Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспар

    Сабақтың тақырыбы: Қоршаған ортаның антропогендік өзгеруі

    Бөлім

    Табиғатты пайдалану және геоэкология

    Педагогтың аты-жөні


    Күні


    Сынып 11

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы

    Қоршаған ортаның антропогендік өзгеруі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

    11.3.2.1 - қоршаған ортаның антропогендік өзгерістерін жіктеу

    Сабақтың мақсаты


    • қоршаған ортаның антропогендік өзгерістерін жіктеу;

    табиғатты пайдалану тұжырмдамасымен танысу;

    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу. Назарларын сабаққа аудару.Жағымды жұмыс ортасын қалыптастыру Реттік сандар арқылы оқушылар 3 топқа бөлінеді.

    Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.

    Өткен сабақтарды пысықтау:

    Өткен сабақты қайталау «Картографиялық викторина» әдісі арқылы жүргізіледі. Оқушылар тақтаға ілінген QR код арқылы тапсырманы топ бойынша орындап, өткен сабақтарды еске түсіреді.

    Мақсаты: Картамен жұмыс жасап, білімдерін қайталау

    Оқушы өз жұбын табады

    Сұрақтарға жауап беру арқылы сөзжұмбақты шешеді.

    Сұрақтарға дұрыс жауап берген оқушыларға «жарайсың»

    Қалыптастырушы бағалау 3 балл

    АКТ

    Дидактикалық матери алдар



    Ортасы

    Жаңа тақырыпты меңгеру. Жаңа тақырыпты бастамас бұрын оқушыларға QR код ұсынылады. Көрсетілген фото бойынша өз ойларын сұрап, жаңа тақырыпты анықтаймыз. Адам баласы өзі пайда болған алғашқы кезде табиғатқа тәуелді болды. Табиғатқа табыну алғашқы қауымдық қоғамда басты орын алды. Бірте-бірте халық санының артуы, шаруашылық салаларының дамуы, өнеркәсіптің өркендеуі адамның табиғатқа ықпалын арттыра түсті. Орманды жерлердің өртелуі, кәсіптік мәні бар жануарлар санының азаюы (тіпті жойылуы) адамның ойланбай жасалған іс-әрекетінің нәтижесі.

    Тапсырма №1. Мәтінмен жұмыс. Тақырыбы:Антропогендік әсер

    Мақсаты: Қоршаған ортаның антропогендік өзгерістері

    • Оқушыларды топқа бөліп, қоргаған орта нысандары жайлы мәтін таратамын;Мәтінмен жұмыс жасау нұсқаулығын түсіндіремін;

    Мәселе

    Дәлелдер

    Салдары

    Қорытынды

    • Жұмыстарын қорғайды;

    • Топтар бір-бірін бағалайды.

    Тапсырма 2 Таңдауың бойынша қоршаған ортаға әсер еткен екі антропогендік факторға кластер құру / графикалық түрде ұсыну/

    Қорытынды.

    Қоршаған ортаның антропогендік өзгерістері қаншалықты қауіпті?

    Тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі.













     


    Дескриптор:

    • Қоршаған ортаға әсер ететін факторларды атайды;

    • Антропогендік факторларға дәлелдер келтіреді;

    • Антропогендік факторлардың салдарын түсіндіреді;

    • Қорытынды жасайды.






    Дескриптор

    Қоршаған ортаға әсер ететін 2 антропогендңк факторды анықтайды

    Кластер толтырады.
























    Қалыптастырушы бағалау 4 балл









    Қалыптастырушы бағалау 3 балл


    Ашық сұрақ-жауаптар

    Дүниежүзі картасы













    Фишбоун

    Мәтін

    Оқулық












    А4 қағазы

    Фломастер

    Оқулық

    Сабақтың соңы


    Сабақты қорытындылау. «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі оқушылар өз ойларын дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады.

    Оқушыларға ортақ сұрақ қоямын.

    1)Адамзат тұтынушы ма құраушы ма?

    2)Өз ойыңды дәлелде

    одан кейін оқушылардан өз ойларын көршілерімен бөлісуді тапсырамын.

    Үйге тапсырма: §23 оқу, негізгі терминдерді жазып, мағынасын түсіну.

    Рефлексия пирамидасы.


    Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты рефлексия жасайды.

    Бағалау парақшасын толтырады

    Бағалау парақшасы




    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспар

    Сабақтың тақырыбы: Қоршаған ортаның антропогендік өзгеруі

    Бөлім

    Табиғатты пайдалану және геоэкология

    Педагогтың аты-жөні


    Күні


    Сынып 11

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы

    Қоршаған ортаның антропогендік өзгеруі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

    11.3.2.1 - қоршаған ортаның антропогендік өзгерістерін жіктеу

    Сабақтың мақсаты


    табиғатты пайдаланудың тарихи аспектілерін біледі;

    табиғатты ұтымды пайдаланудың құрылымы мен қағидаттарын түсінеді.

    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Қызығушылықты ояту үшін «Миға шабуыл» сұрағы

    Қоршаған орта сапасын арттыруға кімдер қызығушылық танытуы тиіс?

    Ойлануға 1 минут уақыт беріледі

    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды.

    Сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.

    Оқушы өз жұбын табады

    Сұрақтарға жауап беру арқылы сөзжұмбақты шешеді.

    Сұрақтарға дұрыс жауап берген оқушыларға «жарайсың»

    Қалыптастырушы бағалау 2 балл

    АКТ

    Дидактикалық материалдар

    Ашық сұрақ-жауаптар



    Ортасы

    Тақырыпқа шығу:

    Ғаламтор және мәтіндегі ақпараттарды қолданып, тапсырмаларды орындаңыз:

    1-тапсырма. Табиғатты пайдаланудың тарихи кезеңдеріне талдау жасаңыз.

    Оқушыларға кері байланыс ауызша түрде беріледі.

    2-тапсырма.Сергіту сәті. Табиғатты пайдалануға байланысты сөздердің 3 тілдегі (қаз/рус/eng) сөздігін орындайды.

    1.Ауа-воздух-air

    2.Су-вода-water

    3.Табиғат-природа-natural

    4.Қоршаған орта-окружаюшая среде-environment

    5.Ақпарат-информация-information

    6.Халықаралық-международный- international

    7.Орман-лес-forest

    8.Экология-экология-ecology

    9.Өсімдік-растение-plant

    10.Жануар-животная-animals

    11.Денсаулық-здоровье-health

    12.Жер-земля-around

    13.Топырақ-почвы-soil

    14.Теңіз-море-sea

    15.Мұз-лед-ice


    3-тапсырма. Топтық жұмыс. «Фишбаун» әдісіне салып Табиғатты пайдалану типтерін жазады, берілген мәлімет бойынша өздері мәселені анықтап, жауабын топтық жұмыста талқылауға, ой қорытуға белгілі бір қорытындыға келуге жетелейді.

    Әр топ тапсырманы топ ішінде орындайды.

    Тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі.



    Дескриптор:

    Себептерін түсіндіреді;

    Нақты дәлелдер келтіреді;

    Қорытынды жасайды, мысалдар келтіреді

    Берілген сөздердің 3 тілдегі сөздігін атайды.








     


    Дескриптор:

    Басына мәтін бойынша анықталған мәселені жазады.

    Денесінің жоғарғы жағындағы қанаттарға ластанудың себептерін жазады.

    Төменгі қанаттарға ластанудың салдары жазады.

    Түйінді ой құйрығына жазады.

    Постерге балықтың қаңқасы суретін салады.

    Оқушылар өз жауаптарын сынып алдына ұсынады.













    Қалыптастырушы бағалау 4 балл



















    Қалыптастырушы бағалау 4 балл


    Ашық сұрақ-жауаптар

    Дүниежүзі картасы

    Сызбанұсқа












    Сөздер

    Суреттер











    Фишбоун

    Мәтін

    Оқулық


    Сабақтың соңы


    Сабақты қорытындылау. Оқушылардың кері байланысы

    Үй жұмысы: §24 оқу, терминдермен жұмыс.

    Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты рефлексия жасайды.

    Дескрипторды назарға ала отырып өзара топтық бағалау жүргізіп, бағалау парақшасын толтырады

    Бағалау парақшасы






    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспар

    Сабақтың тақырыбы: Қоршаған ортаның антропогендік өзгеруі

    Бөлім

    Табиғатты пайдалану және геоэкология

    Педагогтың аты-жөні


    Күні


    Сынып 11

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Айдана
    04 Желтоқсан 2023
    833
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    11 сынып География пәні 2 тоқсан ҚМЖ 472 бұйрықпен жасалған

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    11 сынып География пәні 2 тоқсан ҚМЖ 472 бұйрықпен жасалған

    Материал туралы қысқаша түсінік
    11 сынып География пәнінен 2 тоқсанға арналған ҚМЖ-лар жинағы. ҚМЖ 399 бұйрық бойынша өзгертілген оқу мақсаттарына негізделіп жасалған. ҚМЖ шаблоны 472 бұйры бойынша
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспар

    Сабақтың тақырыбы: Қоршаған ортаның антропогендік өзгеруі

    Бөлім

    Табиғатты пайдалану және геоэкология

    Педагогтың аты-жөні


    Күні


    Сынып 11

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы

    Қоршаған ортаның антропогендік өзгеруі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

    11.3.2.1 - қоршаған ортаның антропогендік өзгерістерін жіктеу

    Сабақтың мақсаты


    • қоршаған ортаның антропогендік өзгерістерін жіктеу;

    табиғатты пайдалану тұжырмдамасымен танысу;

    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу. Назарларын сабаққа аудару.Жағымды жұмыс ортасын қалыптастыру Реттік сандар арқылы оқушылар 3 топқа бөлінеді.

    Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.

    Өткен сабақтарды пысықтау:

    Өткен сабақты қайталау «Картографиялық викторина» әдісі арқылы жүргізіледі. Оқушылар тақтаға ілінген QR код арқылы тапсырманы топ бойынша орындап, өткен сабақтарды еске түсіреді.

    Мақсаты: Картамен жұмыс жасап, білімдерін қайталау

    Оқушы өз жұбын табады

    Сұрақтарға жауап беру арқылы сөзжұмбақты шешеді.

    Сұрақтарға дұрыс жауап берген оқушыларға «жарайсың»

    Қалыптастырушы бағалау 3 балл

    АКТ

    Дидактикалық матери алдар



    Ортасы

    Жаңа тақырыпты меңгеру. Жаңа тақырыпты бастамас бұрын оқушыларға QR код ұсынылады. Көрсетілген фото бойынша өз ойларын сұрап, жаңа тақырыпты анықтаймыз. Адам баласы өзі пайда болған алғашқы кезде табиғатқа тәуелді болды. Табиғатқа табыну алғашқы қауымдық қоғамда басты орын алды. Бірте-бірте халық санының артуы, шаруашылық салаларының дамуы, өнеркәсіптің өркендеуі адамның табиғатқа ықпалын арттыра түсті. Орманды жерлердің өртелуі, кәсіптік мәні бар жануарлар санының азаюы (тіпті жойылуы) адамның ойланбай жасалған іс-әрекетінің нәтижесі.

    Тапсырма №1. Мәтінмен жұмыс. Тақырыбы:Антропогендік әсер

    Мақсаты: Қоршаған ортаның антропогендік өзгерістері

    • Оқушыларды топқа бөліп, қоргаған орта нысандары жайлы мәтін таратамын;Мәтінмен жұмыс жасау нұсқаулығын түсіндіремін;

    Мәселе

    Дәлелдер

    Салдары

    Қорытынды

    • Жұмыстарын қорғайды;

    • Топтар бір-бірін бағалайды.

    Тапсырма 2 Таңдауың бойынша қоршаған ортаға әсер еткен екі антропогендік факторға кластер құру / графикалық түрде ұсыну/

    Қорытынды.

    Қоршаған ортаның антропогендік өзгерістері қаншалықты қауіпті?

    Тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі.













     


    Дескриптор:

    • Қоршаған ортаға әсер ететін факторларды атайды;

    • Антропогендік факторларға дәлелдер келтіреді;

    • Антропогендік факторлардың салдарын түсіндіреді;

    • Қорытынды жасайды.






    Дескриптор

    Қоршаған ортаға әсер ететін 2 антропогендңк факторды анықтайды

    Кластер толтырады.
























    Қалыптастырушы бағалау 4 балл









    Қалыптастырушы бағалау 3 балл


    Ашық сұрақ-жауаптар

    Дүниежүзі картасы













    Фишбоун

    Мәтін

    Оқулық












    А4 қағазы

    Фломастер

    Оқулық

    Сабақтың соңы


    Сабақты қорытындылау. «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі оқушылар өз ойларын дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады.

    Оқушыларға ортақ сұрақ қоямын.

    1)Адамзат тұтынушы ма құраушы ма?

    2)Өз ойыңды дәлелде

    одан кейін оқушылардан өз ойларын көршілерімен бөлісуді тапсырамын.

    Үйге тапсырма: §23 оқу, негізгі терминдерді жазып, мағынасын түсіну.

    Рефлексия пирамидасы.


    Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты рефлексия жасайды.

    Бағалау парақшасын толтырады

    Бағалау парақшасы




    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспар

    Сабақтың тақырыбы: Қоршаған ортаның антропогендік өзгеруі

    Бөлім

    Табиғатты пайдалану және геоэкология

    Педагогтың аты-жөні


    Күні


    Сынып 11

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы

    Қоршаған ортаның антропогендік өзгеруі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

    11.3.2.1 - қоршаған ортаның антропогендік өзгерістерін жіктеу

    Сабақтың мақсаты


    табиғатты пайдаланудың тарихи аспектілерін біледі;

    табиғатты ұтымды пайдаланудың құрылымы мен қағидаттарын түсінеді.

    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Қызығушылықты ояту үшін «Миға шабуыл» сұрағы

    Қоршаған орта сапасын арттыруға кімдер қызығушылық танытуы тиіс?

    Ойлануға 1 минут уақыт беріледі

    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды.

    Сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.

    Оқушы өз жұбын табады

    Сұрақтарға жауап беру арқылы сөзжұмбақты шешеді.

    Сұрақтарға дұрыс жауап берген оқушыларға «жарайсың»

    Қалыптастырушы бағалау 2 балл

    АКТ

    Дидактикалық материалдар

    Ашық сұрақ-жауаптар



    Ортасы

    Тақырыпқа шығу:

    Ғаламтор және мәтіндегі ақпараттарды қолданып, тапсырмаларды орындаңыз:

    1-тапсырма. Табиғатты пайдаланудың тарихи кезеңдеріне талдау жасаңыз.

    Оқушыларға кері байланыс ауызша түрде беріледі.

    2-тапсырма.Сергіту сәті. Табиғатты пайдалануға байланысты сөздердің 3 тілдегі (қаз/рус/eng) сөздігін орындайды.

    1.Ауа-воздух-air

    2.Су-вода-water

    3.Табиғат-природа-natural

    4.Қоршаған орта-окружаюшая среде-environment

    5.Ақпарат-информация-information

    6.Халықаралық-международный- international

    7.Орман-лес-forest

    8.Экология-экология-ecology

    9.Өсімдік-растение-plant

    10.Жануар-животная-animals

    11.Денсаулық-здоровье-health

    12.Жер-земля-around

    13.Топырақ-почвы-soil

    14.Теңіз-море-sea

    15.Мұз-лед-ice


    3-тапсырма. Топтық жұмыс. «Фишбаун» әдісіне салып Табиғатты пайдалану типтерін жазады, берілген мәлімет бойынша өздері мәселені анықтап, жауабын топтық жұмыста талқылауға, ой қорытуға белгілі бір қорытындыға келуге жетелейді.

    Әр топ тапсырманы топ ішінде орындайды.

    Тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі.



    Дескриптор:

    Себептерін түсіндіреді;

    Нақты дәлелдер келтіреді;

    Қорытынды жасайды, мысалдар келтіреді

    Берілген сөздердің 3 тілдегі сөздігін атайды.








     


    Дескриптор:

    Басына мәтін бойынша анықталған мәселені жазады.

    Денесінің жоғарғы жағындағы қанаттарға ластанудың себептерін жазады.

    Төменгі қанаттарға ластанудың салдары жазады.

    Түйінді ой құйрығына жазады.

    Постерге балықтың қаңқасы суретін салады.

    Оқушылар өз жауаптарын сынып алдына ұсынады.













    Қалыптастырушы бағалау 4 балл



















    Қалыптастырушы бағалау 4 балл


    Ашық сұрақ-жауаптар

    Дүниежүзі картасы

    Сызбанұсқа












    Сөздер

    Суреттер











    Фишбоун

    Мәтін

    Оқулық


    Сабақтың соңы


    Сабақты қорытындылау. Оқушылардың кері байланысы

    Үй жұмысы: §24 оқу, терминдермен жұмыс.

    Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты рефлексия жасайды.

    Дескрипторды назарға ала отырып өзара топтық бағалау жүргізіп, бағалау парақшасын толтырады

    Бағалау парақшасы






    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспар

    Сабақтың тақырыбы: Қоршаған ортаның антропогендік өзгеруі

    Бөлім

    Табиғатты пайдалану және геоэкология

    Педагогтың аты-жөні


    Күні


    Сынып 11

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    География Сабақ жоспары 11 сынып
    04.12.2023
    833
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Айдана
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации