Материалдар / 11 сынып ЖМБ ҚМЖ; 11.4.4.5 - ауруларды диагностикалау және емдеуде моноклоналды антиденелерді қолдануды түсіндіру;
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

11 сынып ЖМБ ҚМЖ; 11.4.4.5 - ауруларды диагностикалау және емдеуде моноклоналды антиденелерді қолдануды түсіндіру;

Материал туралы қысқаша түсінік
Өзімнің қмж ; 11.4.4.5 - ауруларды диагностикалау және емдеуде моноклоналды антиденелерді қолдануды түсіндіру;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Наурыз 2024
77
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

11 сынып ЖМБ №50-52

ДӘІЖО___________

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
«» КММ
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Моноклоналды антиденелердің маңызы. Моноклоналды антиденелер көмегімен ауруларды диагностикалау және емдеу. §54. Моноклоналды антиденелердің маңызы. §55. Моноклоналды антиденелердің өндірісі. §56. Моноклоналды антиденелер көмегімен ауруларды диагностикалау және емдеу. БЖБ (20-мин)

(Сабақ тақырыбы)


Бөлім:

«Биомедицина және биоинформатика»

Педагогтің аты-жөні:


Күні:

12.03-19.03 2-сағат

Сыныбы: 11 «ә» ЖМБ

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Моноклоналды антиденелердің маңызы. Моноклоналды антиденелер көмегімен ауруларды диагностикалау және емдеу. §54. Моноклоналды антиденелердің маңызы. §55. Моноклоналды антиденелердің өндірісі. §56. Моноклоналды антиденелер көмегімен ауруларды диагностикалау және емдеу.

БЖБ (20-мин)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

11.4.4.5 - ауруларды диагностикалау және емдеуде моноклоналды антиденелерді қолдануды түсіндіру;

Сабақтың мақсаты:

ауруларды диагностикалау және емдеуде моноклоналды антиденелерді қолдануды түсіндіреді және «Биомедицина және биоинформатика» бөлімі бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын орындайды;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



Бұрынғы білімін еске түсіру

Оқушылармен амандасу, түгендеу, сынып тәртібін қадағалау.


«Менен сұрақ-сенен жауап» әдісі бойынша оқу мақсатына сай сұрақ қойылады.


ЭКҰ бірінші сатысында қандай әрекеттер жүзеге асады?


Оқушылар амандасады, сынып тәртібін сақтайды.




Менен сұрақ-сенен жауап әдісінде қойылған сұрақтарға жауап береді, ой қозғау жүзеге асады.


Кері байланыс:

«Мадақтау» әдісі

«Жарайсың!»

«Тамаша жауап»

т.б

Интерактивті панель

Презентация


Оқушылардың назарын аудару

«Атаулар мекені»

Тақырып бойынша термин сөздердер беріледі. Тыңдаушылар қосымша ақпараттан жауаптарын сипаттау, теориялық білімдерін молайту.


Антидене

Антиген

Гибридома

Моноклоналды антидене

Иммундау

Аффинді

Тыңдаушылар қосымша ақпараттан жауаптарын жазып, теориялық білімдерін молайтады.

Кері байланыс:

«Өте жақсы!»

«Жақсы!»

«Талпын!»

Интерактивті панель

Презентация



Сабақтың мақсатын таныстыру

Сабақтың оқу мақсаты:

11.4.4.5 - ауруларды диагностикалау және емдеуде моноклоналды антиденелерді қолдануды түсіндіру;


Сабақтың мақсаты:

ауруларды диагностикалау және емдеуде моноклоналды антиденелерді қолдануды түсіндіреді және «Биомедицина және биоинформатика» бөлімі бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын орындайды;

Жаңа сабақтың тақырыбын мақсатын жазады.

Кері байланыс:

«Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады.

«Керемет!» және т.б

Интерактивті панель

Презентация


Биология 11-сынып, Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы 2020 ж

Жаңа тақырыпты таныстыру

«Тың мәлімет»

Мұғалім жаңа сабақты түсіндіру сәті.


Ақпараттан керекті жерін түртіп жазып алады.

«Ду қол шапалақ» әдісі арқылы бағалау.

«Мадақтау!»

«Жарайсың!»

Интерактивті панель

Презентация

https://www.savemyexams.com

Сабақтың ортасы


Оқушыларға бағыт бағдар беру

«Атаулар мекені»

Тақырып бойынша термин сөздердер беріледі. Тыңдаушылар қосымша ақпараттан жауаптарын сипаттау, теориялық білімдерін молайту.


Ауру

Диагноз қою

Гетероимунды антидене

Мамандану

Тыңдаушылар қосымша ақпараттан жауаптарын жазып, теориялық білімдерін молайтады.

Кері байланыс:

«Өте жақсы!»

«Жақсы!»

«Талпын!»

Интерактивті панель

Презентация


Жұмыс дәптерлері, үлестірме парақтар

Практикалық тапсырмалар беру.

Жеке жұмыс БЖБ тапсырмалары ҚМЖ қосымшасында орналасқан




Оқушылар жеке БЖБ тапсырмаларын орындайды. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау жүзеге асады.



Жеке жұмыс БЖБ тапсырмаларының дескрипторы ҚМЖ қосымшасында орналасқан

Интерактивті панель

Презентация

https://www.savemyexams.com


Жұмыс дәптерлері, үлестірме парақтар

Бағалау

Жеке жұмыс ҚБ тапсырмалары ҚМЖ қосымшасында орналасқан




Оқушылар жеке ҚБ тапсырмаларын орындайды. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау жүзеге асады.



Жеке жұмыс ҚБ тапсырмаларының дескрипторы ҚМЖ қосымшасында орналасқан

Интерактивті панель

Презентация

https://www.savemyexams.com


Жұмыс дәптерлері, үлестірме парақтар

Сабақтың соңы


Кері байланыс беру

Кері байланыс: «БББ» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

Кері байланыс:

«Өте жақсы!»

«Жақсы!»

«Талпын!»

Интерактивті панель

Презентация


Білгенім.....

Білдім.....

Білгім келеді....

Білімді игеруді жақсарту және оны тәжірибеге көшіру

Үй тапсырма: қайталау

Білім алушылар алдыңғы өткен оқу мақсаттарын қайталайды. Ой қозғау жүзеге асады.

Кері байланыс:

«Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады.

«Керемет!» және т.б

Жұмыс дәптері


Биология 11-сынып, Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы 2020 ж


ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРҒА ҚОСЫМША


Антиденелер: құрылымы және функциялары

Құрылым

  • Антиденелер иммуноглобулиндер деп аталатын глобулярлы гликопротеидтер

  • Антиденелер екі «жеңіл» (қысқа) полипептидтік тізбектермен дисульфидтік байланыстармен байланысқан екі «ауыр» (ұзын) полипептидтік тізбектері бар төрттік құрылымға ие (ол Y-тәрізді түрінде бейнеленген ).

  • Әрбір полипептидтік тізбектің тұрақты аймағы және айнымалы аймағы болады

  • Тұрақты аймақтар антиденелердің класында (изотипінде) өзгермейді , бірақ сыныптар арасында өзгереді. Тұрақты аймақ антигендерді жою үшін қолданылатын механизмді анықтайды

    • Сүтқоректілер антиденелерінің әрқайсысының рөлі әртүрлі 5 класы бар

  • Антиденелердің айнымалы аймақтарындағы ("Y" ұштары) аминқышқылдарының реті әр антидене үшін әртүрлі. Айнымалы аймақ – антидене антигенге антиген-антидене кешенін құру үшін қосылатын жер

  • Айнымалы аймақтың соңында антигенді байланыстыру алаңы деп аталатын учаске бар . Әрбір антиген байланыстыру орны әдетте 110-130 аминқышқылдарынан тұрады және жеңіл және ауыр тізбектердің екі ұшын да қамтиды.

  • Антигенді байланыстыру орындары антидененің антигендермен байланысу ерекшелігін береді . Сайттар эпитопқа тән (антигеннің антиденемен байланысатын бөлігі)

  • Сондықтан патоген немесе вирус бірнеше антигендерді ұсынуы мүмкін, әртүрлі антиденелер жасалуы керек

  • «Топса» аймағы (дисульфидті байланыстар ауыр тізбектерге қосылатын жерде) антиденелер молекуласына икемділік береді, бұл антигендермен байланысу кезінде антиген байланыстыратын жерді әртүрлі бұрыштарда орналастыруға мүмкіндік береді.

    • Бұл аймақ антиденелердің барлық кластарында жоқ

Антидене молекуласының жалпыланған құрылымының моделі

Функция

  • Антиденелер В-лимфоциттер арқылы түзіледі

  • Антиденелер спецификалық иммундық жауапты тудыратын арнайы антигендермен байланысады. Әрбір антигенде бір антидене болады

  • Антигендерге қоздырғыштар және олардың токсиндері, тозаңдар, қан жасушаларының беткі молекулалары және т

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!