Материалдар / 11 сынып. Адамзаттың ғаламдық проблемалары. тест. жауабымен
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

11 сынып. Адамзаттың ғаламдық проблемалары. тест. жауабымен

Материал туралы қысқаша түсінік
11 сынып. Адамзаттың ғаламдық проблемалары. тест. жауабымен
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Сәуір 2024
73
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

  1. Қазіргі заманның ғаламдық проблемаларын шешу түрлері: аштық пен тойып тамақ жемеу проблемалары, жылыжайлық әсер және энергетикалық дағдарыс жағдайында энергияны үнемдеу проблемасы, адамдардың таза ауаға құқығы, биоалуантүрлілілікті сақтау

  2. Аш адамдардың саны 821 млн-ға жеткен жыл: 2017ж

  3. 2018 ж әлемде азық-түлік тапшылығынан шамамен зардап шеккен адам саны: 815 млн

  4. «Аштықтың ғаламдық индексі» бойынша деңгейлері: елеулі, үрейлі, төтенше қиын

  5. Аштықтан көп зардап шегіп отырған, «аштықтың өте қиын» деңгейіндегі ел: Орталық Африка Республикасы

  6. Азық-түліктің жетіспеуінен төтенше жағдай қалыптасқан ел: Конго Демократиялық Республикасы

  7. «Үрейлі» аштық елдері: Чад, Сьерра-Леоне, Мадагаскар, Замбия, Судан, Либерия

  8. «Елеулі» аштық елдері: Ауғанстан, Пәкістан, Үндістан, Мьянма, Бангладеш, Филиппин, Солтүстік Корея, Индонезия

  9. Дүниежүзінде әртүрлі шиеленіс салдарынан ашаршылыққа ұшырағандар саны: 124 млн-ға жетті

  10. «Аштықтың ғаламдық индексі» деректері бойынша 200 млн-ға жуық адам ашаршылыққа ұшыраған ел: Үндістан

  11. Ашаршылыққа ұшыраған адамдардың балаларға тиесілі үлесі: 80%

  12. Экономикадағы энерготиімділігінің ең жоғары көрсеткіші бар елдердің көшбасшылары: Франция, Ұлыбритания, Жапония

  13. Энергетикалық бағдарламаны қолдану нәтижесінде энергияны тұтыну тиімділігін 40%-ға арттыруға қол жеткізген ел: Жапония

  14. Ауаның ластануын азайту саласында жоғары нәтижеге қол жеткізген ел: Германия

  15. Ауаның ластануына қарсы күрес жөніндегі Германия үкіметінің жоспары қамтитын 4 стратегия: қоршаған орта сапасының стандарттарын белгілеу, қазіргі кезде ең жақсы технологяларды қолдана отырып, шығындыларды азайту, өндіріс ережесі, зиянды заттар эмиссиясының шекті мәндерін белгілеу

  16. Қытайдың символы: панда

  17. Үлкен панданы сақтап қалу үшін Қытай жүргізіп отырған шаралар: бамбук ормандары көлемін қалпына келтіру

  18. Панданың тамақтану рационында бамбук мөлшері: 99%-ы

  19. Үлкен панданы сақтауда қытайлықтардың басты жасаған жұмысы: тіршілік ортасын қалпына келтірілуі

  20. Панданы сақтаудың ең қысқа әрі шешімі табылған жолы: панданы өлтіру ауыр қылмыс болғандықтан, жазасы-өлім жазасы

  21. ХХ ғ 60-жылдарындағы Арал теңізінің әлемдегі орны: 4-ші орында

  22. Арал құрғақ теңізі табанының ауданы: 54 мың км2

  23. Бұрынғы теңіз түбіндегі тұздың мөлшері: 10 млрд т

  24. Арал теңізінің атмосфераға әсері: шаңдануы 3 есеге артты

  25. Тұзды шаң мен улы химикаттар тасымалданды: 500км дейінгі қашықтыққа

  26. Арал маңындағы атмосферадағы тұздың мөлшері: 6-7 есеге артты

  27. Арал теңізі маңында көбейген ауру түрлері: туберкулез, анемия ауруы, ана мен бала өлімінің жоғары деңгейі

  28. Қазақстандағы мұздықтардың кеми бастаған уақыты: ХХғ ортасынан бастап

  29. Мұздық массасының балансы: жыл ішіндегі мұз массасының жинақталуы және еруі арасындағы айырмасы

  30. ХХғ ішінде жарамсызданып, шөлейттенуге ұшыраған өңдеуге жарамды жердің үлесі: ¼

  31. Шөлейттенудің негізгі себептері: адамның іс-әрекеті, ғаламдық климаттық өзгерістер

  32. Шөлейттенудің бұрынғы аумақтары|: аридті, субаридті

  33. ҚР-да жердің деградацияға, шөлейттенуге ұшыраған бөлігі: әлсіздеу (44,4%), кәдімгідей байқалады (25,5%), әлсіз (24,2%), мардымсыз немесе байқалмайды (4,4%), күшті байқалады (1,5%)

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!