Сабақ
кезеңі
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Бұрынғы білімін еске
түсіру
|
Оқушылармен
амандасу, түгендеу, сынып тәртібін
қадағалау.
«Менен сұрақ-сенен жауап»
әдісі бойынша оқу мақсатына сай сұрақ
қойылады.
ЭКҰ бірінші сатысында
қандай әрекеттер жүзеге
асады?
|
Оқушылар амандасады,
сынып тәртібін сақтайды.
Менен сұрақ-сенен жауап
әдісінде қойылған сұрақтарға жауап береді, ой қозғау жүзеге
асады.
|
Кері
байланыс:
«Мадақтау»
әдісі
«Жарайсың!»
«Тамаша
жауап»
т.б
|
Интерактивті
панель
Презентация
|
Оқушылардың назарын
аудару
|
«Атаулар
мекені»
Тақырып бойынша термин
сөздердер беріледі. Тыңдаушылар қосымша ақпараттан жауаптарын
сипаттау, теориялық білімдерін
молайту.
Антидене
Антиген
Гибридома
Моноклоналды
антидене
Иммундау
Аффинді
|
Тыңдаушылар қосымша
ақпараттан жауаптарын жазып, теориялық білімдерін
молайтады.
|
Кері
байланыс:
«Өте
жақсы!»
«Жақсы!»
«Талпын!»
|
Интерактивті
панель
Презентация
|
Сабақтың мақсатын
таныстыру
|
Сабақтың оқу
мақсаты:
11.4.4.5 - ауруларды
диагностикалау және емдеуде моноклоналды антиденелерді қолдануды
түсіндіру;
Сабақтың
мақсаты:
ауруларды диагностикалау және
емдеуде моноклоналды антиденелерді қолдануды түсіндіреді және
«Биомедицина және биоинформатика» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
тапсырмаларын орындайды;
|
Жаңа сабақтың тақырыбын
мақсатын жазады.
|
Кері
байланыс:
«Бас бармақ» әдісі
арқылы бағаланады.
«Керемет!» және
т.б
|
Интерактивті
панель
Презентация
Биология 11-сынып, Автор:
Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы
2020 ж
|
Жаңа тақырыпты
таныстыру
|
«Тың
мәлімет»
Мұғалім жаңа сабақты түсіндіру
сәті.
|
Ақпараттан керекті
жерін түртіп жазып алады.
|
«Ду қол шапалақ»
әдісі арқылы бағалау.
«Мадақтау!»
«Жарайсың!»
|
Интерактивті
панель
Презентация
https://www.savemyexams.com
|
Сабақтың
ортасы
Оқушыларға бағыт бағдар
беру
|
«Атаулар
мекені»
Тақырып бойынша термин
сөздердер беріледі. Тыңдаушылар қосымша ақпараттан жауаптарын
сипаттау, теориялық білімдерін
молайту.
Ауру
Диагноз
қою
Гетероимунды
антидене
Мамандану
|
Тыңдаушылар қосымша
ақпараттан жауаптарын жазып, теориялық білімдерін
молайтады.
|
Кері
байланыс:
«Өте
жақсы!»
«Жақсы!»
«Талпын!»
|
Интерактивті
панель
Презентация
Жұмыс дәптерлері, үлестірме
парақтар
|
Практикалық тапсырмалар
беру.
|
Жеке жұмыс БЖБ тапсырмалары
ҚМЖ қосымшасында
орналасқан
|
Оқушылар жеке БЖБ
тапсырмаларын орындайды. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау
жүзеге асады.
|
Жеке жұмыс БЖБ тапсырмаларының
дескрипторы ҚМЖ қосымшасында
орналасқан
|
Интерактивті
панель
Презентация
https://www.savemyexams.com
Жұмыс дәптерлері, үлестірме
парақтар
|
Бағалау
|
Жеке жұмыс ҚБ тапсырмалары ҚМЖ
қосымшасында
орналасқан
|
Оқушылар жеке ҚБ
тапсырмаларын орындайды. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау
жүзеге асады.
|
Жеке жұмыс ҚБ тапсырмаларының
дескрипторы ҚМЖ қосымшасында
орналасқан
|
Интерактивті
панель
Презентация
https://www.savemyexams.com
Жұмыс дәптерлері, үлестірме
парақтар
|
Сабақтың
соңы
Кері байланыс
беру
|
Кері байланыс: «БББ»
әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын
тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін,
пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Кері
байланыс:
«Өте
жақсы!»
«Жақсы!»
«Талпын!»
|
Интерактивті
панель
Презентация
Білгенім.....
Білдім.....
Білгім
келеді....
|
Білімді игеруді жақсарту және
оны тәжірибеге көшіру
|
Үй тапсырма:
қайталау
|
Білім алушылар алдыңғы өткен
оқу мақсаттарын қайталайды. Ой қозғау жүзеге
асады.
|
Кері
байланыс:
«Бас бармақ» әдісі
арқылы бағаланады.
«Керемет!» және
т.б
|
Жұмыс
дәптері
Биология 11-сынып, Автор:
Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы
2020 ж
|
-
Антиденелер иммуноглобулиндер деп
аталатын глобулярлы
гликопротеидтер
-
Антиденелер екі «жеңіл» (қысқа)
полипептидтік тізбектермен дисульфидтік
байланыстармен байланысқан екі
«ауыр» (ұзын) полипептидтік тізбектері
бар төрттік құрылымға ие
(ол Y-тәрізді түрінде бейнеленген ).
-
Әрбір полипептидтік
тізбектің тұрақты
аймағы және айнымалы аймағы
болады
-
Тұрақты аймақтар антиденелердің класында
(изотипінде) өзгермейді , бірақ сыныптар арасында
өзгереді. Тұрақты аймақ антигендерді жою үшін қолданылатын
механизмді анықтайды
-
Антиденелердің айнымалы
аймақтарындағы ("Y" ұштары) аминқышқылдарының реті әр
антидене үшін әртүрлі. Айнымалы аймақ – антидене
антигенге антиген-антидене кешенін құру үшін қосылатын
жер
-
Айнымалы аймақтың
соңында антигенді байланыстыру
алаңы деп аталатын учаске бар . Әрбір
антиген байланыстыру орны әдетте 110-130 аминқышқылдарынан тұрады
және жеңіл және ауыр тізбектердің екі ұшын да
қамтиды.
-
Антигенді байланыстыру
орындары антидененің антигендермен байланысу ерекшелігін береді . Сайттар эпитопқа тән
(антигеннің антиденемен байланысатын
бөлігі)
-
Сондықтан патоген немесе вирус бірнеше
антигендерді ұсынуы мүмкін, әртүрлі антиденелер жасалуы
керек
-
«Топса» аймағы (дисульфидті байланыстар ауыр
тізбектерге қосылатын жерде) антиденелер молекуласына икемділік
береді, бұл антигендермен байланысу кезінде антиген байланыстыратын
жерді әртүрлі бұрыштарда орналастыруға мүмкіндік
береді.