Материалдар / 11-орыс сыныптарына Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен КТП 2023-2024 оқу жылы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

11-орыс сыныптарына Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен КТП 2023-2024 оқу жылы

Материал туралы қысқаша түсінік
11-орыс сыныптарына Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен КТП 2023-2024 оқу жылы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қырқүйек 2023
537
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
2500 тг 1875 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Қазақ тілі мен әдебиеті пәні 11- сынып

Аптасына: 3 сағат, барлығы: 102 сағат

Авторлары: Ф.Ш.Оразбаева, Ж.Т.Дәулетбекова, Р.С.Рахметова,А.Қ.Рауандина, Б.Қ.Мүкеева.

Алматы: «Көкжиек-Горизонт» ЖШС, 2020 жыл


Бөлім/ Тақырыптар

Сабақтардың тақырыбы

Оқу мақсаттары

Сағат саны

Мерзімі


Ескертпе

І-тоқсан -25 сағат


1.

1.Қазіргі қоғамдағы әлеуметтік теңсіздік. Ерболат Әбікенұлы “Пәтер іздеп жүр едік”әңгімесі

Әлеуметтік мәселе туралы не білесің?

11.1.1.1 мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, тиісті ақпаратты анықтай білу;
11.2.4.1 кәсіби бағыттағы мәтіндерден қажетті ақпаратты (деректерді, сипаттамаларды, сандық көрсеткіштерді, сілтемелерді) анықтау;

1



2.

Отбасы -құндылық

11.3.2.1 ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің (мақала) құрылымы мен рәсімделуін білу;
11.2.5.1 көпшілік алдында сенімді және еркін сөйлеу

1



3.

Қоғамның әлеуметтік құрылымы

11.1.3.1 оқу-кәсіби, қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени тақырыптар аясында және мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегісөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну

11.4.1.1 ғылыми және публицистикалық стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, шағын мақала жазу

1



4.

Ерболат Әбікенұлы “Пәтер іздеп жүр едік” әңгімесі

11.3.3.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтікқоғамдық мәселеге баға беру
11.4.6.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу

1



5.

Әлеуметтік теңсіздік:жастардың баспана мәселесі

11.1.1.1 мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, тиісті ақпаратты анықтай білу;

11.2.5.1 көпшілік алдында сенімді және еркін сөйлеу

11.5.1.1 ғылыми және кәсіби мәтіндер құрауда грамматикалық омонимдерді ажырата танып, ауызша және жазбаша дұрыс қолдану

1



6.


Жігітті намыс өлтірер...”

11.3.2.1 ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің (мақала) құрылымы мен рәсімделуін білу;
11.2.5.1 көпшілік алдында сенімді және еркін сөйлеу

1



7.

Пәтер жалдасаң...

11.1.3.1 оқу-кәсіби, қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени тақырыптар аясында және мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегісөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну

11.4.1.1 ғылыми және публицистикалық стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, шағын мақала жазу

1



8.

Нәтиже сабақ. Мен не білдім? Бөлім бойынша жиынтық бағалау №1


1







9.

2 Экология. Мұнай және атомдық индустрия.

ГүлжауҺар Сейітжан “Қара алтыны халқымның...”

Табиғатты аяла

11.1.3.1 оқу-кәсіби, қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени тақырыптар аясында және мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну;
11.2.1.1 ғылыми және кәсіби мәтіндердегі күрделі сөздер мен терминдердің жасалу жолын анықтау;

1



10.

Жасыл ел” бағдарламасына қатысамын

11.3.3.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселеге баға беру
11.2.4.1 кәсіби бағыттағы мәтіндерден қажетті ақпаратты (деректерді, сипаттамаларды, сандық көрсеткіштерді, сілтемелерді) анықтау

1



11.

Мұнай -еліміздің шикізат байлығы

11.1.5.1 мәтін бойынша автор позициясын және көтерілген мәселеге қарым-қатынасын талдай отырып, негізгі ойды анықтау;

11.4.1.1 ғылыми және публицистикалық стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, аннотация жазу;

1



12.

Туған өлкенің экологиясы

11.3.3.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселеге баға беру

11.4.2.1 қажетті ақпараттарды орынды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу;

1



13.

Атомдық индустрияның болашағы

11.1.5.1 мәтін бойынша автор позициясын және көтерілген мәселеге қарым-қатынасын талдай отырып, негізгі ойды анықтау;

11.4.4.1 тақырып бойынша мәтінге жоспар құрып, әр тармақшаға қажетті негізгі және қосымша мәліметтерді жинақтау, дереккөздерге сілтеме көрсетіп таныстыру (тірек-схема, менталды карта, презентация)

1



14.

ГүлжауҺар Сейітжан “Қара алтыны халқымның...”

11.3.3.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселеге баға беру

11.2.4.1 кәсіби бағыттағы мәтіндерден қажетті ақпаратты (деректерді, сипаттамаларды, сандық көрсеткіштерді, сілтемелерді) анықтау
11.5.1.1 ғылыми және кәсіби мәтіндер құрауда грамматикалық омонимдерді ажырата танып, ауызша және жазбаша дұрыс қолдану

1



15.

Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? Бөлім бойынша жиынтық бағалау №2


1



16.

3.Тіл. Өнер.

Әдебиет.Ілияс Жансүгіров “Күй”поэмасы

Екі тілді білген -екі адам

11.1.2.1 мәтінді тыңдай отырып, негізгі идеяларды ақпараттарды жүйелеу;
11.2.2.1 ғылыми және кәсіби мәтіндерге сүйеніп, монолог
пен диалогті үйлестіре қолдану

1



17.

Қазақ тілі қандай тіл?

11.3.4.1 ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндер (дәріс) бойынша салыстырмалы (құрылымы, қызметі, мақсатты аудиториясы, оқырманға әсері) талдау жасау;

11.2.1.1 ғылыми және кәсіби мәтіндердегі күрделі сөздер мен терминдердің жасалу жолын анықтау;

11.5.1.2 сын есім сөздердің синонимдік қатарын стильдік ерекшеліктеріне сәйкес қолдану

1



18.

Қазақ тілінде сақталған құндылықтар

11.1.4.1 көркем шығарманы тыңдау, басқа өнер туындыларымен (кино, театр, музыка, би, сурет-мүсін өнері, сәулет) салыстырып, сипаттама жасау

11.4.3.1 шығармашылық жазба жұмыстарында көркемдегіш құралдарын тиімді қолданып жазу;

1



19.

Шешендік сөз өнері


11.3.6.1 мәтіндегі негізгі ойды анықтап, көтерілген мәселеге баға беру, өзіндік көзқарасын жүйелі, дәлелді жеткізу
11.4.6.1 мәтін деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу

1



20.

Ақындық пен шешендік -егіз өнер

11.3.4.1 ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндер (дәріс) бойынша салыстырмалы (құрылымы, қызметі, мақсатты аудиториясы, оқырманға әсері) талдау жасау;

11.2.1.1 ғылыми және кәсіби мәтіндердегі күрделі сөздер мен терминдердің жасалу жолын анықтау;

11.5.1.2 сын есім сөздердің синонимдік қатарын стильдік ерекшеліктеріне сәйкес қолдану

1



21.

Қазақ поэзиясының сұлу сарайы. Ілияс Жансүгіров

11.3.6.1 мәтіндегі негізгі ойды анықтап, көтерілген мәселеге баға беру, өзіндік көзқарасын жүйелі, дәлелді жеткізу

11.4.3.1 шығармашылық жазба жұмыстарында көркемдегіш құралдарын тиімді қолданып жазу;

1



22.

Ілияс Жансүгіров “Күй”поэмасы (үзінді)

11.3.6.1 мәтіндегі негізгі ойды анықтап, көтерілген мәселеге баға беру, өзіндік көзқарасын жүйелі, дәлелді жеткізу
11.2.2.1 ғылыми және кәсіби мәтіндерге сүйеніп, монолог
пен диалогті үйлестіре қолдану

1






23.

Тоқсандық жиынтық бағалау №1


1



24.


Ілияс Жансүгіров “Күй”поэмасы (үзінді)

11.1.4.1 көркем шығарманы тыңдау, басқа өнер туындыларымен (кино, театр, музыка, би, сурет-мүсін өнері, сәулет) салыстырып, сипаттама жасау

11.4.3.1 шығармашылық жазба жұмыстарында көркемдегіш құралдарын тиімді қолданып жазу;

1



25.

Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

11.3.6.1 мәтіндегі негізгі ойды анықтап, көтерілген мәселеге баға беру, өзіндік көзқарасын жүйелі, дәлелді жеткізу

11.4.3.1 шығармашылық жазба

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!