Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Өзін- өзі
тексеру
7
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. сәлемдесу,
түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
|
Оқушылар бір-біріне тілек
білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық
оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
|
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту
арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
ДК
экраны
|
Өткен білімді
еске түсіру
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау.
Мұғалім оқушыларға сабақтың
тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Бір-біріне сұрақтар
қояды. Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
Осы тапсырманы
орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы
қалыптасады.
Үй тапсырмасын
«Интервью» тәсілі арқылы айтып
шығады.
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы
артады.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Мағынаны
ашу.
26
мин.
Жаңа
білім
|
Сөздік
жұмысы
№1-тапсырма:
Жеке
жұмыс
Мұғалім оқушыларға бағыт-
бағдар береді.
|
Айтылым
Төзімсіз-невыносливый
Алауыздық-раздор
Тұс-тұстан-отовсюду
Қарама-қайшы-противоречие
Аңдамай-незаметно
Ауырмай-не
болеть
Татулық-дружба,
согласие
Жарты-
половина
Жазылым
Көп нүктенің орнына
тиісті қосымшаны қойып, мақал- мәтелді
жазады.
Мағынасын түсіндіріп,
сыныптасымен сұхбат құрады. Өз ойларымен бөлісіп, пікірін
айтады.
|
Дескриптор:
Жалпы - 3 балл.
-Сипаттайды
-Мәлімет
айтады
«Бес саусақ» тәсілі
арқылы кері байланыс жасау.
|
11-сынып оқулығы,
жұмыс дәптері
Аударма
сөздік
|
|
2-тапсырма:
Жұптық
жұмыс
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
3-
тапсырма
Топтық
жұмыс
Мұғалім оқуышларды
ынтымақтастыққа, топта бірігіп жұмыс жасауға, бір- бірінің пікірін
тыңдап, ойын анық, дәл жеткізе білуге
баулиды.
4-тапсырма
Жеке
жұмыс
Мұғалім бағыт- бағдар
береді.
|
Айтылым
Сурет мазмұны
бойынша бір- біріне сұрақ қояды. Сұрақта термин сөздерді қолданады.
Сонымен қатар жаңа сөздерді кірістіреді. Парталас досымен
сұхбаттасады.
Оқылым
Айтылым
Мәтінді оқиды. Топқа
бөлініп, мұғалім ұсынған тапсырманы
орындайды.
1-топ: «Блум
таксономиясы» бойынша мәтінмен жұмыс
жасайды
2-топ: «Дискуссиялық
карта» арқылы мәтіндегі ұнаған, ұнамаған тұстарына түсінік
береді.
3-топ: «6 неліктен»
тәсілін қолданып сұрақтар
жазады.
Айтылым
Берілген сұрақтарға жауап
беріп, тақырып бойынша өз ой, пікірлерімен
бөліседі.
|
Дескриптор:
Жалпы – 4 балл.
-Түсіндіреді
-Мағынасын
ашады
«Бас бармақ»
тәсілі.
Дескриптор
5
балл
-топпен жұмыс
жасайды
-мәтінді
оқиды
«Екі жұлдыз, бір
тілек» тәсілі арқылы
кері байланыс
орнатады.
Дескриптор
3
балл
-Сұраққа жауап
береді.
Смайликтер.
|
11-сынып оқулығы,
жұмыс дәптері
Суреттер
топтамасы
Слайдтар
Кесте
Сызбалар
|
Бекіту
|
5-тапсырма:
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындатады, мысал, үлгі
көрсетеді.
6-
тапсырма
Жеке
жұмыс
Қосымша
тапсырма
Жеке
жұмыс
Тапсырма
Жеке
жұмыс
Ойтаразы
Мұғалім бағыт- бағдар
береді.
|
Жазылым Айтылым
Мәтін мазмұны
бойынша берілген кестені толтырады. Тірек сөздерді пайдаланып,
сөйлем құрайды.
Айтылым
Мәтінде айтылған
қауіп- қатерді диаграммаға түсіреді. Нақты
мысалдар келтіреді.
Айтылым
«Болашақтағы
толеранттылық» деген тақырыпта өз ойын айтып, сыни пікірлерімен
бөліседі.
Айтылым
«Шығу парағын»
пайдаланып, берілген сұрақтарға жауап
береді.
|
Дескриптор:
Жалпы - 3 балл.
-Тапсырманы
орындайды
«Қоқыс жәшігі»
тәсілі.
Дескриптор
3
балл
-Сұраққа жауап
береді.
«Алма
ағашы»
|
11-сынып оқулығы,
жұмыс дәптері
«Жұмбақтар»
жинағы
|
Кері
байланыс
7
мин.
|
«Еркін микрофон»
әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Үйге
тапсырма
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа
қорытынды жасайды.
Рефлексия:
«Толеранттық – ел
бірлігі» эссе.
|
«Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін»,
«Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым
бар».
|
|