Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні 11- сынып
Аптасына: 3 сағат, барлығы: 102 сағат
Авторлары: Ф.Ш.Оразбаева, Ж.Т.Дәулетбекова, Р.С.Рахметова,А.Қ.Рауандина, Б.Қ.Мүкеева.
Алматы: «Көкжиек-Горизонт» ЖШС, 2020 жыл
№ |
Бөлім/ Тақырыптар |
Сабақтардың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескертпе |
|
І-тоқсан -25 сағат |
|
||||||
1. |
1.Қазіргі қоғамдағы әлеуметтік теңсіздік. Ерболат Әбікенұлы “Пәтер іздеп жүр едік”әңгімесі |
Әлеуметтік мәселе туралы не білесің? |
11.1.1.1
мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, тиісті ақпаратты анықтай
білу; |
1 |
|
|
|
2. |
Отбасы -құндылық |
11.3.2.1
ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің (мақала) құрылымы
мен рәсімделуін білу; |
1 |
|
|
||
3. |
Қоғамның әлеуметтік құрылымы |
11.1.3.1 оқу-кәсіби, қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени тақырыптар аясында және мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегісөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну 11.4.1.1 ғылыми және публицистикалық стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, шағын мақала жазу |
1 |
|
|
||
4. |
Ерболат Әбікенұлы “Пәтер іздеп жүр едік” әңгімесі |
11.3.3.1
әдеби шығармада көтерілген әлеуметтікқоғамдық мәселеге баға
беру |
1 |
|
|
||
5. |
Әлеуметтік теңсіздік:жастардың баспана мәселесі |
11.1.1.1 мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, тиісті ақпаратты анықтай білу; 11.2.5.1 көпшілік алдында сенімді және еркін сөйлеу 11.5.1.1 ғылыми және кәсіби мәтіндер құрауда грамматикалық омонимдерді ажырата танып, ауызша және жазбаша дұрыс қолдану |
1 |
|
|
||
6. |
|
“Жігітті намыс өлтірер...” |
11.3.2.1
ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің (мақала) құрылымы
мен рәсімделуін білу; |
1 |
|
|
|
7. |
Пәтер жалдасаң... |
11.1.3.1 оқу-кәсіби, қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени тақырыптар аясында және мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегісөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну 11.4.1.1 ғылыми және публицистикалық стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, шағын мақала жазу |
1 |
|
|
||
8. |
Нәтиже сабақ. Мен не білдім? Бөлім бойынша жиынтық бағалау №1 |
|
1 |
|
|
||
9. |
2 Экология. Мұнай және атомдық индустрия. ГүлжауҺар Сейітжан “Қара алтыны халқымның...” |
Табиғатты аяла |
11.1.3.1
оқу-кәсіби, қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени тақырыптар аясында
және мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі сөздер мен
термин сөздердің мағынасын түсіну; |
1 |
|
|
|
10. |
“Жасыл ел” бағдарламасына қатысамын |
11.3.3.1
әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселеге баға
беру |
1 |
|
|
||
11. |
Мұнай -еліміздің шикізат байлығы |
11.1.5.1 мәтін бойынша автор позициясын және көтерілген мәселеге қарым-қатынасын талдай отырып, негізгі ойды анықтау; 11.4.1.1 ғылыми және публицистикалық стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, аннотация жазу; |
1 |
|
|
||
12. |
Туған өлкенің экологиясы |
11.3.3.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселеге баға беру 11.4.2.1 қажетті ақпараттарды орынды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу; |
1 |
|
|
||
13. |
Атомдық индустрияның болашағы |
11.1.5.1 мәтін бойынша автор позициясын және көтерілген мәселеге қарым-қатынасын талдай отырып, негізгі ойды анықтау; 11.4.4.1 тақырып бойынша мәтінге жоспар құрып, әр тармақшаға қажетті негізгі және қосымша мәліметтерді жинақтау, дереккөздерге сілтеме көрсетіп таныстыру (тірек-схема, менталды карта, презентация) |
1 |
|
|
||
14. |
ГүлжауҺар Сейітжан “Қара алтыны халқымның...” |
11.3.3.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселеге баға беру 11.2.4.1
кәсіби бағыттағы мәтіндерден қажетті ақпаратты (деректерді,
сипаттамаларды, сандық көрсеткіштерді, сілтемелерді) анықтау |
1 |
|
|
||
15. |
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? Бөлім бойынша жиынтық бағалау №2 |
|
1 |
|
|
||
16. |
3.Тіл. Өнер. Әдебиет.Ілияс Жансүгіров “Күй”поэмасы |
Екі тілді білген -екі адам |
11.1.2.1
мәтінді тыңдай отырып, негізгі идеяларды ақпараттарды жүйелеу; |
1 |
|
|
|
17. |
Қазақ тілі қандай тіл? |
11.3.4.1 ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндер (дәріс) бойынша салыстырмалы (құрылымы, қызметі, мақсатты аудиториясы, оқырманға әсері) талдау жасау; 11.2.1.1 ғылыми және кәсіби мәтіндердегі күрделі сөздер мен терминдердің жасалу жолын анықтау; 11.5.1.2 сын есім сөздердің синонимдік қатарын стильдік ерекшеліктеріне сәйкес қолдану |
1 |
|
|
||
18. |
Қазақ тілінде сақталған құндылықтар |
11.1.4.1 көркем шығарманы тыңдау, басқа өнер туындыларымен (кино, театр, музыка, би, сурет-мүсін өнері, сәулет) салыстырып, сипаттама жасау 11.4.3.1 шығармашылық жазба жұмыстарында көркемдегіш құралдарын тиімді қолданып жазу; |
1 |
|
|
||
19. |
Шешендік сөз өнері |
11.3.6.1
мәтіндегі негізгі ойды анықтап, көтерілген мәселеге баға беру,
өзіндік көзқарасын жүйелі, дәлелді жеткізу |
1 |
|
|
||
20. |
Ақындық пен шешендік -егіз өнер |
11.3.4.1 ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндер (дәріс) бойынша салыстырмалы (құрылымы, қызметі, мақсатты аудиториясы, оқырманға әсері) талдау жасау; 11.2.1.1 ғылыми және кәсіби мәтіндердегі күрделі сөздер мен терминдердің жасалу жолын анықтау; 11.5.1.2 сын есім сөздердің синонимдік қатарын стильдік ерекшеліктеріне сәйкес қолдану |
1 |
|
|
||
21. |
Қазақ поэзиясының сұлу сарайы. Ілияс Жансүгіров |
11.3.6.1 мәтіндегі негізгі ойды анықтап, көтерілген мәселеге баға беру, өзіндік көзқарасын жүйелі, дәлелді жеткізу 11.4.3.1 шығармашылық жазба жұмыстарында көркемдегіш құралдарын тиімді қолданып жазу; |
1 |
|
|
||
22. |
Ілияс Жансүгіров “Күй”поэмасы (үзінді) |
11.3.6.1
мәтіндегі негізгі ойды анықтап, көтерілген мәселеге баға беру,
өзіндік көзқарасын жүйелі, дәлелді жеткізу |
1 |
|
|
||
23. |
Тоқсандық жиынтық бағалау №1 |
|
1 |
|
|
||
24. |
Ілияс Жансүгіров “Күй”поэмасы (үзінді) |
11.1.4.1 көркем шығарманы тыңдау, басқа өнер туындыларымен (кино, театр, музыка, би, сурет-мүсін өнері, сәулет) салыстырып, сипаттама жасау 11.4.3.1 шығармашылық жазба жұмыстарында көркемдегіш құралдарын тиімді қолданып жазу; |
1 |
|
|
||
25. |
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? |
11.3.6.1 мәтіндегі негізгі ойды анықтап, көтерілген мәселеге баға беру, өзіндік көзқарасын жүйелі, дәлелді жеткізу 11.4.3.1
шығармашылық жазба
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |