Материалдар / 11-сынып қазақ тілі мен әдебиеті (орыс сыныбы) 4-тоқсан толық ҚМЖ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

11-сынып қазақ тілі мен әдебиеті (орыс сыныбы) 4-тоқсан толық ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
11-сынып қазақ тілі мен әдебиеті (орыс сыныбы) 4-тоқсан толық ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Сәуір 2024
96
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
900 тг 675 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді: Қысқамерзімді жоспар

1-сабақ.

Бөлім:

11. Толеранттық – ел бірлігі. Сайын Мұратбеков «Телі өскен ұл»повесі

Педагогтің аты-жөні:

Талдыбаева К.Н.

Күні:

28.03.2023 ж

Сыныбы: 11 А,Б

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

1.Толеранттық-бейбітшілік кепілі.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

11.3.2.1 ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің (мақала) құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдау;

11.4.1.1 ғылыми және публицистикалық стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, шағын мақалажазу;

Сабақтың мақсаты:

ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің (мақала) құрылымы мен рәсімделуін біледі, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдай алады;

ғылыми және публицистикалық стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, шағын мақала жаза алады;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Өзін- өзі тексеру

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. сәлемдесу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Өткен білімді еске түсіру


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады.

Үй тапсырмасын «Интервью» тәсілі арқылы айтып шығады.


Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады.


Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.


Мағынаны ашу.

26 мин.








Жаңа білім



Сөздік жұмысы










1-тапсырма:

Жеке жұмыс

Мұғалім оқушыларға бағыт- бағдар береді.

Айтылым

Төзімсіз-невыносливый

Алауыздық-раздор

Тұс-тұстан-отовсюду

Қарама-қайшы-противоречие

Аңдамай-незаметно

Ауырмай-не болеть

Татулық-дружба, согласие

Жарты- половина

Жазылым

Көп нүктенің орнына тиісті қосымшаны қойып, мақал- мәтелді жазады.

Мағынасын түсіндіріп, сыныптасымен сұхбат құрады. Өз ойларымен бөлісіп, пікірін айтады.











Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

-Сипаттайды

-Мәлімет айтады

«Бес саусақ» тәсілі арқылы кері байланыс жасау.


11-сынып оқулығы, жұмыс дәптері

Аударма

сөздік


2-тапсырма:

Жұптық жұмыс

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

3- тапсырма

Топтық жұмыс

Мұғалім оқуышларды ынтымақтастыққа, топта бірігіп жұмыс жасауға, бір- бірінің пікірін тыңдап, ойын анық, дәл жеткізе білуге баулиды.



4-тапсырма

Жеке жұмыс

Мұғалім бағыт- бағдар береді.

Айтылым

Сурет мазмұны бойынша бір- біріне сұрақ қояды. Сұрақта термин сөздерді қолданады. Сонымен қатар жаңа сөздерді кірістіреді. Парталас досымен сұхбаттасады.

Оқылым Айтылым

Мәтінді оқиды. Топқа бөлініп, мұғалім ұсынған тапсырманы орындайды.

1-топ: «Блум таксономиясы» бойынша мәтінмен жұмыс жасайды

2-топ: «Дискуссиялық карта» арқылы мәтіндегі ұнаған, ұнамаған тұстарына түсінік береді.

3-топ: «6 неліктен» тәсілін қолданып сұрақтар жазады.

Айтылым

Берілген сұрақтарға жауап беріп, тақырып бойынша өз ой, пікірлерімен бөліседі.

Дескриптор: Жалпы – 4 балл.

-Түсіндіреді

-Мағынасын ашады

«Бас бармақ» тәсілі.




Дескриптор

5 балл

-топпен жұмыс жасайды

-мәтінді оқиды

«Екі жұлдыз, бір тілек» тәсілі арқылы

кері байланыс орнатады.





Дескриптор

3 балл

-Сұраққа жауап береді.

Смайликтер.

11-сынып оқулығы, жұмыс дәптері







Суреттер топтамасы






Слайдтар





Кесте



Сызбалар




















Бекіту

5-тапсырма:

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, мысал, үлгі көрсетеді.

6- тапсырма

Жеке жұмыс




Қосымша тапсырма

Жеке жұмыс



Тапсырма

Жеке жұмыс

Ойтаразы

Мұғалім бағыт- бағдар береді.

Жазылым Айтылым

Мәтін мазмұны бойынша берілген кестені толтырады. Тірек сөздерді пайдаланып, сөйлем құрайды.


Айтылым

Мәтінде айтылған қауіп- қатерді диаграммаға түсіреді. Нақты мысалдар келтіреді.

Айтылым

«Болашақтағы толеранттылық» деген тақырыпта өз ойын айтып, сыни пікірлерімен бөліседі.

Айтылым

«Шығу парағын» пайдаланып, берілген сұрақтарға жауап береді.


Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

-Тапсырманы орындайды

«Қоқыс жәшігі» тәсілі.


Дескриптор

3 балл

-Сұраққа жауап береді.

«Алма ағашы»

11-сынып оқулығы, жұмыс дәптері


«Жұмбақтар» жинағы

Кері байланыс

7 мин.


«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Үйге тапсырма

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

Рефлексия:

«Толеранттық – ел бірлігі» эссе.


«Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар».

Рисунок 23



Тексерілді: Қысқамерзімді жоспар

2-сабақ.

Бөлім:

11. Толеранттық – ел бірлігі. Сайын Мұратбеков «Телі өскен ұл»

повесі

Педагогтің ат

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!