Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
10 сынып Қазақстан экономикасына тарихи экскурс
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
1 бөлім. Экономикалық құбылыс ретіндегі кәсіпкерлік |
Мектеп. Оралхан Бөкейатындағы №44 лицей КММ. |
|||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні:Молдашева Бакытгул Антаевна. |
|||||||||||||||||||||
Сынып: 10 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Кәсіпкерлікке кіріспе |
|||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме) |
10.1.1.1. Жеке кәсіпкер, бизнесмен, қажеттілік, игілік түсініктерін түсінеді. 10.1.1.2. Кәсіпкерліктің пәнін, мақсатары мен міндеттерін түсінеді. |
|||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Қолайлы жағдай туғызу. Оқушылардың өздігінен: - «жеке кәсіпкер», «бизнесмен», «қажеттілік», «игілік» түсініктерн түсінуіне;
|
|||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі (Күтілетін деңгейлік нәтижелер) |
1-меңгеру деңгейі. Барлық оқушы жеке кәсіпкер, бизнесмен, қажеттілік, игілік түсініктерн түсінеді (өнімсіз деңгей) 2-меңгеру деңгейі. Олардың ішінен көбісі; Кәсіпкерліктің пәнін, мақсатары мен міндеттерін түсінеді. Оқушылар алған білімдерін тереңдетеді, жүйелейді (конструктивті деңгей) 3-меңгеру деңгейі. Олардың ішінен кейбірі: кәсіпкерлік кызметтің призмасы арқылы өз мақсатына жету мүмкіндіктерін бағалай алады. Тақырып бойынша алған білімнің толықтылығы қамтамасыз етіледі (өнім деңгейі). Тақырыпты толық меңгерген оқушы шығармашылық тапсырманы орындайды. |
|||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Лексика және терменология: жеке кәсіпкер – индивидуальный предприниматель –individual, бизнесмен – бизнесмен –businessman, қажеттілік – потребность – need, игілік – благо - boon |
|||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік Ел» идеясына жүгініп, оқушыларымыздың оқуға деген құштарлығын оятып, тәрбиемен ұштастырып білім беру керек. Себебі, білім беру мен тәрбие бірге жүріп отырады. Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне, адамгершілікке, сыпайылыққа тәрбиелеу. |
|||||||||||||||||||||
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
«Досыңа тілек», «Пікірлесу», «Шеңбер бойымен сұрақ қою», «Блоб ағашы» |
|||||||||||||||||||||
Қолданылатын ресурстар |
Оқулық, оқушының жеке дәптері, мұғалім кітабы, электронды қосымша, интерактивті тақта, компьютер, слайдтар, маркерлер, «Блоб ағашының» суреті салынған флипчарт, смайликтің суреті салынған стикерлер |
|||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Өткен тақырып бойынша сұрақтар беріп, осы тақырыппен логикалық көпір құрау, мысалы: «Есіңе түсір!» айдарындағы сұрақтар бойынша: Кәсіпкер деген кім? Бизнес деген не? |
|||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||
Сабақтың басы ( 3 мин) |
Біздің бірінші сабақ «Кәсіпкерлікке кіріспе» тақырыбынан басталады. Ол үшін: Кәсіпкер деген кім? Бизнес деген не? сұрақтарына жауап іздеп көрейік. Жұптасқан оқушылар сұрақтарды талқылайды, пікір алмасады. Мұғалім оқушылардың жауаптарын тыңдайды, оларды толықтырады. Жеке оқушылардың жауаптарына ауызша түрде пікірін айтады немесе түзетеді. |
|||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы-тақырыпты өз бетімен меңгеру (15 минут) |
Мұғалімнің сөзі: Балалар, тақырыпта берілген мәтіннің соңындағы сұрақтарға сіздер оқулықтағы мәтіннен жауап іздеу арқылы жаға тақырыпты өздеріңіз меңгере аласыздар. Сабақ барысында ұйымдастырылған топтық жұмыста тақырыптың мазмұнын зерттеп, талқылап, талдау жасап, оны іс жүзінде бекіту керек. Енді сабақты бастайық, барлықтарыңызға сәттілік тілеймін!
Оқушылар сұрақтарға жауап береді, мұғаліммен бірге талқылайды, дәптеріне негізге идеяларды жазады. 2. Карточкалармен жұмыс. Кәсіпкер болудағы өздеріңіздің мүмкіндіктеріңізді бағалау үшін кестеден (карточкалардан) өзіңіз игеріп кете алатын кәсіпкерліктің кемшіліктерімен артықшылыұтарын белгілеңіздер. Кәсіпкерліктің артықшылықтары
Кәсіпкерліктің кемшіліктері
|
|||||||||||||||||||||
|
2. «Ойланайық, талқылайық» дағдысы. 1. Топтық жұмыс. Топтарға бөлініп сұрақтарға жауап беріңіздер Бизнес тобы: 1) Неліктен кәсіпкердің басқа жұмыс жасауына мүмкіндігі жоқ? 2) Неліктен кәсіпкерлерді өзін-өзі жұмыспен қамтығандар деп айтады? Экономика тобы: 1) Кәсіпкердің бизнесменнен маңызды ерекшелігі неде? Кәсіпорын тобы: 1) Неліктен кәсіпкерлік жұмыстарды орындаудың дұрыс жолы болып табылады? 2. Кітапта берілген танымал бизнес-тренер Роберт Киийосакидің пікіріне қосымша ретінде болашақ кәсіпкерге тағы қандай әрекеттер керек екендігін талқылаңдар 3. «Талдап, салыстырайық» дағдысы. Топтық жұмыс. 5-6 адамнан бөлініп, Нарықтық экономика еркін кәсіпкерлікті қолдайды тапсырмасын орындаңыздар Кәсіпкерлік қызметтің ерекшеліктерін талдаңыздар. Бизнес тобы:
Экономика тобы:
Кәсіпорын тобы:
|
|||||||||||||||||||||
Сергіту сәті 2 мин. |
Жеті шырық жаттығуы ( жақсы баяу музыкамен орындалады) Ыңғайлы отырып, көзіңізді жұмыңыз, терең демалыңыз. Сізден шамалы бір метр қашықтықта жеті жанып тұрған шырық бар екенін елестетіп көріңіз....мүмкіндігінше баяу, терең дем алаңыз. Енді осы шырақтардың біреуін өшіру қажет деп ойлап көріңіз. Деміңізді толығымен шығарып, оның бағытына қарай барынша үрлеңіз. Шырақ жалыны дірілдеп барып өшеді... Сіз қайтадан баяу тыныс алып, қалған алты шырақты біртіндеп үрлеп өшіресіз. 5.«Қолданып көрейік» дағдысы. Кәсіпкерлердің қызмет түрлерін анықтаңыздар. Бос ұяшықтарды толтырыңыздар
6.«Ой бөлісейік» дағдысы. Пікір алмасу. «Шеңбер бойымен сұрақ қою» стратегиясы қолданылады (топтық жұмыс) Жалдамалы жұмысшының, кәсіпкердің бизнесменнің қызмет түрлеріне үш мысал келтіріңіз. Пікірлеріңізді дәлелдеңіздер. Жауаптар нұсқасы: жалдамалы жұмысшы: мектеп директоры, сатушы, дәрігер; кәсіпкер: жекеменшік мектеп (дүкен, дәріхана) басшылары; бизнесмен: жекеменшік мектептер (дүкендер, дәріханалар) иесі. Шығармашылық тапсырма. Кәсіпкердің қасиеттері туралы ойланыңыздар:
|
|||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы. Кері байланыс (3минут) |
Жұмыстарының нәтижесін оқушылар өздері бағалайды. Оларға мағынасы түрлі дәрежедегі смайликтер таратылады. Әр оқушы сабақты қай деңгейде түсінгеніне сәйкес смайликті таңдап, оның теріс жағына өз атын жазып, тақтада ілулі тұрған «Блоб ағашының» суреті салынған флипчартқа жапсырады. |
|||||||||||||||||||||
Үй тапсырмасы 10 мин. |
Мұғалімнің қалауы бойынша: «Төңкере оқыту» талаптарына сәйкес, оқушылар келесі тақырыптағы теориялық материалды өз бетімен үйде оқи алады.Олар мәтіннің соңында берілген сұрақтарға қысқаша жауап береді. Осылайша, келесі сабақтағы жаңа тақырыпты оқушылар өздігінен меңгеру үшін алдын ала үйде дайындалады. Бұл сыныптағы практикалық тапсырмаларға қажетті уақытты үнемдейді |
|||||||||||||||||||||
Рефлекция 5 мин. |
(мұғалім жауаптарды өзінің жеке журналына жазады) Сұрақтарға жауап беріңіз: 1.Сабақ, оқу мақсаттары шынайы ма? 2.Бүгін оқушылар не білді? 3.Сыныптағы ахуал қандай болды? 4.Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? 5.Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? |
|||||||||||||||||||||
Қортынды бағалау 2 мин. |
1.Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? 3.Сабақ туралы пікіріңізді жазыңыз. |
1 бөлім. Экономикалық құбылыс ретіндегі кәсіпкерлік |
«Оралхан Бөкей атындағы №44лицейі»КММ |
||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Молдашева Б.А. |
||
Сынып: 10 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Қазақстан экономикасына тарихи экскурс |
||
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
10.1.2.1.Қазақстан Республикасындағы кәсіпкерліктің тарихын талдай біледі 10.1.2.2.Экономикадағы кәсіпкерліктің мағынасын түсінеді 10.1.2.3.Микроэкономика мен макроэкономика арасындағы айырмашылықты түсінеді . |
||
Сабақтың мақсаты |
Қолайлы жағдай туғызу. Оқушылардың өздігінен:
|
||
Бағалау критерийі (Күтілетін деңгейлік нәтижелер) |
1-меңгеру деңгейі. Барлық оқушы Қазақстан Республикасындағы кәсіпкерліктің тарихын талдай біледі (өнімсіз деңгей) 2-меңгеру деңгейі. Олардың ішінен көбісі; Экономикадағы кәсіпкерліктің мағынасын түсінеді (конструктивті деңгей) 3-меңгеру деңгейі. Олардың ішінен кейбірі: Микроэкономика мен макроэкономика арасындағы айырмашылықты түсінеді (өнім деңгейі). Тақырыпты толық меңгерген оқушы шығармашылық тапсырманы орындайды. |
||
Тілдік мақсаттар |
Лексика және терменология: макроэкономика- макроэкономика-, микроэкономика-микроэкономика-, экономикалық өсу- экономический рост-, бәсеке-конкуренция- |
||
Құндылықтарға баулу |
Өмір бойы білім алу, ынтымақтастық, құрмет, жауапкершілікке, елжандалық, отансүйгіштік қасиетке, денсаулық сақтауға, сыни тұрғысынан ойлауға, шығармашылыққа баулу. |
||
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
«Сені көргеніме қуаныштымын, себебі....», «Шешен», «Джигсо», «Көңіл күй», «Пікірлесі», «Миға шабуыл», «Блоб ағашы» |
||
Қолданылатын ресурстар |
Оқулық, оқушының жеке дәптері, мұғалім кітабы, электронды қосымша, интерактивті тақта, компьютер, слайдтар, маркерлер, «Блоб ағашының» суреті салынған флипчарт, смайликтің суреті салынған стикерлер |
||
Алдыңғы білім |
Өткен тақырып брйынша сұрақтар беріп, осы тақырыппен логикалық көпір құрау, мысалы: «Есіңе түсір!» айдарындағы сұрақтар бойынша: Кәсіпкерлік, жалдамалы жұмыс және бизнес арасындағы айырмашылықты атаңдар. |
||
Сабақтың басы ( 5 мин) |
Мұғалім: Кәсіпкерлік, жалдамалы жұмысшы және бизнес арасындағы айырмашылықты естеріңе түсіріңдер. 1-топ:« Бизнесмен»..... 2-топ:« Кәсіпкер».... 3-топ: «Жалдамалы жұмысшы»..... Мұғалім оқушылармен бірге сабақтың тақырыбын нақтылайды. Оқушылар оның мақсат, міндеттерін болжайды. |
||
Сабақтың ортасы-тақырыпты өз бетімен меңгеру (15 минут) |
Мұғалімнің сөзі: Балалар, тақырыпта берілген мәтіннің соңындағы сұрақтарға сіздер оқулықтағы мәтіннен жауап іздеу арқылы жаңа тақырыпты өздеріңіз меңгере аласызыздар. Сабақ барысында ұйымдастырылған топтық жұмыста тақырыптың мазмұнын зерттеп, талқылап, талдау жасап, оны іс жүзінде бекіту керек. Енді сабақты бастайық, барлықтарыңызға сәттілік тілеймін!
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |