Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
11 сынып География пәні 2 тоқсан ҚМЖ 472 бұйрықпен жасалған
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспар
Сабақтың тақырыбы: Қоршаған ортаның антропогендік өзгеруі
Бөлім |
Табиғатты пайдалану және геоэкология |
||||
Педагогтың аты-жөні |
|
||||
Күні |
|
||||
Сынып 11 |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
Сабақтың тақырыбы |
Қоршаған ортаның антропогендік өзгеруі |
||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
11.3.2.1 - қоршаған ортаның антропогендік өзгерістерін жіктеу |
||||
Сабақтың мақсаты |
табиғатты пайдалану тұжырмдамасымен танысу; |
||||
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Басы |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу. Назарларын сабаққа аудару.Жағымды жұмыс ортасын қалыптастыру Реттік сандар арқылы оқушылар 3 топқа бөлінеді. Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру. Өткен сабақтарды пысықтау: Өткен сабақты қайталау «Картографиялық викторина» әдісі арқылы жүргізіледі. Оқушылар тақтаға ілінген QR код арқылы тапсырманы топ бойынша орындап, өткен сабақтарды еске түсіреді. Мақсаты: Картамен жұмыс жасап, білімдерін қайталау |
Оқушы өз жұбын табады Сұрақтарға жауап беру арқылы сөзжұмбақты шешеді. |
Сұрақтарға дұрыс жауап берген оқушыларға «жарайсың» Қалыптастырушы бағалау 3 балл |
АКТ Дидактикалық матери алдар |
|
Ортасы |
Жаңа тақырыпты меңгеру. Жаңа тақырыпты бастамас бұрын оқушыларға QR код ұсынылады. Көрсетілген фото бойынша өз ойларын сұрап, жаңа тақырыпты анықтаймыз. Адам баласы өзі пайда болған алғашқы кезде табиғатқа тәуелді болды. Табиғатқа табыну алғашқы қауымдық қоғамда басты орын алды. Бірте-бірте халық санының артуы, шаруашылық салаларының дамуы, өнеркәсіптің өркендеуі адамның табиғатқа ықпалын арттыра түсті. Орманды жерлердің өртелуі, кәсіптік мәні бар жануарлар санының азаюы (тіпті жойылуы) адамның ойланбай жасалған іс-әрекетінің нәтижесі. Тапсырма №1. Мәтінмен жұмыс. Тақырыбы:Антропогендік әсер Мақсаты: Қоршаған ортаның антропогендік өзгерістері
Мәселе Дәлелдер Салдары Қорытынды
Тапсырма 2 Таңдауың бойынша қоршаған ортаға әсер еткен екі антропогендік факторға кластер құру / графикалық түрде ұсыну/ Қорытынды. Қоршаған ортаның антропогендік өзгерістері қаншалықты қауіпті? |
Тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі.
Дескриптор:
Дескриптор Қоршаған ортаға әсер ететін 2 антропогендңк факторды анықтайды Кластер толтырады. |
Қалыптастырушы бағалау 4 балл Қалыптастырушы бағалау 3 балл |
Ашық сұрақ-жауаптар Дүниежүзі картасы
Фишбоун Мәтін Оқулық А4 қағазы Фломастер Оқулық |
|
Сабақтың соңы |
Сабақты қорытындылау. «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі оқушылар өз ойларын дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады. Оқушыларға ортақ сұрақ қоямын. 1)Адамзат тұтынушы ма құраушы ма? 2)Өз ойыңды дәлелде одан кейін оқушылардан өз ойларын көршілерімен бөлісуді тапсырамын. Үйге тапсырма: §23 оқу, негізгі терминдерді жазып, мағынасын түсіну. Рефлексия пирамидасы. |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты рефлексия жасайды. |
Бағалау парақшасын толтырады |
Бағалау парақшасы |
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспар
Сабақтың тақырыбы: Қоршаған ортаның антропогендік өзгеруі
Бөлім |
Табиғатты пайдалану және геоэкология |
||||
Педагогтың аты-жөні |
|
||||
Күні |
|
||||
Сынып 11 |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
Сабақтың тақырыбы |
Қоршаған ортаның антропогендік өзгеруі |
||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
11.3.2.1 - қоршаған ортаның антропогендік өзгерістерін жіктеу |
||||
Сабақтың мақсаты |
табиғатты пайдаланудың тарихи аспектілерін біледі; табиғатты ұтымды пайдаланудың құрылымы мен қағидаттарын түсінеді. |
||||
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Басы |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Қызығушылықты ояту үшін «Миға шабуыл» сұрағы Қоршаған орта сапасын арттыруға кімдер қызығушылық танытуы тиіс? Ойлануға 1 минут уақыт беріледі Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды. Сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру. |
Оқушы өз жұбын табады Сұрақтарға жауап беру арқылы сөзжұмбақты шешеді. |
Сұрақтарға дұрыс жауап берген оқушыларға «жарайсың» Қалыптастырушы бағалау 2 балл |
АКТ Дидактикалық материалдар Ашық сұрақ-жауаптар |
|
Ортасы |
Тақырыпқа шығу: Ғаламтор және мәтіндегі ақпараттарды қолданып, тапсырмаларды орындаңыз: 1-тапсырма. Табиғатты пайдаланудың тарихи кезеңдеріне талдау жасаңыз. Оқушыларға кері байланыс ауызша түрде беріледі. 2-тапсырма.Сергіту сәті. Табиғатты пайдалануға байланысты сөздердің 3 тілдегі (қаз/рус/eng) сөздігін орындайды. 1.Ауа-воздух-air 2.Су-вода-water 3.Табиғат-природа-natural 4.Қоршаған орта-окружаюшая среде-environment 5.Ақпарат-информация-information 6.Халықаралық-международный- international 7.Орман-лес-forest 8.Экология-экология-ecology 9.Өсімдік-растение-plant 10.Жануар-животная-animals 11.Денсаулық-здоровье-health 12.Жер-земля-around 13.Топырақ-почвы-soil 14.Теңіз-море-sea 15.Мұз-лед-ice 3-тапсырма. Топтық жұмыс. «Фишбаун» әдісіне салып Табиғатты пайдалану типтерін жазады, берілген мәлімет бойынша өздері мәселені анықтап, жауабын топтық жұмыста талқылауға, ой қорытуға белгілі бір қорытындыға келуге жетелейді. Әр топ тапсырманы топ ішінде орындайды. |
Тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі. Дескриптор: Себептерін түсіндіреді; Нақты дәлелдер келтіреді; Қорытынды жасайды, мысалдар келтіреді Берілген сөздердің 3 тілдегі сөздігін атайды.
Дескриптор: Басына мәтін бойынша анықталған мәселені жазады. Денесінің жоғарғы жағындағы қанаттарға ластанудың себептерін жазады. Төменгі қанаттарға ластанудың салдары жазады. Түйінді ой құйрығына жазады. Постерге балықтың қаңқасы суретін салады. Оқушылар өз жауаптарын сынып алдына ұсынады. |
Қалыптастырушы бағалау 4 балл Қалыптастырушы бағалау 4 балл |
Ашық сұрақ-жауаптар Дүниежүзі картасы Сызбанұсқа Сөздер Суреттер Фишбоун Мәтін Оқулық |
|
Сабақтың соңы |
Сабақты қорытындылау. Оқушылардың кері байланысы Үй жұмысы: §24 оқу, терминдермен жұмыс. |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты рефлексия жасайды. |
Дескрипторды назарға ала отырып өзара топтық бағалау жүргізіп, бағалау парақшасын толтырады |
Бағалау парақшасы |
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспар
Сабақтың тақырыбы: Қоршаған ортаның антропогендік өзгеруі
Бөлім |
Табиғатты пайдалану және геоэкология |
||||
Педагогтың аты-жөні |
|
||||
Күні |
|
||||
Сынып 11 |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
Сабақтың тақырыбы |
700 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |