Сабақ
кезеңі
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Бұрынғы білімін еске
түсіру
|
Оқушылармен
амандасу, түгендеу, сынып тәртібін
қадағалау.
«Атаулар
мекені»
Тақырып бойынша
термин сөздердер беріледі. Тыңдаушылар қосымша ақпараттан
жауаптарын сипаттау, теориялық білімдерін
молайту.
-
Электрмагниттік
спектр
-
Радиотолқындар
-
Микротолқындар
-
Инфрақызыл
сәулелену
-
Ультракүлгін
сәулелену
-
Рентгендік
сәулелер
-
Гамма
сәулелер
|
Оқушылар амандасады,
сынып тәртібін сақтайды.
Тыңдаушылар қосымша
ақпараттан жауаптарын жазып, теориялық білімдерін
молайтады.
|
Кері
байланыс:
«Мадақтау»
әдісі
«Жарайсың!»
«Тамаша
жауап»
т.б
«Ашық журнал»
әдісі
Дескриптор:
-кілт сөздердің мазмұнын
сипаттайды – 2 балл;
|
Интерактивті
панель
Презентация
|
Оқушылардың назарын
аудару
|
«Менен сұрақ-сенен жауап»
әдісі бойынша оқу мақсатына сай сұрақ
қойылады.
Эпигенетика ол
қандай ғылым?
Геном дегеніміз
не?
Эпигеномика дегеніміз
не?
|
Менен сұрақ-сенен жауап
әдісінде қойылған сұрақтарға жауап береді, ой қозғау жүзеге
асады.
|
Кері
байланыс:
«Өте
жақсы!»
«Жақсы!»
«Талпын!»
|
Интерактивті
панель
Презентация
Биология 11-сынып, Автор:
Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы
2020 ж
|
Сабақтың мақсатын
таныстыру
|
Сабақтың оқу
мақсаты:
11.4.4.2 - гендердің
реттілігін бұзбайтын, гендерді реттеудің механизмін зерттеудегі
эпигенетиканың маңызын
түсіндіру;
Сабақтың
мақсаты:
гендердің реттілігін
бұзбайтын, гендерді реттеудің механизмін зерттеудегі эпигенетиканың
маңызын түсіндіреді;
|
Жаңа сабақтың тақырыбын
мақсатын жазады.
|
Кері
байланыс:
«Бас бармақ» әдісі
арқылы бағаланады.
«Керемет!» және
т.б
|
Интерактивті
панель
Презентация
Биология 11-сынып, Автор:
Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы
2020 ж
|
Жаңа тақырыпты
таныстыру
|
«Тың
мәлімет»
Мұғалім жаңа сабақты
түсіндіру сәті.
|
Ақпараттан керекті жерін
түртіп жазып алады.
|
Кері
байланыс:
«Бас бармақ» әдісі арқылы
бағаланады.
«Керемет!» және
т.б
|
Интерактивті
панель
Презентация
https://smk.edu.kz/Course/Topic/16/10280?lang=2
|
Сабақтың
ортасы
Оқушыларға бағыт бағдар
беру
|
«Атаулар
мекені»
Тақырып бойынша
термин сөздердер беріледі. Тыңдаушылар қосымша ақпараттан
жауаптарын сипаттау, теориялық білімдерін
молайту.
-
Эпигенетика
-
Геном
-
Реттелу
-
Эпигеномика
|
Тыңдаушылар қосымша ақпараттан
жауаптарын жазып, теориялық білімдерін
молайтады.
|
Кері
байланыс:
«Бас бармақ» әдісі
арқылы бағаланады.
«Керемет!» және
т.б
|
Интерактивті
панель
Презентация
|
Практикалық тапсырмалар
беру.
|
Жеке жұмыс ҚБ тапсырмалары ҚМЖ
қосымшасында
орналасқан
|
Оқушылар жеке ҚБ
тапсырмаларын орындайды. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау
жүзеге асады.
|
Жеке жұмыс ҚБ тапсырмаларының
дескрипторы ҚМЖ қосымшасында
орналасқан
|
Интерактивті
панель
Презентация
https://smk.edu.kz/Course/Topic/16/10280?lang=2
https://smk.edu.kz/Course/Topic/16/10283
|
Бағалау
|
Жеке
тапсырма
ЕБҚ
тапсырма:
«Екі түрлі
түсініктеме күнделігі»
Оқушылардан
дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан тік
сызықпен бөлу сұралады.
|
Оқушылар мәтінді оқу барысында
олар:
Бөліктің оң
жағына
Мәтіндегі қатты әсер
еткен тұстарды, үзінділерді
жазады.
Бөліктің сол
жағына
Сол әсер еткен үзінділер
жайында пікір жазады (нені еске түсіреді, себеп-салдары қандай,
қандай сұрақ бар т.б.)
|
Дескриптор:
- сабақтың оқу
мақсаты бойынша өз ойын сипаттайды
– 7
балл;
|
Интерактивті
панель
Презентация
Жұмыс
дәптері
|
Сабақтың
соңы
Кері байланыс
беру
|
Кері байланыс «4
себеп» әдісі арқылы. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында
оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын
тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін,
пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Мұғалім
оқушыларды
«Бас бармақ» әдісі
арқылы бағалайды. Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
|
Интерактивті панель
Презентация
1.Мен түсіндім,
себебі ...
2.Мен түсінбедім,
себебі ...
3.Мен қолдана
аламын, себебі ...
4.Маған тиімді
болмады, себебі
.../ұсыныс……..
|
Білімді игеруді жақсарту және
оны тәжірибеге көшіру
|
Үйге: §50. «Эпигенетика»
ұғымы. Эпигенетика туралы жалпы түсініктер. Эпигенетиканың
молекулярлық негіздері. Адамдағы эпигенетикалық салдарлар.
Эпигенетика және
эпигеномика.
|
Білім алушылар келесі
тақырыптың тақырыбымен танысады және тірек сызба сызады. Ой қозғау
жүзеге асады.
|
Кері
байланыс:
«Бас бармақ» әдісі
арқылы бағаланады.
«Керемет!» және
т.б
|
Жұмыс
дәптері
Биология 11-сынып, Автор:
Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы
2020 ж
|