру, төбелесу, осықатарда. Әдетте буллинг басқалай басталып ақыр соңында күшкөрсетуге алып келеді. Күшкөрсету өлімге апаруы мүмкін өте қауіпті буллинг түрі. Сөз формасындағы буллингте адам ауызша айқаймен дауыс көтеру арқылы және күліп кекетіп мұқату арқылы зорлық көрсетеді. Құрбанды қорлап оның намысына тию сыртынан ол туралы өтірік айту өсек тарату дөрекі сөйлеу жәбірлеу сөз түріндегі буллингке кіреді. Буллингті кейде әлеуметтік агрессия депте атайды. Бұл бір адаммен қарымқатынас құру арқылы оған зиян келтіру кемсіту. Сондай ақ реляцион буллинг түсінігін бір адам басқа жанның репутациясына кір келтіргісі келген оның қоғамдағы беделіне нұқсан келтіруді ойлап жасаған әрекетін сипаттағандада қолданады буллинг сырткөзге жақынараласатын адамдар боп көрінетін ортада болуы мүмкін. Сондықтан ол ұзақ уақыт басқа адамдарға байқалмай бірнеше жылға созылуы мүмкін . Жұппен жұмыс әрбір кішкентай тақырыпшаларды жұптарымен бірігеп оқи отырып талқылайды. Желідегі қауіпсіздік
Қалыптастырушы бағалау. «Смайлик» арқылы оқушылар бір бірін бағалайды. Мұғалім әр бір түзілген ережеге сындарлы тиімді байланыс береді.
Саралау: «Қорытынды» тәсілі бойынша бір тапсырманы көре отырып, әр оқушы өз ойын өз нұсқада талқылайды.
Қалыптастырушы бағалау: «Бағдаршам» әдісі арқылы оқушылар кері байланыс береді. |
Тірек қағаздары
Үй бейнесі салынған суреттер Түрлі түсті маркерлер
Ақпарат қауіпсіздігі туралы слайд
Ақпара қауіпсіздігі туралы мәнмәтін
Желі қауіпсіздігі тулары слайд Бейнеролик Bilimland.kz
Желідегі алаяқтар туралы мәнмәтін
|
|||||||||
Сабақтың соңы 5 мин |
Сабақ соңында "Шахмат " әдісі арқылы оқушылар ақ ұяшықтарға рефлексия жазады. Жаңа тақырыпты оқыған кезде не туралы білгіңіз к еледі? Алдағы уақытта біліміңізді жақсартқыңыз келетін тақырыпты түсінбеу саласын көрсетіңіз деген сұрақтарға жауап жазады. |
Шахмат суреті |