Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
10-сынып қазақ сыныбының ҚМЖ 2-тоқсан қазақ тілі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Бекітілді»
Бөлім: |
2-бөлім: Индустрияландыру: Ұлттық өндіріс |
Педагогтің аты-жөні: |
Д.Мамбеталина |
Күні: |
6.11 |
Сыныбы: 10 Б |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Индустрияландыру: ұлттық өндіріс тарихы |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
10.1.2.1 мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (дәріс, интервью, пікірталас, мақала) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды талдау; 10.4.3.1 белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолдана білу. |
Сабақтың мақсаты: |
Білім алушылар мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды талдай алады. Сонымен қатар белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолдана біледі. |
құндылықтарға баулу |
үлкенге ізет, кішіге құрмет сияқты қасиеттерге ие шығармашыл азаматты тәрбиелеу |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
|||
Сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі.
. |
Сұрақтарға жауап береді:
1.Индустрия, индустрияландыру деген не?
2.Елдің дамуында индустрияның маңызы қандай?
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
№2-тапсырма: «Сен білесің бе?». Суретте қандай отандық өнімдер белгіленген? |
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - сызба бойынша әңгімелейді. Өз ойын айтады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, |
|
|
№3-тапсырма: Әртүрлі деректерді пайдаланып, еңбек, жер байлығы туралы мақал-мәтел тауып жаз. Олардың мағынасын құндылықтармен сабақтастырып түсіндір. |
Жер байлығы туралы мақал-мәтел тауып жазады. Олардың мағынасын құндылықтармен сабақтастырып түсіндіреді. |
Дескриптор: Жалпы – 3 балл.
- өз оймен бөліседі. -пікірлеседі. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, |
|
№6-тапсырма: Рөлдік ойын: «Ардагермен әңгіме» Тыңдалым мәтіні бойынша сұрақ дайындаңдар. Репрессия, жаппай қуғын сүргін, колхоздастыру науқандарына қатысты өздерің білетн басқа да мәліметтермен толықтырып, еңбек ардагері мен оқушының диалогін құрыңдар. |
Репрессия, жаппай қуғын сүргін, колхоздастыру науқандарына қатысты өздерің білетн басқа да мәліметтермен толықтырып, еңбек ардагері мен оқушының диалогін құрады. |
Дескриптор: Жалпы – 4 балл. -диалог құрады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, |
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын. |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын!
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
«Бекітілді»
Бөлім: |
2-бөлім: Индустрияландыру: Ұлттық өндіріс |
Педагогтің аты-жөні: |
Д.Мамбеталина |
Күні: |
13.11 |
Сыныбы: 10 Б |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Индустрияландыру: ұлттық өндіріс тарихы |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
10.1.4.1 мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып, сұрақтар құрастыру және бағалау; 10.2.1.1 әртүрлі графиктік мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, шартты белгі) мәліметтерді талдау, негізгі үрдістерді анықтау |
Сабақтың мақсаты: |
Білім алушылар әртүрлі графиктік мәтіндердегі мәліметтерді талдап, негізгі үрдістерді анықтай алады. Сонымен қатар, мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдап жаза алады. |
құндылықтарға баулу |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады |
Қазақстанның оңтайлы имиджін қалыптастыруға белсенді үлес қосу; Сөзіне берік, ісіне адал болу; Дұрыс қарым-қатынас орната білу; |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
|||||||||||||||||||
Сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі.
|
Сұрақтарға жауап бер:
1.Қазақстандағы тарихы терең қандай индустриялық өнеркәсіптерді білесің?
2.Жер байлағы құндылықтың қандай түгріне жатады? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталан дыру. |
||||||||||||||||
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
№10-тапсырма. Мәтінде айтылған ірі кәсіпорындар орналасқан облыс аймақтарын Қазақстанның картасынан көрсетіп, «Қазақстан индустриясының даму тарихы» тақырыбында интонацияның негізгі құрамдас бөліктерін сақтап, ауызша баяндама жаса. |
Дескриптор: Жалпы-3 балл: -ауызша баяндама жасайды. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері. |
|||||||||||||||||
|
№12-тапсырма. Дереккөздерді пайдаланып, өзің тұратын аймақтағы 1928-1991 жылдардағы отандық индустрия дамуының хронологиялық кестесін жаса. Оны төмендегідей кесте түрінде жаз. |
Дескриптор: Жалпы-4 балл. - кестені толтырады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері |
|||||||||||||||||
Жеке жұмыс
|
№13-тапсырма. Бұл өнер туындысы қалай аталады? Суретте қандай тарихи оқиға көрініс тапқан? Ақпарат көздерінен оның авторы мен тарихи оқиғаға қатысты матреиалдарды тап. |
Дескриптор: Жалпы-3 балл. - Ақпарат көздерінен оның авторы мен тарихи оқиғаға қатысты матреиалдарды табады. |
||||||||||||||||||
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
|
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. |
|
«Бекітілді»
Бөлім: |
2-бөлім: Индустрияландыру: Ұлттық өндіріс |
Педагогтің аты-жөні: |
Д.Мамбеталина |
Күні: |
20.11 |
Сыныбы: 10 Б |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Теміртау – қазақ Магниткасының көшбасшысы БЖБ №1 |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
10.1.2.1 мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (дәріс, интервью, пікірталас) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды талдау; 10.3.6.1 жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізу, редакциялау |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып, сұрақтар құрастырады және бағалай алады. Сонымен қатар белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолдана алады. |
құндылықтарға баулу |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады |
|
Қазақстанның оңтайлы имиджін қалыптастыруға белсенді үлес қосу; Сөзіне берік, ісіне адал болу; Дұрыс қарым-қатынас орната білу; |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
||||||||||||||||||
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі.
|
Сұрақтарға жауап бер:
1.Мына суреттің тарихы жайлы не білесің?
2.Сурет кейіпкері қызмет жолын бастаған жер Қазақстанның қай аймағында орналасқан?
3.Онда қандай ірі кәсіпорындар бар? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. . |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
||||||||||||||||
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
Есіңе сақта айдарының «Түйіндеме» мәтінін оқытады, таныстырады, түсіндіреді. |
Түйіндеме туралы мәлімет алмасады. Өз ойымен бөліседі. |
Дескриптор: Жалпы -3 балл. - жаңа ақпаратпен танысады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері. |
||||||||||||||||
|
№4-тапсырма Салыстыр: Әртүрлі ақпарат көздерінен Теміртау металлургия комбинатында еңбек жолын бастаған, сонда шыңдалған қазақтың танымал тұлғалары туралы мәлімет жина. Жиналған материалдардан өз қалауыңмен бір тұлғаның өмірбаянын түйіндеме түрінде жаз. Өмірбаян мен түйіндеменің құрылымдық-тілдік ерекшеліктерін айт |
Салыстырады. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым-жазылым дағдысы қалыптасады
Дескриптор: Жалпы -4 балл. - Суреттегі бейнені атайды - Мәлімет жинайды. - Өмірбаян мен түйіндеменің құрылымдық-тілдік ерекшеліктерін айтады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері. |
|||||||||||||||||
|
№3-5-тапсырма: Мәтінді тыңда:
Тыңдалым мәтініндегі күрделі сөздерді төмендегі кесте бойынша топтап жаз. Олардың жасалу тәсілдерін талда. |
Дескриптор: Жалпы -3 балл. -кестені толтырады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері. |
|||||||||||||||||
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
|
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
«Бекітілді»
Бөлім: |
2-бөлім: Индустрияландыру: Ұлттық өндіріс |
Педагогтің аты-жөні: |
Д.Мамбеталина |
Күні: |
27.11-04.12 |
Сыныбы: 10 Б |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Теміртау – қазақ Магниткасының көшбасшысы |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
10.3.6.1 жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізу, редакциялау 10.4.3.1 белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолдана білу |
Сабақтың мақсаты: |
Білім алушылар көпшілікке арналған дәріс, интервью, мақала очерктің құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдайды. Сонымен қатар жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөлу, ойын дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізе алады. |
Құндылықтарға баулу: |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
|
Сөзіне берік, ісіне адал болу; Дұрыс қарым-қатынас орната білу; |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері |
||
Сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. |
Сұрақтарға жауап бер:
1.Кәсіпорын мен ол тұрған қала атауының тарихы туралы не білесің?
2. «Шойынмен шыңдалған» дегенді қалай түсінесің? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
№7- тапсырма:
Мәтінді оқы. |
Теміртау-көшбасшылар ұстаханасы тақырыбындағы мәтінді оқиды. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. - мәтінді оқиды. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері |
|
№8- тапсырма: «Жүйеге келтір». Әр абзацқа тақырып қой. Сол бойынша әдейі араластырылып берілген мәтіннің құрылымдық жүйесін сызба түрінде ретке келтір. Өз ойыңды дәлелде. |
Әр абзацқа тақырып қояды. Сол бойынша әдейі араластырылып берілген мәтіннің құрылымдық жүйесін сызба түрінде ретке келтіреді. Өз ойын дәлелдейді. |
Дскриптор: Жалпы - 3 балл. - өз ойын айтадеы. - дәлелдеулер келтіреді. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері |
|
№14-тапсырма:
Графикалық мәтінді толтыр. |
Интеллектуалдық ұғым.
Дескриптор: Жалпы – 4 балл. - графикалық мәтінді толтырады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
Үйге тапсырма: 15-тапсырма «Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
«Бекітілді»
Бөлім: |
2-бөлім: Индустрияландыру: Ұлттық өндіріс |
Педагогтің аты-жөні: |
Д.Мамбеталина |
Күні: |
11.12 |
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Заманауи индустрия: ұлттық өндіріс жетістіктері БЖБ №2 Диктант |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
10.1.2.1 мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (дәріс, интервью, пікірталас, мақала) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды талдау; 10.3.6.1 жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізу, редакциялау |
Сабақтың мақсаты: |
Білім алушылар мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды талдай алады. Сонымен қатар белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолдана алады. |
Құндылықтарға баулу: |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады |
|
Қазақстанның оңтайлы имиджін қалыптастыруға белсенді үлес қосу; Сөзіне берік, ісіне адал болу; Дұрыс қарым-қатынас орната білу; |
Сабақтың барысы:
ҚАШАҒАН ҚҰЛЫН ҚАСҚЫРҒА АЛҒЫЗБАЙДЫ
«Жас кiсiнiң Имекең алдынан өтуi оңай болмайтын. Тезге түскендей, не профессорға емтихан бергендей сезім кешетін, – депті академик Ә.Х. МАРҒҰЛАН ілгеріде біз сілтеме жасаған естелiгiнде. – Өйткенi Имекең жастарға сын көзiмен қарап, олардың болашағына зор ынтамен ден қойған… Бұл туралы мынадай оқиғаны еске түсiруге болады: 1916 жылы, жаз күнi, Имекең мен Сәкең (Сәдуақас Мұсаұлы Шорманов – М.С.) әңгiмелесiп отырғанда, екеуінің үстіне Қазанда оқып жүрген бір топ студент кіріп келеді. Олардың ішінде заң факультетін бітіргелі жүрген Мұқыш пен Базарбай бар. Студенттердің мінезі, сөйлеген өрескел сөздері Имекеңе ұнамайды. Ол кісі көзінің қырын Сәкеңе тастап:
– Мырза, осы балалардың оқуы, білімі Шоқанның оқуынан қалай? – депті.
– Шоқанның оқуы бұлардан әлдеқалай төмен. Ол тек қана кадет корпусын бітірді. Бұлар университет бітірейін деп жүр. Арасы жер мен көктей.
– Менің ойымша, бұлар мен Шоқанның арасы да жер мен көктей сияқты. Шоқанның ойына жете алмаса, бұлардың көп оқығанынан не пайда? Шоқан аз оқыса да көп тоқыған. Оның білімі, ойы, бұларға қарағанда асқар таудай емес пе! Шоқан сөйлегенде кәрі де, жас та, білімпаз да оны тыңдауға құмартып , бар ынтасын салып құлақ түруші еді. Шоқанның қасында бұлар кім? Екі сөздің басын құрап сөйлей білмейді, ешкімді Шоқандай өзіне тарта алмайды. Тек тірі болғай... – деп ойшыл қарт сол кездегі жастарды қатты сынайды...
Имекеңмен әңгімелесу бір ғанибет еді. (207 сөз)
«Бекітілді»
Бөлім: |
2-бөлім: Индустрияландыру: Ұлттық өндіріс |
Педагогтің аты-жөні: |
Д.Мамбеталина |
Күні: |
25.12 |
Сыныбы: 10 Б |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Заманауи индустрия: ұлттық өндіріс жетістіктері |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
10.1.4.1 мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып, сұрақтар құрастыру және бағалау 10.3.2.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдап жазу; 10.4.3.1 белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолдана білу. |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды талдай алады. Сонымен қатар белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолдана біледі. |
Құндылықтарға баулу: |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады |
|
Қазақстанның оңтайлы имиджін қалыптастыруға белсенді үлес қосу; Сөзіне берік, ісіне адал болу; Дұрыс қарым-қатынас орната білу; |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
|||
Сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі.
. |
№7-тапсырма:
Мәтіннің екінші абзацының мазмұны бойынша кестені толтырып, сыныптастарыңмен бөліс. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
№9-тапсырма: Жағдаят: сен теледидардың біріне директорлыққа жарияланған кастингке қатысуға келдің. Мәтінді стильдік сипатына тән мақаммен оқу талап етілді. Мәтінді оқы. Сынып оқушылары ең үздік үміткерді таңдасын. |
Мәтінді стильдік сипатына тән мақаммен оқу талап етілді. Мәтінді оқы. Сынып оқушылары ең үздік үміткерді таңдайды. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. - жағдаятты өз деңгейінде дұрыс орындайды. |
Оқулық, жұмыс дәптері |
|
№10-тапсырма: Жағдаят: бүгін-индустрияландыру күні. Өзің тұратын өлкедегі отандық өндірісте үлкен жетістіктерге жеткен танымал кәсіпкерге құттықтау папкасын дайындау саған тапсырылды. |
Үлкен жетістіктерге жеткен танымал кәсіпкерге құттықтау папкасын дайындайды. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. - жағдаятты өз деңгейінде дұрыс орындайды. |
Оқулық, жұмыс дәптері |
|
№11-тапсырма: Жалғастыр: Ақпаратты оқы. Әртүрлі дереккөздерден 2016 жылы «Ұлы дала елі» брендін жеңіп алған отандық компаниялар туралы мәліметтерді тауып, мәтінді әрі қарай жалғастырып жаз. |
Мәліметтерді тауып, мәтінді әрі қарай жалғастырып жазады. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. - мәтінді өз деңгейінде жалғастырып жазады. |
Оқулық, жұмыс дәптері |
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
«Бекітілді»
Бөлім: |
2-бөлім: Индустрияландыру: Ұлттық өндіріс |
Педагогтің аты-жөні: |
Д.Мамбеталина |
Күні: |
7.11 |
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Нәтиже сабақ |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
10.1.4.1 мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып, сұрақтар құрастыру және бағалау; 10.4.3.1 белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп,түрлендіріп, талғаммен қолдана білу. |
Сабақтың мақсаты: |
Білім алушылар мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып, сұрақтар құрастырады және бағалайды. Сонымен қатар белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолдана алады. |
Құндылықтарға баулу: |
өмір бойы оқуға, еңбек етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
|
Қазақстанның оңтайлы имиджін қалыптастыруға белсенді үлес қосу; Сөзіне берік, ісіне адал болу; Дұрыс қарым-қатынас орната білу; |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
|||
Сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі.
|
№1-тапсырма.
«Индустрияландыру» сөзін тірек ретінде алып, Қазақстандағы озық өндірістер жайлы сөзжұмбақ құрастыр. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
№2-тапсырма. Төмендегі ақпаратты оқып, тілдің өркениетті қоғамның дамуындағы орны жөнінде өз пікірлеріңді диалог түрінде жеткізіңдер. |
Берілген екі тапсырма бойынша диалог құрастырады.
Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады. |
Дескриптор: Жалпы -3 балл. -диалог құрады. |
Оқулық Жұмыс дәптерлері |
|
№3-тапсырма.
«Ұлттық индустрияны өркениеттеуге қандай үлес қосамын?» тақырыбында эссе жаз. |
Оқушылар жазған жұмыстарын бір-бірімен алмасады. Өзіне берілген эссені бағалайды. |
Дескриптор: Жалпы -4 балл - эссе жазады. |
Оқулық Жұмыс дәптерлері |
|
№4-тапсырма: «Шығу парағын» пайдаланып, сұрақтарға жазбаша жауап бер. |
Тақырыбы бойынша не үйрендің?
|
Дескриптор: Жалпы -3балл - сұрақтарға жауап береді. |
Оқулық Жұмыс дәптерлері |
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын. |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын!
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|