Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы


    Бөлім:

    11.2А Координация және реттелу

    Педагогтің Т.А.Ә.



    Күні:



    Сынып: 11

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Инсулин мысалында гормондардың нысана жасушаларға әсер ету механизмі (2сағ)


    11.1.7.2 - гормондардың әсер ету механизмін түсіндіру


    Сабақтың мақсаты

    - «нысана –жасушалар» ұғымымен танысады

    - гормондардың нысана-жасушаға әсер ету механизмін сипаттайды

    - гормондардың нысана-жасушаға әсер ету механизмін талдайды

    Бағалау критерийі

    Инсулин гормонының нысана-жасушаға әсер ету механизмін сипаттап,талдай алады.


    Бекітемін:

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5-минут











    - Ұйымдастыру кезеңі:

    Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру.

    Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру:

    «Жылы лебіз» әдісі арқылы.

    Оқушылар бір – біріне жақсы сөздер арқылы бүгінгі күнге сәттілік тілейді.



    «Биологиядағы басқару жүйесі» термині бойынша топқа бөлемін

    қағаз қиындыларындағы суреттер арқылы 2 топқа бөлінеді

    1-топ Инсулинр 2-топ Эстрагон

    3-топ Адреналин

    Алдыңғы білім

    «Барабан» әдісі арқылы өткен сыныптағы тақырыпқа қатысты сұрақтарды платформада жасақтап ұсынады

    1.Гормон ұғымына анықтама беріңіз?

    2.Инсулин мен глюкагон сипаттама беріңіз?

    3.Стеройды гормондарды атаңыз?

    4. Пептидке жататын гормондарды атаңыз?

    5. Инсулин мен эстроген нысана жасушаларына қалай әсер ететінін болжаңыз? 6. Қант диабеті туралы не білесің?

    7. Ішкі секреция бездері, сыртқы секреция бездері туралы не білесіңдер?

    8. Аралас секреция бездеріне қандай гормондар жатады

    Оқушылар мұғадімдерімен амандасып, бір біріне жылы лебіздерін білдіреді. Топқа бөліну кезінде топ атауларына мән береді

    Оқушылар: ДНҚ моделін қолдана отырып белок синтезі мен генетикалық ақпарат арасындағы байланысты түсіндіреді.




    Оқушылар өткен тақырыпты еске түсіру мақсатында барабанды айналыдар отырып сұрақтарға жауап бередіБерілген сұарқтарға оқушы барабан айналыдра отырып жауап береді, сыныптастыра ойын толықтырады. Ұжымдық талқы жүзеге асады



    шеңбер болып, «Сен білімдісің!» , «Сен көшбасшысың!» секілді жақсы сөздермен бір – бірінің көңілдерін көтереді, сабаққа деген қызығушылықтары





    ҚБ: «Жарайсың!»

    «Жақсы» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.




    Дескриптор:

    -сұрақтарға жауап береді
















    https://wordwall.net/ru/resource/63683023

    Сабақтың ортасы

    15-минут


















    Жеке жұмыс

    10мин


















    Функционалдық сауаттылық тапсырмалары

    25мин





































    Жұптық жұмыс

    15мин









    10мин














    10мин

    «Ой қозғау» мақсатында суреттер көрсетіледі, соған қатысты оқушылар ойларын айтады.


    1. Ағзада жүретін көптеген үдерістер ненің әсерінен реттеледі?

    2. Инсулин гормоны ұйқыбездің қай бөлігінен синтезделеді?

    3. Инсулиннің негізгі қызметі қандай?

    4. В-жасушалар қай кезде іске қосылады?

    «Кинометафора» әдісі

    Оқушыларға сұрақтар ұсынылады. «Инсулин мысалында гормондардың нысана жасушаларға әсер ету механизмі » тақырыбына бейне жазба көрсетіледі, бейнежазбадан төменде берілген сұрақтарға жауап іздейді.

    Бүгінгі сабақтың тақырыбы,мақсаты айтылады

    Анаграмма тапсырмасын орындатады. Термин сөздерді жазып алады


    Теорияны бекіту тапсырмасы

    Learningapps платформасы арқылы төмендегідей тапсырмаларды орындайды.

    Сәйкестігін табу:

    Гликогенолиз

    Гликогеннің глюкозаға айналуы

    Полидипсия

    Организмнің суды көп мөлшерде талап етуі

    Инсулин бөлінеді

    Лангерганс аралшығының В жасушаларынан

    Гликогенез

    Глюкозаның гликогенге айналуы

    Инсулин горомоны жасушалар глюкозаны қабылдау үшін немен байланысады?

    Жасуша мембранасындағы рецептормен


    Инсулин гормоны Инсулинніңжеткіліксізбөлінуінденемесежеткіліксізсинтезіндедиабетауру ыдамиды.Клиникалықтүрдеанықталатынсимптомдарыменқатар,қантдиабетінде заталмасупроцестерініңкөптегенбұзылуларыбайқалады.Инсулин жетіспеушілігі гипергликемиямен, гликозуриямен, май қышқылдары синтезінің тежелуімен, сонымен қатар май қышқылдары тотығуының белсендірілуімен және кетонды денелердің түзілуімен сипатталатын қант диабетке себеп болады. Науқасқаинсулинеккенненкейінбарлық аталған ауытқулар жойылады. Ұйқы бездің эндокриндік қызметі инсулин, глюкагон гормондарын бөледі.



    Топтық жұмыс.

    1889 жылы неміс физиологы Оскар Минковский ас қорытудағы ұйқы безінің маңыздылығы өте жоғары екенін көрсету үшін тәжірибе жасап, сау иттен безді алып тастады. Тәжірибе басталғаннан бірнеше күн өткен соң, зертханалық жануарларды бақылап жүрген Минковскидің көмекшісі тәжірибелік иттің зәріне шыбындардың көптеп келгенін байқады. Зәрді тексергеннен кейін ол иттің зәрімен қант бөлетінін анықтады. Бұл ұйқы безі мен қант диабетінің жұмысын байланыстыруға мүмкіндік берген алғашқы бақылау болды.

    Қант диабетін диагностикалау үшін дәрігер гормондардың зертханалық зерттеулерін, қан мен зәрдің биохимиялық сынақтарын тағайындауы керек. Сонымен, қант диабетін диагностикалау үшін глюкозаға, гликозилденген гемоглобинге және фруктозаминге қан тапсыру керек.

    1- топ тапсырмасы

    А) Ғылыми деректерді қолданып, қант диабетімен ауыратын адамның және сау адамның қан сараптамаларында қандай ерекшелік бар екенін салыстырып, кестені толтырып, қорытынды жасаңыз.

    сараптамалар

    Сау адам

    Қант диабеті ауруына шалдыққан адам

    глюкоза



    глюкогемоглобин



    фруктозамин



    Б) Эритроцит және гепатоцит мембранасындағы рецептор нәруыздарының мөлшерін салыстырыңыз. Ол неге байланысты?

    В) Қант диабеті ауруы не себепті пайда болады?





    Есептеңіз.

    Адам және жануарлар қанында 0,1% дейін  глюкоза болады  Глюкоза спирттік ашығанда, көлемі 112л (қ.ж)  көмірқышқыл газы (СО2)   түзілді.   Ашыған глюкозаның массасын есептеңдер.

    Түсіндіріңіз:

    1.Неліктен глюкоза ағзаға түскенде мембранадағы калий каналдары жабылып, кальций каналдары ашылады?

    2.Неге инсулин гормоны глюкозаның гликогенге айналуы кезінде активатор болады?



    Тапсырма « Бес сұрақ » әдісінде ақпарат жинақтауға арналған әдіс «қалай» немесе «неге» деген сұрау есімдіктері қолданылып сұрақтар қояды. 1. Қант диабеті ауруының қандай түрлері бар? 2.Инсулиннің нысана –жасушаларға әсері қандай? 3.Гормондардың бұзылуы қандай ауруларға әкеліп соғады? 4.Ұйқы безі гормонының қызметі қандай? 5. Қазіргі таңда қанша адам қант диабеті аурына шалдыққан себептері?



    Бекіту тапсырмасын гугл дисктен тест тапсырмаларын ұсынады


    Оқушылар берілген суреттегі тағамдардың адам ағзасына әсерін, исулин гармонын сипаттайды

    Берілген сұрақтарға болжамды жауап береді

    Анаграмма тапсырмасын орындап тақырыптың термин сөздерін анықтайды



    Оқушылар берілген тапсырмаын орындайды


    Гормон, рецептор, мембрана, нысана-жасушалары, инсулин, эстрагон








    Оқушылар берілген тапсырманы кестені қолдана отырып орындайды














    Оқушылар мәтінді қолдана отырып тест тапсырмасын орындап шығады











    Ғылыми деректерге негізделген деректермен жұмыс жасайды.






    Оқушылар интернет көздерінен қосымша ақпарат іздеп, кестені толтырады,қант диабеті ауруының не себепті пайда болатынын зерттейді.










    2-топ тапсырма

    А)«Инсулиннің мембрана рецепторымен байланысу сызбасы » моделін құрастыру

    Тапсырма : Берілген суреттерді,құралдарды пайдалана отырып , инсулиннің мембрана рецепторымен байланысу сызбасы


    Shape3 Shape2



    3-топ тапсырмалары

    «Қант диабетіне шалдықпас үшін қандай шараларды қолдану қажет?» тақырыбына таныстырылым дайындау.


    Қалыптастырушы бағалау: «Келіспеймін келіспеймін»






    Математикалық есептеулер жүргізеді.Инсулиннің активатор болу себебін,кальций каналдарының неліктен ашылатынын түсіндіреді







    Дәптермен А4 парақтары мен жұмыс жасайды.

    Қант диабеті аурының көбеюін анықтайды Гормондар бұзылуының ағзаға кері әсерін анықтайды Ұйқы безі гормонның қызметін айтады

    Тапсырма дескрипторы:


    ҚБ: Белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» «Керемет!» мадақтау сөздерімен ынталандыру






    Тапсырма дескрипторы:

    -анаграмма тапсырмасынан термин сөздерді табады











    Дескриптр:

    -сійкестігін табады

    Ірбңр жауап -1балл






























    Дескриптор:

    -қан құрамын анықтайды 1ұпай

    -рецептор нәруыздардың мөлшерін салыстырады

    1ұпай

    -қант диабетінің не себептен пайда болатын түсіндіреді 1ұпай




    Дескриптор:

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Гульмира Күшенбаева
    28 Қараша 2023
    660
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    11 сынып ИНсулин, өсіргіш заттар ҚМЖ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    11 сынып ИНсулин, өсіргіш заттар ҚМЖ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Инсулин мысалында гормондардың нысана жасушаларға әсер ету механизмі (2сағ) Өсіргіш заттар. Өсіргіш заттар механизмі
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы


    Бөлім:

    11.2А Координация және реттелу

    Педагогтің Т.А.Ә.



    Күні:



    Сынып: 11

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Инсулин мысалында гормондардың нысана жасушаларға әсер ету механизмі (2сағ)


    11.1.7.2 - гормондардың әсер ету механизмін түсіндіру


    Сабақтың мақсаты

    - «нысана –жасушалар» ұғымымен танысады

    - гормондардың нысана-жасушаға әсер ету механизмін сипаттайды

    - гормондардың нысана-жасушаға әсер ету механизмін талдайды

    Бағалау критерийі

    Инсулин гормонының нысана-жасушаға әсер ету механизмін сипаттап,талдай алады.


    Бекітемін:

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5-минут











    - Ұйымдастыру кезеңі:

    Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру.

    Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру:

    «Жылы лебіз» әдісі арқылы.

    Оқушылар бір – біріне жақсы сөздер арқылы бүгінгі күнге сәттілік тілейді.



    «Биологиядағы басқару жүйесі» термині бойынша топқа бөлемін

    қағаз қиындыларындағы суреттер арқылы 2 топқа бөлінеді

    1-топ Инсулинр 2-топ Эстрагон

    3-топ Адреналин

    Алдыңғы білім

    «Барабан» әдісі арқылы өткен сыныптағы тақырыпқа қатысты сұрақтарды платформада жасақтап ұсынады

    1.Гормон ұғымына анықтама беріңіз?

    2.Инсулин мен глюкагон сипаттама беріңіз?

    3.Стеройды гормондарды атаңыз?

    4. Пептидке жататын гормондарды атаңыз?

    5. Инсулин мен эстроген нысана жасушаларына қалай әсер ететінін болжаңыз? 6. Қант диабеті туралы не білесің?

    7. Ішкі секреция бездері, сыртқы секреция бездері туралы не білесіңдер?

    8. Аралас секреция бездеріне қандай гормондар жатады

    Оқушылар мұғадімдерімен амандасып, бір біріне жылы лебіздерін білдіреді. Топқа бөліну кезінде топ атауларына мән береді

    Оқушылар: ДНҚ моделін қолдана отырып белок синтезі мен генетикалық ақпарат арасындағы байланысты түсіндіреді.




    Оқушылар өткен тақырыпты еске түсіру мақсатында барабанды айналыдар отырып сұрақтарға жауап бередіБерілген сұарқтарға оқушы барабан айналыдра отырып жауап береді, сыныптастыра ойын толықтырады. Ұжымдық талқы жүзеге асады



    шеңбер болып, «Сен білімдісің!» , «Сен көшбасшысың!» секілді жақсы сөздермен бір – бірінің көңілдерін көтереді, сабаққа деген қызығушылықтары





    ҚБ: «Жарайсың!»

    «Жақсы» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.




    Дескриптор:

    -сұрақтарға жауап береді
















    https://wordwall.net/ru/resource/63683023

    Сабақтың ортасы

    15-минут


















    Жеке жұмыс

    10мин


















    Функционалдық сауаттылық тапсырмалары

    25мин





































    Жұптық жұмыс

    15мин









    10мин














    10мин

    «Ой қозғау» мақсатында суреттер көрсетіледі, соған қатысты оқушылар ойларын айтады.


    1. Ағзада жүретін көптеген үдерістер ненің әсерінен реттеледі?

    2. Инсулин гормоны ұйқыбездің қай бөлігінен синтезделеді?

    3. Инсулиннің негізгі қызметі қандай?

    4. В-жасушалар қай кезде іске қосылады?

    «Кинометафора» әдісі

    Оқушыларға сұрақтар ұсынылады. «Инсулин мысалында гормондардың нысана жасушаларға әсер ету механизмі » тақырыбына бейне жазба көрсетіледі, бейнежазбадан төменде берілген сұрақтарға жауап іздейді.

    Бүгінгі сабақтың тақырыбы,мақсаты айтылады

    Анаграмма тапсырмасын орындатады. Термин сөздерді жазып алады


    Теорияны бекіту тапсырмасы

    Learningapps платформасы арқылы төмендегідей тапсырмаларды орындайды.

    Сәйкестігін табу:

    Гликогенолиз

    Гликогеннің глюкозаға айналуы

    Полидипсия

    Организмнің суды көп мөлшерде талап етуі

    Инсулин бөлінеді

    Лангерганс аралшығының В жасушаларынан

    Гликогенез

    Глюкозаның гликогенге айналуы

    Инсулин горомоны жасушалар глюкозаны қабылдау үшін немен байланысады?

    Жасуша мембранасындағы рецептормен


    Инсулин гормоны Инсулинніңжеткіліксізбөлінуінденемесежеткіліксізсинтезіндедиабетауру ыдамиды.Клиникалықтүрдеанықталатынсимптомдарыменқатар,қантдиабетінде заталмасупроцестерініңкөптегенбұзылуларыбайқалады.Инсулин жетіспеушілігі гипергликемиямен, гликозуриямен, май қышқылдары синтезінің тежелуімен, сонымен қатар май қышқылдары тотығуының белсендірілуімен және кетонды денелердің түзілуімен сипатталатын қант диабетке себеп болады. Науқасқаинсулинеккенненкейінбарлық аталған ауытқулар жойылады. Ұйқы бездің эндокриндік қызметі инсулин, глюкагон гормондарын бөледі.



    Топтық жұмыс.

    1889 жылы неміс физиологы Оскар Минковский ас қорытудағы ұйқы безінің маңыздылығы өте жоғары екенін көрсету үшін тәжірибе жасап, сау иттен безді алып тастады. Тәжірибе басталғаннан бірнеше күн өткен соң, зертханалық жануарларды бақылап жүрген Минковскидің көмекшісі тәжірибелік иттің зәріне шыбындардың көптеп келгенін байқады. Зәрді тексергеннен кейін ол иттің зәрімен қант бөлетінін анықтады. Бұл ұйқы безі мен қант диабетінің жұмысын байланыстыруға мүмкіндік берген алғашқы бақылау болды.

    Қант диабетін диагностикалау үшін дәрігер гормондардың зертханалық зерттеулерін, қан мен зәрдің биохимиялық сынақтарын тағайындауы керек. Сонымен, қант диабетін диагностикалау үшін глюкозаға, гликозилденген гемоглобинге және фруктозаминге қан тапсыру керек.

    1- топ тапсырмасы

    А) Ғылыми деректерді қолданып, қант диабетімен ауыратын адамның және сау адамның қан сараптамаларында қандай ерекшелік бар екенін салыстырып, кестені толтырып, қорытынды жасаңыз.

    сараптамалар

    Сау адам

    Қант диабеті ауруына шалдыққан адам

    глюкоза



    глюкогемоглобин



    фруктозамин



    Б) Эритроцит және гепатоцит мембранасындағы рецептор нәруыздарының мөлшерін салыстырыңыз. Ол неге байланысты?

    В) Қант диабеті ауруы не себепті пайда болады?





    Есептеңіз.

    Адам және жануарлар қанында 0,1% дейін  глюкоза болады  Глюкоза спирттік ашығанда, көлемі 112л (қ.ж)  көмірқышқыл газы (СО2)   түзілді.   Ашыған глюкозаның массасын есептеңдер.

    Түсіндіріңіз:

    1.Неліктен глюкоза ағзаға түскенде мембранадағы калий каналдары жабылып, кальций каналдары ашылады?

    2.Неге инсулин гормоны глюкозаның гликогенге айналуы кезінде активатор болады?



    Тапсырма « Бес сұрақ » әдісінде ақпарат жинақтауға арналған әдіс «қалай» немесе «неге» деген сұрау есімдіктері қолданылып сұрақтар қояды. 1. Қант диабеті ауруының қандай түрлері бар? 2.Инсулиннің нысана –жасушаларға әсері қандай? 3.Гормондардың бұзылуы қандай ауруларға әкеліп соғады? 4.Ұйқы безі гормонының қызметі қандай? 5. Қазіргі таңда қанша адам қант диабеті аурына шалдыққан себептері?



    Бекіту тапсырмасын гугл дисктен тест тапсырмаларын ұсынады


    Оқушылар берілген суреттегі тағамдардың адам ағзасына әсерін, исулин гармонын сипаттайды

    Берілген сұрақтарға болжамды жауап береді

    Анаграмма тапсырмасын орындап тақырыптың термин сөздерін анықтайды



    Оқушылар берілген тапсырмаын орындайды


    Гормон, рецептор, мембрана, нысана-жасушалары, инсулин, эстрагон








    Оқушылар берілген тапсырманы кестені қолдана отырып орындайды














    Оқушылар мәтінді қолдана отырып тест тапсырмасын орындап шығады











    Ғылыми деректерге негізделген деректермен жұмыс жасайды.






    Оқушылар интернет көздерінен қосымша ақпарат іздеп, кестені толтырады,қант диабеті ауруының не себепті пайда болатынын зерттейді.










    2-топ тапсырма

    А)«Инсулиннің мембрана рецепторымен байланысу сызбасы » моделін құрастыру

    Тапсырма : Берілген суреттерді,құралдарды пайдалана отырып , инсулиннің мембрана рецепторымен байланысу сызбасы


    Shape3 Shape2



    3-топ тапсырмалары

    «Қант диабетіне шалдықпас үшін қандай шараларды қолдану қажет?» тақырыбына таныстырылым дайындау.


    Қалыптастырушы бағалау: «Келіспеймін келіспеймін»






    Математикалық есептеулер жүргізеді.Инсулиннің активатор болу себебін,кальций каналдарының неліктен ашылатынын түсіндіреді







    Дәптермен А4 парақтары мен жұмыс жасайды.

    Қант диабеті аурының көбеюін анықтайды Гормондар бұзылуының ағзаға кері әсерін анықтайды Ұйқы безі гормонның қызметін айтады

    Тапсырма дескрипторы:


    ҚБ: Белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» «Керемет!» мадақтау сөздерімен ынталандыру






    Тапсырма дескрипторы:

    -анаграмма тапсырмасынан термин сөздерді табады











    Дескриптр:

    -сійкестігін табады

    Ірбңр жауап -1балл






























    Дескриптор:

    -қан құрамын анықтайды 1ұпай

    -рецептор нәруыздардың мөлшерін салыстырады

    1ұпай

    -қант диабетінің не себептен пайда болатын түсіндіреді 1ұпай




    Дескриптор:

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Ашық сабақ 11 сынып
    28.11.2023
    660
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Гульмира Күшенбаева
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации