Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
10 сынып кәсіпкерлік. 2 тоқсан
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін
Бөлім |
Заманауи жағдайлардағы кәсіпкерлік |
|||||||||||
Педагогтың аты жөні |
|
|||||||||||
Күні |
|
|||||||||||
Сынып: 10 сабақ 1 |
Қатысқан оқушы саны: |
Қатыспаған оқушы саны: |
||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Заманауи жағдайларда кәсіпкерліктің дамуын талдау |
|||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.2.1.1 экономикалық құбылыс ретінде кәсіпкерлікті талдайды; 10.2.1.2 заманауи жағдайларда кәсіпкерліктің даму факторларын біледі |
|||||||||||
Сабақтың мақсаты: |
Қолайлы жағдай туғызу. Оқушылардың өздігінен:
|
|||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК өзін-өзі ұйымдастыру, міндеттерге басымдық беру, жұмыс уақытын жоспарлау; |
|||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||
Басы 5 минут |
Оқушылармен амандасып бүгінгі сабақта олар өмірдің жеке стратегиясын талдап, оны құру ережелері мен принциптерімен танысатынын хабарлаймын. «Еңбекқорлық және кәсіби
біліктілік» тақырыбында ой қозғау. 2.Оқулық және дидактикалық материалдар мен танысу: олардың мазмұны, мақсаты, ерекшеліктері 3.Сыныпты топқа бөлу. Сынып үш топқа бөлінеді. Әр топ өздерінің басшысын және топтың атауын таңдайды. Мысалы, 1-топ: «Бизнес»; 2-топ: «Экономика»; 3-топ: «Кәсіпорын». 4.Тақырыпқа деген қызығушылықты ояту, проблемалық жағдай туғызу. Мұғалімнің сөзі: Біздің екінші бөлімдегі бірінші сабақ –«Бизнес неден басталады?» тақырыбынан басталады.Ол үшін нарықтық тепе-теңдік дегеніміз не? Сұраныс икемділігі дегеніміз не? Сұрақтарына жауап іздеп көрейік. Практикалық мысалдар келтіріңіздер, кім біледі? Жұптасқан оқушылар сұрақтарды талқылайды, пікір алмасады. Мұғалім оқушылардың жауаптарын тыңдайды, оларды толықтырады. Жеке оқушылардың жауаптарына ауызша түрде пікірін айтады немесе түзетеді.Біздің бірінші сабақ «Кәсіпкерлікке кіріспе» тақырыбынан басталады. Ол үшін: Кәсіпкер деген кім? Бизнес деген не? сұрақтарына жауап іздеп көрейік. Мұғалім оқушылардың жауаптарын тыңдайды, оларды толықтырады. |
Оқушылар құндылық туралы мақал-мәтел, өлең шумақтарын айтады. Оқушылар бір-біріне бұрылып, алдында тұрңан оқушыңа сәттілік тілейді. Сынып үш топқа бөлінеді. Әр топ өздерінің басшысын және топтың атауын таңдайды. Жұптасқан оқушылар сұрақтарды талқылайды, пікір алмасады. Жеке оқушылардың жауаптарына ауызша түрде пікірін айтады немесе түзетеді. |
Мадақтау |
Кәсіпкерлік және бизнес не гіздері. 11-сы ныпқа арналған оқулық. 2 бөлім |
||||||||
Сабақтың ортасы Тақырыпты өз бетімен меңгеру (15 минут) Топтық жұмыс 10 мин Сергіту сәті. 3 минут 10 минут |
Мұғалімнің сөзі: Балалар, тақырыпта берілген мәтіннің соңындағы сұрақтарға сіздер оқулықтағы мәтіннен жауап іздеу арқылы жаңа тақырыпты өздеріңіз меңгере аласыздар. Сабақ барысында ұйымдастырылған топтық жұмыста тақырыптың мазмұнын зерттеп, талқылап, талдау жасап, оны іс жүзінде бекіту керек. Енді сабақты бастайық, барлықтарыңызға сәттілік тілеймін! 1.«Сұрақтарға жауап берейік» дағдысы. Мұғалім тақтадағы сұрақтарды көрсетеді және оларға оқулықтан жауап табуды сұрайды (жеке жұмыс) Сұрақтар: 1.Кәсіпкерлік дегеніміз не? 2. Кәсіпкерлік функциялары мен принциптерінің мәні неде? 3. Кәсіпкерлік қызметтің шарттары қандай? 4. Кәсіпкерліктің жалпы экономикалық функциясы қандай? 5. Кәсіпкерлік құбылыс және процесс ретінде қалай сипатталады? 6. Кәсіпкерліктің ұйымдастырушылық қызметі қандай? 7. Кәсіпкерліктің әлеуметтік функциясы қандай? Оқушылар сұрақтарға жауап береді, мұғаліммен бірге талқылайды, дәптеріне негізге идеяларды жазады. 2.«Ойланып, талқылайық» дағдысы: Мұғалім сұрақ карталарын топ жетекшілеріне таратады және «Сұрақтарды талқылап, жауап беріңіздер» - дейді
3.«Талдап салыстырайық» дағдысы
4.«Дәптерге орындайық» дағдысы. Кестені кәсіпкерлікті дамытудың факторларын жазып, толтырыңыздар.
Енді осы шырақтардың біреуін өшіру қажет деп ойлап көріңіз.Демді толығымен шығарып, оның бағытына қарай барынша үрлеңіз. Шырақ жалыны дірілдеп барып өшеді. Сіз қайтадан баяу тыныс алып, қалған шырақтарды біртіндеп үрлеп өшіресіз. 5.«Қолданып көрейік» дағдысы. Кәсіпкерлік процестің тірек-сызбасын сызыңыздар. Бір бағытты таңдап, өз компанияңыздың үлгісінде толтырыңыздар. 6.«Ой бөлісейік» дағдысы. Пікір алмасу. 1.Кәсіпкерлік факторларын түсіну не үшін қажет? 2.Сыртқы факторларды түсіну өмірлік жағдайда қандай жетістікке әкеледі? Жұмыстарының нәтижесін оқушылар өздері бағалайды. Оларға мағынасы түрлі дәрежедегі смайликтер таратылады. Әр оқушы сабақты қай деңгейде түсінгеніне сәйкес смайликті таңдап, оның теріс жағына өзінің атын жазады да, тақтада ілулі тұрған «Блоб ағашының» суреті бар флипчартқа жапсырады.
|
Оқушылар сұрақтарға жауап береді, тапсырманы орындайды Оқушылар сұрақтарға жауап береді, мұғаліммен бірге талқылайды, дәптеріне негізге идеяларды жазады.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар бірігіп тапсырма орындайды. Оқушылар кестені толтырады. Оқушылар сергіу сәтін жасайды. Оқушылар тапсырма орындайды.
Оқушылар бір- біріне сұрақ қояды.
Оқушылар тапсырма орындайды. |
|
|
||||||||
Сабақтың соңы 2 минут |
Көңіл-күй мен эмоционалды сезім рефлексиясы: Партадағы көршіңе арналған сөйлемді таңда: - Жарайсың, - Мен сабақтағы жұмысыңа ризамын, - Өзіңді бүгінгі сабақта одан да жақсы көрсетуіңе болар еді |
Оқушылар кері байланыс береді |
|
|
Бекітемін
Бөлім |
Заманауи жағдайлардағы кәсіпкерлік |
|||||||||||||||||||||||||||||
Педагогтың аты жөні |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Күні |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 10 сабақ 2 |
Қатысқан оқушы саны: |
Қатыспаған оқушы саны: |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Кәсіпкерлік қызмет түрлері мен кәсіпкерліктің ұйымдастырушылық -құқықтық формалары |
|||||||||||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.2.2.1 кәсіпкерлік қызмет түрлерін ажырата біледі; 10.2.2.2 мемлекет экономикасындағы, соның ішінде Қазақстандағы шағын және орта бизнестің рөлін түсінеді; 10.2.2.3 кәсіпкерліктің ұйымдастырушылық-құқықтық формаларын ажырата біледі |
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты: |
Қолайлы жағдай туғызу. Оқушылардың өздігінен: - Кәсіпкерлік қызмет түрлерін ажырата білуіне - Мемлекет экономикасындағы, соның ішіндегі Қазақстандағы шағын және орта бизнестің рөлін түсінуіне
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК
дамуға және оқуға үнемі ұмтылу; |
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||
Басы |
Мұғалім оқушылармен
амандасады. «Еңбекқорлық және кәсіби
біліктілік» тақырыбында ой қозғау. 1.Оқушылармен амандасу. Мұғалім сыныпта жағымды ахуал орнату үшін «Қиял әлемі» тренингін ұйымдастырады. 2. Оқушыларды топқа бөлу. Оқушылар топқа бөлінеді. Әр топ өздерінің басшысын және топтың атауын таңдайды 3.Тақырыпқа деген қызығушылықты ояту, проблемалық жағдай туғызу. Қолайлы психологиялық ахуалды құру үшін оқушыларды «Досыңды сезін» ойынына шақырады. Оқушылар шеңберде тұр. Мұғалім әр ойыншыға кезек-кезек оның ой-сезімін білдіретін іс-қыймылдар жасауын сұрайды. Қалған оқушылар олардың көрсеткен қыймылдарын қайталап, не сезінгенін айтады Оқушылардың назарын сабаққа аудару үшін өткен сабақтан қайталау сұрағы қойылады:Бизнес неден басталады? Жұптасқан оқушылар сұрақтарды талқылайды, пікір алмасады. Мұғалім оқушылардың жауаптарын тыңдайды, оларды толықтырады. Жеке оқушылардың жауаптарына ауызша түрде пікірін айтады немесе түзетеді. Мұғалім оқушылармен бірге сабақтың тақырыбын нақтылайды. Оқушылар оның мақсат, міндеттерін болжайды |
Оқушылар мұғалімнің сұрақтарына жауап береді. Ой қозғайды, ойларын айтады. |
Мадақ
тау |
Кәсіпкерлік және бизнес не гіздері. 11-сы ныпқа арналған оқулық. 2 бөлім |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы |
1.«Сұрақтарға жауап берейік» дағдысы. «Шешен» әдісі бойынша бетпе-бет сауалнама Сұрақтар:
Оқушылар сұрақтарға жауап береді, мұғаліммен бірге талқылайды, дәптеріне негізге идеяларды жазады. 2.«Ойланып, талқылайық дағдысы»: Мұғалім сұрақ карталарын топ жетекшілеріне таратады және оқушылардан сұрақтарды талқылап, жауап беруін сұрайды. 1-топ: 1. Бизнесмен не себепті өз бизнесін дамыту және кеңейту үшін еңбек етуі керек? 2.Өнімдердің жетіспеушілігі неге байланысты туындауы мүмкін? 2-топ: 1. Неліктен кәсіпкерге қосымша қызметкерлерді жалдауға тура келеді? 2.Кәсіпкердің қорқынышы қай кезде нақты қауіп-қатерге айналуы мүмкін? 3.Неліктен кәсіпкерлер үнемі өз өнімдерін алға жылжытып, жарнама жасап отыруы керек? 3-топ: 1. Кәсіпкер бизнесмен болғанда не себепті тауар өндіруін тоқтатады? 2.Неліктен фирма құру әрқашан тәуекелмен байланысты? 3. «Талдап, салыстырыйық» дағдысы. «Құндылықтар спектрі» әдісін қолданып, тапсырмаларды орындаңыздар. 1. Кәсіпкерлер мен ШОБ өкілдерінің арасында қандай айырмашылықтар бар? 2. ЖК мен ЖШС арасындағы айырмашылықтарды табыңыздар 3. ЖК мен ЖШС арасындағы ұқсастық неде? 4.Тақырыптың негізгі идеясы қандай? Оқушылар өз идеяларын талқылауды алдымен топта бастайды, талдау жасайды. Осылай кейін екінші топ өз пікірін білдіреді. Үшінші топ дұрыс деп санайтын топтың жағына шығады. 4.«Дәптерге орындайық» дағдысы Кестеге тиісті кәсіпкерліктің түрін жазып, өз мысалдарыңызбен толықтырыңыздар.
2.Кәсіпкерлік қызметтің үш экономикалық және үш әлеуметтік тиімділігін жазыңдар.
«Жеті шырық» жаттығуы ( жақсы баяу музыкамен орындалады) Ыңғайлы отырып, көзіңізді жұмыңыз, терең демалыңыз. Сізден шамалы бір метр қашықтықта жеті жанып тұрған шырық бар екенін елестетіп көріңіз....мүмкіндігінше баяу, терең дем алаңыз. Енді осы шырақтардың біреуін өшіру қажет деп ойлап көріңіз.Демді толығымен шығарып, оның бағытына қарай барынша үрлеңіз. Шырақ жалыны дірілдеп барып өшеді. Сіз қайтадан баяу тыныс алып, қалған шырақтарды біртіндеп үрлеп өшіресіз. 5.«Қолданып көрейік» дағдысы 1.Қазақстан Республикасының «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылы туралы» Заңының 5-бабының әрбір тармағын болашақ кәсіпкерлер не үшін, қандай мақсатта білуі керек екеін сыныпта талқылап көріңіздер. 1) Сіздің болашақ кәсіпкерлік іс-әректіңізде осы заңның қандай баптары қолданылуы мүмкін деп ойлайсыз?
2.Қандай бизнес түрі талқыланып жатыр? Мұрат, Талғат, Самат – фирманың иелері. Олардың серіктестік келісімдері бойынша Мұрат пен Саматтың әрқайсысының табыстық үлесі 40, ал қалған 20 Талғатқа тиесілі. Бір ай бұрын фирма банкрот болды. Мүлікті тәркілегеннен кейін компания кредиторларға 1,1 млн теңге қарыз болып қалды. Мұрат пен Самат мүліксіз қалды, барлық қарыздарды Талғат өзінің жеке салымдарының есебінен өтеді. 3.Шағын кәіпкерліктің әлсіз және күшті тұстарын сәйкестендіріңіз 4.Шағын кәсіпкерлік түрлерін тиісті топтармен сәйкестендіріңіз. 6.«Шеңбер бойымен сұрақ қою» әдісін пайдаланып, пікір алмасыңыздар (топтық жұмыс) 1.Сіз- еркіндік пен жеделдікті жақсы көретін адамсыз. Кәсіпкерлік қызметтің қандай түрін таңдайсыз және неліктен? 2.Электр құралдарын өндіру үшін көп көлемде инвестиция тартуыңыз керек. Кәсіпкерлік қызметтің қандай түрін таңдайсыз және неліктен? 3.Кәсіпкерліктің қандай түрін ашар едіңіз? 4.ЖК, ЖШС, АҚ қызметтеріне екі мысалдан келтіріңіз 5.ЖК ашудың қажеттілігі неде? Шығармашылық тапсырма. Қазақстандағы ШОБ-ты мемілекеттік қолдау тәсілдерінің әр түріне мысал келтіріңіздер (мысалы: «Атамекен ҰКП кәсіпкері» қаржыландыру бағдарламасы, Қазыналық-«Патент негізіндегі арнайы салық режімі» ) |
Оқушылар тапсырманы
орындайды
Оқушылар неге осылай ойлайтынын түсіндіру керек. 3 тапсырманы талдайды |
|
|
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы |
Көңіл-күй мен эмоционалды сезім рефлексиясы: Партадағы көршіңе арналған сөйлемді таңда: - Жарайсың, - Мен сабақтағы жұмысыңа ризамын, - Өзіңді бүгінгі сабақта одан да жақсы көрсетуіңе болар еді
|
Оқушылар кері байланыс береді |
|
|
Бөлім |
Заманауи жағдайлардағы кәсіпкерлік |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Педагогтың аты жөні |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 10 сабақ 3 |
Қатысқан оқушы саны: |
Қатыспаған оқушы саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Стартап- мәдениет. Стартап пен жұмыс істеп тұрған бизнестің арасындағы айырмашылық |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.2.3.1 стартап түсінігін суреттейді; 10.2.3.2 стартап пен жұмыс істеп тұрған бизнестің айырмашылығын біледі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты: |
Қолайлы жағдай туғызу. Оқушылардың өздігінен:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Басы |
1.Оқушылармен амандасу. Мұғалім сыныпта жағымды ахуал орнату үшін «Ыстық алақан» трегингін ұйымдастырады. ( оқушылар өздерінің алақандарын бір-біріне жақын ұстап, мейірімді сөздер айтады, мысалы, «сен әдемісің, ақылдысың» және т.б.) 2.Сыныпты топқа бөлу Сынып үш топқа бөлінеді. Әр топ өздерінің басшысын және топтың атауын таңдайды 3.Тақырыпқа деген қызығушылықты ояту, проблемалық жағдай туғызу. Қолайлы психологиялық ахуалды құру үшін оқушыларды «Досыңды сезін» ойынына шақырады. Оқушылар шеңберде тұр. Мұғалім әр ойыншыға кезек-кезек оның ой-сезімін білдіретін іс-қыймылдар жасауын сұрайды. Қалған оқушылар олардың көрсеткен қыймылдарын қайталап, не сезінгенін айтады Оқушылардың назарын сабаққа аудару үшін өткен сабақтан қайталау сұрағы қойылады: 1.Шағын кәсіпкерлік субъектілеріне қандай кәсіпорындар жатады? 2. Орта кәсіпкерлік субъектісіне кімдер кіреді? Жұптасқан оқушылар сұрақтарды талқылайды, пікір алмасады. Мұғалім оқушылардың жауаптарын тыңдайды, оларды толықтырады. Жеке оқушылардың жауаптарына ауызша түрде пікірін айтады немесе түзетеді. Мұғалім оқушылармен бірге сабақтың тақырыбын нақтылайды. Оқушылар оның мақсат, міндеттерін болжайды |
Оқушылар мұғалімнің сұрақтарына жауап береді: кәсіпкерлер кімнің алдында және не үшін жауапты бола алады? |
Мадақ
тау |
Кәсіпкерлік және бизнес не гіздері. 11-сы ныпқа арналған оқулық. 2 бөлім |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы |
4. «Сұрақтарға жауап берейік» дағдысы Сұрақтапға жылдам жауап беру әдісін қолдану. Сұрақтар тізімі тақтада көрсетіледі. Оқушылар ұсынылған сұрақтарға толық жауап дайындайды (жұптық жұмыс)
2)Кестені толтырыңыздар
2) Оқушылар сұрақтарға жауап береді, мұғаліммен бірге талқылайды, дәптеріне негізге идеяларды жазады. 2. «Ойланайық, талқылайық» дағдысы (топтық жұмыс). «Джигсо» әдісі бойынша сұрақтарды талқылап, жауаптарыңызды ұсыныңыздар. 1-топ: Неліктен инвесторлар стартаптың тиімділігі туралы сенімді ақпарат ала алмайды? 2-топ: Неліктен Қазақстанда стартап қоғамдастығы әлі қалыптаспаған? 3-топ: Неліктен стартап тәуекел деңгейі жоғары инвестициялау болып табылады? 3. « Талдап, салыстырайық» дағдысы. «Робин раунд» әдісі қолданылады. Сынып төрт топқа бөлінеді 1. Стартап пен ағымдағы бизнестің арасында қандай айырмашылық бар? 2.Әлемдегі және Қазақстандағы қазіргі заманғы стартап мәдениеті арасындағы айырмашылық неде? 3.Классикалық стартаптар арасындағы ұқсастықты атаңыздар 4.Тақырыптың негізгі идеясы қандай? 4. «Дәптерге орындайық» дағдысы. Кестені консалтингтік компанияның тиісті әрекеттерімен толтырыңыздар.
5.«Қолданып көрейік» дағдысы 1)Стартап құрастырыңыздар. Өздеріңіздің бизнес-идеяларыңызды сипаттаңыздар 2)Кестені толтырыңыздар
6.«Ой бөлісейік» дағдысы . «Шеңбер бойымен сұрақ қою» әдісі бойынша пікір алмасу.
7.«Рефлексивті ринг». Сөйлемді жалғастырыңыздар: Бүгін мен ..... білдім. Мен .... үйрендім. Мені .... таңқалдырды. Маған ..... қызық болды. Жұмыстарының нәтижесін оқушылар өздері бағалайды. Оларға мағынасы түрлі дәрежедегі смайликтер таратылады. Әр оқушы сабақты қай деңгейде түсінгеніне сәйкес смайликті таңдап, оның теріс жағына өзінің атын жазады да, тақтада ілулі тұрған «Блоб ағашының» суреті бар флипчартқа жапсырады. Мұғалім сабақтың қорытындысын шығарып, нәтижесін өзінің жеке сынып журналына тіркейді. |
Оқушылар 2-тапсыр
маны орындайды және мұғалімнің сұрақта рына жауап
береді «Джигсо» әдісі бойынша оқушылар тапсырманы талдайды, бір-біріне түсіндіреді. Топ оқушыларының негізгі міндеті- тапсырмаларға жауап беру және бір ортақ презентация дайындап, оны сынып алдында қорғау. Оқулықтарды пайдалану рұқсат етіледі. Басқа топтағы оқушылар жауаптарын толықтырады. Оқушылар алған білімдері негізінде дәптерлеріне «Кәсіпкерлік көзқарас» тақырыбы бойынша кластер қорғайды. Оқушылар шығармашылық тапсырма орындайды. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы |
Көңіл-күй мен эмоционалды сезім рефлексиясы: Партадағы көршіңе арналған сөйлемді таңда: - Жарайсың, - Мен сабақтағы жұмысыңа ризамын, - Өзіңді бүгінгі сабақта одан да жақсы көрсетуіңе болар еді
|
Оқушылар кері байланыс береді |
|
|
Бекітемін
-
Бөлім
Заманауи жағдайлардағы кәсіпкерлік
Педагогтың аты жөні
Күні
Сынып: 10 сабақ 4
Қатысқан оқушы саны:
Қатыспаған оқушы саны:
Сабақтың тақырыбы
Қазақстанда кәсіпкерліктің даму ерекшеліктері.
Кәсіпкерліктегі тренділер. Кәсіпкерлік қызметтегі инновациялар
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
10.2.4.1 Қазақстанда кәсіпкерліктің дамуындағы географиялық-аймақтық ерекшеліктерін түсінеді;
10.2.4.2 Қазақстандағы кәсіпкерліктің заманауи тенденцияларын танып біледі;
10.2.4.3 кәсіпкерліктің трендтерінің болашақ кезеңдеріндегі болжамын талдайды
Сабақтың мақсаты:
Қолайлы жағдай туғызу. Оқушылардың өздігінен:
-
Қазақстандағы кәсіпкерліктің дамуның географиялық-аймақтық ерекшеліктерін түсінуіне
-
Қазақстандағы кәсіпкерліктің заманауи тенденцияларын танып білуіне
-
Кәсіпкерліктің трендтерінің болашақ кезеңдеріндегі болжамын талдауына
Құндылықтарды дарыту
ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК
-
өзін-өзі ұйымдастыру, міндеттерге басымдық беру, жұмыс уақытын жоспарлау;
Сабақ барысы
Сабақтың кезеңі
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Басы
5 минут
1.Оқушылармен амандасу. Мұғалім сыныпта жағымды ахуал орнату үшін «Сені көргеніме қуаныштымын, себебі ..... » тренингін ұйымдастырады. Қатар отырған оқушылар бір-бірінің жақсы жақтарын айтады
2.Сыныпты топқа бөлу. Сынып үш топқа бөлінеді. Әр топ өздерінің басшысын және топтың атауын таңдайды.
3.Тақырыпқа деген қызығушылықты ояту, проблемалық жағдай тудыру
Оқушылар назарын сабаққа аудару үшін «Жұптас-бөліс» әдісі қолданылады. Төмендегі сұрақтар талданады.
.1.Стартап дегеніміз не?
2. Қазіргі Қазақстандағы стартап мәдениеті қандай кезеңде?
Оқушылар мұғалімнің сұрақтарына жауап береді
Мадақ тау
Кәсіпкерлік және бизнес не гіздері. 11-сы ныпқа арналған оқулық. 2 бөлім
Сабақтың ортасы
15 минут
3 минут
10 минут
5 миут
5 минут
1.«Сұрақтарға жауап берейік» дағдасы. Сұрақтапға жылдам жауап беру әдісін қолдану. Сұрақтар тізімі тақтада көрсетіледі. Оқушылар ұсынылған сұрақтарға толық жауап дайындайды (жеке жұмыс)
-
Инновациядағы кәсіпкердің негізгі міндеті қандай?
-
Бизнестің географиялық орналасуы нені анықтайды?
-
Сұраныс қандай көрсеткіштерден тұрады?
-
Қазақстандағы кәсіпкерліктің негізгі тенденциясы қандай?
-
Халықтың сатыа алу қабілетіне не әсер етеді?
-
Импортталған тауарларың бағасының өсуінің пайдалы жақтары қандай?
-
Импортталған тауардың бағасының өсуінің тиімсіз жақтары қандай?
-
Кәсіпкерліктің негізгі трендтері неге бағытталады?
-
Өндірістік процестерді оңтайландыру не үшін жүргізіледі?
-
Бизнес-кеңесшілер қазіргі кезде қандай кәсіпорындарды ашпауға кеңес береді?
-
Дағдарыстың негізі неде?
-
Мұнайдан түсетін пайданың төмендеуінің салдары қандай?
-
Инфляция неге алып келеді?
-
Тауар бағасының өсуі неге алып келеді?
2.«Ойланайық, талқылайық» дағдысы (топтық жұмыс). «Джигсо» әдісі бойынша сұрақтарды талқылап, жауаптарыңызды ұсыныңыздар.
1-топ: 1. Кәсіпкерлердің бәсекелестермен салыстырғында ерекше өнім шығаруға талпынуы неге байланысты?
2-топ:1. Мамндарды тәрбиелеу мен даярлаудың маңызы неде?
2. Кәсіпкерлердің біліктілігі төмен мамандарды жалдауына не себеп болады?
3-топ: 1.Неліктен бойынша мамандарға жүгіну ұсынылады?
2. Неліктен болжамдарды зерттеу барысында кәсіпкер іс-шараларды дамытуды оның ең пессимистік сценарийінен бастау керек?
5.«Қолданып көрейік» дағдысы
1)Стартап құрастырыңыздар. Өздеріңіздің бизнес-идеяларыңызды сипаттаңыздар
2)Кестені толтырыңыздар
№
Қызмет
Бизнестің түрі
1
Талғат роботты техникаға арналған бағдарламалық жасақтама әзірлеу үшін компания ашты
Стартап
2
Марлен тұшпара өндіру үшін цех ашып, ет өнімдерінің сұрыпталымын кеңейтті
Ағымдағы бизнес
3
Бағлан көтерме сауда өкілдерінен өз дүкенінде бөлшек саудада жекелеп сату үшін смартфондардың жаңа үлгілеріне тапсырыс берді
Ағымдағы бизнес
4
Дәулет балаларды дамыту орталығының ғимаратында балаларға арналған отбасылық кафе ашты
Ағымдағы бизнес
5
Мирас жанармай бекетінен автокөліктен шықпай-ақ жанармай құюға арналған мобильді қосымша әзірледі
стартап
6.«Ой бөлісейік» дағдысы . «Шеңбер бойымен сұрақ қою» әдісі бойынша пікір алмасу.
-
Сіз қандай стартап ашар едіңіз? Бизнес-идеяңызды жазыңыз
-
Қалай ойлайсыз, біздің елімізде стартаптың қажеттілігі неде?
7.«Рефлексивті ринг». Сөйлемді жалғастырыңыздар:
Бүгін мен ..... білдім. Мен .... үйрендім. Мені .... таңқалдырды. Маған ..... қызық болды.
Жұмыстарының нәтижесін оқушылар өздері бағалайды. Оларға мағынасы түрлі дәрежедегі смайликтер таратылады. Әр оқушы сабақты қай деңгейде түсінгеніне сәйкес смайликті таңдап, оның теріс жағына өзінің атын жазады да, тақтада ілулі тұрған «Блоб ағашының» суреті бар флипчартқа жапсырады.
Мұғалім сабақтың қорытындысын шығарып, нәтижесін өзінің жеке сынып журналына тіркейді.
Оқушылар тапсырманы орындайды және мұғалімнің сұрақтарына жауап береді
Сынып екі топқа бөлінеді.Әр топ өз міндеттері мен пікірін,идеясын бір-біріне айтып,талқылайды.
Олар мәтіннің соңында берілген сұрақтарға қысқаша жауап береді.
Оқушылар сергіту сәтін жасайды.
Оқушылар дәптерге тапсырма орындайды
Әр оқушы сабақты қай деңгейде түсінгеніне сәйкес смайликті таңдап, оның теріс жағына өзінің атын жазады да, тақтада ілулі тұрған «Блоб ағашының» суреті бар флипчартқа жапсырады.
Сабақтың соңы
2 минут
Көңіл-күй мен эмоционалды сезім рефлексиясы:
Партадағы көршіңе арналған сөйлемді таңда:
- Жарайсың,
- Мен сабақтағы жұмысыңа ризамын,
- Өзіңді бүгінгі сабақта одан да жақсы көрсетуіңе болар еді.
Оқушылар кері байланыс береді
-
Бөлім |
Заманауи жағдайлардағы кәсіпкерлік |
|||||
Педагогтың аты жөні |
|
|||||
Күні |
|
|||||
Сынып: 10 сабақ 5-6 |
Қатысқан оқушы саны: |
Қатыспаған оқушы саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Нарықтық экономиканың негізін қалаушы принципі ретінде бәсеке лестіктің мәні. Баға бойынша және бағалық емес, жетілген және жетілмеген бәсекелестік |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.2.5.1 баға бойынша және бағалық емес, жетілген және жетілмеген бәсекелестік мысалдарын сипаттайды; 10.2.5.2 бәсекелестік стратегиясы мен бәсекелестер түрлерін сипаттайды; 10.2.5.3 баға бойынша және бағалық емес бәсекені қолданудың тиімділігін бағалауды жасайды |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
Қолайлы жағдай туғызу. Оқушылардың өздігінен: -баға бойынша және бағалық емес, жетілген және жетілмеген бәсекелестік мысалдарын сипаттай алуына; -бәсекелестік стратегиясы мен бәсекелестер түрлерін сипаттауына;
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ
|
|||||
Сабақ барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басы |
Ұйымдастыру. Мұғалім оқушылармен сәлемдесіп, тәуелсіздік және отаншылдық» тақырыбында ой қозғау. Оқушыларды фотоколлаж туындыларымен таныстыру. 1.Оқушылармен амандасу. Мұғалім сыныпта жағымды ахуал орнату үшін «Сені көргеніме қуаныштымын, себебі ..... » тренингін ұйымдастырады. Қатар отырған оқушылар бір-бірінің жақсы жақтарын айтады 2.Сыныпты топқа бөлу. Сынып үш топқа бөлінеді. Әр топ өздерінің басшысын және топтың атауын таңдайды. 3.Тақырыпқа деген қызығушылықты ояту, проблемалық жағдаят тудыру. Қолайлы психологиялық климатты құру үшін оқушыларды «Досыңды сезін» ойынына шақырады. Оқушылар шеңберде тұр. Мұғалімдер әр ойыншыға кезек-кезек оның ішкі сезімін білдіретін іс-қимылдар жасауын сұрайды. Қалған оқушылар олардың көрсеткен қимылдарын қайталап, не сезінгенін айтады. Оқушылардың назарын сабаққа аудару үшін өткен сабақтан қайталау сұрақтары қойылады: 1.Дағдарыстың негізі неде? 2.Инфлякция неге алып келеді? Жұптасқан оқушылар сұрақтарды талқылайды, пікір алмасады. Мұғалім оқушылардың жауаптарын тыңдайды, оларды толықтырады. Жеке оқушылардың жауаптарына ауызша түрде пікірін айтады немесе түзетеді. Мұғалім оқушылармен бірге сабақтың тақырыбын нақтылайды. Оқушылар оның мақсат, міндеттерін болжайды. |
Оқушылар амандасып , бір-біріне сәттілік тілейді. Оқушылар ой қозғайды, ойларын айтады, сұрақтарға жауап береді. |
Мадақ
тау |
Кәсіпкерлік және бизнес не гіздері. 11-сы ныпқа арналған оқулық. 2 бөлім |
||
Сабақтың ортасы |
1.«Сұрақтарға жауап берейік» дағдысы. Жұптасып жұмыс істеу. «Сұрақтарға жауап беру» әдісін пайдаланып берілген сұрақтардың жауаптарын дайындаңыздар. 1.Бәсекелестік даму сипаты бойынша қалай бөлінеді? 2.Баға бәсекелестігі қалай пайда болады? 3.Бағалық емес бәсекелестік қалай жүргізіледі? 4.Жетілген бәсекелестік дегеніміз не? 5.Жетілмеген бәсекелестік дегеніміз не? 6.Қандай нарықтық құрылымдарда бағалық емес бәсекелестік қолданылады? 7.Бағалық емес бәсекелестіктің кең тарауының себебі неде? 2.«Ойланайық, талқылайық» дағдысы. Жұптасып жұмыс істеңіздер. 1.Тұтынушы үшін баға бәсекелестігінің мәні неде? Ойланыңыздар. 2.Неліктен функционалдық бәсеке маркетингтегі бәсекелестікті зерттеудің негізгі деңгейі болып есептеледі? 3.«Талдап, салыстырайық» дағдысы. Пікір алмасу.Талдау жасап, тапсырмаларды орындаңыздар. 1.Баға бойынша және бағалық емес бәсекелестіктердің арасындағы айырмашылықты анықтаңыздар. 2.Фирмааралық және тауараралық бәсекелестік арасындағы айырмашылықты анықтаңыздар. 3.Тақырыптың негізгі идеясы қандай? 4. «Дәптерге орындайық» дағдысы. Тақырып мазмұнындағы ұғымдардың өзара байланысы бойынша тірек-сызба құрастырыңыздар. Жеті шырақ» жаттығуы (жақсы баяу музыкамен орындалады). Ыңғайлы отырып, көзіңізді жұмыңыз, терең дем алыңыз. Сізден шамамен бір метр қашықтықта жеті жанып тұрған шырақ бар екендігін елестетіп көріңіз. Мүмкіндігінше баяу, терең дем алыңыз. Енді осы шырақтардың біреуін өшіру қажет деп ойлап көріңіз. Деміңізді толығымен шығарып, оның бағытына қарай барынша үрлеңіз. Шырақ жалыны дірілдеп барып өшеді. Сіз қайтадан баяу тыныс алып қалған алты шырақты біртіндеп үрлеп өшіресіз. 5.«Қолданып көрейік» дағдысы. Практикалық тапсырмаларды дәптерге орындаңыздар. Баға бойынша және бағалық емес бәсекелестік, жетілген және жетілмеген бәсекелестікке мысалдар келтіріңіздер. Оларды кесте түрінде безендіріңіздер. 6.«Ой бөлісейік» дағдысы. «Шеңбер бойымен сұрақ қою» әдісі бойынша пікір алмасу: 1.Нарықта баға бойынша және бағалық емес бәсекелестікті жүргізудің тиімділігі туралы орынды дәлелдеріңізді келтіріңіздер. 2.«Салалық нарық пен елдің тұрмыс жағдайына бағалық емес бәсекелестіктің әсер етуі» тақырыбында презентация дайындаңыздар. Шығармашылық тапсырма Қазақстандық және әлемдік компаниялардың бизнес-кейс түрлерін зерттеп, мына сұрақтың жауабын табыңыздар: Қандай кейстерде баға және бағалық емес бәсекелестікті пайдаланудың тиімділігі туралы дәлелдер келтіріледі? Жұмыстарының нәтижесін оқушылар өздері бағалайды. Оларға мағынасы түрлі дәрежедегі смайликтер таратылады. Әр оқушы сабақты қай деңгейде түсінгеніне сәйкес смайликті таңдап, оның теріс жағына өз атын жазады да, тақтада ілулі тұрған «Блоб ағашының» суреті бар флипчартқа жапсырады. Мұғалім сабақтың қорытындысын шығарып, нәтижесін өзінің жеке сынып журналына тіркейді. Оның электронды нұсқасын сынып сайтына электронды журнал ретінде сақтап қоюға болады. Ал, оқушының өзіне электронды күнделік ашып, әр тақырып бойынша өз білім жетістігін тіркеп отыруға толық мүмкіндігі бар. Күнделік арқылы сабақтан сабаққа өту барысында оқушының даму траекториясы қадағаланады. Мұғалімнің қалауы бойынша: «Төңкере оқыту» талаптарына сәйкес, оқушылар келесі тақырыптағы теориялық материалды үйде өз бетімен оқи алады. Олар мәтіннің соңында берілген сұрақтарға қысқаша жауап береді. Осылайша, келесі сабақтағы жаңа тақырыпты оқушылар өздігінен меңгеру үшін алдын-ала үйде дайындалады. Бұл сыныптағы практикалық тапсырмаларға қажетті уақытты үнемдейді. |
Оқушылар 2-тапсырманы
орындайды және мұғалімнің сұрақтарына жауап
береді.. «Джигсо» әдісі бойынша оқушылар тапсырмаларды талдайды,бір-біріне түсіндіреді. Оқушылар кестені толтырады. Оқушылар сергіту сәтін жасайды. Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Әр оқушы сабақты қай деңгейде түсінгеніне сәйкес смайликті таңдап, оның теріс жағына өзінің атын жазады да, тақтада ілулі тұрған «Блоб ағашының» суреті бар флипчартқа жапсырады. |
|
|
||
Сабақтың соңы |
Көңіл-күй мен эмоционалды сезім рефлексиясы: Партадағы көршіңе арналған сөйлемді таңда: - Жарайсың, - Мен сабақтағы жұмысыңа ризамын, - Өзіңді бүгінгі сабақта одан да жақсы көрсетуіңе болар еді |
Оқушылар кері байланыс береді.
|
|
|
Пәні: |
Кәсіпкерлік және бизнес негіздері |
|||||
Бөлім |
Заманауи жағдайлардағы кәсіпкерлік |
|||||
Педагогтың аты жөні |
|
|||||
Күні |
||||||
Сынып:10 сабақ 7-8 |
Қатысқан оқушы саны: |
Қатыспаған оқушы саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Баға экономикалық категория ретінде |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.2.6.1 экономикалық категория ретінде баға қызметі мен мәнін түсінеді; 10.2.6.2 бағаны қалыптастырудың құрылымын сипаттайды; 10.2.6.3 баға саясатының мәнін түсінеді; 10.2.6.4 баға стратегияларын ажыратады |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
Қолайлы жағдай туғызу. Оқушылардың өздігінен:
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ
мемлекеттік тілді жетік меңгеруге және оны белсенді қолдануға ұмтылу; |
|||||
Сабақ барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басы 2минут |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу. Мұғалім сыныпта жағымды ахуал орнату үшін «Досыңа тілек» тренингін ұйымдастырады. Оқушылар бір-біріне бұрылып, алдында тұрған оқушыға сәттілік тілейді. «Тәуелсіздік және отаншылдық» тақырыбында ой қозғау. Оқушылар арасында шағын пікірталас жүргізу. 2.Оқулық және дидактикалық материалдар мен танысу: олардың мазмұны, мақсаты, ерекшеліктері 3.Сыныпты топқа бөлу. Сынып үш топқа бөлінеді. Әр топ өздерінің басшысын және топтың атауын таңдайды. Мысалы, 1-топ: «Бизнес»; 2-топ: «Экономика»; 3-топ: «Кәсіпорын». 4.Тақырыпқа деген қызығушылықты ояту, проблемалық жағдай туғызу. Мұғалімнің сөзі: Балалар, сіздер «Баға белгілеу-экономикалық категория ретінде баға қызметі мен мәні» тақырыбын оқисыздар. Бағанің қызметімен мәнін түсінетін боласыздар. Қазіргі нарық жағдайына қажет практикалық дағдыларды қалыптастыра алсыздар. Олардың назарын сабаққа аудару үшін өткен сабақтан қайталау сұрақтары қойылады 1.Компаниядағы қаржылық есепке алудың маңыздылығы қандай? 2.Баға жүйесі қалай жіктелінеді? Жұптасқан оқушылар сұрақтарды талқылайды, пікір алмасады. Мұғалім оқушылардың жауаптарын тыңдайды, оларды толықтырады. Жеке оқушылардың жауаптарына ауызша түрде пікірін айтады немесе түзетеді. |
Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді. Оқушылар шағын пікірталас жүргізеді.
|
Мадақтау |
|
||
Сабақтың ортасы |
Мұғалімнің сөзі: Балалар, тақырыпта берілген мәтіннің соңындағы сұрақтарға сіздер оқулықтағы мәтіннен жауап іздеу арқылы жаңа тақырыпты өздеріңіз меңгере аласыздар. Сабақ барысында ұйымдастырылған топтық жұмыста тақырыптың мазмұнын зерттеп, талқылап, талдау жасап, оны іс жүзінде бекіту керек. Енді сабақты бастайық, барлықтарыңызға сәттілік тілеймін! 1.«Сұрақтарға жауап берейік» дағдысы. Мұғалім тақтадағы сұрақтарды көрсетеді және оларға оқулықтан жауап табуды сұрайды (жеке жұмыс) 1. Баға белгілеу деген не? 2. Баға дегеніміз не? 3. Бағаны есепке алу қызметі нені көрсетеді? 4. Бағаны есепке алу қызметіне қандай сандық көрсеткіштер жатады? 5. Бағаның құрамы дегеніміз не? 6. Бағаның құрылымы дегеніміз не? 7. Баға саясаты дегеніміз не? 8. Компания қызметіндегі баға саясатының рөлі неде? 9. Мемлекеттің баға саясаты дегеніміз не? 10. Жеке баға саясатын белгілеуде қандай факторды ескеру қажет? 11. Баға саясатының іске асырудың құралы қандай? 12. Батыс экономикалық мектебі баға белгілеудің қандай түрлерін қолдайды? Оқушылар сұрақтарға жауап береді, мұғаліммен бірге талқылайды, дәптеріне негізге идеяларды жазады. 2.«Ойланып, талқылайық» дағдысы: Мұғалім сұрақ карталарын топ жетекшілеріне таратады және «Сұрақтарды талқылап, жауап беріңіздер» - дейді 1-топ: 1. Неліктен ұлттық валютаның әлсіреуі күнделікті тұтыну тауарларының қымбаттауына әкелуі мүмкін? 2.Неге баға деңгейі салыстырмалы түсінік? 2-топ: 1. Неліктен бағаны анықтаған кезде нарықтың ағымдағы жағдайын басшылыққа алуға болмайды? 2. Неліктен Қазақстан нарығында баға белгілеу кезінде тұтынушылардың менталиентін ескеру қажет 3- топ: 1.Не себепті баға құрылымында көрсетілген өзіндік құнның ең үлкен үлесі бәсекеге қабілеттілікті төмендету белгісі ретінде қарастырылады? 2. Неліктен баға белгілеу кезінде мақсатты аудиторияның психологиясын ескеру керек? 4-топ: 1. Не үшін фирма бәсекелестерінің ұқсас өнімдерінің бағасы мен сапасын зерттеу керек? 2. Неліктен мақсатты аудиторияның қажеттіліктерін ескере отырып баға саясатын қалыптастыру керек? 3.«Талдап салыстырайық» дағдысы 1-топ: Өнім өндірудің өзіндік құны, бәсекелестердің бағасы, маркетинг, өнімді алға жылжыту, қоймада сақтау және логистикаға келетін шығындардың арасындағы байланысты анықтаңыздар. 2. Төмен, орташа және қымбат бағамен өнімді сатып алу кзіндегі тұтынушылардың мінез-құлық ерекшеліктерін анықтаңыздар 2-топ: 1. Мұнай бағасының құлдырауымен импортталған тауарлар құнының артуы арасындағы байланысты анықтаңыздар 2. Төмен, орташа және қымбат бағамен өнімді сатып алу кзіндегі тұтынушылардың мінез-құлық ерекшеліктерін анықтаңыздар 3-топ. 1. Коммерциялық ұйымның пайда көлемі, ұйымның бәсекеге қабілеттілігі мен оның өнімдері, сондай-ақ кәсіпорынның қаржылық тұрақтылығы арасындағы байланыс қандай? 4-топ. Тақырыптың негізгі идеясы қандай? «Жеті шырық» жаттығуы ( жақсы баяу музыкамен орындалады) Ыңғайлы отырып, көзіңізді жұмыңыз, терең демалыңыз. Сізден шамалы бір метр қашықтықта жеті жанып тұрған шырық бар екенін елестетіп көріңіз....мүмкіндігінше баяу, терең дем алаңыз. Енді осы шырақтардың біреуін өшіру қажет деп ойлап көріңіз.Демді толығымен шығарып, оның бағытына қарай барынша үрлеңіз. Шырақ жалыны дірілдеп барып өшеді. Сіз қайтадан баяу тыныс алып, қалған шырақтарды біртіндеп үрлеп өшіресіз. 4.«Дәптерге орындайық» дағдысы. Тақырып мазмұнындағы ұғымдар арасындағы өзара байланыс бойынша тірек-сызба құрастырыңыздар 5.«Қолданып көрейік» дағдысы Практикалық тапсырмаларды дәптерге орындаңыздар Тарихи және экономикалық факторлар арқылы тұрғындардың сана –сезімінде қалыптасқан мінез-құлық ерекшеліктерін ескере отырып, кондиттерлік өнімдерді өндіру өндіру бойынша баға стратегиясын әзірлеңіздер 6.«Ой бөлісейік» дағдысы. «Шеңбер бойымен сұрақ қою» стратегиясын пайдаланып пікір алмасыңыздар 1. Өзіңіз білетін кәсіпорындардағы баға белгілеу дағдыларын салыстырыңыздар 2. Өзіңіз білетін фирмадағы бағ абелгілеу дағдысының ең жақсы және нашар тұстарын атап көрсетіңіздер 3. Құрылыс компаниясына қатысты баға стратегиясын қолданудың мүмкіндіктері қандай 4. Туристік компаниялардың баға стратегиясын бағалаңыздар Шығармашылық тапсырма Қазақстандық және әлемдік компаниялардың бизнес-кейс түрлерін зерттеп, мына сұрақтың жауабын табыңыздар; қандай кейстерде баға стратегиясы қолданылады? |
Оқушылар тапсырманы орындайды. Оқушылар кесте толтырады. Оқушылар сұрақтарға жауап береді, мұғаліммен бірге талқылайды, дәптеріне негізге идеяларды жазады. Әр оқушы сабақты қай деңгейде түсінгеніне сәйкес смайликті таңдап, оның теріс жағына өзінің атын жазады да, тақтада ілулі тұрған «Блоб ағашының» суреті бар флипчартқа жапсырады. |
Өзін-өзі және өзара бағалау |
Әдістемелік құрал: Кәсіпкерлік және бизнес негіздері. 11-сыныпқа арналған /Е. С. Дүйсенханов, Н.Е. Жұлдызбаев, С. А. Щеглов — Алматы: Көкжиек-Горизонт, 2020. —297 бет. Оқулық, Интерактивті тақта, презентациялар
|
||
Сабақтың соңы |
(Мұғалім жауаптарды өзінің жеке журналына жазады) Сұрақтарға жауап беріңіз:
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? |
Оқушылар кері байланыс береді
|
|
|